CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 hvor går turen i år??

Go down 
+17
Jan
merceben
Camelot
Mr.Vikebø
Rashid
Rudeboy
ArneO
ulven
Camping Kai
quattro1
Thomas
Tasle
Åge P
janp
Jan Ole
Ottar
haa-la3
21 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
haa-la3
CARAVANER
CARAVANER
haa-la3


Antall Innlegg : 48
Localisation : Brønnøysund.Vinterplass Hemavan
Registration date : 08.01.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 1:00

med ny reg reim på seat alhambraen blir vell en tur te sommeren i SVERIGE. korr er det fint for en fam på 5? med dyr og aktivitet?
Til Toppen Go down
haa-la3
CARAVANER
CARAVANER
haa-la3


Antall Innlegg : 48
Localisation : Brønnøysund.Vinterplass Hemavan
Registration date : 08.01.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 1:04

haa-la3 skrev:
med ny reg reim på seat alhambraen blir vell en tur te sommeren i SVERIGE. korr er det fint for en fam på 5? med dyr og aktivitet?
evt ei fin strand:)
Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 9:49

haa-la3 skrev:
haa-la3 skrev:
med ny reg reim på seat alhambraen blir vell en tur te sommeren i SVERIGE. korr er det fint for en fam på 5? med dyr og aktivitet?
evt ei fin strand:)

http://familieferieguiden.no/2010/04/kolmarden-dyrepark-ferdig/

http://www.visitsweden.com/sverige-no/Aktiviteter-/Familieferie/Dyreparker/
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 9:55

Öland Gotland og en masse små fine plasser rundt omkring som bare ligger der og venter på å bli oppdaget.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89


Sist endret av Jan Ole den Lør 21 Jan 2012 - 14:29, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 11:29

I år blir det nok: Berlin - Dresden - Praha - Wien til Venezia.Etter en stund i det området,går turen oppom Gardasjøen,før vi drar SydVestover mot Middelhavet,hvor vi skal ta Nice - Antibes - Cannes - Saint Raphael og Marseille i nærmere øyesyn,mens vi setter vogna i Frejus.
Nordover igjen,reiser vi hvertfall innom Rhin og Moseldalen,der må vi alltid innom,før vi drar hjemover.

Når det er på det varmeste "nedover",er vi på;

http://www.borstahusenscamping.se/index.asp

En flott plass ved Landskrona i SydSverige.Flatt som ei pannekake,og fint med
sykkel.Koslig å sykkle inn til byen å titte på livet,mens man koser seg med en
iskall en.

Deilig å ha nok av tid.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3359
Registration date : 19.01.2012

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 16:12

Jan Ole skrev:
Öland Gotland og en masse små fine plasser rundt omkring som bare ligger der og venter på å bli oppdaget.


Prøver dere å få tid til Gotland også? Er ikke langt mellom de 2 øyene, men det er litt kronglete å komme på Gotland. Vi tar ikke noen avgjørelse enda hvor det blir, men Moseldalen er øverst fortsatt. Så er Gotland og muligens Øland neste. Ikke noen andre alternativer pr. idag.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 16:18

Vi vurderer Gotland, men det må bestemmes ganske snart for der er det mange som skal.
öland er forsåvidt også et sted det vil være fordel å bestille, jaffal om man ønsker å velge plass fra øverste hylle.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 18:13

I år blir det først en liten tur til Sommarland i Bø. Så 14 dager i nordsjøen før kursen går mot Sverige. Ikke lagt konkrete mål for sverige turen utenom High Chapparal, lurer på Øland, aldri vært på Øland så er det noen campingplasser og serverdigheter som anbefales der?
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 18:23

Jan Ole skrev:
Vi vurderer Gotland, men det må bestemmes ganske snart for der er det mange som skal.
öland er forsåvidt også et sted det vil være fordel å bestille, jaffal om man ønsker å velge plass fra øverste hylle.

Sånne der overfylte campingplasser høres fælt ut i mine ører, hvis man ligger som sild i tønne. Finske campingplassene har godt om plass og langt nok mellom vognene. Fredelig er de også, liggende ved innsjøer eller større vann. Har vært i Sverige da barna var små, der var det "håll-i-gång" bounce kjør hele tida. Nå er vi så pass heldige at de indre deler av Finland / Sør-øst Finland ikke er så langt unna, heldigvis.

Vi tøffer nedover der om sommeren, fisker og koser oss verre enn verst i rolige omgivelser, uten badeland og sånt... Very Happy Men jeg forstår selvfølgelig at de med barn har andre ønsker enn oss godt voksne.

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 19:47

De trenger ikke å være overfyllte selv om det må bestilles, alle som er der har sin plass, problemet er nettopp at det må bestilles god tid i forveien og impulsiviteten blir skadelidende.
Liker ikke på noen måte at det er sånn, men det blir bare mer og mer av det på populære steder.
Hadde det vert bare meg og kona på tur hadde dette ikke vert et tema i det hele tatt.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3359
Registration date : 19.01.2012

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 20:38

I et par tiår er det ferien først og fremst på barnas premisser, slik er det bare for de aller fleste. En dag kommer når du kan kjøpe ei vogn med bare 2 soveplasser. Det er herlig luksus for oss to ihvertfall.


Barna er 30 pluss/minus. Og ingen av de har sagt at de ønsker å bli med oss på ferie. Ikke i år heller. Det ene får ta brullupsreisen sin til sommeren, resten klarer seg sikkert bra.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeSøn 22 Jan 2012 - 0:19

Det blir vel det samme i 12 som i 11.. Kroatia første del av ferien og Italia noen dager til slutt! Ingen tvil for vår del i hvertfall!! Hvem plass vi velger i Kroatia gjenstår å se. Bytter plass der hvert år, men i Italia er det samme sted.
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1136
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeSøn 22 Jan 2012 - 10:45

Oslo - Kiel, Citti Grossmarkt, A 7 til Camping Katzenkopf et par dager med besøk i Wertheim village og Rothenburg, videre ned over Fernpass og Brenner, kanskje et stopp hos Camping Steiner, og så til Garden Paradiso i Cavallino. Lite nordmenn der og dermed smått med lekevenninner til minstemann på 9, men ellers en super plass. Skal i år sjekke ut Marina og Union, men trives spesielt godt på Paradiso. Veivalg for returen ikke fastlagt ennå.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeSøn 22 Jan 2012 - 20:08

Planen er Union Lido i år igjen.
Til Toppen Go down
ulven
DIREKTØR!
DIREKTØR!
ulven


Male
Antall Innlegg : 772
Age : 48
Localisation : Kristiansand/Vennesla
Registration date : 19.07.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTor 26 Jan 2012 - 15:32

Med ny bil i gården ser jeg frem til sommerens "seilas" igjennom Sverige som jomfrutur Wink

PLanen sålangt er første pitstop i strømstad området, deretter skal vi besøke litt familie og sånn, innom litt dyreparker og lekeland osv, så sydover for å besøke Ullared, deretter skal vi besøke emil og resten av gjengen i astrid lindgren verden, før turen går videre dit vi vil, men kursen går mot Arvika for familietreff der, via charlottenberg og tilbake... hvor vi drar etter det kommer ann på hvor mye tid vi har igjen av ferien Smile

nye bilen kan trekke 2 tonn, og godt med plass, så det jeg håper på er at turen går greit og som planlagt Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTor 26 Jan 2012 - 20:39

Har booket plass en liten uke på Øland tidlig i ferien, så blir det rundt omkring etterpå.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTor 26 Jan 2012 - 20:56

Høyt på lista over steder vi kanskje drar i år er:
- Atlanterhavsveien
- Trollstigen
- Geiranger
- Strynefjellet

Og så vet vi ikke, og det er jo ikke sikkert vi reiser den veien heller.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTor 26 Jan 2012 - 21:13

Du får si ifra så setter vi på kaffien når du er i nærområdet...

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTor 26 Jan 2012 - 21:26

Den er grei, jeg får vel ta en inspeksjonsrunde for å sjekke opp både garasje og bygging på campingen Wink
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTor 26 Jan 2012 - 21:33

Håper det meste er ferdig på det tidspunktet så bare kom, du skal slippe dugnad...

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Rudeboy
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 116
Localisation : På landeveien
Registration date : 05.02.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeMan 30 Jan 2012 - 18:31

Vi freser til Skiveren camping i frederikshavn kommune i år også.

Har skaffa en California Coach syncro som erstatning for Multivanen, én seteplass mindre men fullcamper for helårsbruk og siden man fikk testa Multivanen i dansk sommervarme vet man jo hvordan VW CC kommer til å fungere da.

Drawback med å selge Multivanen til eks.svigers er at de stikker av med forteltet så da må jeg jo handle et nytt et istedet. Verre blir det å skaffe gummilista som skal limes langs biltaket som forteltene skal festes i (T4 har ikke takrenne), de er gått ut av produksjon.

Jentungen snakker varmt om Skiveren for tiden, hun husker dasser for småfolket og dusjer de helt selv kunne styre med vannmengden - dette er også noe av det som gjør at selv eks.svigers tar turen til samma camping når vi er der.
Uten at det er et problem.
Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeMan 30 Jan 2012 - 21:27

Rudeboy skrev:
Vi freser til Skiveren camping i frederikshavn kommune i år også.
Jentungen snakker varmt om Skiveren for tiden, hun husker dasser for småfolket og dusjer de helt selv kunne styre med vannmengden - dette er også noe av det som gjør at selv eks.svigers tar turen til samma camping når vi er der.
Uten at det er et problem.

Dette er såkalte familirom,som inneholder både dusjer og toaletter tilpasset både barn og voksne,og
finnes over alt på campinger i Danmark.

Er det fullt på skiveren,kan jeg anbefale; http://hedebocamping.dk/ ,som ligger ved Sæby rett
syd for Fredrikshavn.Ta med sykkler.
Til Toppen Go down
ulven
DIREKTØR!
DIREKTØR!
ulven


Male
Antall Innlegg : 772
Age : 48
Localisation : Kristiansand/Vennesla
Registration date : 19.07.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTir 31 Jan 2012 - 20:01

jippi.. jeg fant jeg fant Wink

http://www.gotakanal.se/sv/Gotakanal/Boende/Camping/

båt og sjø elsker som jeg er vil jeg finne en plass langs gøta kanal og se båtene gli forbi, så senere i livet kan jeg realisere drømmen med å ta turen selv igjennom kanalen Smile
Til Toppen Go down
Rudeboy
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 116
Localisation : På landeveien
Registration date : 05.02.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTir 31 Jan 2012 - 21:43

Ottar, takk for info - vi bodde etpar netter på Riis (top) feriecamp 20 min unna Legoland før vi kom til Skiveren ifjor, på Riis så jeg ikke dette men da feiga vi ut og leide værelse istedet for å bo i bilen.

Dersom jeg får til det jeg liker kalle hurtig stillingsbytte og det innad staten beholder jeg feriedager opptjent med lønn, skal bytte jobb 1. juni - får jeg dét til kjører jeg til Nijmegen, NL for å gå firedagersmarsjen der men på returen skal jeg teste Hedebo bare fordi den er blitt nevnt. Tilbakemelding kommer!
Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTir 31 Jan 2012 - 23:04

Rudeboy skrev:

Dersom jeg får til det jeg liker kalle hurtig stillingsbytte og det innad staten beholder jeg feriedager opptjent med lønn, skal bytte jobb 1. juni - får jeg dét til kjører jeg til Nijmegen, NL for å gå firedagersmarsjen der men på returen skal jeg teste Hedebo bare fordi den er blitt nevnt. Tilbakemelding kommer!

Lykke til med det.Hedebo er en Flott familieplass 5.min sykkeltur fra Sæby.
Tror det er sykkelutleie der også.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeOns 1 Feb 2012 - 7:40

27.04.2012 parkeres R560`n. Om arb.giver har skaffa ny sjåfør? vet ikke, har gitt beskjed.
Bobilen klargjort, bare å fylle drikkevann samt kjøleskap.
Så til Moelv og 4årsdag.
Etterpå? Tja, blir vel ei ferje til EUland. Har lyst på Sarajevo i år, vi får se. Autokamp Monika i Molunat er et naturlig vendepunkt. Men blir det sånn? Vi får se.
Til Toppen Go down
Mr.Vikebø
CARAVANER
CARAVANER
Mr.Vikebø


Male
Antall Innlegg : 131
Age : 41
Localisation : Meland(Nordhordland)
Registration date : 14.08.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeOns 15 Feb 2012 - 0:18

Ikke lagt noen konkret plan enda, året fikk en rimelig amputert start da et av barna mine fikk kreft. Men behandlinga skal være ferdig på forsommeren, så vi håper vi rekker noen turer. Vi har snakket om en stripe over til sverige sammen med et vennepar med barn på samme alder der vi evt svipper innom hunderfossen o.l. på veien.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeOns 15 Feb 2012 - 0:47

Mr.Vikebø
Min medfølelse - det der er bare for jævlig. Jeg vet bare at jeg takler det dårlig når ungene blir dårlige. Send en PM om det passer med westernshow mitt i juni, så kan vi tilpasse det til behovene.
Til Toppen Go down
Mr.Vikebø
CARAVANER
CARAVANER
Mr.Vikebø


Male
Antall Innlegg : 131
Age : 41
Localisation : Meland(Nordhordland)
Registration date : 14.08.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTor 16 Feb 2012 - 20:39

ArneO, om det passer seg sånn, så kan det hende vi vil delta på det. Har ikke fått luftet det for madammen enda, men skal høre. Det må riktignok klaffe med eventuelle cellegiftkurer, håpet er at han skal være ferdig til juni og dermed teoretisk være klar til bruduljer Wink

Om vi skal delta, så må jeg innrømme at jeg ikke vet hvordan utformingen er der hvor vognene evt skal stå. Så lenge det er tåelig flatt slik at han guttungen kan komme seg frem med rullestol om det trengs(dette er noe han bruker periodisk uansett grunnet annen kronisk sykdom) så klarer vi oss:)
Til Toppen Go down
ulven
DIREKTØR!
DIREKTØR!
ulven


Male
Antall Innlegg : 772
Age : 48
Localisation : Kristiansand/Vennesla
Registration date : 19.07.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeTor 16 Feb 2012 - 21:14

ser ut til at det blir litt endringer i planene.. nå begynner vi ferien med å dra over til Hirtshals med ferga som er der nede ca kl 20.. så setter vi kursen sørover, igjennom danmark, og igjennom tyskland.. og holder vi ut så passerer vi også frankrike og stopper ved barcelona og camper der.. blir det for langt, så finner vi oss en plass i frankrike og nyter sola og varmen der..

bare huske på å ikke ha synlige verdisaker i bilen, låse dører hele tiden og holde seg over 40km/t minst, så dem ikke stjæler felga i fart Wink
Til Toppen Go down
Camelot
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 87
Age : 42
Localisation :
Registration date : 17.03.2009

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeFre 17 Feb 2012 - 23:21

Kona vil reise til High Chapparal pirat , Astrid Lindgrens verden, og legoland. Jeg skal ha 12 ukers pappaperm, så vi kan visst få tid til litt av hvert Very Happy
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1136
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeFre 17 Feb 2012 - 23:31

Gi gass, kjør mot sør og over alpene. Da blir det varme og ferie. Astrid Lindgren finnes på dvd.
Til Toppen Go down
Camelot
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 87
Age : 42
Localisation :
Registration date : 17.03.2009

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeFre 17 Feb 2012 - 23:36

Kan rekke langt på 12 uker..Smile
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1136
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeFre 17 Feb 2012 - 23:53

Det er sant, 12 uker = drømmetur. Kjør ned på Lidoen noen uker, du angrer ikke!
Til Toppen Go down
merceben
CARAVANER
CARAVANER
merceben


Male
Antall Innlegg : 108
Age : 54
Localisation : Tronheim
Registration date : 26.02.2012

hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012 - 13:36


Turen går først til Ørebro og Gustavsvik i noen dager, så til Appelviken i 9 dager. Har bestilt, det var lite ledig i slutten av juli. så får vi se etter det. Kanskje en snartur til danmark. Ifjor var vi rundt Tyskland,Frankrike,Belgia,Danmark. Det ble 6500 km. Så tror ikke jeg gidder å kjøre så mye i år. Vi er to familier som kjører ilag så må spørre de å:-) Gleder oss til sommeren iallefall.
Til Toppen Go down
Sponsored content





hvor går turen i år?? Empty
PosteTema: Re: hvor går turen i år??   hvor går turen i år?? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
hvor går turen i år??
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Turen til Ullared
» Gratis vaskemaskin på turen (miniversjon)
» Skadet dekk kan ødelegge turen
» Hvor stor tv i 650 KFU??
» Hvor skal vi ?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: