CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Adria kvalitet

Go down 
+18
Harald
ovev
caravanStale
ArneO
Larsen
Håkon
ual
Fjellcamping
Ronny
ulla
Espen H.
Gjest
Sten Rune
Jan Ole
Lars Egil
Elisabeth
Jan
Johnny
22 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 11:23

Larsen skrev:
er det noen som kjenner til vesentlige endringer på Adria siste årene ?

Vurderer en sånn, enten 663 eller 743 eller hva de nå heter.
Ser at Adria kommer ganske ofte med ALDE varmepakke,og det er nok et absolutt must for oss.

Ellers har de endel ganske kjekke barneromløsninger, og det er også litt viktig..

L

det er jo vesentlige endringer de seinere årene, det er jo helt nytt chassis, med den buede fronten...... mener det er svært bra vogner.....
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 14:41

Fra 2009 på Classica vognene over 6 meter er det nå med komfyr, det er endring på vinduene, de er sotet og bedre på vinteren også. Ventilasjonen ved døra (nede ved gulvet) er endret for å gi bedre inneklima på vinteren.

Adria har gått over til glassfiber i taket, da det skal være bra i forbindelse med haglvær. Vet ikke når det skjedde.

Sitter på jobb, men kan sjekke om jeg har noe mer info når jeg kommer hjem. Vi venter på vår 563 UK, og skal få den i april Smile
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 2 Des 2008 - 22:34

Det er annen takluke i soverommet også, nå mini heiki..glassfibertaket tror jeg kom i 2006 og den nye dekoren og baklysene til 2008..fargen og gulvbelegget innvenndig ble også endret og den fikk dioder langs framruta til 2009..er glad vi venta noen uker og fikk 09' modellen kjekk steikovn i den og mye finere vinduer.
Til Toppen Go down
caravanStale




Male
Antall Innlegg : 1
Registration date : 16.09.2008

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 16 Apr 2009 - 0:07

Jeg har hatt en Adria 562 Uk 2001 1 år nå, og er meget fornøyd.
Vi har kjørt en del med den på sommeren, og i vinter har vi hatt den fast på fjellet og vintercampet.
Vogna virker meget solid, og det er ikke antydning til fukt. Den har fungert veldig bra i vinter, og det har ikke vært noe problem på holde varmen bare ved hjelp av 230v/2kW til sentalfyren(Primus)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 0:04

Jeg kjenner 3 som kjøpte ny Adria i 2008. en 743 og to 663....to av dem har lekasje i framenden....tenkte bare det passet å nevne det i denne tråden... Vi var på nippet til å kjøpe 663 selv, men gjorde det ikke...heldigvis Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 60
Registration date : 06.11.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 0:47

Berit og Frank skrev:
Jeg kjenner 3 som kjøpte ny Adria i 2008. en 743 og to 663....to av dem har lekasje i framenden....tenkte bare det passet å nevne det i denne tråden... Vi var på nippet til å kjøpe 663 selv, men gjorde det ikke...heldigvis Laughing

Merkelig.. Der vi ligger er det 7 ADriaer, fra 2006 til 2009, og ingen som er våte.

Hva/ hvor er det det lekker, da? Adria har jo fra 2006 helstøpt glassfiberfront og bakstykke i tillegg til taket, så det er jo bare en takskjøt som kan lekke.

Ville være fint å få høre mer konkret hva det er, og ikke bare et rykte/ hørt at..??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Apr 2009 - 20:03

Ketil skrev:
Berit og Frank skrev:
Jeg kjenner 3 som kjøpte ny Adria i 2008. en 743 og to 663....to av dem har lekasje i framenden....tenkte bare det passet å nevne det i denne tråden... Vi var på nippet til å kjøpe 663 selv, men gjorde det ikke...heldigvis Laughing

Merkelig.. Der vi ligger er det 7 ADriaer, fra 2006 til 2009, og ingen som er våte.

Hva/ hvor er det det lekker, da? Adria har jo fra 2006 helstøpt glassfiberfront og bakstykke i tillegg til taket, så det er jo bare en takskjøt som kan lekke.

Ville være fint å få høre mer konkret hva det er, og ikke bare et rykte/ hørt at..??

Det er nok ikke et rykte eller bare noe jeg har hørt nei. Som sagt jeg kjenner dem som har vognene... vognene var nye før de ble kjørt til fjells i høst og de skal inn til forhandler når snøen tillater henting på vintercampen. Den ene kompisen har avtale om å velge seg ut ei ny vogn av annet merke. Nabovogna på vintercampen oppdaget dette i påskeferien og de skal få sin vogn undersøkt. ..skal komme tilbake med detaljer når vognene har vær inne til service/visning...
Til Toppen Go down
ovev
CARAVANER
CARAVANER
ovev


Antall Innlegg : 136
Localisation : Stord
Registration date : 05.10.2008

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeSøn 19 Apr 2009 - 1:43

Vi har en 05 Adora 552UK og er godt fornøyd med den. Kjøpte vogna i juli i fjor. Vi liker UK løsningen da den gir mulighet for et soverom til 5 personer. Det er sjelden vi er fler enn det i vogna.
Det skal sies at vi har vært belemret med noen mangler underveis. Det begynte med at varmtvannet rant tilbake fra Alden til ferskvannstanken pga en ødelagt tilbakeslagsventil, kjøleskapsdøra var nesten umulig å stenge, en skuff ramlet ut på gulvet under kjøring, golvvarmen virket kun på bad/soverom og ikke i oppholdsdel og bremsene gnålte noe forferdelig. Det skal sies at forhandler ordnet opp alt i dette uten diskusjon. Etter denne første "frustrende" måneden har vogna vært uten lyter fram til påsketuren i år. Da knakk ene festet til gassblussene. Om dette skyldes manglende Adria kvalitet eller manglende kvalitet på norske vestlandsveier skal være usakt.

Til tross for disse lytene må jeg si jeg liker vogna. Design/layout innvendig tiltaler meg. Den er relativt moderne uten å være "hypermoderne". Alden fungerer glimrende, gir mye varmt vann og sammen med golvvarmen gir den meget god varmekomfort. Vi har skyvedør inn til soveromsdel og med denne lukket blir tempertauren i soverommet en god del lavere enn i oppholdsdel selv om det selvfølgelig er konvektorer på soverommet også. Noen vil vel gjerne si at det tyder på dårlig varmefordeling, men jeg synes løsningen er glimrende.
Belysningen fant jeg dog noe mangelfull og har derfor komplettert med led-strips i alle skap og skuffer samt under overskap i rundsitteren og under skapseng/overskap i soverom. Jeg skal også legge inn led-strips i lasterom, do-luke og kanskje i gasskassen.
Når jeg også får montert den nye Reich Compact moveren i begynnelsen av neste måned blir det vanskelig å se for meg at vi noensinne kommer til å bytte til noen annen vogn. Jeg håper derfor at Adria betyr kvalitet til tross for manglende vi har opplevd. Very Happy
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeMan 20 Apr 2009 - 23:24

Belysningen fant jeg dog noe mangelfull og har derfor komplettert med led-strips i alle skap og skuffer samt under overskap i rundsitteren og under skapseng/overskap i soverom. Jeg skal også legge inn led-strips i lasterom, do-luke og kanskje i gasskassen.

Ovev

Kommer det mer opplysninger og evt bilder om led-stripsene du har montert?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ovev
CARAVANER
CARAVANER
ovev


Antall Innlegg : 136
Localisation : Stord
Registration date : 05.10.2008

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 21 Apr 2009 - 21:06

Skal prøve å legge inn bilder hvis noen kan forklare meg eller sende meg link til hvordan bilder legges inn på forumet.
Legger det da i tråden angående LED-lister.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 21 Apr 2009 - 21:08

bildene må være på en server eller hjemmeside, altså online
ligger en beskrivelse her en plass men husker ikke hvor i forbifarten
men skal være noe sånnt som "posting av bilder"
fant det
https://caravan.norwegianforum.net/forum-info-f18/posting-av-bilder-t3.htm
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 21 Apr 2009 - 21:25

ovev
Om du vil kan jeg også lage en artikkel på wikien. Da kan vi legge bildene inn der, og de kan også vises her.
Til Toppen Go down
ovev
CARAVANER
CARAVANER
ovev


Antall Innlegg : 136
Localisation : Stord
Registration date : 05.10.2008

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Mai 2009 - 18:00

Har nettopp kommet hjem fra forhandler etter fukttest av vogna. De fant fukt både i bakvegg, over vindu på bad og i golvet. Adria har 5 års tetthetsgaranti så det blir ordnet på grantien, men kjedelig er det lell. Det var såpass mye fukt at vogna blir sendt til Sverige på verksted til vinteren for å få ubedret skader og feil der. Blir nok uten vogn et par måneder, men det går nok bra siden den er parkert i hagen om vinteren.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Mai 2009 - 18:04

Ovev

Det hørtes litt drøyt ut. Du vil ikke vurdere å bytte vogn med de samme da? Ikke sikkert det slutter med dette, neste gang kan det vere noe annet og da kanskje utenfor garanti.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ovev
CARAVANER
CARAVANER
ovev


Antall Innlegg : 136
Localisation : Stord
Registration date : 05.10.2008

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Mai 2009 - 19:13

Er slike skader grunn god nok til heving av kjøpet?

Hvis noen har tips/råd å komme med tar jeg gjerne imot det.

Å selge vogna nå for å kjøpe en annen er nok ikke så aktuelt
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Mai 2009 - 20:50

Lenge siden vogna ble kjøpt?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Mai 2009 - 21:38

Det høres ut til at fuktgarantien fungerer! for min del er nok adrian bytta før den er utenfor garanti tiden...føler det er greit å ha ryggdekning mot fuktspøkelset.


Sist endret av Ronny den Tor 21 Mai 2009 - 19:34, endret 1 gang
Til Toppen Go down
ovev
CARAVANER
CARAVANER
ovev


Antall Innlegg : 136
Localisation : Stord
Registration date : 05.10.2008

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Mai 2009 - 22:14

J.O. skrev:
Lenge siden vogna ble kjøpt?

Kjøpte vogna i juli i fjor. Den var da 3 år gammel.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Mai 2009 - 22:22

Har ikke greie på regler rundt det å heve kjøp, men siden det er en garantireperasjon som skal utføres tror jeg ikke du har rett på heving.
Om du evt har en god sak med forhandler om du ønsker å bytte vogn er jo noe annet.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Mai 2009 - 23:56

her skulle du vært medlem i IndustriEnergi, gratis advokathjelp Adria kvalitet - Page 3 105977 sorry avsporing....
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 21 Mai 2009 - 19:36

Berit og Frank skrev:
Jeg kjenner 3 som kjøpte ny Adria i 2008. en 743 og to 663....to av dem har lekasje i framenden....tenkte bare det passet å nevne det i denne tråden... Vi var på nippet til å kjøpe 663 selv, men gjorde det ikke...heldigvis Laughing

Var aldri på nippet til å kjøpe bjølle..Heldigvis. tongue ehh vent litt disse poduseres vel ikke lengre..
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 21 Mai 2009 - 20:00

Ronny skrev:
Berit og Frank skrev:
Jeg kjenner 3 som kjøpte ny Adria i 2008. en 743 og to 663....to av dem har lekasje i framenden....tenkte bare det passet å nevne det i denne tråden... Vi var på nippet til å kjøpe 663 selv, men gjorde det ikke...heldigvis Laughing

Var aldri på nippet til å kjøpe bjølle..Heldigvis. tongue ehh vent litt disse poduseres vel ikke lengre..

Og? Poenget?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 21 Mai 2009 - 22:25

Les teksten til Berit og Frank, syns kommentaren deres var helt unødvendig. lurer litt på om det er standard hos bjølle folket å rakke ned på det de andre har...irriterte meg iaf.

Regner med du er glad i dethlefs'n din? ikke så morro hvis jeg kommenterte i merkes tråden at heldigvis kjøpte ikke jeg dette?...
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 21 Mai 2009 - 22:32

Å overse sånt om du syns du ser det er beste medisin.
Bjølseth har sin andel av lekkasjer og der koster det gjerne mer å reparere på grunn av konstruksjonen med finer både her og der.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 21 Mai 2009 - 22:40

J.O. Er glemt allerede!!:-)
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 21 Mai 2009 - 22:47

Vær snill og ikke la dere provosere. Kommer sjelden god ut av det... Very Happy

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Adria kvalitet - Page 3 Caravan
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 21 Mai 2009 - 22:52

Har glemt hele greia jeg!.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 21 Mai 2009 - 22:54

Sant det, men poenget med et diskusjonsforum må vel fortsatt vere å diskutere og å si sin mening.
Jeg mener fukt i vogner er noe dritt for eksempel. Adria kvalitet - Page 3 928394

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 21 Mai 2009 - 22:59

Helt enig, men det er da også en av grunnene til at jeg valgte og kjøpe helt nytt..
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTor 21 Mai 2009 - 23:01

J.O. skrev:
Sant det, men poenget med et diskusjonsforum må vel fortsatt vere å diskutere og å si sin mening.
Jeg mener fukt i vogner er noe dritt for eksempel. Adria kvalitet - Page 3 928394

J.O.

Helt enig idet, vann er best på utsiden....

Har ingenting i mot en sakelig diskusjon.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Adria kvalitet - Page 3 Caravan
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeFre 22 Mai 2009 - 17:37

Skal på Garanti rep og fukt test 16juni så da får vi se om eksemplaret mitt er tett!.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeFre 22 Mai 2009 - 17:48

Ronny skrev:
Skal på Garanti rep og fukt test 16juni så da får vi se om eksemplaret mitt er tett!.


Den er tett. Ikke noe å lure på.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeFre 22 Mai 2009 - 18:16

He he satser på det ja!
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeFre 22 Mai 2009 - 21:47

Ronny skrev:
He he satser på det ja!

Hei.
Ikke for å være pirkete, men Novo Mesto er vel i Slovenia?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitimeFre 22 Mai 2009 - 23:07

For å være pirkete..... NOVÈ Mesto eller NOVO Mesto...??

Nové Mesto (meaning New Town in Slovak) can refer to several locations:

abbreviation of Nové Mesto nad Váhom, a town in Slovakia
abbreviation of Nové Mesto pod Šiatrom (Sátoraljaújhely), a town in Hungary
abbreviation of Kysucké Nové Mesto, a town in Slovakia
Also, many city parts in Slovakia bear this name, especially:

Nové Mesto, Bratislava, a city part of Bratislava
Nové Mesto, Košice , a city part of Košice
Nové Mesto, Poprad , a city part of Poprad
Nové Mesto, Trnava , a city part of Trnava



Novo Mesto (Slovene: Novo mesto) is a town and one of the eleven town municipalities in the Lower Carniola region of the Slovenia. According to the Statistical Office of the Republic of Slovenia it covers a total area of 298.5 km², along a bend in the Krka River and the town is considered the economic and cultural center of Lower Carniola. On 7 April 2006 it became the see city for the Roman Catholic Diocese of Novo Mesto, which is a suffragan of the Archdiocese of Ljubljana.

Altså:
Novè Mesto i Slovakia og Novo Mesto i Slovenia


Hilsen pirken.. Adria kvalitet - Page 3 388844 Adria kvalitet - Page 3 388844 Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Sponsored content





Adria kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Adria kvalitet   Adria kvalitet - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Adria kvalitet
Til Toppen 
Side 3 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Kvalitet på Adria vogner vs Knaus
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet
» Hobby Kvalitet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: