CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.

Go down 
+2
HobbyTom
Veggis
6 posters
AvInnlegg
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitimeMan 15 Okt 2012 - 14:24

Hei.
Vi er tålig bra fornøyd med vår Hobby 540 UK, men den mangler fast dobbelseng til mor og far. Ser at Hobby har en løsning som heter UKF, med langsgående etasjeseng for barn foran, og dobbeltseng på motsatt side, samt rundsitter bak. Jeg vet at Bürstner har en tilsvarende løsning i sitt modellprogram. Er det andre produsenter som tilbyr denne løsningen?
Til Toppen Go down
HobbyTom
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
HobbyTom


Male
Antall Innlegg : 453
Age : 49
Localisation : Trøndelag
Registration date : 13.10.2008

Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Re: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitimeMan 15 Okt 2012 - 14:39

Stort sett alle, vil jeg tro. Den mest solgt planløsningen i nordiske vogner dette.

Og den er jo forsåvidt grei nok. Vi fant ut at det ble bedre luft av å ha to separate soverom, og gikk for det i stedet.
Til Toppen Go down
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Re: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitimeMan 15 Okt 2012 - 14:45

Er denne løsningnen vanligst? Jeg hadde trodd at det var løsningen med midtsittegruppe som var den vanligste. Den løsningen synes vi (fruen Wink ) virker litt trang.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Re: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitimeMan 15 Okt 2012 - 16:57

Shocked Den løsningen synes vi (fruen Wink ) virker litt trang.

Ja det kan ofte være et problem når dæm blir for trang Shocked
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Re: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitimeMan 15 Okt 2012 - 17:07

Cabby 620 og 650 F2C

Kabe i diverse lengder og utgaver men med B9 eller B11 planløsning. B9 er med vanlig køyseng, mens B11 er med trippel køyseng.

Polar 560,590,620 og 680 BK.

Solifer 560, 600 og 630 LK RSG,

LMC Scandica 571K

Burstner vet jeg hadde før, men ser ikke ut som de har det på 2013 programmet.
Til Toppen Go down
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Re: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitimeMan 15 Okt 2012 - 19:51

OK.
Da er jeg litt klokere på hva jeg skal se etter ved et eventuelt vognbytte. Takk Smile
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Re: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitimeTir 16 Okt 2012 - 9:53

Adria 563 UK, Classica og Alpina. Ser ikke ut til at den er i modell programmet på den norske web-siden. Men den finnes på f.eks. på den danske siden til Adria. Siden den produseres er det sikkert grei skuring å få den her i Norge også.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Re: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitimeTir 16 Okt 2012 - 11:17

Kan være gei skuring, men de har jo gjort et grep når det angår 763 som ikke kan kjøpes fra Danmark, kun gjennom Svensk og Norsk importør, ca sånn har jeg hørt. Sannsynligvis for å motarbeide privatimport. Det er mulig dette bare gjelder den modellen da.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Re: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitimeTir 16 Okt 2012 - 21:32

Mye fint som dukket opp ved å søke på nevnte vogner ja Smile
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Re: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitimeTir 16 Okt 2012 - 22:49

Jan Ole skrev:
Kan være gei skuring, men de har jo gjort et grep når det angår 763 som ikke kan kjøpes fra Danmark, kun gjennom Svensk og Norsk importør, ca sånn har jeg hørt. Sannsynligvis for å motarbeide privatimport. Det er mulig dette bare gjelder den modellen da.
Jeg tenkte bare at 563 UK kanskje ikke er den det går mest av, og den derfor ikke er en del av "standard sortimentet".
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Empty
PosteTema: Re: Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.   Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hobby UKF, hvilke merker har tilsvarende planløsning.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Forteltpriser/merker
» Gps merker og anbefalinger
» Tabell / oversikt over merker og modeller
» Hvilke dekk til vogna?
» Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: