CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Alde 3010, får opp serial i aldepanelet.

Go down 
AvInnlegg
oep62

Male
Antall Innlegg : 1
Registration date : 24.09.2021

Alde 3010, får opp serial i aldepanelet.  Empty
PosteTema: Alde 3010, får opp serial i aldepanelet.    Alde 3010, får opp serial i aldepanelet.  Icon_minitimeFre 24 Sep 2021 - 16:54

Har en Solifer Finlandia 630 2006 med alde 3010, når jeg setter alden på gass så prøver den å tenne, får opp serial i panelet, slik holder den på flere ganger, tok ut koblingen til 12 volt og prøvde på nytt, samme skjer, tok deretter ut 12 v styringen og dro ut koblingen til doble magnetventilen, koblet alt på igjen, prøvde på nytt å starte, alt fungerer, etter noen timer når gitt temperatur er nådd får jeg samme melding i alde panelet, serial, og alden starter ikke, la om til støm å startet alden, alt i orden, prøvde på nytt med gass, samme problemet, dro ut 12v og koblingen til dobble magnetventil, kakket i magnetventil noen ganger å da startet den på gass uten problemer, har nå funket i mange timer. Har noen hatt problem med dette på sine aldevarmere, regner med att jeg må bytte dobble magnetventil settet.
Til Toppen Go down

Alde 3010, får opp serial i aldepanelet.
Til Toppen 
Side 1 av 1