CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Montering av fortelt på Hobby

Go down 
AvInnlegg
Bjørnar_V




Antall Innlegg : 3
Registration date : 16.06.2009

Montering av fortelt på Hobby Empty
PosteTema: Montering av fortelt på Hobby   Montering av fortelt på Hobby Icon_minitimeSøn 5 Jul 2009 - 14:58

Jeg har ei Hobby 650 Kmfe som det er et plastdeksel i bakre enden over skinnen. Dette går ikke an å ta av. hvordan gjør man det for å komme forbi dette dekselet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Montering av fortelt på Hobby Empty
PosteTema: Re: Montering av fortelt på Hobby   Montering av fortelt på Hobby Icon_minitimeSøn 5 Jul 2009 - 15:10

Bjørnar_V skrev:
Jeg har ei Hobby 650 Kmfe som det er et plastdeksel i bakre enden over skinnen. Dette går ikke an å ta av. hvordan gjør man det for å komme forbi dette dekselet.

Dekslet skal ikke av heller, telt-skinnen har åpning rett over dette dekslet. Telte skal bare ligge "over" dette dekslet.
Til Toppen Go down
Bjørnar_V




Antall Innlegg : 3
Registration date : 16.06.2009

Montering av fortelt på Hobby Empty
PosteTema: Re: Montering av fortelt på Hobby   Montering av fortelt på Hobby Icon_minitimeSøn 5 Jul 2009 - 15:26

Takker for et raskt svar. Det er ikke noen åpning på skinnen over dekslet, er det bare å bryte ut skinnen litt over dekslet?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Montering av fortelt på Hobby Empty
PosteTema: Re: Montering av fortelt på Hobby   Montering av fortelt på Hobby Icon_minitimeSøn 5 Jul 2009 - 16:07

Har jeg misforstått litt her nå? Mener du plastdekslet som kommer fra baklysene? som da sitter under der skinnen til telte starter? om det er det, skal skinnen være "åpen" en 5 - 6 cm rett ovenfor dette dekslet. Har ikke du det?
Til Toppen Go down
Bjørnar_V




Antall Innlegg : 3
Registration date : 16.06.2009

Montering av fortelt på Hobby Empty
PosteTema: Re: Montering av fortelt på Hobby   Montering av fortelt på Hobby Icon_minitimeSøn 5 Jul 2009 - 17:00

Det var ikke det, men jeg tok å bøyde ut skinna litt, så det gikk greit. Da ordnet det seg til slutt Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Montering av fortelt på Hobby Empty
PosteTema: Re: Montering av fortelt på Hobby   Montering av fortelt på Hobby Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Montering av fortelt på Hobby
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fortelt til hobby 650 med høy platting...
» Montering av brannslukker i Hobby 650 KFU
» Platting Hobby 720 med Penta fortelt
» Fortelt OG markise til Hobby Prestige 535
» Fortelt på Hobby

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: