CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe

Go down 
+18
Fru_Ulven
HobbyTom
lange
Breda
petter34
Lense Lars
Fjell_fant
janp
maya
OyvindSP
Perkrs
ulven
FLO fritid
Harald-
Jan Ole
Åge P
Jan
Redneck
22 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
AvInnlegg
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Mar 2013 - 16:22

Redneck: har sendt deg en PM der jeg forklarer hvorfor jeg postet det slik i starten. Håper at det jeg skriver forklarer godt nok hva jeg har som bakgrunn for å skrive det slik jeg skrev, og at det jeg skriver har rot i virkeligheten og ikke bare tull og fjas fra min side, og det som verre er.



Jeg har ingen mulighet til å gå tilbake i arkivet for å finne dette, da nyere innlegg etter en dato i 2009 heller ikke er mulig å finne frem. Og dete er helle irrelevant, egentlig. Men 2 bestemte Tysklandskjøp med store besparelser som ble postet her fant jeg ut at de prisene slett ikke stemte med de som ble presentert her.



At jeg blir benevnt som en Grumpy old man av HobbyTom; det tar jeg med et stort smil. Artig uttrykk, men ikke noe å hisse seg opp over. For jeg skal vel snart gjøre som andre Grumpy old men: kjøpe bil. Og da deler jeg skjebne med Dethleffs og Rashid, og gud vet hvilken skjebne jeg ev. vil lide her inne da. Men jeg overlever vel det også, håper jeg. What a Face



Lykke til med nyvogna, og god tur hematt! Very Happy
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Mar 2013 - 22:09

Ikke bland Rashid inn i dine innkjøp, vær så snill. Har mere enn nok med egne om jeg ikke skal belemres med andres affraid
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeMan 1 Apr 2013 - 8:28

Nei, den tanken streifet meg ikke en gang. Her har du nok drømt litt.
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeMan 1 Apr 2013 - 23:12

Hei alle sammen, og takk for alle bidrag i tråden.

Først kan jeg legge inn et bilde jeg lovte Offpist, fra ene plassen vi var på. (Tante & Onkel til min kjære)
De har bondegård med 90m2 solcellepanel på taket av låven. Der lager de 9000 kwh pr år. De må lage 8000 kwh for å gå break-even i nedbetalingstiden. Solcellepanelet er finansiert over 10 års nedbetaling - De tjener altså penger fra første dag - og etter 10 år er det nedbetalt, og da tjener de gode penger i de resterende 15 årene etterpå. Forventet levetid er 25 år.


Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 IMAG1372_zps7f9db574



Når det gjelder campingvogna var det ikke så enkelt...

Her er oversettelsen av det jeg bare kopierte og postet på tysk:

Antennekabel var boret gjennom i samme plastkasett som 230V tilførselspluggen.
Fortelt-antennekabel er standard på alle Hobby, untatt De-Luxe. Der er det ekstrautstyr.
Alikevel var det montert på min, og ikke så veldig profft montert.
De ville trekke inn kabelen og tette med sika - jeg lot det bare være sånn det var. Fester nok pluggen selv med mutre.

Dørhengslene skraper borti ramma.
Fikset.

Hengeskap ved badet, skapdør skraper borti do-veggen.
Fikset.

Kromlister på skapdørene over Truma løsner.
Kunststoff of treverk har forskjellig utvidelseskooffesient.
Fikset.

Utetemperaturvisning virker ikke.
Fikset.

Ved drift fra det innebygde batteriet så virker max 2 stk 12V forbrukere samtidig. Dette var for at vogna trodde den fikk strømmen sin kun fra en tilkoblet bil, og ikke skulle tappe ned bilbatteriet. Fjernet en jumper.
Fikset.

230 Volt strømkabel manglet. Ikke. Lå i overskapet... hehe..
Fikset. (feilen var altså på eieren)


Så, er blandebatteriet på kjøkkenet lekk... drypper en dråpe nå og da nedi (heldigvis) plastinnlegget til bestikk i øverste skuffe.
Bestillt nytt blandebatteri på garant.

Så har det gått fort i svingene på fabrikken:
Står klistremerke på hjulbuene med dekktrykk.
3,8 Bar er rett i følge boka.
I følge ene hjulbuen skal man ha 3,8 bar, men på andre siden skal man bare ha 3,3 bar.
Bestillt nytt klistremerke på garanti.

Så skulle de og sende med noen meter kromlister til skapene, så kan jeg selv lime på nye, hvis/når de gamle faller av.







Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 IMAG1316_zps09bc83da




Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 IMAG1381_zps0ca1ae9c

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 IMAG1380_zps4d0dae3a



Kursen ble hele 7,75.

141.975,- kostet vogna netto.


Edit 02-04-2013:
Moms er betalt, det ble kr 34.974,-
= Vogna koster 176.949,- pluss frakt og årsavgift.

I morgen skal den registreres, så skal jeg maile vognkortet/utførselen til selger, og forhåpentligvis få tysk moms tilbake på konto.

Så 180.000,- er nok nære sannheten med alt...


Sist endret av Redneck den Tir 2 Apr 2013 - 22:38, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Perkrs
CARAVANER
CARAVANER
Perkrs


Male
Antall Innlegg : 114
Localisation : Son i Akershus
Registration date : 14.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTir 2 Apr 2013 - 21:57

Jeg har opprettet en eurokonto i min bank og når jeg skal betale så ringer jeg banken og ber om tilbud på valuta. Opplever da at de kun tar 2-3 øre i fortjeneste. Dette gjelder selvfølgelig ikke på mindre beløp men ved på kr.50.000,- og oppover.
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeOns 3 Apr 2013 - 21:31

I morgen blir det norske skilter...
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeOns 3 Apr 2013 - 23:21

Redneck skrev:
I morgen blir det norske skilter...
cheers
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTor 4 Apr 2013 - 19:49

Redneck skrev:
I morgen blir det norske skilter...


Jeg hadde time kl 0800.

Statens Vegvesen, Kristiansand, brukte 2 timer og 50 minutter på å gi meg skiltene.

Hvorfor skal det ta så lang tid?
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTor 4 Apr 2013 - 20:08

Vel si det... TTT

Sist jeg besøkte en slik plass stod det er skilt at de hadde dataproblemer og en måtte beregne mer tid. Problemer eller ei, men når 2 personer skal betjene flere 10 talls personer tar det tid..
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTor 4 Apr 2013 - 22:29

For en stund siden hadde jeg bestillt time til å vise en Touran som jeg hadde satt inn baksetene. Da brukte de 1 time og 50 minutter på å gi meg de hvite skiltene. De sjekket ikke engang om jeg hadde montert setene/beltene skikkelig, men gikk frem og tilbake mellom bilen og pc skjermen i en hastighet som ikke hadde imponert på noe gamlehjem.

BTT...

Nå har jeg sendt div. dokument-scans til forhandleren.
Dersom jeg får tilbake 3500 Euro i tysk moms så blir det ei billig vogn.
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTor 11 Apr 2013 - 23:02

Synlige skruehull....grr....

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 IMAG1424_zps69dd72b7

Forslag til løsning?
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTor 9 Mai 2013 - 16:09

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 IMAG1671_zps129d48bf

(ikke legg merke til Ikea-teppet som står på bordet)

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 IMAG1672_zps3121f48b


Alle putene er dekket med "tisselaken", og trekt med Ikea tepper oppå.
Sprekt gjort av kjerringa mi, hun har termin om 13 dager!

Ene puta bak er ikke tildekket enda, hun gikk tom for tisselaken.


Nå blir det en avslappet sommer uten at vi trenger å være redd for at ungene skal søle i sofaen!
Til Toppen Go down
lange
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
lange


Male
Antall Innlegg : 182
Age : 54
Localisation : Moss
Registration date : 21.08.2010

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTor 9 Mai 2013 - 21:30

Det var slett ikke dumt, Redneck!

Og husk; skulle du ikke få trekt opp den siste puta, kan du være sikker på at det er på den det blir sølt på første tur.... Wink
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTor 9 Mai 2013 - 22:59

Satser på at hun får trekt opp den siste puta før første turen, og at hun syr seg en fin kjole av det som blir igjen.
Til Toppen Go down
Joagarne

Joagarne


Male
Antall Innlegg : 5
Registration date : 30.10.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeFre 10 Mai 2013 - 18:13

Hei, og gratulerer med ny vogn!
Har en 2008 mod. selv og er kjempefornøyd da vi også er 2+4.
Her nettopp ettermontert batteri og sliter med å få strøm til fler enn 2-3 lys samt strøm til pumper som du nevnte tidligere i tråden.
Så da lurer jeg litt på denne jumperen du nevner...
Er det en smal sak og ordne opp i?

Mvh
John Are Garnes
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeFre 10 Mai 2013 - 18:57

Joagarne skrev:
Hei, og gratulerer med ny vogn!
Har en 2008 mod. selv og er kjempefornøyd da vi også er 2+4.
Her nettopp ettermontert batteri og sliter med å få strøm til fler enn 2-3 lys samt strøm til pumper som du nevnte tidligere i tråden.
Så da lurer jeg litt på denne jumperen du nevner...
Er det en smal sak og ordne opp i?

Mvh
John Are Garnes

Takk for det.
Vi er innen 3-4 uker 5 unger og 2 voksne, så vi trenger virkelig så stor vogn.

Det var selgers verksted i Tyskland som fant ut av det, etter at de hadde ringt fabrikken.
Når jeg lå og ni-leste hele bruksanvisningen så fant jeg ut at det stod beskrevet hvilken jumper som skulle fjernes.
Så dersom teknikerne til selger hadde lest boka så hadde de visste de og.

Her er bruksanvisningen til MIN årsmodell.

http://www.hobby-caravan.de/fileadmin/user_upload/service/Bedienungsanleitungen/Komplett_WW_deu_BS_13.pdf

På side 7.6 nede til venstre på siden (på tegningen av kretskortet) står det:

"Jumper 1
bei Autark / 12 Fz
geshlossen"

Betyr: Jumper 1, ved "selvstendig" skal denne jumperen være kortsluttet.

(Autark betyr = selvstendig, en som klarer seg selv = autark = batteripakke)


Du får lete i din bruksanvisning (2008 modell) og se om det står noe der!
Til Toppen Go down
Joagarne

Joagarne


Male
Antall Innlegg : 5
Registration date : 30.10.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeMan 13 Mai 2013 - 10:50

Takker for hjelp!
Da skal vi se om ikke vi får ting på stell!
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Jul 2013 - 0:11

Var under vogna og smurte de 4 fettniplene på akslingene, da jeg oppdaget noe bra:
I stedet for 1200kg pr aksel stod det 1350kg og 140kmt max på akslingenes merkeskilt...

Redneck skrev:
Slike vogner har 1900 kg som tillatt totalvekt "vanligvis". Da har de 155-13" dekk.
De kan leveres med 1800 kg, eller 2000 kg om ønskelig.
Med 2200 kg tillatt totalvekt er egenvekten øket med 18,3kg:
- Kraftigere akslinger: DB 13 M - 1200kg pr aksling max
- Større dekk: 165 R 13 C Li 91
- Kraftigere påløpsdemper: Knott KFL 27 A
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeOns 7 Aug 2013 - 22:54

Ferien over...
Vi har lyst på båt igjen!

2013 Hobby 650 kmfe selges billig, kom med bud!
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTor 8 Aug 2013 - 9:15

Hva skjedde? Lei av vogn allerede? Selv om denne sommeren har vært aldeles strålende, og helt sikkert enda mer strålende på sjøen, er det sjanse for at det går 60 år til neste gang båt er et bedre alternativ enn vogn igjen! Du skriver et annet sted at du er rastløs, da fatter jeg bare ikke at du kan savne en båt... Menmen, hver sin smak! Lykke til med salget. Det kan jo hende du dukker opp igjen med en midre reisevogn når onga begynner å flytte ut! Vi har plantet vår vogn i Skåne, og på den måten skaffet oss verdens billigste sommerhus. Ikke noe dårlig greie det heller!
Til Toppen Go down
ulven
DIREKTØR!
DIREKTØR!
ulven


Male
Antall Innlegg : 772
Age : 48
Localisation : Kristiansand/Vennesla
Registration date : 19.07.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTor 8 Aug 2013 - 9:43

Jeg ser fordelen med båt, og som tidligere "over-snittet" båt interessert som elsket båtlivet så drømmer jeg om båt igjen, fordelen med båt og mulighet for å kunne dra ut på holmen på dagsturer for å grille og hygge seg, og inn igjen på kvelden, ungene kan bevege seg fritt i båten under fart, og løpe rundt på holmer osv. Slippe å sitte fastspent i seter. Vogna blir mest helgeturer og ferier og tas sjeldent dagsturer (dvs aldri)
Ulempen med båt er at den står ubrukt 7-8 måneder i året, og stort sett mer avhengi av vær og vind de månedene uten snø og is.

Vi har valgt å sette vogna på en helårscamping slik at vi kan bruke vogna som ei hytte, dvs vi kan dra på dagstur, helgetur evt langhelger dit. riktignok må ungene sitte stroppet fast på vei dit, men den timen klarer de sammen med ipad/ds osv.
det er enkelt å hente ut vogna og dra på turer om vi vil det.
Med gsm bryter på strømmen kommer vi frem til varm "hytte" og ungene kan fritt løpe rundt å leke i skog og mark, evt lekeplass om de ønsker det.

men gud som jeg savner båtlivets gleder.... Wink
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeTor 8 Aug 2013 - 11:03

Enig med deg i det du sier Freddy! Har også stoor glede av å kunne komme meg ut i fjorden når været er bra og vannet er varmt! Ingen ting slår det! Men da snakker vi om en båt på 17 fot med litt stor motor, slik at vi kommer raskt ut til en holme, og så hjem igjen etterpå, evt med en natt i telt! Og det har vel de fleste plass til på budsjettet i tillegg til en CV.

Det jeg ikke forstår er familier som setter av gårde på tre ukers båtferie: Med norsk gjennomsniittsklima kan det bli en utrolig traumatisk opplevelse. Da kan 'friheten' plutselig være redusert til å gå i ring enten under dekk eller over dekk, i påvente av et gløtt av sola.....nei, da er vogn bedre, kjøre til været blir bra, om det så betyr Italia, og bli der til man er lei! Og for prisen av en grei båt til 6 kan man vel både ha fastvogn og kjørevogn og 17 fots båt, tenker jeg! Eller er jeg helt på vidda nå?
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeFre 9 Aug 2013 - 22:05

Redneck skrev:
Ferien over...
Vi har lyst på båt igjen!

2013 Hobby 650 kmfe selges billig, kom med bud!
I dag var vi på Bragdøya. (på sjøen)
Nå vet jeg ikke helt lengre...når det er passe varmt hjemme, og vindstille, så er det kaldt og forblåst på sjøen!
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Aug 2013 - 16:28

Finn kode:

43233633
Til Toppen Go down
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Aug 2013 - 21:02

Flott vogn!!
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Aug 2013 - 23:10

Flott pris - virker som den kan bli solgt i høst til den prisen.
Bra respons på annonsen allerede.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe   Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Kjøpt ny vogn- Og skal bo fast . Bra vogn? Trenger råd
» Endelig kjøpt vogn..
» kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP
» Hobby 545 De luxe (kmfe) 3 barnekøyer
» Har kjøpt vogn med fukt skade, tips til reprasjon:)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: