CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Union Lido (Italia)

Go down 
+16
Harald
Thomas
campist
Rashid
Espen V
Raysolh
Hege
John Martin
Tasle
Jan Ole
Jørn O
Sven Erik
Sten Rune
Johnny
Camping Kai
Lars Egil
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 9:16

Rashid.

Hehe,du er i form,som vanlig.Joda,viktig å se andres synspunkter,men og samtidig promotere det man selv synes er bra,for å kunne glede andre ved at de og kan oppleve ens egne "smultronställen".

Jeg synes det var svært tilfredsstillende å se "Numpsey" som var mye innom her før,stå sammen med meg på mine favorittsteder på Öland,med tårer i øynene,og bare måpe av beundring over det han så,i fjor sommer.

Litt av essensen ved camping for min del.Å dele av egne erfaringer,og samtidig berike andres liv,og utøke deres horisont.(nei for en sympatisk kar !!)

Mange av stedene vi har vært på i Sverige,har vi oppdaget via folk vi har snakka med på div. campinger.Öland f.eks.,i 1975.En nabo på Kolmården utenfor Norrköping snakka varmt om denne øya vi knapt nok hadde hørt om før,og to dager seinere kjørte vi over brua,og mitt livs store forelskelse når det gjelder reisemål,åpenbarte seg i all sin prakt.

Men du verden så mye annet jeg skulle ha sett og,og derfor liker jeg svært godt å høre om andre destinasjoner her på forumet,og andre steder.

Du har jo mye å bidra med der,mellom alle dine Anne Cath Vestly-koselige innlegg.Hehe.......
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 9:46

Jeg har snakket med flere som har vært i Toscana-området og som synes det er veldig fint der. Mange av de har vært ineressert i italiensk vinkultur og pent landskap. Jeg skjønner veldig godt at de reiser dit, for vi mennesker har rett og slett forskjellige interesser. Og det er bra hvis ikke hadde alle vært på ett sted. Det er ikke feil å feriere andre steder i Italia, for det finnes sikkert mange perler der nede.
Det er bare sånn at jeg liker veldig godt å bade, ligge på en strand, drikke øl og snakke tysk og da passer denne Union Lido veldig godt for meg.
Får den bare ikke ut av hodet !!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 18:17

må si at jeg trives på union lido, men kunne gjerne tenkt meg å utforske andre steder enn veneto og, i 07 hadde vi en liten tur ned til San marino, og kommer nok til å prøve oss ved gardasjøen og Ravenna området eller evt. lengre sør. men foreløpig trives vi godt på Union Lido, campingen ligger helt klart i et området som ikke akkurat er "italia" men jeg vil påstå at ingen camping representerer det landet de ligger i, da må man ut og kjøre og det gjør vi, vi legger ut på lang turer for å utforske men da uten vogna bak.

jeg er av de som har full forståelse for at andre ikke trives på union, men jeg forlanger da også at de respekterer de som trives der, det er tross alt en av Europas største campinger og har vist vært det i mange år så de finnes faktiskmange som liker denne formen for camping,
sånne diskusjoner som denne blir fort like dum som en diskusjon om bobil vs vogn, nordisk vs kontinental.

noen liker mora og andre liker dattra. sånn vil det alltid være og jeg syns ærlig talt man skal holde seg for god uansett diskusjon og prøve å overbevise noen om at det de liker er bare tull og ikke noe vært.

om jeg ligger 4 uker på samme plassen i Norge, Danmark, Sverige eller Italia.
eller farter rundt 1-2 dager her og der i hele 4 uker er min bissnis eller din om jeg liker store campinger med alt eller små koselige campinger med sjel, men kultur rundt nærmeste sving eller ikke er også min (eller din) bissnis.

det er og blir et stort problem her i caravan miljøet at så få respekterer andres valg og ønsker og hele tiden skal belære, de, de er uenige med.

hvis man ikke liker noe!!! ja så hold deg vekke!! ingen som tvinger noen til noe som helst!
av og til virker det som om enkelte valg man tar skal og må overbevises om at er feil!
ps! dette er generelt ang. alt, som jeg nevner lengre oppe.

føler det er på tide å få ut litt frustrasjon angående dette for er dritt lei av å måtte forsvare mine valg absolutt hele tiden og at valga mine ikke er like mye vært som andres!

nei kos dere med deres så skal jeg kose meg med mitt!
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 20:13

Må si jeg støtter Morten t i alt han skriver her.

Smaken er som baken.

God tur dit man vil med hva man vil !!!!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 20:37

Hvis noen ikke liker Union er det greit for meg. Jeg liker den i hvertfall godt!! Tror jeg da... Smile Selveste RS har vært her nå og avlevert siste katalogen fra Union og det blir nok 99 % sikkert tur på oss nedover. Campingprat i et par timer gjør susen Smile
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 20:40

Thomas.

Du kommer ikke til å angre om du er glad i : Bade, sole, spise, drikke , folk, slappe av osv.osv.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 21:03

Morten t:

Når jeg leser innlegget ditt så leser jeg absolutt om campinglivets store fortrinn, nemlig friheten til å egne valg. En chartertur blir som influensa for meg i hvertfall, i forholdet til campinglivets store frihet.

Men når vi skal dele opplevelsen med andre, da blir det plutselig mindre høy i hatten etter ei stund. Får liksom følelse av å ha gjort noe forferdelig dumt, når man leser de kommentarer som av og til kommer.

Den som trives med å ligge i ro og stortrives med det, han opplever ikke det spøtt. Vet ikke hva Italia er - eller hva Italia har å by på.

Den som liker å farte rundt, blir andre helt svett av å lese om. Hva er vitsen med å drive på slik liksom, når man kan ligge i ro?

Noen haster i vei mot målet, gjerne 750km om dagen for å komme frem og deretter ligge i ro til man skal heim igjen. Og overnatting på Autohof. Feil sier noen. Eneste akseptabel form for overnatting er campingplass! Dermed basta.

For andre er målet kun en snuplass, for deretter å ta en annen vei heim. Stopper og overnatter der man finner det for godt, bare plassen er trygg.

Alle synes de har hatt en fantastisk ferie. Helt til opplevelsen skal deles med, var det noen som kalte det likesinnede?? Twisted Evil

afro
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 21:20

Rashid.

Helt enig med deg og. He He.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 22:12

Camping Kai skrev:
Thomas.

Du kommer ikke til å angre om du er glad i : Bade, sole, spise, drikke , folk, slappe av osv.osv.

Hmm.. Du traff spikeren. Det er dét som er ferie! Smile + litt aktivisering er fint da. Så har man et påskudd for å bli litt tørst utpå kvelden.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 13 Jan 2009 - 22:19

Aktivisering er lik bading og gå/sykle til puben.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 16:53

Rashid skrev:
Morten t:

Når jeg leser innlegget ditt så leser jeg absolutt om campinglivets store fortrinn, nemlig friheten til å egne valg. En chartertur blir som influensa for meg i hvertfall, i forholdet til campinglivets store frihet.

Men når vi skal dele opplevelsen med andre, da blir det plutselig mindre høy i hatten etter ei stund. Får liksom følelse av å ha gjort noe forferdelig dumt, når man leser de kommentarer som av og til kommer.

Den som trives med å ligge i ro og stortrives med det, han opplever ikke det spøtt. Vet ikke hva Italia er - eller hva Italia har å by på.

Den som liker å farte rundt, blir andre helt svett av å lese om. Hva er vitsen med å drive på slik liksom, når man kan ligge i ro?

Noen haster i vei mot målet, gjerne 750km om dagen for å komme frem og deretter ligge i ro til man skal heim igjen. Og overnatting på Autohof. Feil sier noen. Eneste akseptabel form for overnatting er campingplass! Dermed basta.

For andre er målet kun en snuplass, for deretter å ta en annen vei heim. Stopper og overnatter der man finner det for godt, bare plassen er trygg.

Alle synes de har hatt en fantastisk ferie. Helt til opplevelsen skal deles med, var det noen som kalte det likesinnede?? Twisted Evil

afro

som jeg skriver så har jeg aldri blandet meg inn i det andre gjør med ferien sin, jeg kan f.eks si at sånn og sånn ville ikke jeg gjort det. men derifra og prøve og fortelle noen at din/andres (også vogntype) form for ferie ikke er noen bra ferie, som jeg føler enkelte forsøker av og til, eller det er i hvertfall sånn det føles enkelte ganger, ville jeg ikke drømt om!
til det vet jeg at vi mennesker er alt for forskjellige til å prøve på.


nå er det jo sånn at jeg skreiv at dette generelt gjalt alt, også angående vogn valg, evt. bobil ikke bobil osv.

jeg tror at man kan mene mye og det er det heldigvis mange som gjør her inne men flere må bli flinkere til å akseptere andres valg,
alle kan ikke dra på en bjølset/kabe og ligge på samme campen! noen må ha Hobby og!
og ligge på nabo campen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tenk hvis alle skulle kjørt bobil og stoppet på bobilparkeringer hadde blitt trangt om plassen da!!

og til manges store ergelse jeg trives(er fornøyd) i min Hobby både sommer som vinter, om noen mener jeg ikke vet mitt beste da, så shit au, det driter jeg!
koser meg på tur uansett jeg!
Dum Hobby eier som jeg er! Union Lido (Italia) - Page 7 820616 Union Lido (Italia) - Page 7 928394
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 17:04

Ja dette er dierekte ekkelt og flaut. Dumme Hobbyeiere og bobileiere.
Hadde disse hatt bare vett nok til kjøpe Bjø... Nei dæven døtte, dette gidder jeg ikke legge mere energi i jeg heller.

Man får være den man er - ikke den andre mener man skulle være, sånn for å omskrive en Ole Ivarslåt

Ha en fortreffelig tur når den tid kommer, det har også tenkt vi å ha.

sunny flower sunny


afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 17:25

Rashid.

Du hadde jo en gang (eller to) vett til å kjøpe Bjølle da !!! ler
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 17:37

ARVE skrev:
Rashid.

Du hadde jo en gang (eller to) vett til å kjøpe Bjølle da !!! ler


Har blitt voksen jag da!! Blæææh cheers cheers cheers


afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 17:38

Rashid.


DU ??????????????????????????????????????? Union Lido (Italia) - Page 7 280457
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 17:42

Bare når det gjelder vogn / bobil. Ellers er guttungen godt bevart ja, bak et gammelt skinn og grått hår. (som truer med å tyte uta av både ører og nese) affraid

afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 18:19

Bobil og ørehår.................,som jeg gleder meg til alderdommen !!!! Hot Union Lido (Italia) - Page 7 280457
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 18:21

P.S.

Er ikke bobil-hater jeg altså.Ser ikke bort fra at en dag blir man eier av noe sånt.Men ikke ennå...... Very Happy
Til Toppen Go down
oleramme
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
oleramme


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 60
Registration date : 07.01.2009

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 18:54

Om det er bilde av deg Arve så har du vel dun i øra. Laughing Så da er det ikke langt unna Bobil Wink

Men er ny på forumet her så skal vel ikke si for mye heller. Ville ha tip å slikt til årets ferie og det har jeg fått. Takk skal dere ha.


Sist endret av oleramme den Ons 14 Jan 2009 - 18:56, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 18:55

NB! Union lido er tema.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Rusken




Male
Antall Innlegg : 5
Registration date : 04.01.2009

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Jan 2009 - 23:44

oleramme

sjekk pm


Smile
Til Toppen Go down
oleramme
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
oleramme


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 60
Registration date : 07.01.2009

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTor 15 Jan 2009 - 17:06

Takk alfafred har sjekket og det kommer noen spørsmål om litt.
Til Toppen Go down
oleramme
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
oleramme


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 60
Registration date : 07.01.2009

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTor 15 Jan 2009 - 17:09

Forresten er det noen her som skal på Union Lido i Juli ?
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTor 15 Jan 2009 - 18:10

oleramme skrev:
Forresten er det noen her som skal på Union Lido i Juli ?

Yes regner med å være nede 7 Juli.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTor 15 Jan 2009 - 19:38

Nevnte Union Lido på jobb og det faktum at vi ikke har lang nok ferie på sommeren i dag. Kollegaen nappa direkte og ville planlegge lenger ferie, han har kjøpt seilbåt og kan sikkert tenke seg litt lenger tid til å flytte seg med den og. Shocked Shocked Shocked Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTor 15 Jan 2009 - 20:18

oleramme skrev:
Forresten er det noen her som skal på Union Lido i Juli ?

regner med å være på plass i slutten av juni!
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 3 Feb 2009 - 23:36

Vi bestillte plass idag og skal være der fra 29. juni til 20. juli og vi gleder oss veldig hele familien! Smile
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 4 Feb 2009 - 8:21

Da møter vi dere sikkert mens vi kjører hjemover igjen fra Camping Marina di Venezia, det ligger borte i gata. Reiser videre om trent på den tida Smile
Ha en god tur - det er snart helt lyst ute og sommeren er rett rundt hjørnet!
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 17 Feb 2009 - 20:53

I dag ble det endelig bestilt ferjebillett (Larvik-Hirtshals) om ikke annet. Vi reiser nedover 10. juli sammen med RS. Regner med å være nede 12. eller 13. Retur ca 25. juli. Gleder meg nesten ikke i det hele tatt SmileSmileSmileSmile Må vel begynne å pakke snart.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 17 Feb 2009 - 23:20

Thomas.

Ikke noe å glede seg til, He He. Fikk en SMS av RS i dag så jeg er informert. Vi ankommer 7 Juli og bli så lenge vi gidder.

Så da treffes vi nok der nede skal du se.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeTir 17 Feb 2009 - 23:39

ARVE skrev:
Bobil og ørehår.................,som jeg gleder meg til alderdommen !!!! Hot Union Lido (Italia) - Page 7 280457

Da kjenner jeg en med en djæv.. svær bobil... lol!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Feb 2009 - 18:30

Camping Kai skrev:
Thomas.

Ikke noe å glede seg til, He He. Fikk en SMS av RS i dag så jeg er informert. Vi ankommer 7 Juli og bli så lenge vi gidder.

Så da treffes vi nok der nede skal du se.

Lurer om ikke RS har begynt å pakke i dag affraid Hørte dere skulle være nede der da ja. Han snakket om noen flere som også skulle være der nede da. Husker ikke hvem i farten.. Kun 141 dager igjen!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeSøn 8 Mar 2009 - 21:12

Niks har ikke begynt å pakke. 129 dager igjen nå :-)

Color Line super speed er bestillt begge veier, regner å være på Union Lido uke 29, 30 og 31. Uke 32 blir vel Østerrike (Alpene) og Tyskland. Kan vel ikke si annet enn at jeg gleder meg vanvittig. Sitter bare å venter på bedre kurs på € :-)
Til Toppen Go down
sba8585
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Male
Antall Innlegg : 25
Age : 57
Localisation : Sør Norge
Registration date : 12.08.2009

Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 22:33

Vi er to familier som vurderer å dra ned til Union Lido i juli/august 2010.
Det er en ting vi ikke blir helt enige om er hva døgnprisen for c/v med 2 voksne samt 2 barn (for den ene fam.), 2 voksne og 3 barn i den andre C/V. Vi ønsker å bestille Pitch a eller b.
Varighet er 2-3 uker, avhenig av evt. pakkepriser.
Er det noen av dere som har vært på Union Lido som kan guide oss når det gjelder å finne ut av priser.
Bestilles opphold samt Pitch direkte på hjemmesidene til Union Lido, eller..?
All hjelp mottas med takk!

Mvh
Svein
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 22:43

Hei Very Happy

Å bestille plass har vi ikke gjort, så det kan jeg ikke hjelpe deg med. Men jeg vet såpass at det er lurt å bestille i det tidsrommet dere skal reise, så den tanken er god.

Her er prislista:
http://www.unionlido.com/listini.aspx?id=C

bla litt ned så finner du den.

Du må legge sammen prisen for pitchen og personene. Legg merke til at alder på barna endrer prisen.

Jeg mener vi betalte 702kr pr natt i år, vi har tre store barn med oss på 11,14 og 16 år.......og stod da på B området. Der hadde vi vann og avløp på plassen.......
Til Toppen Go down
Sponsored content





Union Lido (Italia) - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 7 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Union Lido (Italia)
Til Toppen 
Side 7 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Similar topics
-
» Union Lido Italia
» sommeren 2016 italia og union lido
» Plassanbefaling på Union Lido
» Reise til Union Lido, 07
» Sommerferien 2009

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: