CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingplass Charlottenberg

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeTir 8 Mar 2011 - 22:03

Hei. Helt ny på campinglivet. Noen som kan anbefale en campingplass som ligger i nærheten av charlottenberg i uke 10/11.
Tenkte og ta en weekend i den nyinnkjøpte (brukte) vogna, så blir liksom litt som en prøve/førstegangscamp. Har aldri vært på camping før.
Takk:)

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeTir 8 Mar 2011 - 22:10

Ligger en midt i Charlottenberg. Og den ligger der sikkert resten av året også. Lå der i sommer da jeg kjørte forbi! Smile Så grei ut, har ikke lagt der.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeTir 8 Mar 2011 - 22:20

Og så er det en fin plass mellom Charlottenberg og Bengtsfors, ca midtveis, på venstre side på vei sørover. Like flott til ved en liten sjø. Idyllisk beliggenhet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeTir 8 Mar 2011 - 22:32

Hei. Takk for svar.

Tenker du på Ekeby Camping / Charlottenberg Camping & Stugor Haganäset?
Håper dette ikke er et dumt spørsmål. Hvor sent kan man ankomme slike plasser nå i lavsesongen? Burde man ringe først?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeTir 8 Mar 2011 - 22:38

Vet ikke navn, resten kan jeg ikke svare på.

Prøv å undersøke litt selv også, på www.camping.se. Der er det link til plassene.
Til Toppen Go down
Rudeboy
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 116
Localisation : På landeveien
Registration date : 05.02.2011

Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeOns 9 Mar 2011 - 7:01

Søkte også på Eda og Charlottenberg ifm tur til Charlottenberg for etpar helger tilbake, fikk fram to svenske campingplasser i søket.

Det jeg ikke visste, før jeg passerte, var at det ligger en på norsk side også - NAF-camp, visstnok. Da veit dere det. (men det ødelegger vel taxfreekvota, for alt jeg veit ?)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeOns 9 Mar 2011 - 7:11

Er en fin plass i Arvika også (Ingestrand) , men den er kanskje litt langt unna? Tror det er 4 mil fra Charlottenberg og ned til Arvika om jeg husker riktig. Men Arvika er nå en litt større by. Avhenger av hva du skal gjøre i Sverige også! Smile
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeOns 9 Mar 2011 - 7:30

Var innom Haganeset i sommer. Helt ok plass.
Nå i vintersesongen så bør du kanskje ringe på forhånd om plass.
http://www.haganaset.se/alias/index.html
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeOns 9 Mar 2011 - 17:26

JanP skrev:
Ligger en midt i Charlottenberg. Og den ligger der sikkert resten av året også. Lå der i sommer da jeg kjørte forbi! Smile Så grei ut, har ikke lagt der.
Gränsrasta Camping ligger "bak" Statoil ved rundkjøringa/Thon senteret. Den er helårsåpen. Vi har overnattet der noen ganger. Helt grei plass med mange norske fastliggere.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeOns 9 Mar 2011 - 17:46

Det var den jeg tenkte på, ja. Ser ok ut fra veien, men skinnet kan bedra en stakkar som haster forbi. For oss så har det som oftest vært Arvika som har vært stoppested. Og det var også der vi kjøpte hus i 2006. Trodde vi da.

Og hadde det blitt det så hadde vi mange mål med tomt å leie ut til norske campere:Campingplass Charlottenberg IM000163
Til Toppen Go down
Pippi

Pippi


Antall Innlegg : 10
Localisation : Trondheim
Registration date : 05.03.2011

Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeOns 9 Mar 2011 - 20:59

Er vist en Ok campingplass i Årjäng; Sommarvik, men vet ikke om den er oppe nå
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeOns 9 Mar 2011 - 21:10

Pippi skrev:
Er vist en Ok campingplass i Årjäng; Sommarvik, men vet ikke om den er oppe nå


Lå der ei natt i begynnelsen av fellesferien for et par år siden. trangt å komme til med vogna mange plasser, og ikke en av våre favoritter.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeOns 9 Mar 2011 - 21:32

Pippi skrev:
Er vist en Ok campingplass i Årjäng; Sommarvik, men vet ikke om den er oppe nå

Er vel langt unna Charlottenberg det. Men kanskje ikke værre enn Arvika! Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011 - 14:39

Da var denne helgen over. Takk til alle som har kommet med svar. Skal man ha noe enkelt så var det greit og stoppe ved Gränsrasta Camping. Der var det veldig enkelt med innkjøring og utkjøring, flatt & fint. Var også innom og tittet på Montebello og Haganeset, men siden dette var første gang på tur med vogna hadde jeg liten lyst til og kjøre meg fast. Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Campingplass Charlottenberg Empty
PosteTema: Re: Campingplass Charlottenberg   Campingplass Charlottenberg Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Campingplass Charlottenberg
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Haganäset Camping Charlottenberg
» Lofoten i år, campingplass
» Campingplass - campingparkering?
» Campingplass i Alpene
» Campingplass Spania

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: