CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Alpina 663 PT på veien. Enkelaksling kontra boggi.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
thosteff

thosteff


Male
Antall Innlegg : 4
Age : 63
Localisation : Bergen
Registration date : 15.07.2013

Alpina 663 PT på veien. Enkelaksling kontra boggi. Empty
PosteTema: Alpina 663 PT på veien. Enkelaksling kontra boggi.   Alpina 663 PT på veien. Enkelaksling kontra boggi. Icon_minitimeTor 25 Jul 2013 - 9:57

Da har jeg nettopp kjørt nyinnkjøpt Alpina 663 PT fra Bergen til Maurset, og satt den på plass på Garen Camping.
I forhold til diskusjoner rundt enkel aksling kontra boggi, må jeg bare si at det var en meget ok opplevelse å trekke denne vognen også på svingete vestlandsveier, inklusive opp Måbødalen. Returnerte fra fjellet med den gamle Hobbyvogna (560 KMFE) som har vært omtalt som en meget kjøresnill vogn, og kan ikke si at det var noen særlig forskjell på måten de oppførte seg på. Noe mer vekt å dra på med Alpinaen merkes jo, men ellers ikke noe å utsette :-)

Gleder meg nå bare til å ta Alpinaen i bruk :-)
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 43
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

Alpina 663 PT på veien. Enkelaksling kontra boggi. Empty
PosteTema: Re: Alpina 663 PT på veien. Enkelaksling kontra boggi.   Alpina 663 PT på veien. Enkelaksling kontra boggi. Icon_minitimeTor 25 Jul 2013 - 12:25

Gratulerer med ny vogn Thorleif :-)
Til Toppen Go down
 
Alpina 663 PT på veien. Enkelaksling kontra boggi.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Svinging/vending med boggi kontra enkeltakslet vogn.
» 3 akslet Boggi bil kontra 2 akslet ?
» Trekkbil for familie med mer en 3 unger
» Forhjulstrekk kontra bakhjulstrekk forran vogna
» Veien fra Füssen til Innsbruck

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: