CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rengjøring

Go down 
+11
ArneO
Lars Egil
joka
Rashid
Fjellcamping
Elisabeth
Johnny
Pondus
Jan Ole
kabero
Jan
15 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeMan 9 Apr 2007 - 23:07

jrh og Vegard.

Men godt lukta det av Rashid eliksiren.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 11:45

ARVE skrev:
jrh og Vegard.

Men godt lukta det av Rashid eliksiren.

Arve.

Har som ny-innmeldt i dette utmerkede forum og stor grønnsåpeentusiast studert denne tråden inngående og vil komme med en liten "samlekommentar" eller kanskje en oppsummering:

Ikke bare lukter det godt, men rent naturproduktet produkt som kan brukes i et meget bredt spekter fra fødestua (til rengjøring av unevnelige organ) via Vegards ømme tær til behandling av parkett - vask av cv og bobil, til sprengning av NCC sitt diskusjonsforum, ja det må jo ha fremtiden foran seg og ikke bak seg?? OG: Legg kjemikaliene BAK dere Exclamation

Hei karer og takk for sist, ser fram til artige diskusjoner her også. Skal selvfølgelig tilstrebe å holde samme saklige tone som dere andre her, og håper at ADMIN / MODERATOR(er) ikke opptrer som lyseslukkere.
Rashid afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 12:38

Rashid.

I dag dusja jeg med grønnsåpe,og det er ingen fleip.Gikk tom for shampoer i ferien,og grønnsåpa var eneste alternativ.Ikke ofte jeg tenker på andre menn når jeg dusjer,men du var i mine tanker i dag,mens jeg hade et smil om munnen,i dusjen.

Håret henger på ennå,og huden har ikke tørka inn,så kanskje eliksiren din ikke er så dum allikevel.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 12:42

ARVE skrev:
Rashid.

I dag dusja jeg med grønnsåpe,og det er ingen fleip.Gikk tom for shampoer i ferien,og grønnsåpa var eneste alternativ.Ikke ofte jeg tenker på andre menn når jeg dusjer,men du var i mine tanker i dag,mens jeg hade et smil om munnen,i dusjen.

Håret henger på ennå,og huden har ikke tørka inn,så kanskje eliksiren din ikke er så dum allikevel.

Arve.


lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 12:56

Pondus.

Helt sant ja.Synes huden ble myk og fin etterpå jeg.De grå hårene ble og mindre markante.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 12:58

ARVE skrev:
Pondus.

Helt sant ja.Synes huden ble myk og fin etterpå jeg.De grå hårene ble og mindre markante.

Arve.

Som jeg skrev her når du var på påskeferie.... det hender jeg vasker bikkjene med grønnsåpe, og da blir de vannavstøtende....som ender Surprised Surprised Surprised
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 13:00

Pondus skrev:
ARVE skrev:



Som jeg skrev her når du var på påskeferie.... det hender jeg vasker bikkjene med grønnsåpe, og da blir de vannavstøtende....som ender Surprised Surprised Surprised


Ikke hannhund , men ANDHUND....... Rengjøring - Page 3 36_1_19





Rengjøring - Page 3 Sig
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 13:01

Bubbe skrev:
Pondus skrev:
ARVE skrev:



Som jeg skrev her når du var på påskeferie.... det hender jeg vasker bikkjene med grønnsåpe, og da blir de vannavstøtende....som ender Surprised Surprised Surprised


Ikke hannhund , men ANDHUND....... Rengjøring - Page 3 36_1_19

Eller fuglehund....... Razz Razz





Rengjøring - Page 3 Sig
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 13:01

Pondus og Bubbe.

Vet ikke om jeg blir vannavstøtende.Kanskje mer frastøtende,generelt sett-om mulig.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 13:05

ARVE skrev:
Pondus og Bubbe.

Vet ikke om jeg blir vannavstøtende.Kanskje mer frastøtende,generelt sett-om mulig.

Arve.


Jøssssses....... har vel ikke fått dårlig selvtillit i påsken..... du vet vi gutta i vår alder ARVE....vi er som fransk rødvin....vi blir bare edlere og edlere for hver dag cheers cheers cheers cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 13:12

Pondus.

Hm,ja sånn er det nok.Kjerringa nevnte at jeg holdt meg godt her om dan.Satt nok og drømte om da jeg struttet i badebuksa,etter isbadinga i påsken.

Eller var det kanskje fordi jeg snart får lønning,at hun skrøt av meg ?

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 14:05

ARVE skrev:
Rashid.

I dag dusja jeg med grønnsåpe,og det er ingen fleip.Gikk tom for shampoer i ferien,og grønnsåpa var eneste alternativ.Ikke ofte jeg tenker på andre menn når jeg dusjer,men du var i mine tanker i dag,mens jeg hade et smil om munnen,i dusjen.

Håret henger på ennå,og huden har ikke tørka inn,så kanskje eliksiren din ikke er så dum allikevel.

Arve.

Se der ja!!!
Mulighetene vokser i miljøet! Ja vel. Men når mannfolk sender meg vennlige tanker mens de dusjer i grønnsåpe, ja så vart æ skræmt no ja. Evil or Very Mad
Det neste blir vel utlysing av grønnsåpens fortreffigheter med hensyn til utvendig rengjøring av vogn, i tillegg til invendig rengjøring av dass. Og hvis man i tillegg bruker godt med skyllevann så kan godt gebisset overnatte i et glass på badet. Fortennene vil skinne om kapp med min bobil.

Men som altid:
Bedre med godt gjort - enn godt sagt eller beskrevet.
Rashid What a Face
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 14:09

Rashid

Velkommen til forumet!

He-he.... må kansje få igang en egen grønnsåpetråd her, for dette kan jo bli reineste såpe-opra'n...

Må bare si en ting, mine tær vaskes i Lano.... vogna i Globex 80, men panelen nede her er innsatt med grønnsåpe, og vaskes i det...

Altså, alt til sitt bruk...


Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 14:11

Rashid.

Skal love å ikke tenke mer på deg når jeg dusjer.Hehe.

Og dassen ble gullende ren den.Jeg sendte forøvrig en mail til Kabe fabrikken angående dette temaet,men har ikke fått svar.Skal gå på forhandleren min og få dem til å kontakte fabrikken.Arrogant å ikke svare på mail.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 14:15

Vegard skrev:
Rashid

Velkommen til forumet!

He-he.... må kansje få igang en egen grønnsåpetråd her, for dette kan jo bli reineste såpe-opra'n...

Må bare si en ting, mine tær vaskes i Lano.... vogna i Globex 80, men panelen nede her er innsatt med grønnsåpe, og vaskes i det...

Altså, alt til sitt bruk...


Vegard

Ohhh no....... ikke nå igjen a lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 14:16

Pondus.

Det er nå festen starter !!!!

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 14:19

ARVE skrev:
Pondus.

Det er nå festen starter !!!!

Arve.

Det skukke forundre en gammel mann..... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 14:30

Pondus.

Som nevnt,så har jeg skrevet til Kabe fabrikken for å få kartlagt dette rundt rengjøring.Jeg er vel litt redd for at de vil promotere produkter som de har økonomiske interesser i selv.

Globex,som er et utmerket produkt forøvrig,markedsføres av Kama Fritid,som igjen er en del av Kabe konsernet.See ????

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 14:33

Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus.

Det er nå festen starter !!!!

Arve.

Det skukke forundre en gammel mann..... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Pondus da, stakkars deg! Nå må du jaggu leve opp til mottoet ditt gutt! Ellers kan det gå (grønnsåpe)glatt rett i dass, og da må man bare håpe at den ikke er kjemisk rengjort, men på mere naturvennlig vis. affraid
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 14:37

Rashid skrev:
Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus.

Det er nå festen starter !!!!

Arve.

Det skukke forundre en gammel mann..... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Pondus da, stakkars deg! Nå må du jaggu leve opp til mottoet ditt gutt! Ellers kan det gå (grønnsåpe)glatt rett i dass, og da må man bare håpe at den ikke er kjemisk rengjort, men på mere naturvennlig vis. affraid


Laughing Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 15:13

Arve

kan fortelle deg en ting til vedr grønnsåpe....

Vi har en grønnsåpe-entusiast på jobb også... vi skulle ut å trekke en kabel inn i et hus, som vi visste var noe problematisk. Jeg bruker da vanligvis noe sånn fra 3M, som vel er vann med noe fortyningsmiddel i...

Men denne gangen var han grønnsåpe-fyren med... han satte inn rør og kabel med det der helvxxxx grønnsåpa.... joda, det gikk greit et stykke, til det var brå-stopp.... etter hvert viste det seg at vi måtte ha kabelen ut igjen.... etter hvert hadde vi altså grønnsåpe alle veier, og klartte jo ikke å få tørket det av oss heller! lukta jo som et såpekokeri til en fikk dusja, og vaska tøyet..

Aldri mere grønnsåpe til sånt heller!! da går jeg heller hjem fra jobb, for noe dritt!!

Den andre typen, som jeg bruker, blir en jo våt av, og så tørker det, om en får det på seg...


Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 15:42

Vegard.

Hehe,så det er DER grønnsåpe-traumene dine stammer fra ?

Jeg blir nesten grønn av misunnelse over den storyen der.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 15:47

Arve

Så det sto enda en del flasker av det fordømte stoffet i hylla ser ute, skal jeg sende noen tuber????

Et reint naturprodukt sa visst selgeren til innkjøperen..... Men for nor dritt!!!

Grønnsåpe er helt flott det, men da kun der det skal være, oppi vaskebøtta til ubehandlede tregulv....


Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 15:52

før i tida da jeg jobbet mye med verne sko, brukte jeg å sette føttene i grønsåpevann! det myket opp trælene jeg hadde fått under føttene kjempe produkt he he!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 15:55

Vegard.

Og så lukter det natur på toaen i vogna etter grønnisen.Og du får ikke en grønn en av å pisse der etterpå heller.Om du vet hva det er.Hehe.

Morten t.

Alle på jobben kommenterer hvor ung og smidig huden min ser ut i dag,etter morradusjen i grønnsåpa.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 15:55

Morten t

he-he..... jeg bruker alltid værnesko, og så du etter første gangen du var på hovden, så hadde jeg da der værnestøvletter på meg....

men jeg bytter heller merke på støvnene, enn å prøve å forme labbene etter værneskoen...


Vegard
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 15:58

Embarassed Embarassed


Sist endret av den Tir 10 Apr 2007 - 16:01, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 15:59

Vegard

jobba jo som sandblåser/maler, og vi var så langt nede på rangstigen at vi måtte ta til takke med det vi fikk he he!!!

ble litt bedre på slutten, da de oppdaget at folk med vonde bein var mye sykemeldte he he!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 16:02

Morten t

Må si mye har skjedd med værneskoene, for de er blitt avært bra, med både demping, gel osv.... og så lette da....

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 16:04

ARVE

Svigerfar har en tendens til å hver kveld skulle sitte med labbene i grønnsåpevan.... Jeg tar med Globexen oppover til sommeren....

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 16:09

Vegard

gi han ali kaffe og globex, så fjernes både gruff og smuss!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 16:19

Vegard

Gi unge jrh en skrubb og mens du er oppover.Han trenger å få vaska munntøyet sitt.

Arve.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 16:40

ARVE skrev:
Vegard

Gi unge jrh en skrubb og mens du er oppover.Han trenger å få vaska munntøyet sitt.

Arve.
hææ jeg Shocked lol! er da så snill at
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 16:43

er vel egentlig så mye dritprat på meg i flekkene at jeg pusser tennene med dopapir dyppet i grønnsåpe lol!
og prisen på plassen din stiger stadig til uante høyder på campingen min lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitimeTir 10 Apr 2007 - 16:45

jrh.

Skulle du ha meg som "cover boy" på brosjyra til plassen din,eller ikke ??????

Arve.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rengjøring - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Rengjøring   Rengjøring - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Rengjøring
Til Toppen 
Side 3 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Rengjøring av vanntank
» Rengjøring av takluke
» Rengjøring av forteltvinduer
» Rengjøring Plastdetaljer.
» Rengjøring før ny tettemasse

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: