CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Galvanisering på Hobby vogner

Go down 
3 posters
AvInnlegg
sandman
CAMPER
CAMPER



Antall Innlegg : 31
Registration date : 12.03.2008

Galvanisering på Hobby vogner Empty
PosteTema: Galvanisering på Hobby vogner   Galvanisering på Hobby vogner Icon_minitimeTor 1 Mai 2008 - 23:00

Som en praktisk vestlending så lurer jeg på om galvaniseringen på en en ny Hobbyvogn holder mål ! Jeg har en 3 mnd gml 720. Tenkte å tectylere understellet ???
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Galvanisering på Hobby vogner Empty
PosteTema: Re: Galvanisering på Hobby vogner   Galvanisering på Hobby vogner Icon_minitimeFre 2 Mai 2008 - 6:21

sandman skrev:
Som en praktisk vestlending så lurer jeg på om galvaniseringen på en en ny Hobbyvogn holder mål ! Jeg har en 3 mnd gml 720. Tenkte å tectylere understellet ???

Har aldri hørt det der er noe problem..... vil nok tro andre ting havarerer lenge før understellet.....

og vedr bruktmarkedet, hadde jeg blitt mega-skeptisk om noen hadde tectylert understellet...... hva i all verden vil en forsøke å skjule her, hadde vært tanken.......

det er nok masse annet du heller kan gjøre for å bevare vogna di, enn det der.....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Galvanisering på Hobby vogner Empty
PosteTema: Re: Galvanisering på Hobby vogner   Galvanisering på Hobby vogner Icon_minitimeFre 2 Mai 2008 - 7:32

sandman skrev:
Som en praktisk vestlending så lurer jeg på om galvaniseringen på en en ny Hobbyvogn holder mål ! Jeg har en 3 mnd gml 720. Tenkte å tectylere understellet ???


Min hobby 610 er fra 1990 og galvaniseringen på ramma den har holdt.
Så bruk tida på andre ting enn å smøre ramma med noe guffe.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
kåsei




Antall Innlegg : 11
Age : 60
Localisation : kristiansand
Registration date : 11.02.2008

Galvanisering på Hobby vogner Empty
PosteTema: Re: Galvanisering på Hobby vogner   Galvanisering på Hobby vogner Icon_minitimeFre 2 Mai 2008 - 9:06

Jeg har ikke hørt om det, men jeg hadde også gjort som vegard, lurt på hva som var galt.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Galvanisering på Hobby vogner Empty
PosteTema: Re: Galvanisering på Hobby vogner   Galvanisering på Hobby vogner Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Galvanisering på Hobby vogner
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Campingplasser som ikke ønsker Hobby vogner som gjester
» Hvilke vogner har såpass bra tak at man kan gå på det?
» Sykkelstativ drag på Adora-vogner
» Hobby 720 UKFe og Dometic Hobby Cool 25 Klimaanlegg?
» Kvalitet på Adria vogner vs Knaus

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: