CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Speil til Caravelle T4 og T5b

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeMan 6 Jun 2011 - 15:19

Er det noen som har speil som passer til begge bilene og som er gode, må dekke 250 vognbredde?
Kom med erfaring og pris/leverandør.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeFre 10 Jun 2011 - 8:46

Ingen? Hot

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeFre 10 Jun 2011 - 10:30

Den store versjonen av de aero speilene burde vel være bra på de store bilene. Og de klemmene burde vel kunne festes i speila på begge typene. Det tror jeg vil bli bra med de store bilene og den store vogna.
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeFre 10 Jun 2011 - 10:39

speilene er vel veldig ulike på t4 og t5??

kanskje slike passer ?
http://www.emuk.com/english/caravan_accessoires/universal_mirror.html

t4 har jo forskjellige speil på h/v side..om du vil ha like på t4 så er england rette plassen å lete...

http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=wing+mirror+t4&_sacat=See-All-Categories
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeFre 10 Jun 2011 - 10:45

Har ikke alle biler forskjellige speil på høyre og venstre side? geek
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeFre 10 Jun 2011 - 11:10

ArneO skrev:
Har ikke alle biler forskjellige speil på høyre og venstre side? geek

Laughing he he.. joda..
det jeg tenkte på er helt forskjellig form på t4, venstre er bredt og lavt, høyre er smalt og høyt
motsatt i england og andre "venstre" land..

samme gjelder jo passat 97-05, en liten micro speil på høyre side. for de som ønsker "stor" h-speil så finnes det faktisk hos "svindyre" møller (passat w8), eller kjøp fra england
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeFre 10 Jun 2011 - 11:35

Hm, dårlig formulert av meg, siden dette er et caravanforum så jeg det som en selvfølge at vi snakker om caravanspeil her, originalspeil til bil skaffer jeg opplysninger om andre steder, min feil da. Crying or Very sad
Forøvrig er forskjellen mellom venstre/høyre forsvunnet fra og med T5b bortsett fra speilvendt utførelse da....

Tenkte altså caravanspeil, helst da noen som kan brukes på begge modellene siden jeg drar vogna både med privatbilen og med jobb-bilen.
Så, forslag? Rolling Eyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Rudeboy
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 116
Localisation : På landeveien
Registration date : 05.02.2011

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeSøn 19 Jun 2011 - 15:13

Er nevnt noen speil som visstnok passer på både T4 (T4a og T4b) samt begge T5'erne på busforumet, husker ikke i farta produsent eller modell Rolling Eyes

www.vwbus.no for timevis med moro. Nå har ikke jeg fått dratt caravan bak Multivanen min men jeg har kjørt brei og tung scooterhenger og oppfatninga så langt er at jeg ikke (enda!) trenger caravanspeil til min T4b.

Men det er vel et spørsmål om rygging også inne i bildet, bak trådstart ? Jeg har sånne "lausunger" á lá kjøreskolespeil som jeg skal ha under originalspeilene, må bare få dem lakkert i bilens farge før montasje men når de er klare for montering vil jeg da sitte med to speil på hver side og da skal det holde for å kjøre både det ene og det andre Cool
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeSøn 19 Jun 2011 - 21:27

Yngve, om ikke kakemonsteret ditt er alvorlig mye breiere enn min Syncro så kan jeg love deg at med 250 vogn bakom må det mer enn original og lausungespeil til, ryggekamera eller ikke. ler ler ler

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Rudeboy
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 116
Localisation : På landeveien
Registration date : 05.02.2011

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeMan 20 Jun 2011 - 13:24

Skal man ikke framover, da ? Rygging er unødvendig Cool
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeMan 20 Jun 2011 - 14:10

Rudeboy skrev:
Skal man ikke framover, da ? Rygging er unødvendig Cool
Med tanke på hvor mange som tauer rundt med dårlige speil så er nok det en oppfatning mange har. Musikk, kjærring og unger på fullt volum og uten speil for å se bakover er nok noe av det som utrykkingskjøretøy liker ganske bra også
Suspect
Til Toppen Go down
Danskepølsen
CARAVANER
CARAVANER
Danskepølsen


Male
Antall Innlegg : 130
Age : 53
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 28.06.2009

Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitimeSøn 7 Aug 2022 - 16:50

Nå er jo dette et gammelt emne .. men kanskje noen her i dag som vet om Speil som passer til T5 med 2.5 m brei vogn ? - overveide å kjøpe på Biltema .. som likner på den NOCC selger .. men 1500 spenn er mye om de ikke passer, og det meste universal passer ikke til T5.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Speil til Caravelle T4 og T5b Empty
PosteTema: Re: Speil til Caravelle T4 og T5b   Speil til Caravelle T4 og T5b Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Speil til Caravelle T4 og T5b
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» VW caravelle 2,4D
» Caravelle VR6
» VW Multivan 2,5 TDi
» Caravelle 1,9 tdi 105 hk 2005 mod
» Speil til Focus III?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: