CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kvalitet på Savsjø.

Go down 
AvInnlegg
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Kvalitet på Savsjø. Empty
PosteTema: Kvalitet på Savsjø.   Kvalitet på Savsjø. Icon_minitimeFre 15 Jun 2007 - 7:44

Er det noen som har erfaring med vognene fra Savsjø da spesielt fra 95 og nyere?
Hvordan er disse å trekke?
Vintercamping ?
Interiør?
Annet?

Er med i min ønskeliste ved vognbytte.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Kvalitet på Savsjø. Empty
PosteTema: Re: Kvalitet på Savsjø.   Kvalitet på Savsjø. Icon_minitimeFre 15 Jun 2007 - 10:38

Johnny U.

Da snakker vi om Euroline,som kom i '91.En av de flotteste vognene på markedet gjennom mesteparten av 90-tallet.Delikat eksteriør,og et solid interiør,som kanskje er litt preget av at folien som skal forestille treverk,ser litt....ja,folieaktig ut,etter min mening.

Har sett fukt på et par stykker,som ikke var så gamle,ved frontvinduet,så sjekk nøye her,siden det muligens er et svakt punkt på dem.

De hadde tidvis litt snåle farger på sofaer og senger på disse Euroline vognene,synes jeg,og det var litt av grunnen til at vi aldri endte opp med en av denne typen.

Når det gjelder varmesystemer,så er det gode gamle "Lange Jan" fra Alde som holder vogna god og varm.Et gjennomprøvet system av ypperste klasse.

Vintercamping er suverent i en slik vogn.

Jeg har aldri hatt en Euroline bak bilen,men den ser jo ut til å være et meget god vogn å dra,aerodynamisk sett.

Etter hvert forsvant merket,og jeg mener at '98 modellene er de siste som ble produsert.

Du skal kke være redd for at merket ikke lengre eksisterer,da vognene har utstyr fra kjente underleverandører,akkurat som Bjølseth,og Polar konsernet,som Sävsjö var en del av,har nok reservedeler i mange år fremover.
Til Toppen Go down
 
Kvalitet på Savsjø.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Savsjø med MYE råte
» reservedeler savsjø
» Savsjø Euroline 5,6 SR 1994
» Fukt renovering av savsjø 562 gl clubman
» Kvalitet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: SAVSJØ-
Gå Til: