CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaringer fra Kabe eiere

Go down 
+30
numpsey
LOGE
Espen V
hpk
Lars
Jørn O
Remi
ziri
Fjellcamping
ray ray
Ronny
Rashid
Svein Olav
ArneO
mr.T
tor1
Camping Kai
Jan
Johnny
joka
Igor
Lars Egil
Harald
kbanto
Jan Ole
Cecotto
asghegg
ulla
Sten Rune
Black Betty
34 posters
Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:37

Harald skrev:
ARVE skrev:
Harald skrev:
ARVE skrev:
Harald skrev:
Kona mi liker en kabe som har to enkeltsenger bak....husker ikke hva den heter....men hør hva ho sier......."Eg liker løsningen men de er så forbaska gammeldags og ka er den tapeten på veggene for noe" sitat slutt hehe

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394

Hehe,er jo det "alle" beskylder Bjølle for det.....,gammeldags.Bra kjerring,Vivian !!!!!! queen queen
jepp,kjempekjerring hehe,bytter ho aldri ut.....

Harald.

Det har du ikke råd til heller.Ser jo hva disse mangemillonæra må betale ut kjerringene med ved skilsmisser.Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 36874 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394
tror slikt er dyrt for de fleste eg uansett,rart å tenke på hva folk ofrer i en illusjon om at det er grønnere på andre siden av bekken......

Harald.

Jepp,kan fort visne det grønne gresset på den andre sida.Godt å slippe den jakta der på sine gamle dager cheers cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:38

Harald skrev:
ARVE skrev:
Vegard skrev:
Harald skrev:
Kona mi liker en kabe som har to enkeltsenger bak....husker ikke hva den heter....men hør hva ho sier......."Eg liker løsningen men de er så forbaska gammeldags og ka er den tapeten på veggene for noe" sitat slutt hehe

Harald

hmmmm så hun vil ha enkeltseng...... der går grensa for meg...... så lenge jeg er gift, så skal jeg ligge i dobbeltseng.... hjemme og i vogna.....

Vegard.

Hu sa til meg at Harald klår noe ekstremt hele natta,så........affraid Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 830847
ja,lurer på om eg har flatlus gitt.....

Harald.

Da må du kjøpe deg en sånn flatbanker.Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:40

Harald skrev:
Vegard skrev:
Harald skrev:
Kona mi liker en kabe som har to enkeltsenger bak....husker ikke hva den heter....men hør hva ho sier......."Eg liker løsningen men de er så forbaska gammeldags og ka er den tapeten på veggene for noe" sitat slutt hehe

Harald

hmmmm så hun vil ha enkeltseng...... der går grensa for meg...... så lenge jeg er gift, så skal jeg ligge i dobbeltseng.... hjemme og i vogna.....
hehe,venta den kommentaren der, ho mener man sover mye bedre og eg er litt enig med henne for dobbeltsenga i bjøllen er ikke bredere enn den må være ærlig talt.....tar jo ikke lang tid å hoppe over for kos om man er "huga" da lol! lol! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 280457 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394

Harald

jeg er enig at senga er smal om en ikke trekker den ut...... men jeg fatter ikke problemet ellers, for jeg tar da plass på madrassen...... syntes senga er god og romslig jeg......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:40

Rashid skrev:
Enkeltsenger er topp. Når er ferdig med reproduksjon så får ungdommen overta. Svett av slikt blir man også, når man kommer i voksen alder. Skal man i tillegg bære vann til rengjøring, blir man mere svett. Mere vann, osv osv.
Og som Harald sier så er det jo ikke langt å gå etter kosen da. Basketball afro

Rashid.

Går an å stoppe litt underveis,når man kjenner at man blir svett,og kjøle seg ned med litt grønnsåpe under arma.Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:40

Har vært med på mangt - og mye har vært vel interesant, men damer som er grønnere på andre siden av bekken scratch scratch scratch scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:43

Den dagen jeg må flytte ut av dobbeltsenga, flytter jeg helt ut!!!!!!!!

hva pokker skal en ha ei fast ei etter om en ikke kan dele seng da??????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:44

Rashid.

Trodde du likte damene med litt grønnskjær jeg !!!! Shocked
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:45

Vegard skrev:
Den dagen jeg må flytte ut av dobbeltsenga, flytter jeg helt ut!!!!!!!!

hva pokker skal en ha ei fast ei etter om en ikke kan dele seng da??????

Vegard.

Ja,er godt å kjenne skinnet til madammen når man krøller seg sammen i bingen.Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:46

Jo da Mullah, men hvilken bekk er det snakk om? Gråmyrsbekken?
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:48

J.O. skrev:
Interessant å se at listen min vel ikke er like lang som din.
Og heller ikke "prislista" Laughing Laughing Laughing Laughing
'
Prislista er vel leeengre på Dethleffs enn på Kabe, sant å si.... Det er jo flere ting som er standardutstyr på Kaben enn på Dethleffsen -ergo er prislista på sistnevnte lengere.... Wink Men at prisen på Kabe er høyere skal jeg gi deg rett i....

Så vidt jeg kunne se av lista til Morten E var vel flere ting som var nevnt der sider av samme sak - f.eks fuging og skjeve skap.
Sååå.... vet ikke hvem som hadde den lengste og verste lista jeg.....

En ting er sikkert: Dere når ikke Hobbyen vi hadde til anklene engang! Og før alle Hobby-eiere reiser seg i vrede her så kan jeg føye til at jada jada! Vi hadde et uhyre dårlig eksemplar! Og de fleste vil sannsynligvis aldri få ei så dårlig vogn som den vi fikk...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:48

Rashid.

Ah,den berømte Gråmyrsbekken ja.Er jo bl.a. et sentralt tema i valgkampen i USA om dagen.Joe,the plumber og Gråmyrsbekken.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:51

ARVE skrev:
Vegard skrev:
Den dagen jeg må flytte ut av dobbeltsenga, flytter jeg helt ut!!!!!!!!

hva pokker skal en ha ei fast ei etter om en ikke kan dele seng da??????

Vegard.

Ja,er godt å kjenne skinnet til madammen når man krøller seg sammen i bingen.Very Happy Very Happy

Ja..... hele vitsen med et fast forhold det....... og når ting plutselig forandrer størrelse, så oppdages det......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:54

Betty Boop skrev:
J.O. skrev:
Interessant å se at listen min vel ikke er like lang som din.
Og heller ikke "prislista" Laughing Laughing Laughing Laughing
'
Prislista er vel leeengre på Dethleffs enn på Kabe, sant å si.... Det er jo flere ting som er standardutstyr på Kaben enn på Dethleffsen -ergo er prislista på sistnevnte lengere.... Wink Men at prisen på Kabe er høyere skal jeg gi deg rett i....

Så vidt jeg kunne se av lista til Morten E var vel flere ting som var nevnt der sider av samme sak - f.eks fuging og skjeve skap.
Sååå.... vet ikke hvem som hadde den lengste og verste lista jeg.....

En ting er sikkert: Dere når ikke Hobbyen vi hadde til anklene engang! Og før alle Hobby-eiere reiser seg i vrede her så kan jeg føye til at jada jada! Vi hadde et uhyre dårlig eksemplar! Og de fleste vil sannsynligvis aldri få ei så dårlig vogn som den vi fikk...

Betty-Boop

så-så...... ikke så ivrig til å redusere kabe-feil -lista da..... det er jo selvfølgelig flere skeive skap... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 36874 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 36874
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:54

kabe og hobby er sansynligvis slektninger
kabe er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger
hobby er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:54

Vegard.

Hehe,hadde denne erfaringen som Kabe-eier og jeg.......,for å holde tråden !!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:55

Nå hadde jeg Bjølseth før de kom med "slide out" slik at størrelsen ble forandret. afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 20:56

Jan skrev:
kabe og hobby er sansynligvis slektninger
kabe er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger
hobby er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger

Jan

en Kabe-eier på hovden sa til meg: en Kabe, er egentlig bare en godt isolert Hobby, kvallitetsmessig.......
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:02

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Rufus skrev:
Morten E skrev:
J.O. skrev:
Ikke feilfri min heller, men bare småting som jeg klarer å fikse selv, bare forhandler bidrar med deler.
jeg har slått meg til ro med at det dukker som regel opp noe på de fleste vogner, men noen ganger renner begeret over...
greit hvis det er litt justeringer her og der, men når det sprekker opp i feks fuger i dusjen, og man finner hakk i gulvbelegget når man får vogna, da kan man bli litt småsur....men det er nok moro å jobbe på Kabe fabrikken, for de fleste der er nok fulle mesteparten av dagen....

Veit du snakket om et skap som var feilmontert. Nå ser jeg at du har problemer med "fuger i dusjen,........ hakk i gulvbelegget "

Er dette hele den erfaring med Kabe som har gjort at du er så kritiskt til Kabe ?

Eller har du ei lang liste over ting som har gått galt i produksjonen hos Kabe med vogna di ?

Rufus

det er noe galt med fronten..... den blei så skrå........ og så korta de ned hele vogna litt, så den ikke skulle bli enda skråere....... og så har den mykt tak...... også har den kald gasskasse, også............ også........... også........

Kabe har vært så fornuftige å plukke opp skjønnhetstips fra båtindustrien. Aerodynamiske former og polstret tak. Prøv å titt inni en båt med klasse og respekt for seg selv.... - hva finner vi..... jo nettopp: Nydelige polstrede tak! Polstrede tak virker isolerende og støydempende.

Båt?????? nei, vet du hva..... det livet har jeg levd...... never more....

Båt er herlig!

Bare fordi du sikkert kjørte på grunner og skjær, og rota deg bort i mørket, og ikke skjønte bæret av staker og fremherskende vindretninger, sjøkart og hovedfartsleder, styrbord og babord, skjøter og tau, ikke så forskjell på Bruce-anker og CQR Plog-anker, og virra rundt fyrlyktene som en mygg dras mot et lys - ja DET betyr ikke at båt ikke er herlig.... For det ER det nemlig!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 105954 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 105954 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 105954
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:05

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
J.O. skrev:
Interessant å se at listen min vel ikke er like lang som din.
Og heller ikke "prislista" Laughing Laughing Laughing Laughing
'
Prislista er vel leeengre på Dethleffs enn på Kabe, sant å si.... Det er jo flere ting som er standardutstyr på Kaben enn på Dethleffsen -ergo er prislista på sistnevnte lengere.... Wink Men at prisen på Kabe er høyere skal jeg gi deg rett i....

Så vidt jeg kunne se av lista til Morten E var vel flere ting som var nevnt der sider av samme sak - f.eks fuging og skjeve skap.
Sååå.... vet ikke hvem som hadde den lengste og verste lista jeg.....

En ting er sikkert: Dere når ikke Hobbyen vi hadde til anklene engang! Og før alle Hobby-eiere reiser seg i vrede her så kan jeg føye til at jada jada! Vi hadde et uhyre dårlig eksemplar! Og de fleste vil sannsynligvis aldri få ei så dårlig vogn som den vi fikk...

Betty-Boop

så-så...... ikke så ivrig til å redusere kabe-feil -lista da..... det er jo selvfølgelig flere skeive skap... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 36874 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 36874

De skeive skapene var vel montert av skeive folk da.... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 36874 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 36874 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 36874
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:07

Vegard skrev:
Den dagen jeg må flytte ut av dobbeltsenga, flytter jeg helt ut!!!!!!!!

hva pokker skal en ha ei fast ei etter om en ikke kan dele seng da??????
heeh,vi deler da dobbeltseng hjemme,men den er mye bredere og med kroker både i tak og vegger......i campingvogna merker vi godt den reduserte bredden i forhold til hjemme.
Når vi f.eks er vekke fem uker i strekk er dette det eneste kona irriterer seg over....at ho ikke sover like godt som hjemme grunnet bredden, i sommer låg ho faktisk av og til fremme i salongen....og da har ho ihvertfall kjempeplass hehe, men da er det re opp og ned......
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:08

Jan skrev:
kabe og hobby er sansynligvis slektninger
kabe er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger
hobby er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger

Kabe er lytefri, ser bra ut og har mange snertne løsninger.
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:09

Vegard skrev:
Jan skrev:
kabe og hobby er sansynligvis slektninger
kabe er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger
hobby er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger

Jan

en Kabe-eier på hovden sa til meg: en Kabe, er egentlig bare en godt isolert Hobby, kvallitetsmessig.......
hehe,vel den var vel litt drøy....liker veldig godt Kabe eg og ser ikke vekk fra at den neste vogna mi nettopp er en kabe
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:10

Vegard skrev:
Jan skrev:
kabe og hobby er sansynligvis slektninger
kabe er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger
hobby er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger

Jan

en Kabe-eier på hovden sa til meg: en Kabe, er egentlig bare en godt isolert Hobby, kvallitetsmessig.......

Må ha vært en gammel Kabe han hadde.

Gammel= før 2007.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:11

Harald skrev:
Vegard skrev:
Jan skrev:
kabe og hobby er sansynligvis slektninger
kabe er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger
hobby er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger

Jan

en Kabe-eier på hovden sa til meg: en Kabe, er egentlig bare en godt isolert Hobby, kvallitetsmessig.......
hehe,vel den var vel litt drøy....liker veldig godt Kabe eg og ser ikke vekk fra at den neste vogna mi nettopp er en kabe

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 190968 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 190968 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 190968 Jeg kan jo gjenta:

Harald for president! cheers cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:11

Harald skrev:
Vegard skrev:
Den dagen jeg må flytte ut av dobbeltsenga, flytter jeg helt ut!!!!!!!!

hva pokker skal en ha ei fast ei etter om en ikke kan dele seng da??????
heeh,vi deler da dobbeltseng hjemme,men den er mye bredere og med kroker både i tak og vegger......i campingvogna merker vi godt den reduserte bredden i forhold til hjemme.
Når vi f.eks er vekke fem uker i strekk er dette det eneste kona irriterer seg over....at ho ikke sover like godt som hjemme grunnet bredden, i sommer låg ho faktisk av og til fremme i salongen....og da har ho ihvertfall kjempeplass hehe, men da er det re opp og ned......

Harald.

10 cm. til hadde ikke vært dumt.Hadde jeg hatt en snerten thai-berte så hadde det vel holdt greit sånn det er nå.Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:15

ARVE skrev:
Rashid.

Trodde du likte damene med litt grønnskjær jeg !!!! Shocked

scratch Var det bare meg som tok den der?? he he... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:16

Betty Boop skrev:
Harald skrev:
Vegard skrev:
Jan skrev:
kabe og hobby er sansynligvis slektninger
kabe er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger
hobby er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger

Jan

en Kabe-eier på hovden sa til meg: en Kabe, er egentlig bare en godt isolert Hobby, kvallitetsmessig.......
hehe,vel den var vel litt drøy....liker veldig godt Kabe eg og ser ikke vekk fra at den neste vogna mi nettopp er en kabe

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 190968 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 190968 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 190968 Jeg kan jo gjenta:

Harald for president! cheers cheers
seff.....de ER jo fine...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:22

Betty Boop skrev:
ARVE skrev:
Rashid.

Trodde du likte damene med litt grønnskjær jeg !!!! Shocked

scratch Var det bare meg som tok den der?? he he... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 928394


BB.

Nei,men bare du som ikke er drit lei av mine fordømte ordspill i hytt og pine !!! Crying or Very sad Crying or Very sad Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:24

Har vært inne i en 09' kabe og den var kjempefin, så veldig stilren ut...
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:24

Arve

Øhhh..... vel..... ikke alle som er like gode!! Men enkelte skinner det en viss genialitet av..... (ikke la det gå til hodet på deg, he he!)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:27

BB.

kan ikke være genitial hele tida !!!! Shocked
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:27

Ronny skrev:
Har vært inne i en 09' kabe og den var kjempefin, så veldig stilren ut...

Yesss Ronny har sett lyset! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 190968 cheers cheers cheers 09 modellene var kjempefine! Jeg ønsker meg en til! En kjørevogn...


Ronny for President! cheers cheers
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:28

ARVE skrev:
BB.

kan ikke være genitial hele tida !!!! Shocked

Nei i din alder trenger man å få igjen pusten i blandt! Twisted Evil
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:29

Vegard skrev:
Jan skrev:
kabe og hobby er sansynligvis slektninger
kabe er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger
hobby er full av feil men ser bra ut og har mange løsninger

Jan

en Kabe-eier på hovden sa til meg: en Kabe, er egentlig bare en godt isolert Hobby, kvallitetsmessig.......
ser ut for at han har gjort seg samme erfaring som jeg og morten e
og vi er jo snekkere/tømrere begge to, og ser forskjell på fjas og stas
tror at det er litt for mye sant i mitt gørste utsagn enn hva noen vil like, for det går svært raskt det samlebåndet til kabe og for tiden, på samme måte som hos hobby
sånt blir det masse små og store feil av
det er nok ikke evnen til å lage skikkelig kvalitet det står på hos de, bare lit for raske samlebånd, og litt for billiger råvarer på en del komponenter som ikke skulle vært billige
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 21:30

Betty Boop skrev:
Ronny skrev:
Har vært inne i en 09' kabe og den var kjempefin, så veldig stilren ut...

Yesss Ronny har sett lyset! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 190968 cheers cheers cheers 09 modellene var kjempefine! Jeg ønsker meg en til! En kjørevogn...


Ronny for President! cheers cheers
det er snø og lav sol der oppe nå, og Ronny er snøblind lol!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 17 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Erfaringer fra Kabe eiere
Til Toppen 
Side 17 av 28Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28  Next
 Similar topics
-
» Vi er blitt eiere av campingvogn og få testa ut det å...
» Erfaringer fra 720 TK?
» Cabby 620 f2c/f2b erfaringer
» Erfaringer med Bjølseth
» Erfaringer med biltemaaggregat?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: