CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???

Go down 
+12
Hege
Johnny
Janita
mr.T
Ronny
Pondus
Arnfinn
kabero
Markus Vesala
Jan Ole
Jan
frank
16 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Mar 2007 - 7:38

Til Toppen Go down
Arnfinn
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Arnfinn


Male
Antall Innlegg : 380
Age : 62
Localisation : Lørenskog
Registration date : 23.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Mar 2007 - 14:07

Hei! Ser det er en diskusjon angående polering og vask av vogner og biler! Kan anbefale Meguiar`s polering middel ,fåes både på flaske og spray.Lett og jobbe med,tørkes av med frotte klut.Har også forsegling.Strykes på tørkes lenge og nærmest børstes av.Ser noen er skeptisk til Supervask,brukt det på bil i 15 år, aldri noe tull med lister eller lakk.Interresant uttalelse fra Vegard angående tette stoffene på vogna.Supervask skal jo vaskes på og skylles med engang!!!
Kjenner jeg Vegard rett skaffer han vel dokumentasjon på det etterhvert.
61
Til Toppen Go down
Markus Vesala
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Markus Vesala


Male
Antall Innlegg : 288
Age : 61
Localisation : Hamar
Registration date : 14.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Mar 2007 - 17:16

ARVE skrev:
Se på denne og.

Er det "vår" Markus som svarer her tro ?

http://www.campingsverige.se/pages/forum/showPost.asp?forumPostGuid=22375

Arve.

Helt riktig Arve. Smile

En gammel metod som bl.a Naf også anbefaller på tileksempel døde insekter på frontvindu på bilen.

Jepp! Her kommer litt nye bilder i serien på min hjemmeside om rengjøring & voks av vogn.

Nye bilder, rengjøring & voks av vogn artikkel

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 CammanPolering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 CammanPolering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 CammanPolering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Camman
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~anttjoha/index.cfm
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Mar 2007 - 20:43

61, Vegard og Markus.

Skrev en mail til Kabe i dag for å høre deres syn på dette med campingvogn-vask.

Om jeg får svar,skal forumet få innsikt i dette.

Arve.
Til Toppen Go down
Markus Vesala
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Markus Vesala


Male
Antall Innlegg : 288
Age : 61
Localisation : Hamar
Registration date : 14.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Mar 2007 - 20:51

Det låter bra... Smile
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~anttjoha/index.cfm
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Mar 2007 - 20:55

Markus.

Skal komme til bunns i dette.Får jeg ikke svar,så får jeg forhandleren til å ringe Kabe.Ellers så drar jeg til Tenhult.

Hehe,er sta som en åsna.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Mar 2007 - 21:16

61 skrev:
Interresant uttalelse fra Vegard angående tette stoffene på vogna.Supervask skal jo vaskes på og skylles med engang!!!.
61

61

det stemmer det du her skriver, du vasker supervasken på, og spyler av.... men hvor renner det da???? jo ned på tettinger etc, på sin vei bort fra vogna.... siden det også er såpass avfettende egenmskaper på denne vasken, bruker jeg den ikke på vogna, fordi jeg er redd for dette middlets påvirknineg på tettemiddelet...

men på bilen derimot.... Hver gang!!


Vegard
Til Toppen Go down
Arnfinn
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Arnfinn


Male
Antall Innlegg : 380
Age : 62
Localisation : Lørenskog
Registration date : 23.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Mar 2007 - 22:09

Vegard! Prøver og komme over keepertabbene til Thomas Myhre, har sett du har nevnt dette med tettemiddel,men det nye tettemiddelet på vognene tror jeg tåler det meste.Årsaken til jeg tror det er at det er gummilister og plast på biler ,og jeg ser ikke at dette foringes på de bilene jeg har hatt. Arve har lagt seg i selen nå ser jeg,så vi får kanskje et svar engang. Eller s har jeg brukt Sonax, og det virker jo bra det også,men jeg synes ikke det blir noe særlig voks beskyttelse på den.
61
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Mar 2007 - 22:12

61

Gummilister og plast er noe helt annet.... de er da ikke klebelige, og tetter på den måten...

Vegard
Til Toppen Go down
Campist
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeMan 27 Aug 2007 - 23:16

Da jeg fikk vogna i våres, polerte jeg alle sider på den tungvinte måten. Men da jeg fikk klatret opp på taket, fant jeg ut at jeg ikke har bruk for et slikt tak med et stort hull i, derfor bestemte jeg meg for å holde meg i stigen. Da prøvde jeg Turtle Wet 'n' wax eller-hva-den-heter. Samtidig brukte jeg den på Yarisen til kona.
Og vet dere hva? Fremdeles går dritten lett av og vannet perler flott. I helgen ga jeg både yarisen og Fendt-en en full overhaling på nytt, men den samme voksen. jeg tror faktisk det virker!
For sikkerhet skyld tror jeg jeg det kan være lurt å spandere både tre og fire behandlinger med denne voksen, men fy fanken å lett å bruke.
(selv om Mondeoen slipper unna - den har PermaGard...)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeMan 27 Aug 2007 - 23:23

Campist.

Hm,den har jeg aldri prøvd.Får du jobba voksen godt nok inn i lakken på den enkle måten der da ? Trodde kanskje den var noe man hadde på i ny og ne,etter at man først har polert på gamle måten ?

Da har jeg nok ikke hatt nok tro på den der om du er så fornøyd som du sier du er,her.

Selv har jeg brukt mye Sonax,som jeg synes er meget bra.Kjøper litt store kvanta i en billigbutikk i Ullared i Sverige.

En lidenskapelig camper her på forumet,er veldig glad i rød Autoglym,så den er nok og helt topp.
Til Toppen Go down
Campist
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeMan 27 Aug 2007 - 23:34

Jeg har brukt AutoGlym på bilen i flere år, både den røde som Vegard digger og Ultra Deepshine som er en dyrere voks. gjerne med lakk forsegler utenpå. Ingen tvil om at det er bra, men jeg tror jeg vil fortsette litt til med den våte voksen.
Nei, du får den ikke godt inn. Du sprayer over mens vogna er våt, og trekker av med pusseskinn. Først blir det en tynn, nesten melkehvit hinne, men så snart det er tørt er alt borte. Det er nesten for godt til å være sant, derfor er det nok heller ikke det. Men det må være en grunn til at det tilsynelatende funker.
Taket på vogna har jo stått ut siden jeg behandlet det i slutten av mars/begynnelsen av april. Yarisen står også ute, men den går ikke mer enn 10-12000 på et år.

(Når det er sagt, så er min bil blankere med Permagard - og ikke et eneste sår etter steinsprut på bilens første 18.000 km i år. Kanskje hadde det gått an å få satt inn vogna med det, men det ville vel kostet en formue.)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeMan 27 Aug 2007 - 23:39

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeMan 27 Aug 2007 - 23:40

Til Toppen Go down
Campist
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeTir 28 Aug 2007 - 8:30

Bubbe,
Nope. Turtle Wax it Wet heter den. Jeg leste litt om den på turtles norske sider nå, jeg har ganske visst overdreven tro på den. Den er nok intet vidundermiddel. Det er kun et tynt lag voks du får lagt på flatene. Derfor er det nok nødvendig å gjøre det ofte, kanskje hver gang du vasker for å være sikker.
Dette er jo en rein voks, helt uten renseeffekt. Yarisen har fått jevnlig ordentlig voks fra den var ny ('06 modell) og vogna har jo blitt behandlet fra den var ny. Jeg tviler på at den erstatter ordentlig polering, men på taket må det være et godt hjelpemiddel for oss som ikke vil opp på taket.
Da jeg behandlet vogna i helgen, hadde jeg fremdeles nok til en omgang på Yarisen etterpå. Og enda litt til.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeTir 28 Aug 2007 - 10:14

Campist.

Kan nok være kjekk den der om man vil legge på litt ekstra et par ganger i sesongen,utenom den "ordentlige" arbeidsøkta med polish/voks.

Skal prøves ut snarest.Jeg går stadig og kjenner på vognene,om de er glatte og gode å ta på.Kjenner jeg motstand i fingertuppa,er det på'n igjen.Hater å kjenne matte vognsider.

Synes det er meget tilfredsstillende å polere vogn faktisk.Man får alltid en god følelse når man ser doningen blinke mot en,og ølen smaker jo såååå godt etterpå.Hehe.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeTir 28 Aug 2007 - 11:44

ARVE skrev:
Campist.

Kan nok være kjekk den der om man vil legge på litt ekstra et par ganger i sesongen,utenom den "ordentlige" arbeidsøkta med polish/voks.

Skal prøves ut snarest.Jeg går stadig og kjenner på vognene,om de er glatte og gode å ta på.Kjenner jeg motstand i fingertuppa,er det på'n igjen.Hater å kjenne matte vognsider.

Synes det er meget tilfredsstillende å polere vogn faktisk.Man får alltid en god følelse når man ser doningen blinke mot en,og ølen smaker jo såååå godt etterpå.Hehe.

ØL smaker alltid godt. Trenger ikke polere ei hel vogn for å syns det jeg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeTir 28 Aug 2007 - 12:56

Pondus.

Selvsagt,men når du står der svett og sliten,så er det jo nesten seksuelt å knerte en burk bajer.At det går med noen burker underveis og,er jo en annen sak.Hehe.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeTir 28 Aug 2007 - 22:05

ARVE skrev:
Pondus.

Selvsagt,men når du står der svett og sliten,så er det jo nesten seksuelt å knerte en burk bajer.At det går med noen burker underveis og,er jo en annen sak.Hehe.

he he he......det er mange stunder der øl er sammenlignbart med sex. Som f.eks da vi besøkte nump og numpemadamen (Elisabeth) på vogna deres på lørdag. De serverte nemlig en halvliter iskald Dahls pils på burk. Da hadde jeg og madammen vandret 9 timer i fjellet først. Jeg ble klart først ferdig, og jeg syns numpemadamen kikka litt rart på meg da. Sinnsykt godt.... Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 6:41

Pondus.

Tror Betts er vant til tørste karer i den vogna der !!!!!

Hun synes vel du somla med bajern,og at det var derfor hun så litt rart på deg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 7:59

pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 8:06

nump.

Den mannen der er jo konstant på G.Han driver jo med parringer i hytt og pine,i heimen,og blir nok litt vel inspirert av hainnhoindan sine innimellom.


Sist endret av den Ons 29 Aug 2007 - 8:24, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 8:19

ja, plutselig forstår jeg hvorfor bikkjene jokker på skittetøyet hans.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 8:23

nump.

En full skittentøyskurv kan jo være et vakkert skue,og er i visse miljøer en spire til inspirasjon.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:44

numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:45

ARVE skrev:
Pondus.

Tror Betts er vant til tørste karer i den vogna der !!!!!

Hun synes vel du somla med bajern,og at det var derfor hun så litt rart på deg.

Tvinga meg til og ta det med ro til og med jeg da........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:46

Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......

Pondus.

KLESPOKERFJES !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:47

ikke rart du så rar ut da vel.
trudde du satt der og var sprengtissetrengt jeg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:48

ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......

Pondus.

KLESPOKERFJES !!!!

nånånå johnsen, husk vi snakker om inni cabbyn min her nå!
ikke slike besudlende kommentarer om cabbyn!
inni der forekommer ingen usømmeligheter.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:49

Nei langt i fra numpelump......merka du ikke at bordet løfta seg a....... Det var en grunn til at Ølboksen din seila over bordet der vøtt. En Ølboks begynne nemlig ikke helt plutselig å bevege seg av seg selv.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:51

numpsey skrev:
ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......

Pondus.

KLESPOKERFJES !!!!

nånånå johnsen, husk vi snakker om inni cabbyn min her nå!
ikke slike besudlende kommentarer om cabbyn!
inni der forekommer ingen usømmeligheter.

nump.

Hvorfor henger det håndlagde skiltet med "Swingers club" utenfor døra da ????
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:52

ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......




Pondus.

KLESPOKERFJES !!!!


he he he ..... numper'n og mor hadde ikke klær på seg når vi kom dem. Stod utafor vogna en halvtime å banka før'n åpna jeg. Ikke hadde dem unger med seg heller, og begge bikkjene var binni utafor.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:52

Pondus skrev:
Nei langt i fra numpelump......merka du ikke at bordet løfta seg a....... Det var en grunn til at Ølboksen din seila over bordet der vøtt. En Ølboks begynne nemlig ikke helt plutselig å bevege seg av seg selv.....

Pondus.

Minner meg om kvaliteten på min gamle Cabby det der.Har de pappbord ennå 'a ??????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:54

Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

betts kikka rart på deg fordi du ble først ferdig ja- hu er vant til at det er JEG som blir først ferdig.
og ikke minst fordi DU TAKKA NEITAKK til en til. slikt er hu ikke vant til av staute mannfolk..

arve

jeg ante faktisk ikke at pondus satt der og var seksuellt opphissa.
heldigvis. hehehe


he he he...POKERFJES jeg vøtt.......




Pondus.

KLESPOKERFJES !!!!


he he he ..... numper'n og mor hadde ikke klær på seg når vi kom dem. Stod utafor vogna en halvtime å banka før'n åpna jeg. Ikke hadde dem unger med seg heller, og begge bikkjene var binni utafor.....

Pondus.

De er jo trøndelags svar på Lennon og Yoko Ono,og ligger nakne og vrøvler om peace and love i dagesvis.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Aug 2007 - 11:55

ARVE skrev:
Pondus skrev:
Nei langt i fra numpelump......merka du ikke at bordet løfta seg a....... Det var en grunn til at Ølboksen din seila over bordet der vøtt. En Ølboks begynne nemlig ikke helt plutselig å bevege seg av seg selv.....

Pondus.

Minner meg om kvaliteten på min gamle Cabby det der.Har de pappbord ennå 'a ??????

Nope....skikkelig tunge kvalitetsbord i Cabby i dag.....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???   Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ??? - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Polering! med hva, hvordan, hvor ofte ???
Til Toppen 
Side 4 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Polering av mørke vinduer
» Hvordan ser de ut under?
» Legå Camping
» Dryppkant, hvordan lage?
» Hvordan få antenneledninga ut...

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: