| Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm | |
|
+5hpk Harald Cecotto Jan Ole Remi 9 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Remi HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1272 Age : 53 Localisation : Alta Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm Tor 6 Nov 2008 - 21:20 | |
| - Vegard skrev:
- En ting som jeg på elektronikk mange ganger skulle ønske, er at en kunne skru av de undermenyene en ikke ønsker..... ta feks mobiler... på telefonen til min mor, hadde det vært supert at en stillte inn telefonen, og så skrudde av menyene.... hun trenger ikke, funksjoner utover ringing, sms, kamera og MMS...... det blr alt for mye, og de trykker seg vekk og kødder det til, uten å mene dette.....
Her har du (eller din mor ) - Doro skrev:
- HandleEasy 328gsm
Mobiltelefon med telefonbok som er enkel å brukeHandleEasy 328gsm er den enkle mobiltelefonen for deg som bare ønsker å ringe og motta samtaler. Direkteminne knapper, stort tastatur og enkel tilgang til inntil 100 lagrede navn gjør det enkelt å ringe. Andre funksjoner inkluderer vibrasjonalarm, 2 veis høyttaler og gripevennlig overflate. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm Tor 6 Nov 2008 - 21:28 | |
| - Remi skrev:
- Vegard skrev:
- En ting som jeg på elektronikk mange ganger skulle ønske, er at en kunne skru av de undermenyene en ikke ønsker..... ta feks mobiler... på telefonen til min mor, hadde det vært supert at en stillte inn telefonen, og så skrudde av menyene.... hun trenger ikke, funksjoner utover ringing, sms, kamera og MMS...... det blr alt for mye, og de trykker seg vekk og kødder det til, uten å mene dette.....
Her har du (eller din mor )
- Doro skrev:
- HandleEasy 328gsm
Mobiltelefon med telefonbok som er enkel å brukeHandleEasy 328gsm er den enkle mobiltelefonen for deg som bare ønsker å ringe og motta samtaler. Direkteminne knapper, stort tastatur og enkel tilgang til inntil 100 lagrede navn gjør det enkelt å ringe. Andre funksjoner inkluderer vibrasjonalarm, 2 veis høyttaler og gripevennlig overflate.
Remi den ser jo kip ut da...... hvorfor kunne en ikke bare kunne skru av de undermenyene ei ikke trenger????? stille inn, og vekk med de???? burde jo være enkelt å få til...... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm Tor 6 Nov 2008 - 21:37 | |
| |
|
| |
Remi HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1272 Age : 53 Localisation : Alta Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm Tor 6 Nov 2008 - 21:52 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm Tor 6 Nov 2008 - 21:57 | |
| - Remi skrev:
- Vegard skrev:
- Remi
selv har jeg blitt svært fornøyd med denne da..... knall-telefon.... http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c905?cc=no&lc=no Bra saker, er jeg nok blitt Sony Ericsson fan etter å ha prøvd mye Jepp.... jeg og...... og nå har hele familien SONY-ERICSSON, pluss jobbmobilen...... så nå er det en type lader, over alt...... også i bilen, så nå er det slutt på å ha glemt lader.... |
|
| |
Ronny BARON!
Antall Innlegg : 2184 Age : 56 Localisation : Rognan Registration date : 26.09.2007
| Tema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm Tor 6 Nov 2008 - 22:46 | |
| Samme her..sony ericsson på heile bunten...lett å finne lader da. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm Tor 6 Nov 2008 - 22:48 | |
| - Ronny skrev:
- Samme her..sony ericsson på heile bunten...lett å finne lader da.
Jepp..... en må bare mette markedet...... slik at det ALLTID er en i nærheten...... |
|
| |
P.kaill CARAVANER
Antall Innlegg : 91 Age : 52 Localisation : Averøy Registration date : 29.05.2009
| Tema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm Ons 29 Jul 2009 - 0:10 | |
| Mon tro om det går an å montere et av de nye displayene på min 3000? Koster vel mer enn det smaker sikkert... men likte funksjonene det hadde. | |
|
| |
hpk HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1432 Age : 58 Localisation : Raufoss Registration date : 06.03.2008
| Tema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm Ons 29 Jul 2009 - 7:49 | |
| - P.kaill skrev:
- Mon tro om det går an å montere et av de nye displayene på min 3000? Koster vel mer enn det smaker sikkert... men likte funksjonene det hadde.
Går å montere det gamle panelet på 3010, men ikke motsatt så vidt jeg vet. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm | |
| |
|
| |
| Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm | |
|