CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Thruma eller Alde.

Go down 
+4
Sten Rune
Pondus
Jan
Johnny
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 8:18

Vegard.

Og vi alle vet jo hvor heit du er når mor ser på deg med DET blikket.Utgjør vel rundt 5 kw. bare den pulsen din da.Hehe.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 8:46

ARVE skrev:
Vegard.

Og vi alle vet jo hvor heit du er når mor ser på deg med DET blikket.Utgjør vel rundt 5 kw. bare den pulsen din da.Hehe.

Arve....

Nå var du snau...... husk jeg har en stor overflate......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 8:53

Vegard.

Ikke DER vel ???? Hehe.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 8:54

Ops.

Pjatt på feil tråd.sorry.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Nov 2007 - 8:21

ARVE

sitter her i salongen i vogna og ser rundt meg..... du, jeg har nå faktisk 41 lyspærer tent.... bare her forran foldedøra..... nå er vindusbelysningen vi har på de tre forrerste vinduene på 26 pærer bare den, men dette blir jo og ganske mye varme da...... som jo og bidrar med varme som hjelper fyren da.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Nov 2007 - 19:47

Vegard.

Og snart skal jo juletreet inn i vogna og,og da snakker vi mange lyspærer da.

Glaaaaade jul !!!!!
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Nov 2007 - 20:23

Snodig å mange varmekilder noen må ha i vognene.
Mens andre må ha litt kald belysning for å holde tempen nede.
Må være noe med hvor de er produsert.
Er jo litt kaldere i skandinavia enn på kontinentet. kan det være grunnen tro? Thruma eller Alde. - Page 5 280457
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Nov 2007 - 21:49

ARVE skrev:
Vegard.

Og snart skal jo juletreet inn i vogna og,og da snakker vi mange lyspærer da.

Glaaaaade jul !!!!!

Arve....

He-he..... vogn-treet er på plass her det.... men i eska si i skapet enda da..... men det kommer nok opp i romjula......
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeMan 12 Nov 2007 - 22:52

skip, skip over alle tulleinnleggene.... Very Happy

Jo, her ute på haugen, står vogna nå med full motvind fra alle kanter om det blåser, og kan bekrefte at det er særdeles stor forskjell om det blåser eller er stille.... Helt klart, at vind gir større utfordringer...

Merker også godt at varmebehovet mellom en hobby 535 (med 220 bredde) og en 650 (250 bredde) er betydelig.... Det er heldigvis den innvendige plassen også!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeMan 12 Nov 2007 - 23:01

Thor_egil

Visst gir vind og kuldisser et helt annet effektbehov i vogna.....
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeTor 22 Nov 2007 - 17:16

Jeg har Alde 3010.

Når jeg velger symbolet for fyring med gass. Bruker den strøm i tillegg ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeTor 22 Nov 2007 - 21:49

Heisann Arild

Du kan bruke strøm i tillegg, men da må du gå et par "knepp" til høyre og stille inn/slå på kolben på 1, 2 eller 3.
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeTor 22 Nov 2007 - 21:58

Ja, jeg hadde en mistanke om det.

Men kan man kjøre kun på gass ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeTor 22 Nov 2007 - 22:09

Ingen problemer å kjøre på bare gass.
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeTor 22 Nov 2007 - 22:14

Hei Stein

Tusen takk for svar. sunny

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan gjøre på kun gass.

Kolben kan stilles på 1,2 eller 3, men ikke null.

Hva er trikset ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeTor 22 Nov 2007 - 22:17

Arild skrev:
Hei Stein

Tusen takk for svar. sunny

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan gjøre på kun gass.

Kolben kan stilles på 1,2 eller 3, men ikke null.

Hva er trikset ?

Kolben kan stilles på 1, 2, 3 eller ingenting - altså OFF.
Når du trykker på OFF mange nok ganger står det ikke noe tall i displayet. Da har du slått av strømvarmen. Deretter setter du gassen på ON.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeTor 22 Nov 2007 - 22:19

PS. Det er STEN uten I.......... akkurat som i UBÅT

:-))
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeTor 22 Nov 2007 - 23:08

Hei STEN !!!

Slik ja. Glimrente. Grunnen til at jeg ønsker å kjøre på gass er at jeg trenger strømmen i spikerteltet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeTor 22 Nov 2007 - 23:18

Ser ut som at du har høvelig nytt spikertelt Arild! Snekra sjøl? Hobby har du også (i dobbel forstand, mente jeg!)! sunny
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 8:02

Hei Liv K.A.

Ja, spikerteltet er helt nytt. Jeg skal opp i helgen å lakke panelen i helgen. Kanskje legge gulv også. Jeg har ikke snekkret. Det får vi ikke lov til. Alle spikerteltene må være helt like og kjøpes av en leverandør om campingplassen har bestemt. Det blir jo ganske pent.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 8:20

Arild skrev:
Hei Liv K.A.

Ja, spikerteltet er helt nytt. Jeg skal opp i helgen å lakke panelen i helgen. Kanskje legge gulv også. Jeg har ikke snekkret. Det får vi ikke lov til. Alle spikerteltene må være helt like og kjøpes av en leverandør om campingplassen har bestemt. Det blir jo ganske pent.

Arild

Tipper det der blir ganske pent ja........slik skulle flere plass-eiere tenkt....

men du - har du sjekka om han er medeier i det firmaet.......Very Happy Very Happy ?? det vil jo tjene godt på dere.......... Laughing
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 8:35

Hei

Nei, jeg har ikke sjekket, men får noen greie på det blir det "krig".
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 8:46

May-Britt skrev:
Arild skrev:
Hei Liv K.A.

Ja, spikerteltet er helt nytt. Jeg skal opp i helgen å lakke panelen i helgen. Kanskje legge gulv også. Jeg har ikke snekkret. Det får vi ikke lov til. Alle spikerteltene må være helt like og kjøpes av en leverandør om campingplassen har bestemt. Det blir jo ganske pent.

Arild

Tipper det der blir ganske pent ja........slik skulle flere plass-eiere tenkt....

men du - har du sjekka om han er medeier i det firmaet.......Very Happy Very Happy ?? det vil jo tjene godt på dere.......... Laughing

God morgen! sunny
Jeg tenkte også på dette med egneinteresser ang. bygging av like spikertelt. Enig i at det sikkert bilr pent med like spikertelt, men hva om noen vil ha ei mindre bu - er det muligheter for det? På enkelte campingplasser bygges det over stokk og stein, og hver minste m2 blir utnyttet. Vi får bygge inntil 18 m2, pluss platting da.

Vel, den thruma/alde-tråden ble strekt ganske langt nå, ser jeg... Beklager!!! Embarassed
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Nov 2007 - 12:44

Liv K.A.

Ja, jeg tror vi for fortsette i en annen tråd.

Angående spikertelt kan vi ha 12, 13.5 eller 15 m2.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 13:44

ser at diskusjonen Truma/Alde går livlig,og takk for det.
Ser også at Alde's fordel med større mengde og høyere temp på forbruksvann,som kan være nyttig også på sommerhalvåret, ikke er nevnt.
Med fare for å bli litt upop.:
Det er noen år siden VW sluttet med varmluft på sine biler og gikk over til vannbåren varme.
Har hatt vogner med både vann- og luftvarme og er ikke i tvil om at vann er et must om vinteren .

Ellers var det artig å finne Vegard's forum.Det har vært nokså stille på de andre fora i det siste.
Helt seriøst: Har savnet deg og din kunnskap.(nesten alltid enig)


Sist endret av den Søn 25 Nov 2007 - 14:24, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 13:56

Dodraugen,det med varmtvann om sommeren er ett godt poeng vi merket godt i forhold til en vogn med bereder som var akkurat til en oppvask og knapt nok det.....
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 14:09

Harald skrev:
Dodraugen,det med varmtvann om sommeren er ett godt poeng vi merket godt i forhold til en vogn med bereder som var akkurat til en oppvask og knapt nok det.....
vi har det slik med bereder, 7 liter tror jeg den er.
eller er den enda mindre scratch er i alle fall den standard runde saken som bruker en time og vel det på å få vannet varmt igjen
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 14:22

Jan skrev:
Harald skrev:
Dodraugen,det med varmtvann om sommeren er ett godt poeng vi merket godt i forhold til en vogn med bereder som var akkurat til en oppvask og knapt nok det.....
vi har det slik med bereder, 7 liter tror jeg den er.
eller er den enda mindre scratch er i alle fall den standard runde saken som bruker en time og vel det på å få vannet varmt igjen
ja,det var vel en sånn vi og hadde.....ble litt i minste laget,men gikk jo det og......men i den vogna dusjet vi ikke,da hadde det kanskje blitt snaut er eg redd
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 14:23

Jan skrev:
Harald skrev:
Dodraugen,det med varmtvann om sommeren er ett godt poeng vi merket godt i forhold til en vogn med bereder som var akkurat til en oppvask og knapt nok det.....
vi har det slik med bereder, 7 liter tror jeg den er.
eller er den enda mindre scratch er i alle fall den standard runde saken som bruker en time og vel det på å få vannet varmt igjen

Veldig lite element i en sånn.
Kan ikke sammenlignes med Aldens 1050w +5200w på gass. study

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 14:33

blir alde på neste vogn både på grunn av varmekomfort, og jentungens astma
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 15:09

dodraugen skrev:
ser at diskusjonen Truma/Alde går livlig,og takk for det.
Ser også at Alde's fordel med større mengde og høyere temp på forbruksvann,som kan være nyttig også på sommerhalvåret, ikke er nevnt.
Med fare for å bli litt upop.:
Det er noen år siden VW sluttet med varmluft på sine biler og gikk over til vannbåren varme.
Har hatt vogner med både vann- og luftvarme og er ikke i tvil om at vann er et must om vinteren .

Ellers var det artig å finne Vegard's forum.Det har vært nokså stille på de andre fora i det siste.
Helt seriøst: Har savnet deg og din kunnskap.(nesten alltid enig)

Hei

takk for pene ord..... og føler det her er flott tak-høyde og fine folk her.... men dodraugen, kan ikke huske navnet dodraugen, men trivelig å se deg...
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 18:13

dodraugen skrev:
ser at diskusjonen Truma/Alde går livlig,og takk for det.
Ser også at Alde's fordel med større mengde og høyere temp på forbruksvann,som kan være nyttig også på sommerhalvåret, ikke er nevnt.
Med fare for å bli litt upop.:
Det er noen år siden VW sluttet med varmluft på sine biler og gikk over til vannbåren varme.
Har hatt vogner med både vann- og luftvarme og er ikke i tvil om at vann er et must om vinteren .

Ellers var det artig å finne Vegard's forum.Det har vært nokså stille på de andre fora i det siste.
Helt seriøst: Har savnet deg og din kunnskap.(nesten alltid enig)


Hei dere glemmer en ting i Truma'ens favør. kan brukes som hårføner dersom strømmen skulle bli borte. Er jo bare å kjøre vifta for fullt med full varme, legge seg ned på gulvet og stikke hodet bort i dyseåpningen.
PS Må ha endel tålmodighet.

Hilsen fra Truma'ens store beskytter.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 18:18

Johnny U skrev:
dodraugen skrev:
ser at diskusjonen Truma/Alde går livlig,og takk for det.
Ser også at Alde's fordel med større mengde og høyere temp på forbruksvann,som kan være nyttig også på sommerhalvåret, ikke er nevnt.
Med fare for å bli litt upop.:
Det er noen år siden VW sluttet med varmluft på sine biler og gikk over til vannbåren varme.
Har hatt vogner med både vann- og luftvarme og er ikke i tvil om at vann er et must om vinteren .

Ellers var det artig å finne Vegard's forum.Det har vært nokså stille på de andre fora i det siste.
Helt seriøst: Har savnet deg og din kunnskap.(nesten alltid enig)


Hei dere glemmer en ting i Truma'ens favør. kan brukes som hårføner dersom strømmen skulle bli borte. Er jo bare å kjøre vifta for fullt med full varme, legge seg ned på gulvet og stikke hodet bort i dyseåpningen.
PS Må ha endel tålmodighet.

Hilsen fra Truma'ens store beskytter.


Johhny U

lol! lol! åssen lek har du fått kona med på nå da??????????
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 18:27

Vegard skrev:
Johnny U skrev:
dodraugen skrev:
ser at diskusjonen Truma/Alde går livlig,og takk for det.
Ser også at Alde's fordel med større mengde og høyere temp på forbruksvann,som kan være nyttig også på sommerhalvåret, ikke er nevnt.
Med fare for å bli litt upop.:
Det er noen år siden VW sluttet med varmluft på sine biler og gikk over til vannbåren varme.
Har hatt vogner med både vann- og luftvarme og er ikke i tvil om at vann er et must om vinteren .

Ellers var det artig å finne Vegard's forum.Det har vært nokså stille på de andre fora i det siste.
Helt seriøst: Har savnet deg og din kunnskap.(nesten alltid enig)


Hei dere glemmer en ting i Truma'ens favør. kan brukes som hårføner dersom strømmen skulle bli borte. Er jo bare å kjøre vifta for fullt med full varme, legge seg ned på gulvet og stikke hodet bort i dyseåpningen.
PS Må ha endel tålmodighet.

Hilsen fra Truma'ens store beskytter.


Johhny U

lol! lol! åssen lek har du fått kona med på nå da??????????
er i alle fall noe som stimulerer fantasien lol!
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitimeSøn 25 Nov 2007 - 18:34

Jan skrev:
Vegard skrev:
Johnny U skrev:
dodraugen skrev:
ser at diskusjonen Truma/Alde går livlig,og takk for det.
Ser også at Alde's fordel med større mengde og høyere temp på forbruksvann,som kan være nyttig også på sommerhalvåret, ikke er nevnt.
Med fare for å bli litt upop.:
Det er noen år siden VW sluttet med varmluft på sine biler og gikk over til vannbåren varme.
Har hatt vogner med både vann- og luftvarme og er ikke i tvil om at vann er et must om vinteren .

Ellers var det artig å finne Vegard's forum.Det har vært nokså stille på de andre fora i det siste.
Helt seriøst: Har savnet deg og din kunnskap.(nesten alltid enig)


Hei dere glemmer en ting i Truma'ens favør. kan brukes som hårføner dersom strømmen skulle bli borte. Er jo bare å kjøre vifta for fullt med full varme, legge seg ned på gulvet og stikke hodet bort i dyseåpningen.
PS Må ha endel tålmodighet.

Hilsen fra Truma'ens store beskytter.


Johhny U

lol! lol! åssen lek har du fått kona med på nå da??????????
er i alle fall noe som stimulerer fantasien lol!

Tørr ikke si det. kona sitter på en annen pc her og følger med.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Sponsored content





Thruma eller Alde. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Thruma eller Alde.   Thruma eller Alde. - Page 5 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Thruma eller Alde.
Til Toppen 
Side 5 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Alde 2920 eller alde 2910?
» alde 3000 compact GULVVARME eller bare langs vegger?
» Er det noe galt med fortelt eller vogn eller skinne?
» penta telt eller annet telt med 3,5 m dybde eller mer ønskes
» Thruma

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: