CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Generelle spørsmål om Adria

Go down 
+6
harrystein
Jan Ole
Lars Egil
Ronny
ArneO
Johnny
10 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeMan 8 Des 2008 - 19:37

Hva menes med Scandinavian Edition på adriavogner?
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeMan 8 Des 2008 - 21:54

Uten å være skråsikker, innebærer det bl.a. at det er hel dør hvor man ikke kan åpne bare overdelen av døren. Det er også mindre vinduer, men jeg vet ikke om alle vinduene er mindre...

Det er også 230V sirkulasjonspumpe til Alden.

Dette gjelder i alle fall 2009 modellene, vet ikke når det gjelder tidligere modeller.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeMan 22 Des 2008 - 10:27

Det er ikke vindu i døra,døra er i et stykke,kjøkkenvinduet er mindre,tykkere isolasjon i veggene, sikkert mere og som jeg har glemt....
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeMan 22 Des 2008 - 15:26

Tror det stemmer det som Ronny her sier, bortsett fra isolasjon. Jeg tror ikke de "nordiske" vognene har tykkere isolasjon.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeMan 22 Des 2008 - 15:48

ArneO skrev:
Uten å være skråsikker, innebærer det bl.a. at det er hel dør hvor man ikke kan åpne bare overdelen av døren. Det er også mindre vinduer, men jeg vet ikke om alle vinduene er mindre...

Det er også 230V sirkulasjonspumpe til Alden.

Dette gjelder i alle fall 2009 modellene, vet ikke når det gjelder tidligere modeller.

På 743 er det mindre kjøkkenvindu av en eller annen grunn. Er to på campingen der den ene er importert fra Danmark. Denne har forøvrig fått seg fem ekstra luftehull i veggen etter telt havari i høst.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeMan 22 Des 2008 - 18:43

Her ser dere forskjellen på dør og kjøkkenvindu ihvertfall
norsk vogn
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14977179&sid=xz4cba3UoPf114942&pos=null&tot=null

og en dansk
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14515986&sid=&WT.svl=Bilde

uansett så er det en meget tiltalende vogn som frister veldig... Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeMan 22 Des 2008 - 19:59

Noen som har en 743 UT her??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeMan 22 Des 2008 - 21:33

harrystein skrev:
Noen som har en 743 UT her??

Tror faktisk ikke det er så mange som har Adria her.... litt rart
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeMan 22 Des 2008 - 22:14

harrystein skrev:
Her ser dere forskjellen på dør og kjøkkenvindu ihvertfall
norsk vogn
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14977179&sid=xz4cba3UoPf114942&pos=null&tot=null

og en dansk
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14515986&sid=&WT.svl=Bilde

uansett så er det en meget tiltalende vogn som frister veldig... Very Happy Very Happy

Enig , veldig flott vogn.
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 0:15

Jepp...hadde egentlig lyst på knaus 780 men der jeg står nå så passer det best med sittegruppa foran. ser ut som den vogna der har det meste for to voksne og to barn.
Eneste er at kjøkkenbenken er litt liten..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 8:24

harrystein skrev:
Jepp...hadde egentlig lyst på knaus 780 men der jeg står nå så passer det best med sittegruppa foran. ser ut som den vogna der har det meste for to voksne og to barn.
Eneste er at kjøkkenbenken er litt liten..
sjekk også ut Dethleffs camper 740 Tk...den har også lite kjøkken, men er veldig fin ellers synes jeg Smile
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 8:54

Morten E skrev:
harrystein skrev:
Jepp...hadde egentlig lyst på knaus 780 men der jeg står nå så passer det best med sittegruppa foran. ser ut som den vogna der har det meste for to voksne og to barn.
Eneste er at kjøkkenbenken er litt liten..
sjekk også ut Dethleffs camper 740 Tk...den har også lite kjøkken, men er veldig fin ellers synes jeg Smile
den er sjekka ut Smile har sjekka alle merker og varianter Smile
og nå står det mellom to vogner; adria 743 ut og burstner 700
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 9:16

harrystein skrev:
Morten E skrev:
harrystein skrev:
Jepp...hadde egentlig lyst på knaus 780 men der jeg står nå så passer det best med sittegruppa foran. ser ut som den vogna der har det meste for to voksne og to barn.
Eneste er at kjøkkenbenken er litt liten..
sjekk også ut Dethleffs camper 740 Tk...den har også lite kjøkken, men er veldig fin ellers synes jeg Smile
den er sjekka ut Smile har sjekka alle merker og varianter Smile
og nå står det mellom to vogner; adria 743 ut og burstner 700

Da vil jeg råde deg til å velge den Adria'n...... mye vogn for pengene i den, av god kvallitet....
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 9:33

ja jeg heller mere mot den jeg også Smile
den er billigere, mere utstyr,(09 modellen je tenker på) , ekstra sittegruppe til barna,bredere seng til meg og kona,
pluss for burstneren er, stoooort bad, masse store skap , stor kjøkken benk, og så er den hakket lekrere inni da men....men samtidig så blir det litt trangt i soveavdelingen...kona sier hun må inn i en sånn adria for og se (har bare sett bilder på finn)
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 9:39

jeg var forøvrig og kikka på den nye knaus 680 også, ser mange har kritisert den nye knausen her men jeg synes den var lekker inni
dette er jo heldigvis smak og behag så jeg gidder ikke diskutere det no mere...men de har bomma grovt på en ting spør du meg.
nemlig vintertelt; jeg har et 420 isabella telt(sikkert mange andre også) og da kommer det til og krasje med vindua både foran og bak...jeg vil ikke ha teltet midt over vindua.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 14:16

Lars Egil skrev:
Tror det stemmer det som Ronny her sier, bortsett fra isolasjon. Jeg tror ikke de "nordiske" vognene har tykkere isolasjon.

Mener det sto noe om tykkere isolasjon i Classica serien, og at de ble 5mm tykkere i veggen til 09' men kan ta feil her..har ikke brosjyra lengre.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 14:48

Ronny skrev:
Lars Egil skrev:
Tror det stemmer det som Ronny her sier, bortsett fra isolasjon. Jeg tror ikke de "nordiske" vognene har tykkere isolasjon.

Mener det sto noe om tykkere isolasjon i Classica serien, og at de ble 5mm tykkere i veggen til 09' men kan ta feil her..har ikke brosjyra lengre.

Eneste jeg finner om isolasjon er at på classica er det 30mm total isolasjon. Står i 09 brosjyra.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 15:32

Har sendt en forespørsel til lokal forhandler om hva Scandinavia edition innebærer. Og også spørsmål om isolasjonstykkelse på adriavogner. Har lest litt forskjellig om dette på div forum.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 16:20

Svar på mail til Kristiansand caravansenter.

Hei og takk for mail!
Scandinavian edition er en vogn laget spesielt for det nordiske markede.
Vognene har batterikasse og panel for strømstyringa, samt at det er formontert opplegg for antenne. I tillegg har vogna 230V sirkulasjonspumpe i Alde systemet ( systemet for vannbåren varme).
Vognene er også klargjort med varmekabler i gulvene.

Topp vogner som anbefales på det varmeste. Classica vognene har 30 mm. isolasjon.

Ta gjerne kontakt hvis det var noe flere spørsmål.

Vi har mange flotte Adria vogner i ustillingen i Sørlandsparken.

Velkommen og God jul!

Med vennlig hilsen/Best Regards

Arve Bækkelund
salgssjef
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 17:28

Johnny skrev:
Svar på mail til Kristiansand caravansenter.

Hei og takk for mail!
Scandinavian edition er en vogn laget spesielt for det nordiske markede.
Vognene har batterikasse og panel for strømstyringa, samt at det er formontert opplegg for antenne. I tillegg har vogna 230V sirkulasjonspumpe i Alde systemet ( systemet for vannbåren varme).
Vognene er også klargjort med varmekabler i gulvene.

Topp vogner som anbefales på det varmeste. Classica vognene har 30 mm. isolasjon.

Ta gjerne kontakt hvis det var noe flere spørsmål.

Vi har mange flotte Adria vogner i ustillingen i Sørlandsparken.

Velkommen og God jul!

Med vennlig hilsen/Best Regards

Arve Bækkelund
salgssjef


Ska'sai..... har du mailet med Arve...... Arve er en kar jeg har kjent i 15-20 år nå, fra vågsbygda egentlig..... men rimelig nygift med Sølvi, flytta de til Egersund.... han starta jo i jobben der ute i sommer, og de bor nå i Lillesand..... en svært trivelig kar, og tvers igjenom ærlig og seriøs han...... jeg sto forresten og prata en halvtime med han i går......
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 17:45

Har prata med ham et par ganger denne høsten.
Var han som sa at de ikke vil selge nye knausvogner før situasjonen der var klarlagt,
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 23 Des 2008 - 18:33

Johnny skrev:
Har prata med ham et par ganger denne høsten.
Var han som sa at de ikke vil selge nye knausvogner før situasjonen der var klarlagt,

Og da mener han det...... han er bunn ærlig.......
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 6 Jan 2009 - 18:43

Noen som vet om hvilke stoffvalg som finnes til 09 modell av classica? Tenker på 513 up.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeOns 7 Jan 2009 - 9:00

Johnny skrev:
Noen som vet om hvilke stoffvalg som finnes til 09 modell av classica? Tenker på 513 up.

Standard er det blå på side 28 i brosjyren, men mener du også kan velge den fargen som er på side 22 (som er standard på Adora). Classica i Danmark har jo andre farger så det burde jo gå å få de fargene mot et tillegg også antar jeg.

Brosjyren finner du på http://www.adria-mobil.com/media/2009/no/products/caravan/Brosjyrer.pdf
Til Toppen Go down
ski doo




Antall Innlegg : 2
Registration date : 12.01.2009

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeTir 27 Jan 2009 - 23:18

Ja jeg har en 09 743 .
harrystein skrev:
Noen som har en 743 UT her??
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 21:04

Fikk høre av en "i bransjen" at Antonscamping i Danmark, "norges største" Adria-forhandler, har mistet autorisasjonen for Adria. Angivelig på grunn av utstrakt konkurranse med norske forhandlere.
Noen som har hørt lignende? Og hva kan dette komme til å bety for de som har handlet der?
Har noen bekjente som er i den situasjonen.

http://www.antonscamping.dk/

Ser ikke ut som dette stemmer utfra linken da.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 21:11

Jan Ole skrev:
Fikk høre av en "i bransjen" at Antonscamping i Danmark, "norges største" Adria-forhandler, har mistet autorisasjonen for Adria. Angivelig på grunn av utstrakt konkurranse med norske forhandlere.
Noen som har hørt lignende? Og hva kan dette komme til å bety for de som har handlet der?
Har noen bekjente som er i den situasjonen.

http://www.antonscamping.dk/

Ser ikke ut som dette stemmer utfra linken da.
har ikke hørt, men forstår at KABE er sur for import fra DK.
Men Kansje kabe kunne redusert litt på prisen slik at de ble konkurransedyktige??
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 21:12

Prisen på Adria ble kraftig redusert i fjor for å møte privatimporten.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 21:13

ok, men kanskje ikke nok da ??
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 21:15

"Danske" Adria er ikke identiske med "Norske" Om dette gjør at de er billigere å produsere slik at prisforskjell må opprettholdes vet jeg ikke.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 22:25

Fra i fjor høst har jeg inntrykk av at det har svinget med valutaen om det har vært penger å spare på og hente Adria vogn i Danmark. En annen ting er vel at man kanskje ikke har en forhandler man er fortrolig med å handle hos i nærheten og da har det vært like greit og handle i Danmark. Ut fra spesifikasjonene jeg har sett er det ikke så stor forskjell at det burde utgjøre noe særlig på prisdifferansen.

Jeg har jo hatt bemerkelsesverdig lite plunder og heft med vår vogn, men det skal bli spennende å se gjennom vinteren. Nå har jeg jo også sjekket tetningsmassen i overgangen mellom platene over vinduene, og der har vi svart guffe i tillegg til den tidligere nevnte silikonen. Så jeg krysser fingrene og håper at den forblir tørr og fin.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 22:36

Tror heller ikke at forskjellene skulle utgjøre noe særlig prisforskjell.
Det ble sagt at el-opplegg, type 12V var likt i "danske" Classica og "norske" Adora som vel er "billigere" modeller.
Er på tynn is her, kjenner disse vognene dårlig selv, sier bare det jeg har fått høre.
Andre med mer kjennskap får heller bekrefte eller avkrefte.
Andre forskjeller såsom størrelse på kjøkkenvind eller vindu i dør skulle ikke bety noe som helst for prisen.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 22:41

Skulle forundre meg mye om det er noen forskjeller på 12V i de forskjellige vognene. Vil det ikke bli billigere å gjøre det likt i alle?
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 22:45

Ifølge Adria så er Antons Camping forhandler (men det kan jo hende de har fått beskjed om å oppføre seg pent...):
http://www.adria-mobil.com/default.cfm?j=Dk&t=Dk&d=Dk&Kat=09010103
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 22:46

Si det, jeg kjenner dem ikke godt nok. Det var dette jeg fikk høre i går, "andre paneler og opplegg" var det som ble sagt.
Regner med andre kan si mer inngående om dette.
Jeg verken mener eller tror.

Det mest oppsiktsvekkende var om Atonscamping ikke lenger skal forhandle Adria og hva det betyr for garantier og lignende.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sponsored content





Generelle spørsmål om Adria Empty
PosteTema: Re: Generelle spørsmål om Adria   Generelle spørsmål om Adria Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Generelle spørsmål om Adria
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» spørsmål
» spikertelt spørsmål
» Noen spørsmål om 610
» Ny begynner spørsmål.
» spørsmål ang panelet i vogna.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: