CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingplass for ungdom?????

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeSøn 28 Okt 2007 - 15:36

et stort problem for mange av oss campere er at ungdommene vår ikke vil være med lengre, fordi de synest det er kjedelig!

stort sett er det alltid ok, for de små, for barnevennelige plasser er det nok av, men en ungdoms vennelig campingplass? det er det verre med.

Noen som vet om plasser som 14-18 åringer liker seg og trives, plasser som det er mange ungdommer og det er tilrettelagt for dem???
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeSøn 28 Okt 2007 - 15:40

Morten T

våre to eldste liker å være med i vogna, og det tror jeg skyldes mange faktoerer der oppe på Hovden....

de har mange venner der, mange fra klassen, og skolen rundt om der oppe, vi kjører velvillig tidlig og seint, bakken, etc.

Tror det er en svært sammensatt sak, mend mange faktorer som må gå i pluss.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeSøn 28 Okt 2007 - 22:05

Ungdom i den alderen synes vel det meste er kjedelig,De ville vel helst sitte hjemme på pc,en med en kamerat eller to hele ferien...........Eg nekter å bekymre meg så mye om dette lenger,Da man ikke greier å gjøre de til lags allikevel.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeSøn 28 Okt 2007 - 22:16

Ungdommen kan kose seg på camping de.......men vi må være villig til litt kompromisser.......

Det hjelper at det er andre ungdommer på plassen som de kjenner eller klarer å bli kjent med. Fellesrom med litt aktiviteter hjelper å gjøre denne prosessen enklere.......

så er jeg ikke så beinhard at jeg tar også med pcen så får de bytte på litt msn liv mens vi er på fjellet........de koser seg jo på msn så hvorfor nekte de det om en er på camping?? de er jo ute hele dagen så dette unner jeg dem på kveldene......

prøver å finne på ting som de liker vi........om sommeren er det masse gokartkjøring for gutta........og jentene shopper......ser på krimskrams og klær.......

har unger på 16,14,12 og 9.......og de gleder seg til sommerferiene.......for vi hører med de hva de har lyst til å gjøre og prøver å gi dem en god ferie også

en tur innom en plass som anderstorp er jo nok til å få 16 åringen til å glede seg til ferien.......
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeSøn 28 Okt 2007 - 22:17

Da barna var 14-15år her nektet de alt,ok sa vi dere til bestemor lol! far og jeg til syden jada ville de være med men her sa jeg nei... cherry cherry
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeSøn 28 Okt 2007 - 22:19

May-Britt skrev:
Ungdommen kan kose seg på camping de.......men vi må være villig til litt kompromisser.......

Det hjelper at det er andre ungdommer på plassen som de kjenner eller klarer å bli kjent med. Fellesrom med litt aktiviteter hjelper å gjøre denne prosessen enklere.......

så er jeg ikke så beinhard at jeg tar også med pcen så får de bytte på litt msn liv mens vi er på fjellet........de koser seg jo på msn så hvorfor nekte de det om en er på camping?? de er jo ute hele dagen så dette unner jeg dem på kveldene......

prøver å finne på ting som de liker vi........om sommeren er det masse gokartkjøring for gutta........og jentene shopper......ser på krimskrams og klær.......

har unger på 16,14,12 og 9.......og de gleder seg til sommerferiene.......for vi hører med de hva de har lyst til å gjøre og prøver å gi dem en god ferie også

en tur innom en plass som anderstorp er jo nok til å få 16 åringen til å glede seg til ferien.......
jeg vil og til anderstorp Shocked Cool
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeSøn 28 Okt 2007 - 22:23

Jan skrev:
May-Britt skrev:
Ungdommen kan kose seg på camping de.......men vi må være villig til litt kompromisser.......

Det hjelper at det er andre ungdommer på plassen som de kjenner eller klarer å bli kjent med. Fellesrom med litt aktiviteter hjelper å gjøre denne prosessen enklere.......

så er jeg ikke så beinhard at jeg tar også med pcen så får de bytte på litt msn liv mens vi er på fjellet........de koser seg jo på msn så hvorfor nekte de det om en er på camping?? de er jo ute hele dagen så dette unner jeg dem på kveldene......

prøver å finne på ting som de liker vi........om sommeren er det masse gokartkjøring for gutta........og jentene shopper......ser på krimskrams og klær.......

har unger på 16,14,12 og 9.......og de gleder seg til sommerferiene.......for vi hører med de hva de har lyst til å gjøre og prøver å gi dem en god ferie også

en tur innom en plass som anderstorp er jo nok til å få 16 åringen til å glede seg til ferien.......
jeg vil og til anderstorp Shocked Cool

nei -ser man det........melder seg på litt større gutter også Razz Razz Razz ........du kan tro vi møter masse gromme biler i det området der

han mistet nesten pusten han 16åringen da en enzo ferrari kom kjørende mot oss på hovedveien i fjor........han fikk ikke frem et ord ......kom bare ø ø ø .....til den var passert Razz Razz Razz Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeSøn 28 Okt 2007 - 22:24

Jan

Du er velkommen med på turen cheers
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeSøn 28 Okt 2007 - 22:30

May-Britt skrev:
Jan

Du er velkommen med på turen cheers
vi driver faktisk å vurderer en tur sørover til sommeren så ikke se vekk fra at vi får det til og
Til Toppen Go down
Espen H.
CARAVANER
CARAVANER
Espen H.


Antall Innlegg : 65
Localisation : Stokke, Tønsberg
Registration date : 11.09.2007

Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 10:38

Hei.

Mine barn, alder 12, 15, og 18år, koser seg faktisk i campingvognen. Internett på plassen er klart et pluss, men vel så viktig er det at det er andre ungdommer der. De finner seg bestandig nye venner på plassene vi besøker. Litt data og MSN blir det jo om kveldene, men ikke på langt nær så mye som hjemme. Virker som de rett og slett trives sammen med mor og far i forteltet. Tror også de trives med litt oppgaver på turen som de ellers ikke har, ja til og med det å tømme septiken er ok. Vi lar dem ta del i matlagingen og det meste av andre ting. Kjempegøy for dem å ta ansvaret for grillingen en dag[/b] Very Happy, de får ansvaret for allt fra innkjøp til oppvask. Og de liker det, varter opp med flere retter så vi snakker ikke bare om pølser ibrød.
Tror de har behov for og liker det å sitte stille og rolig i forteltet sammen med oss og prate om løst og fast, de har tross allt en hektisk hverdag til
vanlig de også.

Espen
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 10:44

Espen H. skrev:
Hei.

Mine barn, alder 12, 15, og 18år, koser seg faktisk i campingvognen. Internett på plassen er klart et pluss, men vel så viktig er det at det er andre ungdommer der. De finner seg bestandig nye venner på plassene vi besøker. Litt data og MSN blir det jo om kveldene, men ikke på langt nær så mye som hjemme. Virker som de rett og slett trives sammen med mor og far i forteltet. Tror også de trives med litt oppgaver på turen som de ellers ikke har, ja til og med det å tømme septiken er ok. Vi lar dem ta del i matlagingen og det meste av andre ting. Kjempegøy for dem å ta ansvaret for grillingen en dag[/b] Very Happy, de får ansvaret for allt fra innkjøp til oppvask. Og de liker det, varter opp med flere retter så vi snakker ikke bare om pølser ibrød.
Tror de har behov for og liker det å sitte stille og rolig i forteltet sammen med oss og prate om løst og fast, de har tross allt en hektisk hverdag til
vanlig de også.

Espen

Bra det der det likte jeg,en dag må mor-far ha pensjonist vogn da er det godt å få lidt hjelp av ungdommen hurrrra for dem.. Campingplass for ungdom????? 105977 Campingplass for ungdom????? 105977 flower flower
Til Toppen Go down
Sponsored content





Campingplass for ungdom????? Empty
PosteTema: Re: Campingplass for ungdom?????   Campingplass for ungdom????? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Campingplass for ungdom?????
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Lofoten i år, campingplass
» Campingplass - campingparkering?
» Campingplass i Alpene
» Campingplass Charlottenberg
» Campingplass Spania

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: