CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rimor bobiler

Go down 
3 posters
AvInnlegg
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Rimor bobiler Empty
PosteTema: Rimor bobiler   Rimor bobiler Icon_minitimeLør 14 Jul 2012 - 16:00

Noen som kjenner til Rimor bobiler?
Har aldri hørt om merket selv. Noen kjenninger vurderer en 2005 modell på Ford chassis.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Rimor bobiler Empty
PosteTema: Re: Rimor bobiler   Rimor bobiler Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012 - 7:49

Rimor er et Italiensk "billigmerke", så man må være obs.
Noen er godt sammenskrudde, andre ikke.

En slektning hadde en Rimor Katamareno i flere år, en bil som det overhode ikke var noe som helst problemer med.

En bekjent hadde en halvintegrert av samme merke, skap løsnet, lekkasjer, problemer med vann som ikke ville renne fra vask/dusj til gråvannstk. Kort sagt, bare irritasjoner,
Til Toppen Go down
Runerask
NEWBIE!
NEWBIE!
Runerask


Antall Innlegg : 300
Registration date : 18.07.2008

Rimor bobiler Empty
PosteTema: Re: Rimor bobiler   Rimor bobiler Icon_minitimeMan 23 Jul 2012 - 0:08

Jeg har en Rimor bobil, som jeg kjøpte ny i 2009. Har ikke merket noe løst enda, men er likevel noe jeg finner litt rart.

Allerede første året før jeg skulle ha første sommerturen, oppdaget jeg rust på selve bilen, Ford Transit. Etter å ha forespurt Ford, så fikk jeg ikke hjelp med å fjerne rusten på garantien, før jeg krevde å få skriftlig bekreftelse på at jeg ikke skulle bry meg om den.

Som elektriker stusser jeg på 3 punkter med det elektriske 230V-anlegget, en feil mener jeg var så gravende at jeg tok saken i egne hender ganske tidlig (åpen stikkontakt på innsiden av kjøkkenskap).

Noe som også er rart er at hengslene på utvendige dører, skjærer seg. Dem størkner rett og slett inn. Har snart byttet inn alle, og bilen er i dag 3 år. Må ta kontakt med forhandler og bytte høyre garasjedører rett etter ferien (merker tregheten)


Men i det hele og store trur jeg ikke Rimor er verre enn andre, selv om jeg har liten erfaring. Litt må man vel regne med.....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rimor bobiler Empty
PosteTema: Re: Rimor bobiler   Rimor bobiler Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Rimor bobiler
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bobiler og nyttelast
» Spesialprodukter til Caravan, bobiler og telt.
» Acfukter som er beregnet for bobiler og cv
» "Norsk" hjemmeside Dethleffs bobiler
» Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: BOBIL :: BOBILPRAT-
Gå Til: