CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 hyundai i40?

Go down 
+12
joka
OyvindSP
Redneck
DigitalMe
Tommy
Jan Ole
Jan
Ottar
Kurt
Veggis
Johnny
sanapo
16 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
AvInnlegg
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 23:06

Denne bilen er fin å se på altså... Trodde ikke jeg skulle syntes det om en Koreansk bil.
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeTir 20 Mar 2012 - 22:12

lea skrev:
Nei håper ikke det.
Men som skrevet lenger oppe, Krono var meget "spesielle" da vi var der på sommeren og.
Om du får et bra svar av de , hadde det vært supert om du hadde lagt det ut her?!

da fikk jeg svar og det var ; hit kan dere komme for 1 natt2 netter eller 3 uker er det ledig så er det ledig .... og sånn skal det høres ut ifra en som driver campingplass spør du meg :-) så dit må vi prøve å få tatt en tur , om ikke annet for at det hørtes trivelig ut der....
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeTir 20 Mar 2012 - 22:17

janp skrev:
sanapo skrev:
ja men i går skrev de at de har kn 9 plasser igjen og regna med at de kom til å bli leid ut , men slik jeg tenker så må det vel være flere campingplasser rundt om , vi tenkte og kjøre oppover igjen mot skauen mellom vaneren og halden , på en måte .
synes det er fint oppigjenom der ,små fine veier og det skal være flere plasser å ligge der , men kanskje de ikke er åpne ? det vet jeg ikke
Finns da flere plasser rundt det området, og drar du litt lengre så kan du prøve Ekudden i Mariestad. Vi er der med jevne mellomrom, og en fin camping med atskillig større tomter enn den fryktelig trange plassen som Krono i Lidkøping er. Der bor man nesten som sild i ei tønne, og det er ikke helt den store sjarmen når det er fullt.


Og Husvagnssvensson, etter 3-4 besøk hos ham så synes jeg ikke det er så mye å se etter hos ham egentlig. Rolling Eyes Men mange finner et eller annet så det er vel verdt turen.
Er du tidlig ute på formiddagen på Krono så er det alltids noen som ikke kommer, eller har sjekket ut tidlig. Har ventet på plass en gang, og vi fikk plass etter kort venting. Krono ringte oss som avtalt, og det er bra service på plassen.

sto på nettstedet demses at de ikke åpner før 1 mai , desvere , så veldig fnt ut , blir nok flisbacks camping i år ...
Til Toppen Go down
DigitalMe
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
DigitalMe


Male
Antall Innlegg : 211
Age : 47
Localisation : Trøgstad, Østfold
Registration date : 27.02.2012

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeTir 20 Mar 2012 - 22:22

Masse Swecamp plasser å velge mellom, og det praktiske er at man slipper tenke på om de er åpne eller ikke, En får ikke være med i Swecamp om en ikke er åpen året rundt Wink
http://www.swecamp.se/
Til Toppen Go down
http://campingverden.com/
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeTir 20 Mar 2012 - 22:45

sanapo skrev:
janp skrev:
sanapo skrev:
ja men i går skrev de at de har kn 9 plasser igjen og regna med at de kom til å bli leid ut , men slik jeg tenker så må det vel være flere campingplasser rundt om , vi tenkte og kjøre oppover igjen mot skauen mellom vaneren og halden , på en måte .
synes det er fint oppigjenom der ,små fine veier og det skal være flere plasser å ligge der , men kanskje de ikke er åpne ? det vet jeg ikke
Finns da flere plasser rundt det området, og drar du litt lengre så kan du prøve Ekudden i Mariestad. Vi er der med jevne mellomrom, og en fin camping med atskillig større tomter enn den fryktelig trange plassen som Krono i Lidkøping er. Der bor man nesten som sild i ei tønne, og det er ikke helt den store sjarmen når det er fullt.


Og Husvagnssvensson, etter 3-4 besøk hos ham så synes jeg ikke det er så mye å se etter hos ham egentlig. Rolling Eyes Men mange finner et eller annet så det er vel verdt turen.
Er du tidlig ute på formiddagen på Krono så er det alltids noen som ikke kommer, eller har sjekket ut tidlig. Har ventet på plass en gang, og vi fikk plass etter kort venting. Krono ringte oss som avtalt, og det er bra service på plassen.

sto på nettstedet demses at de ikke åpner før 1 mai , desvere , så veldig fnt ut , blir nok flisbacks camping i år ...
Om det er Ekudden du sikter til så er det åpent hele året: 2012-03-01 - 2012-12-31
Det står på denne siden: http://www.camping.se/templates/product____8.aspx?prodId=2921


Mariestad er bare 40-45 min unna Husvagnsvensson!
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeTir 20 Mar 2012 - 22:51

da skal vi se , blir en fin runde , med en nat flisbacks og husvagnsvennson dagen etter også kun kjøre 1 time så er vi på neste plass .....:-)

fint med tips , var inne på en eller annen campingplass som het det samme , men jeg har nok skrivd feil , for helt annet nettsted en jeg kommer til når jeg klikker på din link.
Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Mar 2012 - 10:31

Etter Husvagnsvensson er ikke veien lang til Hornborgarsjöen der tusenvis av traner,
har sin årlige oppvisning.

http://www5.o.lst.se/projekt/hornborga/transtat.asp

Derfra er ikke veien lang til HJO-camping ved Vättern,som ligger en fin spasertur fra
HJO centrum.Fin camping.Husk EU-kontakt/overgang utenfor Norge.Der er de ofte brukt.

Fra HJO har du 30 - 35 Mil hjem
Til Toppen Go down
lea
CARAVANER
CARAVANER
lea


Antall Innlegg : 67
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 20.11.2010

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 13:28

Blir nok flisbakken her og.
De tranene har jeg lyst til å se så blir nok dit og.
Ser jo ut fra "skjemaet" til ottar at påske er fin tid å se på.
Noen som har erfaring om hvordan det er avstandsmessig fra bilparkering og ut.
går det greit og gå (for 4 åring)eller er sykkel lurt
Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 15:15


Opplysninger man trenger står ganske utfyllende här;

http://projektwebbar.lansstyrelsen.se/hornborga/Sv/hitta-hit/Pages/index.aspx Smile
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 19:21

supert med tips om forskjellig, og ikke vær redd for å ta kontakt når dere ser en hyundai med ei lita solifer vogn , vi biter ikke ...... hyggelig med selskap rundt om , og vi har en gutt på 11 som og synes det er greit at det er flere unger ... stort sett så ordner jo det seg greit på en camping ....hehe er jo ett eldorado for barn ....
Til Toppen Go down
AndersW
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Antall Innlegg : 480
Registration date : 16.07.2013

hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitimeMan 11 Mai 2015 - 8:04

sanapo skrev:
har kjørt en tur til moss fra sarp , ikke langt men vi har eide bakkene , og bilen gik på 6 gir opp over alt og mistet 6 km på hastigheten , det er godkjent for meg , , lå i 100 km og cruise kontroll og hadde 94 på toppen på den bratteste mot sarp ,.  møtte en som skule selge zip markise i moss som kom med ferja for å vise frem , da jegg trodde 440 ble litt for stor , men 440 er pose målet og den passet supert mellom vinduer og bakvegg, morro. så da kan påska komme og vi skal på tur ...tror det blir retning lidkøping, er en stor camping butikkk der og fine veier og natur tilbake mot halden.....

her ett orntlig bilde av ekvipasjen:

hyundai i40? - Page 4 P1020799

og ett til a gett....

hyundai i40? - Page 4 P1020797

Fin bil. Vurderte selv en slik for noen år siden. Har du den enda? Fornøyd? Er vel 1500kg den kan dra?
Til Toppen Go down
Sponsored content





hyundai i40? - Page 4 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
hyundai i40?
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Hyundai IX35.
» Hyundai Santa Fe 2,2CRDi GLs
» Hyundai santa fe 2005

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: