CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaringer fra Kabe eiere

Go down 
+30
numpsey
LOGE
Espen V
hpk
Lars
Jørn O
Remi
ziri
Fjellcamping
ray ray
Ronny
Rashid
Svein Olav
ArneO
mr.T
tor1
Camping Kai
Jan
Johnny
joka
Igor
Lars Egil
Harald
kbanto
Jan Ole
Cecotto
asghegg
ulla
Sten Rune
Black Betty
34 posters
Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeFre 28 Nov 2008 - 23:42

Betty Boop skrev:
Tove skrev:
Betty Boop skrev:
Tove skrev:
Betty Boop skrev:
Tove skrev:
Lady 1 skrev:
Tove skrev:
Blei riktig imponert over Kabe`n i dag.....på fjellet kl. sju i kveld var det -8.5 og inne i vogna viste tempen +25 og jeg er bombesikker på at den strømmen ikke er satt på før kl. to i ettermiddag (noe som er praksis). Og bare det lover bra....

BB

Er musikk i dinne ører dette lol!

Lady1

Husk det da at jeg har ikke sagt at den er bedre enn...geek geek geek


......men myyyyyyye penere! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 897742


lol! lol! lol! Har noe med hvems øyer som ser......

Vi snakker normalt-seende øyne - som ikke er belemret med hverken briller med colabånner eller kontaktlinser...


Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 928394 Oi sann der glapp`n.....men du skønner det BB sånne glasögon di får man hos optiker`når man begynner å se dårlig. Og det synet begynner sånn omtrent å avta i sånn ca. 45 år`s alder.... lol! lol! lol!

He he.... men noen av oss er så rikt utstyrt fra naturen at forfallet ikke har satt inn ennå!! (øøøøhh... vel....he he! scratch ) lol!


Razz Razz Razz Kanskje det er en fordel iblandt at det nettopp er synet geek geek geek
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeFre 28 Nov 2008 - 23:44

Tove

Sant nok! Og greit å ha en matchende ektefelle! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeFre 28 Nov 2008 - 23:47

Betty Boop skrev:
Tove

Sant nok! Og greit å ha en matchende ektefelle! lol! lol! lol!


Nei vet du hva det har ikke jeg...men han kommer nok..tongue tongue tongue
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 7:08

Tove skrev:
ARVE skrev:
Tove.

Men om et par år kommer hun evnt. kjørende oppover selv.Hm,som tida flyr.Ikke lenge siden jeg kjøpte sykkel med støttehjul til henne jo !!! Sad

Arve

Er du så sikker på det......han min og var ivrig....men nå med dame og greier er det slutt på alt bare dissa to får hvere sammen.....

Tove.

Er det en ting jeg er 100 % sikker på ,så er det at jeg er 100 % usikker angående dette ja !!! cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 7:10

Lady 1 skrev:
Espen V skrev:
Lady 1 skrev:
Jeg fikk det til cheers
Og det på innlegg nummer 2500 også Smile


Fae.... ikke dårlig Very Happy
Til å være meg

Gerd.

Nei,dette hadde vi ikke trodd om deg !!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 280457 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 280457
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 10:23

Kabe er noe møkk. Sånn, nå har vi fått denne tråden tilbake på rett spor. Phuu skal si dere hadde en alvorlig avsporing her. Ha ha ha
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 10:25

Tom RS.

Hehe,godt å se at du er i form i dag !!! Cool
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 11:33

Skal gjøre det selv;

Erfaring fra meg;en Kabe eier:

Endelig tilbake i vogna etter (u)nødvendig fravær vedr. arbeid.

Her er et utdrag av dagens erfaringer med vår 895 cm lange Kabe vogn;

Ble som vanlig i meget godt humør ved synet av den nydelig dekorerte vogna.

Følelse av sittekomfort - Nydelig følelse når jeg satte meg ned.
Følelse av varmekomfort - ferdig oppvarmet med Alde vannboren fyranlegg.

Ingen frosne rør, pumper eller ventiler funnet.
Ingen vannlekkasjer funnet så langt.

Våre 2 gassflasker står der i den romslige gasskassa sammen alt annet lagret stæsj; ferdig til nytelse.

Som vanlig funker tilsynelatende alle tekniske innretninger perfekt.

De romslige overskapene i salongen er fyldt til randen av helgens godis.

Joda, jaggu er vi fornøyd med vogna vår.

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Twisted Evil
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 12:54

Tom RS: Nå ligger du dårlig an her!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 65842 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 904284 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 388844 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 970313 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 715312 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 742796 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 830847
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 18:42

Betty Boop skrev:
Tom RS: Nå ligger du dårlig an her!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 65842 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 904284 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 388844 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 970313 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 715312 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 742796 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 830847
Deilig å se at alt er som det skal være, forumet VIRKER jipiiii hiiiia 


BB
Hahahaha jeg ler når jeg møter fare (gulp). Men dere ligger jaggu tynt an selv. Utgangsdøra på Hobbyen står i retning campen deres langt der nede i ingenmannsland. Neste gang jeg er der oppe skal jeg slippe ut 7 vintere med frostrøyk mot campen deres. Så får vi se hvordan Kaben takkler det HA HA HA hA tipper det blir utfordring. santa
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 18:57

Tom RS

At du slipper ut inneklimaet fra Hobby'n 7 ganger betyr ingen ting inne i en Kabe....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 19:47

Liv i denna tråden ennå? Fremdeles noen som har kabe forstår jeg.

(Ikke øverst på mi ønskeliste men heller ikke nederst. og ikke alle merker er med heller på den lista)
Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 265129
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 20:48

? scratch
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 21:15

Rufus skrev:
Skal gjøre det selv;

Erfaring fra meg;en Kabe eier:

Endelig tilbake i vogna etter (u)nødvendig fravær vedr. arbeid.

Her er et utdrag av dagens erfaringer med vår 895 cm lange Kabe vogn;

Ble som vanlig i meget godt humør ved synet av den nydelig dekorerte vogna.

Følelse av sittekomfort - Nydelig følelse når jeg satte meg ned.
Følelse av varmekomfort - ferdig oppvarmet med Alde vannboren fyranlegg.

Ingen frosne rør, pumper eller ventiler funnet.
Ingen vannlekkasjer funnet så langt.

Våre 2 gassflasker står der i den romslige gasskassa sammen alt annet lagret stæsj; ferdig til nytelse.

Som vanlig funker tilsynelatende alle tekniske innretninger perfekt.

De romslige overskapene i salongen er fyldt til randen av helgens godis.

Joda, jaggu er vi fornøyd med vogna vår.

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Twisted Evil

Høres ut til at du har funnet rette vogna for deg, kos dere og ikke la bjølle klanens mobbing forsure deres vogn helg!!.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 23:11

Nei,nå har Dethleffs tatt Ronnys nick her !!!! affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008 - 23:51

Rufus skrev:
? scratch
pssst Rufus, du har noe i nesa.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 8:41

Min erfaring; Kabe er bra greier ! Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 10:51

Rufus skrev:
Min erfaring; Kabe er bra greier ! Rolling Eyes
Helt sikkert, Sikkert en vogn mann blir kjempeglad i. Det tror jeg på.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 18:41

Tom RS skrev:
Rufus skrev:
Min erfaring; Kabe er bra greier ! Rolling Eyes
Helt sikkert, Sikkert en vogn mann blir kjempeglad i. Det tror jeg på.

Akkurat som med Hobby ... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 105977
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 18:50

Rufus skrev:
Tom RS skrev:
Rufus skrev:
Min erfaring; Kabe er bra greier ! Rolling Eyes
Helt sikkert, Sikkert en vogn mann blir kjempeglad i. Det tror jeg på.

Akkurat som med Hobby ... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 105977

Rufus

har en kompis som knulla i stykker ei ny hobby....Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 928394 Endelig en dag i sommerferien var begge unga deres vekke...... og de skulle nytte sjansen..... vi satt i forteltet vårt, rett ved siden av deres vogn...... et himla brak, og korthuset fallt..... da solgte de Hobby'n..... og de prøvde å bortforklare hva som hadde sjedd..... men jeg er en mann med livserfaring..... jeg skjønte lunte, og innrømmelsen kom etter hvert...

lo så jeg holdt på å daue da de kom ut røde i trynet, og slukøra....... men temtrementet var stort......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 18:52

knulla i stykker ei ny hobby lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 18:57

Tom RS skrev:
Rufus skrev:
? scratch
pssst Rufus, du har noe i nesa.

Sånn blir'n seende ut når'n er i skauen og jakter.... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil rendeer
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 18:59

Rufus skrev:
knulla i stykker ei ny hobby lol! lol! lol!

He-he..... jepp..... den røyk i innspurten..... og gjett om de har fått høre det da..... På camping sammen med Vegard, og så skjer det der..... dette var i 01, og jeg glemmer det ALDRI!!!!!! og de blir stadig minnet på deres bragd!!!!!

det var riktig nok senga som røyk med et brak, men vedr dette, så omtales dette konsekvent som "den gangen de knulla i stykker ei Hobby!!!!"
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 19:00

Ronny skrev:
Rufus skrev:
Skal gjøre det selv;

Erfaring fra meg;en Kabe eier:

Endelig tilbake i vogna etter (u)nødvendig fravær vedr. arbeid.

Her er et utdrag av dagens erfaringer med vår 895 cm lange Kabe vogn;

Ble som vanlig i meget godt humør ved synet av den nydelig dekorerte vogna.

Følelse av sittekomfort - Nydelig følelse når jeg satte meg ned.
Følelse av varmekomfort - ferdig oppvarmet med Alde vannboren fyranlegg.

Ingen frosne rør, pumper eller ventiler funnet.
Ingen vannlekkasjer funnet så langt.

Våre 2 gassflasker står der i den romslige gasskassa sammen alt annet lagret stæsj; ferdig til nytelse.

Som vanlig funker tilsynelatende alle tekniske innretninger perfekt.

De romslige overskapene i salongen er fyldt til randen av helgens godis.

Joda, jaggu er vi fornøyd med vogna vår.

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Twisted Evil

Høres ut til at du har funnet rette vogna for deg, kos dere og ikke la bjølle klanens mobbing forsure deres vogn helg!!.

Jepp! Klansmennene klarer ikke å rikke på god-følelsen en vaskekte Kabe gir he he...!! Evil or Very Mad cheers cheers
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 19:02

Tom RS skrev:
Betty Boop skrev:
Tom RS: Nå ligger du dårlig an her!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 65842 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 904284 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 388844 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 970313 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 715312 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 742796 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 830847
Deilig å se at alt er som det skal være, forumet VIRKER jipiiii hiiiia 


BB
Hahahaha jeg ler når jeg møter fare (gulp). Men dere ligger jaggu tynt an selv. Utgangsdøra på Hobbyen står i retning campen deres langt der nede i ingenmannsland. Neste gang jeg er der oppe skal jeg slippe ut 7 vintere med frostrøyk mot campen deres. Så får vi se hvordan Kaben takkler det HA HA HA hA tipper det blir utfordring. santa

Shocked Shocked Shocked BØØØØ!!!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 897742
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 21:20

Rufus skrev:
knulla i stykker ei ny hobby lol! lol! lol!

Jaaa - de er jo drit-lekkre-da. Er det mere sånn mors-kjerlighet du har til vogna de eller??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 21:21

Betty Boop skrev:
Tom RS skrev:
Betty Boop skrev:
Tom RS: Nå ligger du dårlig an her!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 65842 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 904284 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 388844 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 970313 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 715312 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 742796 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 830847
Deilig å se at alt er som det skal være, forumet VIRKER jipiiii hiiiia 


BB
Hahahaha jeg ler når jeg møter fare (gulp). Men dere ligger jaggu tynt an selv. Utgangsdøra på Hobbyen står i retning campen deres langt der nede i ingenmannsland. Neste gang jeg er der oppe skal jeg slippe ut 7 vintere med frostrøyk mot campen deres. Så får vi se hvordan Kaben takkler det HA HA HA hA tipper det blir utfordring. santa

Shocked Shocked Shocked BØØØØ!!!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 897742

Heeeyy ta det rolig a. Sølte kaffe her nå asså.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 21:24

Tom RS skrev:
Betty Boop skrev:
Tom RS skrev:
Betty Boop skrev:
Tom RS: Nå ligger du dårlig an her!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 65842 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 904284 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 388844 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 970313 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 715312 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 742796 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 830847
Deilig å se at alt er som det skal være, forumet VIRKER jipiiii hiiiia


BB
Hahahaha jeg ler når jeg møter fare (gulp). Men dere ligger jaggu tynt an selv. Utgangsdøra på Hobbyen står i retning campen deres langt der nede i ingenmannsland. Neste gang jeg er der oppe skal jeg slippe ut 7 vintere med frostrøyk mot campen deres. Så får vi se hvordan Kaben takkler det HA HA HA hA tipper det blir utfordring. santa

Shocked Shocked Shocked BØØØØ!!!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 897742

Heeeyy ta det rolig a. Sølte kaffe her nå asså.

He he he he..

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Caravan
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeSøn 30 Nov 2008 - 23:50

ARVE skrev:
Nei,nå har Dethleffs tatt Ronnys nick her !!!! affraid

Neida slett ikke!! syntes bare litt synd pån! Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeMan 1 Des 2008 - 23:28

Tom RS skrev:
Betty Boop skrev:
Tom RS skrev:
Betty Boop skrev:
Tom RS: Nå ligger du dårlig an her!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 65842 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 904284 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 388844 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 970313 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 715312 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 742796 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 830847
Deilig å se at alt er som det skal være, forumet VIRKER jipiiii hiiiia 


BB
Hahahaha jeg ler når jeg møter fare (gulp). Men dere ligger jaggu tynt an selv. Utgangsdøra på Hobbyen står i retning campen deres langt der nede i ingenmannsland. Neste gang jeg er der oppe skal jeg slippe ut 7 vintere med frostrøyk mot campen deres. Så får vi se hvordan Kaben takkler det HA HA HA hA tipper det blir utfordring. santa

Shocked Shocked Shocked BØØØØ!!!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 897742

Heeeyy ta det rolig a. Sølte kaffe her nå asså.

Hmmm...... søle kaffe er min spesialitet....... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeTir 2 Des 2008 - 21:22

Betty Boop skrev:
Tom RS skrev:
Betty Boop skrev:
Tom RS skrev:
Betty Boop skrev:
Tom RS: Nå ligger du dårlig an her!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 65842 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 904284 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 388844 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 970313 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 715312 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 742796 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 830847
Deilig å se at alt er som det skal være, forumet VIRKER jipiiii hiiiia 


BB
Hahahaha jeg ler når jeg møter fare (gulp). Men dere ligger jaggu tynt an selv. Utgangsdøra på Hobbyen står i retning campen deres langt der nede i ingenmannsland. Neste gang jeg er der oppe skal jeg slippe ut 7 vintere med frostrøyk mot campen deres. Så får vi se hvordan Kaben takkler det HA HA HA hA tipper det blir utfordring. santa

Shocked Shocked Shocked BØØØØ!!!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 897742

Heeeyy ta det rolig a. Sølte kaffe her nå asså.

Hmmm...... søle kaffe er min spesialitet....... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Min også ifølge kollegaen min som påstår at han vasker kaffe etter meg både titt og ofte..
Til Toppen Go down
tor1




Male
Antall Innlegg : 14
Localisation : Sogn og Fjordane
Registration date : 08.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeFre 5 Des 2008 - 12:40

Eg skal sei seriøsiteten var på topp her. Kva har alle desse tullete innlegga her å gjæra? Takk får meg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeFre 5 Des 2008 - 12:52

tor1
Velkommen
Uten å unnskylde oss.....Kremt...så hender det det glippere. det meste av det du leser er mest for skøy...noe som også er tatt opp gjentatte ganger, også blir det bedring en stund....osv.....Skulle nok hvert flytta til pratetråden det her....

Men ta deg bryet å spørr likevel om det er noe du lurer på...du får svar.....
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeFre 5 Des 2008 - 12:57

tor1 skrev:
Eg skal sei seriøsiteten var på topp her. Kva har alle desse tullete innlegga her å gjæra? Takk får meg


Joda tor1:
Denne spørsmålstillingen har blitt reist en rekke ganger. Men det skal vist være veldig "trivelig og sosialt" å drive på sånn i bortimot alle tematråder. Så det er nok en ønsket utvikling dette.
Desverre.

afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitimeFre 5 Des 2008 - 13:20

tor1 skrev:
Eg skal sei seriøsiteten var på topp her. Kva har alle desse tullete innlegga her å gjæra? Takk får meg

Om det ikke var for de tullete innleggene ville det vært 4 innlegg i denne tråden og ikke en levende sjel hadde giddi og gått inn her. Det er nå litt begrenset da hvor lenge det er mulig å kun finne på saklige innlegg. Med litt humor blir det mere "fart". Det går i bølgedaler. Plutselig kommer det et saklig innlegg som blir debattert til før eller siden sklir ut. Se på det som ventetrafikk. Om du irriterer deg grenseløst over dette bør du kanskje ikke være her inne. Men for all del du som alle andre er mer enn velkommene. Men dere bør godta forumet som det er.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 25 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Erfaringer fra Kabe eiere
Til Toppen 
Side 25 av 28Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Next
 Similar topics
-
» Vi er blitt eiere av campingvogn og få testa ut det å...
» Erfaringer fra 720 TK?
» Cabby 620 f2c/f2b erfaringer
» Erfaringer med Bjølseth
» Erfaringer med biltemaaggregat?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: