CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bjølseth 600

Go down 
+10
Johnny
Jan Ole
Harald
Øyvind75
Fjellcamping
Admin
Vidar600-06
Jan
Pondus
Lars Egil
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 10:59

Morten E skrev:
brukte overtrekket over luka vi, og hadde aldri noe problemer med de låsene Smile

Morten E.

Skulle nok ha fått på det trekket med en gang ja,men det ble sent og mørkt innen vi fikk etablert oss der oppe,etter turen fra Gol,så da ble det sånn.Men bestiller ny lås,så er alt i ornings igjen.No big deal.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 11:00

ARVE skrev:
Vegard skrev:
Hei

ser noen slitrer med de gasskase-låsene.... de har jeg ikke plagdes med..... men har alltid satt en liten tape-bit over nøkkelhullet ved kjøring om høst og vinter, for å ungå vannintregning

Vegard.

Var ikke frost der nå,men like fordømt var den låsen ikke til å få låst igjen.Dytta på med olje,uten at det hjalp.Snakker da om den som tilsynelatende er i orden,.Den andre sitter jo nøkkelen igjen i.Prøvde som sagt å få den ut,og demonterte hele skiten,men det er jo ikke noe å pushe på underifra,og sylinderen er potte tett.

Har nå satt på det utvendige trekket,men nå er det jo for sent uansett.

Arve

Er da noen fordeler med lmc også ser jeg her.........sånne problemer har vi ikke ........luka lar seg lett låse opp og igjen og åpne i 8-9 minus.........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 11:06

May-Britt.

Lucky you !!! Hehe.Synes det er værre når kneet låser seg jeg,egentlig.Eh.....??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 11:08

Arve

Det har du rett i...........kom en stakkars gutt på legekontoret her en dag med låst kne.........var der i flere timer før vi fikk løst det opp........... Very Happy han hadde vondt han...........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 11:11

May-Britt.

Hadd'n mista nøkkel'n ?????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 11:13

Arve

Tror den falt i vannet Very Happy ........han jobba på et fiskeoppdrett og hadde satt seg på kne for å mate.......og så kom han seg ikke opp igjen.........det så enormt vondt ut.......han var helt ferdig stakkars gutten..........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 11:47

May-Britt.

Ja det er det jeg alltid har sagt-Er søren meg ikke SÅ sunt med fisk nei !!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 11:56

Arve

Helt klart bedre med pinnekjøtt ja........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 11:57

May-Britt.

Ja,for man blir bare mo i knea av det.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 11:59

Arve

Det er akkakken du blir mo i knea av..........lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 12:00

Tror vi ligger an til å bli stramma opp her nå.......jabbing på en bjølletråd er vel dødssynd......affraid affraid affraid affraid affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 12:04

May-Britt skrev:
Tror vi ligger an til å bli stramma opp her nå.......jabbing på en bjølletråd er vel dødssynd......affraid affraid affraid affraid affraid



Ja, pass deg nå...... lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 15:36

ARVE skrev:
Morten E skrev:
brukte overtrekket over luka vi, og hadde aldri noe problemer med de låsene Smile

Morten E.

Skulle nok ha fått på det trekket med en gang ja,men det ble sent og mørkt innen vi fikk etablert oss der oppe,etter turen fra Gol,så da ble det sånn.Men bestiller ny lås,så er alt i ornings igjen.No big deal.
man kan ikke få med seg alt heller... mye nytt, og spennende på en gang Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 15:40

May-Britt skrev:
Vegard

Jeg sitter og leser her og tenker.......og da dukker spørsmålet opp.........hvorfor må en ikke kjøre med det trekket???

May-Britt

fordi trekket blafrer i vinden, støvet samler seg bak det, og lakken slites av under det......

Jeg skjønte det heller ikke..... og kjørte herfra til bergen med trekket på.... da var det delvis helt blankt, altså all lakk var slipt av.... Ble dyrt det der....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 15:42

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard

Jeg sitter og leser her og tenker.......og da dukker spørsmålet opp.........hvorfor må en ikke kjøre med det trekket???

May-Britt

fordi trekket blafrer i vinden, støvet samler seg bak det, og lakken slites av under det......

Jeg skjønte det heller ikke..... og kjørte herfra til bergen med trekket på.... da var det delvis helt blankt, altså all lakk var slipt av.... Ble dyrt det der....

Vegard

Ok......helt logisk når du sier det........men jeg ser mange som kjører med det......... i løpet av en sommerferie.........

blir vel mange som får seg en dyr opplevelse da skjønner jeg...........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 15:42

Lars Egil skrev:
May-Britt skrev:
Vegard

Jeg sitter og leser her og tenker.......og da dukker spørsmålet opp.........hvorfor må en ikke kjøre med det trekket???
Jeg bare kan tenke meg at det kommer luft under trekket og at en vips røsker vekk festene eller ødelegger trekket....?

Lars Egil

de fire festene nede er fire gode skruer, og de river du ikke lett ut....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 15:46

May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard

Jeg sitter og leser her og tenker.......og da dukker spørsmålet opp.........hvorfor må en ikke kjøre med det trekket???

May-Britt

fordi trekket blafrer i vinden, støvet samler seg bak det, og lakken slites av under det......

Jeg skjønte det heller ikke..... og kjørte herfra til bergen med trekket på.... da var det delvis helt blankt, altså all lakk var slipt av.... Ble dyrt det der....

Vegard

Ok......helt logisk når du sier det........men jeg ser mange som kjører med det......... i løpet av en sommerferie.........

blir vel mange som får seg en dyr opplevelse da skjønner jeg...........

Hei

ser nok enb og annen ja som kjører med dett spesiellt på enm kant litt under luka blir det ille..... og om en ikke tetter dette blanke metallet, krroderer det jo raskt hull i disse tynne alu-platene.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 15:52

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard

Jeg sitter og leser her og tenker.......og da dukker spørsmålet opp.........hvorfor må en ikke kjøre med det trekket???

May-Britt

fordi trekket blafrer i vinden, støvet samler seg bak det, og lakken slites av under det......

Jeg skjønte det heller ikke..... og kjørte herfra til bergen med trekket på.... da var det delvis helt blankt, altså all lakk var slipt av.... Ble dyrt det der....

Vegard

Ok......helt logisk når du sier det........men jeg ser mange som kjører med det......... i løpet av en sommerferie.........

blir vel mange som får seg en dyr opplevelse da skjønner jeg...........

Hei

ser nok enb og annen ja som kjører med dett spesiellt på enm kant litt under luka blir det ille..... og om en ikke tetter dette blanke metallet, krroderer det jo raskt hull i disse tynne alu-platene.....

Hei

Må platene byttes eller fikses de??

Har jo ved et uhell et lite gnagemerke på gassluke vi etter en pedal på en sykkel........var satt på litt ukonsentrert.......og vi kjørte i 1 time den dagen - var vel noe av grunnen til at den sykkelen ikke var satt skikkelig på plass........men det er et ergelig merke.........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 16:01

May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard

Jeg sitter og leser her og tenker.......og da dukker spørsmålet opp.........hvorfor må en ikke kjøre med det trekket???

May-Britt

fordi trekket blafrer i vinden, støvet samler seg bak det, og lakken slites av under det......

Jeg skjønte det heller ikke..... og kjørte herfra til bergen med trekket på.... da var det delvis helt blankt, altså all lakk var slipt av.... Ble dyrt det der....

Vegard

Ok......helt logisk når du sier det........men jeg ser mange som kjører med det......... i løpet av en sommerferie.........

blir vel mange som får seg en dyr opplevelse da skjønner jeg...........

Hei

ser nok enb og annen ja som kjører med dett spesiellt på enm kant litt under luka blir det ille..... og om en ikke tetter dette blanke metallet, krroderer det jo raskt hull i disse tynne alu-platene.....

Hei

Må platene byttes eller fikses de??

Har jo ved et uhell et lite gnagemerke på gassluke vi etter en pedal på en sykkel........var satt på litt ukonsentrert.......og vi kjørte i 1 time den dagen - var vel noe av grunnen til at den sykkelen ikke var satt skikkelig på plass........men det er et ergelig merke.........

May-Britt

det kan lakkes..... men det koster en del i forhold til bil da.... er det bare et gnagsår du har, så kjøp lakk å få tetta såret..... Har jo sånne små lakkflasker til Bjølle..... så jeg kan tette evt strinspruter etc....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 16:12

Vegard.

Vi limer på sånne små møbelknotter i filt der hvor de stroppene ligger og gnager på lakken, i vindkastene på Bislingen.Opplevde på den forige 680M'en vår,at lakken ble gnagd av der.Lett å få av limet på våren når knottene tas av igjen.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 16:26

ARVE skrev:
Vegard.

Vi limer på sånne små møbelknotter i filt der hvor de stroppene ligger og gnager på lakken, i vindkastene på Bislingen.Opplevde på den forige 680M'en vår,at lakken ble gnagd av der.Lett å få av limet på våren når knottene tas av igjen.

Arve

ikke dumt.... men denne gnagingen fra trekket er litt høyere opp når en kjører med det..... så blir det i hele trekkets bredde....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 16:29

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard

Jeg sitter og leser her og tenker.......og da dukker spørsmålet opp.........hvorfor må en ikke kjøre med det trekket???

May-Britt

fordi trekket blafrer i vinden, støvet samler seg bak det, og lakken slites av under det......

Jeg skjønte det heller ikke..... og kjørte herfra til bergen med trekket på.... da var det delvis helt blankt, altså all lakk var slipt av.... Ble dyrt det der....

Vegard

Ok......helt logisk når du sier det........men jeg ser mange som kjører med det......... i løpet av en sommerferie.........

blir vel mange som får seg en dyr opplevelse da skjønner jeg...........

Hei

ser nok enb og annen ja som kjører med dett spesiellt på enm kant litt under luka blir det ille..... og om en ikke tetter dette blanke metallet, krroderer det jo raskt hull i disse tynne alu-platene.....

Hei

Må platene byttes eller fikses de??

Har jo ved et uhell et lite gnagemerke på gassluke vi etter en pedal på en sykkel........var satt på litt ukonsentrert.......og vi kjørte i 1 time den dagen - var vel noe av grunnen til at den sykkelen ikke var satt skikkelig på plass........men det er et ergelig merke.........

May-Britt

det kan lakkes..... men det koster en del i forhold til bil da.... er det bare et gnagsår du har, så kjøp lakk å få tetta såret..... Har jo sånne små lakkflasker til Bjølle..... så jeg kan tette evt strinspruter etc....

Vegard

Ja.......er et gnagsår........skal se hva jeg finner av lakk....men det er innpå det blanke..........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 16:37

May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard

Jeg sitter og leser her og tenker.......og da dukker spørsmålet opp.........hvorfor må en ikke kjøre med det trekket???

May-Britt

fordi trekket blafrer i vinden, støvet samler seg bak det, og lakken slites av under det......

Jeg skjønte det heller ikke..... og kjørte herfra til bergen med trekket på.... da var det delvis helt blankt, altså all lakk var slipt av.... Ble dyrt det der....

Vegard

Ok......helt logisk når du sier det........men jeg ser mange som kjører med det......... i løpet av en sommerferie.........

blir vel mange som får seg en dyr opplevelse da skjønner jeg...........

Hei

ser nok enb og annen ja som kjører med dett spesiellt på enm kant litt under luka blir det ille..... og om en ikke tetter dette blanke metallet, krroderer det jo raskt hull i disse tynne alu-platene.....

Hei

Må platene byttes eller fikses de??

Har jo ved et uhell et lite gnagemerke på gassluke vi etter en pedal på en sykkel........var satt på litt ukonsentrert.......og vi kjørte i 1 time den dagen - var vel noe av grunnen til at den sykkelen ikke var satt skikkelig på plass........men det er et ergelig merke.........

May-Britt

det kan lakkes..... men det koster en del i forhold til bil da.... er det bare et gnagsår du har, så kjøp lakk å få tetta såret..... Har jo sånne små lakkflasker til Bjølle..... så jeg kan tette evt strinspruter etc....

Vegard

Ja.......er et gnagsår........skal se hva jeg finner av lakk....men det er innpå det blanke..........

Desto viktigere er det å få tetta såret.....alu ruster jo ikke, men det korroderer det og....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 16:40

Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Vi limer på sånne små møbelknotter i filt der hvor de stroppene ligger og gnager på lakken, i vindkastene på Bislingen.Opplevde på den forige 680M'en vår,at lakken ble gnagd av der.Lett å få av limet på våren når knottene tas av igjen.

Arve

ikke dumt.... men denne gnagingen fra trekket er litt høyere opp når en kjører med det..... så blir det i hele trekkets bredde....

Vegard.

Skjønner.Har aldri hatt det på underveis.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 16:44

ARVE skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Vi limer på sånne små møbelknotter i filt der hvor de stroppene ligger og gnager på lakken, i vindkastene på Bislingen.Opplevde på den forige 680M'en vår,at lakken ble gnagd av der.Lett å få av limet på våren når knottene tas av igjen.

Arve

ikke dumt.... men denne gnagingen fra trekket er litt høyere opp når en kjører med det..... så blir det i hele trekkets bredde....

Vegard.

Skjønner.Har aldri hatt det på underveis.

Arve

ikke prøv heller...... det var en svært irriterende erfaring....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeTir 20 Nov 2007 - 16:54

Vegard.

Vil aldri skade min elskede Bjølle mer enn nødvendig.Hehe,for DEN er jeg glad i ja !!!!!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeSøn 2 Des 2007 - 23:06

må komme med en kommentar og ett spørsmål her.
var jo og kikket på to bjølle 600 på fredag.
det jeg registrerte var at det for meg så ut som om overskapene, altså skrogene på i alle fall kjøkkenet ikke så ut som heltre, men derimot så foliert ut.
kakket på dem, og syntes det hørtes ut som plater og, men da noe mer solide greier enn billig standardspon.
stemmer dette?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeSøn 2 Des 2007 - 23:26



Sist endret av den Søn 2 Des 2007 - 23:29, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeSøn 2 Des 2007 - 23:29

Jan.

Nei,ingen folie der i gården.

Det eneste jeg synes virker folieaktig,er på 2004 modellene,hvor de kom med noe nytt på overflatene i skapene.

Jeg spurte dem om det den gang,men de svarte ikke konkret på det,og bare nevnte at det var av god kvalitet,som vanlig.Dette var det Rønning,som var markedssjef,som nevnte.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeSøn 2 Des 2007 - 23:31

ARVE skrev:
Jan.

Nei,ingen folie der i gården.

Det eneste jeg synes virker folieaktig,er på 2004 modellene,hvor de kom med noe nytt på overflatene i skapene.

Jeg spurte dem om det den gang,men de svarte ikke konkret på det,og bare nevnte at det var av god kvalitet,som vanlig.Dette var det Rønning,som var markedssjef,som nevnte.
dette var en ny og en brukt vogn, begge 2006
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeSøn 2 Des 2007 - 23:40

Jan.

Ok,samme årsmodell som min m.a.o.

Ikke folie på den som sagt.Ække du tømrer 'a mann !!!!!!

Kjente du ikke lukta av Jømna-plank ??? Hehe.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeSøn 2 Des 2007 - 23:44

ARVE skrev:
Jan.

Ok,samme årsmodell som min m.a.o.

Ikke folie på den som sagt.Ække du tømrer 'a mann !!!!!!

Kjente du ikke lukta av Jømna-plank ??? Hehe.
jo det er nettop derfor jeg ble usikker.
sammenlignet med de andre skapene og benken og de hadde annen konsistens
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeSøn 2 Des 2007 - 23:49

Jan.

Alle skapene og dørene har vel den samme "fyllningen".Heter det ikke det 'a ??.Rammene har vel en annen konsistens,for å kalle det for det.

Kjøleskapet har vel folie,som alle andre vogner.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 6:26

Jan skrev:
må komme med en kommentar og ett spørsmål her.
var jo og kikket på to bjølle 600 på fredag.
det jeg registrerte var at det for meg så ut som om overskapene, altså skrogene på i alle fall kjøkkenet ikke så ut som heltre, men derimot så foliert ut.
kakket på dem, og syntes det hørtes ut som plater og, men da noe mer solide greier enn billig standardspon.
stemmer dette?

Jan

det er nok finèr på de vognene du nevner, med et slags respatex-lag.... de som har den glatte overflaten....

ikke noe spon nei, det er finèr av poppel...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 6:30

Vegard

Respatex ???????

Er treverk på overflaten og vel ???? Ser da ut som ekte vare,og noe de og skryter av i brosjyrene år etter år.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bjølseth 600 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bjølseth 600
Til Toppen 
Side 2 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 530
» Bjølseth 600
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 690
» Bjølseth 790

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: