CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingplass Larvikområdet

Go down 
2 posters
AvInnlegg
bruno




Antall Innlegg : 15
Localisation : Lillestrøm
Registration date : 20.06.2008

Campingplass Larvikområdet Empty
PosteTema: Campingplass Larvikområdet   Campingplass Larvikområdet Icon_minitimeMan 9 Feb 2009 - 18:10

Hei!
Sommern nærmer seg!(selv om det ikke ser sånn ut ute...)
Lurer på å kjøpe campingvogn/bobilbillett med Superspeed t/r Larvik- Hirtshals. Men ser at med slik billett må vi på hjemturen bruke avgangen som er framme i Larvik kl 02 på natta. Noen som vet om en campingplass i Larvikområdet som har P-plass til å ta i mot nattegjester? Er ikke så gira på å kjøre 3-4 timer og avslutte ferien med 3 sure unger og to utslitte foreldre...... bom
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Campingplass Larvikområdet Empty
PosteTema: Re: Campingplass Larvikområdet   Campingplass Larvikområdet Icon_minitimeMan 9 Feb 2009 - 18:19

Jeg har ikke noe svar, fordi jeg vet ikke om noen av plassene er åpne på den tida av døgnet. Hvorfor jeg svarer likevel, er at jeg vil berømme deg som tenker som du gjør! Har erfaringer i å kjøre den andre veien, fra Gardermoen til Skien etter å ha landet med fly og sovet på halvannet døgn: DEt er ikke lurt!

(en helt annen ting, får du den campingbilletten nå, da jeg prøvde for en måned siden var det helt umulig å oppdrive enda jeg reiser tidlig)
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Campingplass Larvikområdet Empty
PosteTema: Re: Campingplass Larvikområdet   Campingplass Larvikområdet Icon_minitimeMan 9 Feb 2009 - 18:40

Rett på utsiden av Larvik , nederst i innsjøen Farris, er det et område hvor man antagelig kan parkere for natten.

Du må opp til E18 ved Farriseidet, og under E18, en sving til venstre mot Shell, noen 100 meter nordover til ei halvøy som ligger ut i Farris. Bla har en hundeklubb tilhold der.

Har sett en og annen vogn og bobil som har tilbragt natten der, men garanterer ikke at det er lovlig.
Til Toppen Go down
bruno




Antall Innlegg : 15
Localisation : Lillestrøm
Registration date : 20.06.2008

Campingplass Larvikområdet Empty
PosteTema: Re: Campingplass Larvikområdet   Campingplass Larvikområdet Icon_minitimeTir 10 Feb 2009 - 9:42

Takk for svar! Vet ikke om jeg får tak i slik billett, campist, for jeg har ikke trykket på "bestill" ennå... Ville bare sondere overnattingsmulighetene først. Syns jo prisen er grei! Ferjene iSverige, Danmark og over mot Tyskland koster mye syns jeg tatt i betraktning de korte avstandene. Broer koster også penger. Dyrt å komme seg vekk fra berget her hjemme!
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Campingplass Larvikområdet Empty
PosteTema: Re: Campingplass Larvikområdet   Campingplass Larvikområdet Icon_minitimeTir 10 Feb 2009 - 10:41

Ferjer er ikke billig. Over til Sverige koster det rundt 500 norske og ditto 700 til Puttgarden - en vei. Vi pleier alltid å kjøre den veien, og da slipper vi med Bastøferja for våre knappe 12 meter. Prisen blir tilsammen cirka 1600 kroner røft regnet. En vei. Med Scandinaviske campingkort får du 10 % rabatt på Scandlines.

Nå betaler jeg 2300 kroner en vei for Colorline inkl 2x forkost, men det er jo ikke velidg mange milene jeg sparer.

Om det er dyrt, så er det verdt turen likevel Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Campingplass Larvikområdet Empty
PosteTema: Re: Campingplass Larvikområdet   Campingplass Larvikområdet Icon_minitimeTir 10 Feb 2009 - 16:08

Svaret er E6 til Malmø ...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Campingplass Larvikområdet Empty
PosteTema: Re: Campingplass Larvikområdet   Campingplass Larvikområdet Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Campingplass Larvikområdet
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Lofoten i år, campingplass
» Campingplass - campingparkering?
» Campingplass i Alpene
» Campingplass Charlottenberg
» Campingplass Spania

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: