CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.

Go down 
+3
Jan Ole
Jan
Johnny
7 posters
AvInnlegg
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeLør 3 Nov 2012 - 16:20

Noen som kjører amarok eller har prøvd? Eller gjort seg noen tanker om denne?
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeLør 3 Nov 2012 - 19:22

vel, ser meget bra ut
men er jo en vw med alt som det kan medføre
skal visstnok være blant de beste å kjøre, uten at jeg har prøvd en selv
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeLør 3 Nov 2012 - 19:58

Er jo en Vw med alt det vil medføre av kjøreglede...... Rolling Eyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeLør 3 Nov 2012 - 20:44

Med masse lyd til!
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeLør 3 Nov 2012 - 21:00

Hører passe dårlig.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeLør 3 Nov 2012 - 22:22

Blir fast kunde til galvaniserings verksted du da.Ifølge meget sikre kilder sliter VW voldsomt med galvaniseringen på disse bilene.Løsner vist i store flak under..
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 9:03

Galvanisering løsner ikke fra metall når den først er kommet på plass. Du har nok misforstått dine informasjonskilder.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 9:22

Om vi har den samme kilden så kalte han det "Sink-slepp" på en ganske ny RangeRover. Det var et nitrist syn å se hvordan bilen så ut i hjulbuer og langs kanaler. Og resultatet det så jeg med egne øyne. Ingen ting å gjøre med dette (utenom å bruke en hel formue da). Overflater ble forseglet og Tectylbehandling ble ikke gjennomført da det ikke hadde noe for seg.

Hva de forskjellige produsenter bruker for overflatebehandling vet jeg ikke noe særlig om. Men jeg vet at skiktet blir tynnere med årene, samt at det skal være mere og mere miljøvennlig etter stadig nye krav. Tykkelsen er vel mere et kostnadsspørsmål for produsenter.

Det er ikke i mange markeder det er behov for en ekstra beskyttelse, derfor blir vel dette med ekstra beskyttelse av bilens understell lavt prioritert. Tar man vare på bilen fra dag 1 og gjør noe før første vinteren er det mye enklere (og billigere).


Jeg har lært (og sett) at noen få tusenlapper på understellet lønner seg over noen år, om man ikke bytter annenhvert år da.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 9:41

Sink-slipp betyr ikke at galvanisering løsner men at beskytelsen (lakk og rustbeskyttelsen) som ligger over slipper. Dette er ikke et ukjent problem. Mange som har erfart dette. Derfor viktig med god rustbeskyttelse og oppfølging samt rengjøring/polering.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 12:37

Har en bekjent som har en slik som firma bil og var svært fornøyd med komforten
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 13:03

chg skrev:
Har en bekjent som har en slik som firma bil og var svært fornøyd med komforten

kan du vri ut av han noen flere komentarer om bilen. Positive og negative kommentarer gjerne.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 18:59

janp skrev:
Om vi har den samme kilden så kalte han det "Sink-slepp" på en ganske ny RangeRover. Det var et nitrist syn å se hvordan bilen så ut i hjulbuer og langs kanaler. Og resultatet det så jeg med egne øyne. Ingen ting å gjøre med dette (utenom å bruke en hel formue da). Overflater ble forseglet og Tectylbehandling ble ikke gjennomført da det ikke hadde noe for seg.

Hva de forskjellige produsenter bruker for overflatebehandling vet jeg ikke noe særlig om. Men jeg vet at skiktet blir tynnere med årene, samt at det skal være mere og mere miljøvennlig etter stadig nye krav. Tykkelsen er vel mere et kostnadsspørsmål for produsenter.

Det er ikke i mange markeder det er behov for en ekstra beskyttelse, derfor blir vel dette med ekstra beskyttelse av bilens understell lavt prioritert. Tar man vare på bilen fra dag 1 og gjør noe før første vinteren er det mye enklere (og billigere).


Jeg har lært (og sett) at noen få tusenlapper på understellet lønner seg over noen år, om man ikke bytter annenhvert år da.

Ja stemmer nok det JanP.Er nok samme sikre kilde vi snakker om.
Han holdt et langt foredrag til oss om dette problemet,og som dere sier er det sink slepp.Dette gjalt spesielt VW Amarok og RR.
Var selv å så på en som det hadde sloppet på,meget rart fenomen.Så ut som at galvaniseringen var rett å slett helt borte enkelte plasser.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 19:21

Nå er jeg sterkt i tvil om det er galvaniseringen dere ser. Tror ikke at bilindustrien benytter denne metoden for å beskytte karosseriene mot korrosjon. Derimot varmforzinking i bad er nok en mere sannsynlig metode. Og da kan begrepet Zink-slipp benyttes. Kommer gjerne av at beskyttelsen som legges over slipper. Årsak til dette kan være mange.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 20:00

Jeg vet ikke hva jeg så etter rengjøringen på RR'n, bare at det så trist ut på en 4-5 år gammel bil til langt over 1 mill.

Skulle tro at konsernet lager bedre konstruksjon enn dette, men Landrover/Rangerover har vel ikke det beste ryktet når det gjelder mange ting. Det ser vi hos den lokale Landroverklubben i gang i måneden.


Det som er merkelig er at vi som kjøper biler fra 400' og oppver ikke tar kosten på 4-5000 kr for å sikre bilene bedre. Men sånn er vi nå en gang, mange av oss. Men nå er vi helt off-topic, tror dette hører helt til på andre steder i forumet enn her under en spesifikk modell fra VW.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 20:16

Siden dette handler om et VW produkt fra VAG så er det vel noe relevant. Et søk på nettet forteller om noe problemer på dette området for biler med noen år på baken. Men også for andre merker er korrosjon et problem. Mye kan ungås med etterbehandling og godt stell.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 20:34

Om det er du som skal ha den så gå for magefølelsen. Og med understellsbehandling så er den godt sikret for mange år.

Og lyder eller ikke; det gjelder nå de fleste bilene i den kategorien.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 20:40

Leser i en reportasje fra i fjor at Amarok var eneste produkt fra VW som fikk ekstra behandling ved ankomst Norge.

http://www.klikk.no/motor/bil/dekkogutstyr/article711351.ece
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 21:05

Om du skal kjøpe en ny bil (eller om det er noen du kjenner) tror jeg at mitt råd ville ha vært å ta en grundig Tectylbehandling om det ikke er det de gjør på denne bilen. Om det er tynnolje som sprøytes inn så må det dekkes med noe annet, ellers blir den borte. Rådfør deg med noen eksperter så vil du sikkert få et faglig godt råd.

Blant mange bileiere er det mange som sverhger til oljebehandling. Men etter det jeg har lært så har den flere negative sider. Billig sier noen, men det er ikke billig om den må gjentaes hvert år.

Nå er det ikke mere å si fra min side, Jeg har valgt Tectyl og det valget tror jeg ingen skal få meg til å endre i fremtiden.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 21:09

Har hørt noen svært negative kommentarer om Tectyl, kan dessverre ikke utdype det noe mer.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 21:32

Jeg har lært en god del på det siste halvåret, og vet at Tectyl og Tectyl er 2 helt forskjellige produkter.

Er ikke beskyttet navn slik jeg forstår det, og da er det fritt frem for å lansere et dårlig produkt med navnet Tectyl som slett ikke er den samme Tectyl som leveres av f.eks Valvoline, som jeg har brukt.

Men for å være helt ærlig: kunnskapen min er mangelfull, og jeg vet lite om dette. Men jeg vet ihvertfall at når en mann står og forteller at han tar ev. reklamasjoner uansett hvor han ev. jobber om noen år så er det såpass tillitsvekkende at jeg ikke nøler med å anbefale dene plassen til andre. Alle vet jo at om man selv kjøper noe bra eller et firma er fantastisk på f.eks service så har en ikke noe problem med å anbefale dette til andre heller.

Og jeg kan legge til at når Toyota lokalt bruker dette produktet på biler som deres kunder velger å understellsbehandle (på samme senter som jeg brukte) ved nybilsalg så er det en garanti som jeg tror er verdt litt.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 21:40

Tectyl er brandet (beskyttet) av valvoline!
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 21:44

Vet ikke hvordan antirustbransjen har forbedret seg men den bør ha forbedret seg kraftig de siste 10 årene. Var mye slett arbeid fra mange aktører da.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 21:58

Johnny skrev:
Tectyl er brandet (beskyttet) av valvoline!

Du har rett. Jeg googlet littt og fant at dette navnet misbrukes mye. Og en vesentlig ting er rengjøring og forbehandling, ssmt at de tynnoljer som brukes fortrenger -eller blander seg med fukt og forhindrer fukta å komme i kontakt med metall.
Men igjen: jeg er ingen ekspert på dette.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 22:03

Jeg er heller ingen ekspert på området så det har vi til felles med noen som virker i den bransjen.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 22:19

Når jeg ser på undersiden av lekebilen blir jeg i alle fall lettere sjokkert, også det uten å være ekspert.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 22:35

Johnny skrev:
chg skrev:
Har en bekjent som har en slik som firma bil og var svært fornøyd med komforten

kan du vri ut av han noen flere komentarer om bilen. Positive og negative kommentarer gjerne.


Han har akkurat fått den. Fra å gå fra eldre Opel til denne var visst meget positivt.
Men alt nytt er i grunn godt å kjøre....
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 22:47

Jan Ole skrev:
Når jeg ser på undersiden av lekebilen blir jeg i alle fall lettere sjokkert, også det uten å være ekspert.
Lekebilen? Ikke den nye vel?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 23:06

Jo

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Breda
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Breda


Antall Innlegg : 235
Registration date : 18.09.2010

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeSøn 4 Nov 2012 - 23:37

janp skrev:
Johnny skrev:
Tectyl er brandet (beskyttet) av valvoline!
Du har rett. Jeg googlet littt og fant at dette navnet misbrukes mye.
Det misbrukes egentlig ikke. Men uvitende folk bruker dette på folkemunne som navnet på en understellsbehandling. Samme som webasto blir brukt for drivstoffdrevet forvarmer og locktite for gjengelåsing, selv om det finnes flere produsenter av dette.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeMan 5 Nov 2012 - 17:30

Jan Ole skrev:
Jo
Au!
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitimeMan 5 Nov 2012 - 23:11

janp skrev:
Jan Ole skrev:
Jo
Au!

Huff huff.. Exclamation Exclamation
Til Toppen Go down
Sponsored content





VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Empty
PosteTema: Re: VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.   VW Amarok, som bruksbil og trekkbil. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
VW Amarok, som bruksbil og trekkbil.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Trekkbil
» Trekkbil til en Hobby 650 kfu
» Trekkbil - Nye Tiguan?
» Tiguan Som trekkbil.
» hvilken trekkbil?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: