CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 hyundai i40?

Go down 
+12
joka
OyvindSP
Redneck
DigitalMe
Tommy
Jan Ole
Jan
Ottar
Kurt
Veggis
Johnny
sanapo
16 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Mar 2012 - 15:07

Først av alt: Gratulerer med ny bil sanapo! På tide med nytt profilbilde?

Når det gjelder din kommentar ang avtagbart tilhengerfeste er jeg helt enig: Enkelte av modellene som produseres ser rett og slett ikke ut. Det finnes alternativer for ettermontering som er tilnærmet usynlige (bla. a. Westfalia). Jeg gjetter på at ditt feste er satt på i Norge. Det er synd at ikke importør/forhandler kan bruke litt tid på å finne penere alternativer. Et tips til de som kjøper 'lagervare' (eks. Huyndai, Subaru, Toyota osv.) er å sørge for dette på egen hånd, da får du ihvertfall et pent tilhengerfeste!

By the way:
Sikkert overflødig info for mange av dere, men husk at avtagbart tilhengerfeste skal tas av når det ikke er i bruk for å unngå at mekanismen blir ødelagt/ruster. Har en kompis som fikk en utrolig ubehagelig opplevelse med en Mercedes, 2500 kgs henger med minigraver og et rekkverk....i 80 km/t....har dere tenkt over at når kula ramler av, er det som regel ingenting som drar på bremsen på tilhengeren?
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:09

hei og takk, vi har fått prøvd den litt , og koblet på vogna i dag for å få tatt bilde for avatar, men den blei svææææær ....hehe åssen gjør man for å få den til den str. det er på deres bilder?
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:12

sanapo skrev:
koblet på vogna i dag for å få tatt bilde for avatar, men den blei svææææær ....hehe åssen gjør man for å få den til den str. det er på deres bilder?


Wow - det kaller jeg fin innstilling for et forum!!!

Størrelse endring:
Åpne bildet i Microsoft Paint, endre størrelse, lagre og legg det ut på nytt!
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:14

Redneck skrev:
sanapo skrev:
koblet på vogna i dag for å få tatt bilde for avatar, men den blei svææææær ....hehe åssen gjør man for å få den til den str. det er på deres bilder?


Wow - det kaller jeg fin innstilling for et forum!!!

Størrelse endring:
Åpne bildet i Microsoft Paint, endre størrelse, lagre og legg det ut på nytt!

hm ikke så enkelt har mac , og der er det ikke noe god /enkel måte å forandre str på , sendte bilde til photobuket og hentet url derifra , og trodde ting gikk automatisk til riktig str, men nei..hehe husk jeg ikk -IKKE- er noen data expert
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:18

hyundai i40? - Page 3 P1020797
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:18

Lagre bildet selv - jeg sletter det igjen en gang...

Smile
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:18

Redneck skrev:
hyundai i40? - Page 3 P1020797

tøft kan jeg få den av deg på ett vis da eller ?
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:19

Har du mailadresse?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:19

Last opp avataren direkte fra pcen din så blir det riktig.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:23

nå skal vi se om ikke dette ble bra
tøft , takk for hjelpen , ps blei jaggu ei pent brukt zip markise 440 i dag også ......


Sist endret av sanapo den Søn 18 Mar 2012 - 20:24, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:23

Se der ja... topp!
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:24

Da er det to avaterer etterhverandre som likner litt

(Solifervogner og bildet tatt i samme vinkel)
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 20:33

har kjørt en tur til moss fra sarp , ikke langt men vi har eide bakkene , og bilen gik på 6 gir opp over alt og mistet 6 km på hastigheten , det er godkjent for meg , , lå i 100 km og cruise kontroll og hadde 94 på toppen på den bratteste mot sarp ,. møtte en som skule selge zip markise i moss som kom med ferja for å vise frem , da jegg trodde 440 ble litt for stor , men 440 er pose målet og den passet supert mellom vinduer og bakvegg, morro. så da kan påska komme og vi skal på tur ...tror det blir retning lidkøping, er en stor camping butikkk der og fine veier og natur tilbake mot halden.....

her ett orntlig bilde av ekvipasjen:

hyundai i40? - Page 3 P1020799

og ett til a gett....

hyundai i40? - Page 3 P1020797
Til Toppen Go down
DigitalMe
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
DigitalMe


Male
Antall Innlegg : 211
Age : 47
Localisation : Trøgstad, Østfold
Registration date : 27.02.2012

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 19:52

Jøss. Med den trekkvogna der ser jo selv Solifern fin ut Wink
Til Toppen Go down
http://campingverden.com/
lea
CARAVANER
CARAVANER
lea


Antall Innlegg : 67
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 20.11.2010

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 20:20

hyndai har jaggu kommet seg.
Syns modellene deres kommer seg for hver utgave som blir slipt.
I 40 ser fin ut.Du blir sikkert superfornøyd.

At du lå i 6 opp eide bakkene er jo ikke værst, da er jo motoren sterk nok.
Men et tips jeg har fått angående diesel motorer og gir er at selv om motoren ikke har problemer med å ligge i si 6 opp de bakkene så er det en voldsom slitasje på de da .

Spesielt da det ikke er allverden av kubikk.

En nymotens dieselmotor har ikke vondt av å bli kjørt på turtall.
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 20:23

er også litt turtall , 100 km er nesten 2000 omdr. så ioo km i 6 gir, 2000 omdr. er ikke så gæærnt men klart når man driver og tester litt (ny bil) så blir det litt sånn. men hadde nok gira hadde jeg ikke villet teste og se åssen det funka.
Til Toppen Go down
lea
CARAVANER
CARAVANER
lea


Antall Innlegg : 67
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 20.11.2010

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 20:33

Testing må alltid til.
Er ikke det noe av moroa med nytt:-)

Blir nok en fin tur til lidkøping og ny bil.
den veien blir det her i påska og.
Noe sikrere med tanke på snø og glatt på veien (har jeg iallefall for meg).
Jeg er ikke KLAR for snø og annet elendighet i påska.

Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 20:40

jo helt klart , slik er det for meg og , må teste åssen det nye er kontra det gamle ....da kanskje vi treffes , vi vet ikke hvor vi skal ligge , kontaktet kronocampinglidkøping , men de tok bare booking for hele påska , og vi skal IKKE ligge rolig hele påsken på samme sted !
er jo bare 14 dager igjen nå ....tror kanskje det blir en liten tur til helga og .... må prøve.....
Til Toppen Go down
lea
CARAVANER
CARAVANER
lea


Antall Innlegg : 67
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 20.11.2010

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 20:49

Æsj gjorde krono det ja.
Var dit vi og hadde tenkt oss et par dager.
Ikke noe lenger.
Da må planer sees på igjen.

Var en strek i regninga det , var klar for husvagn svensson gett
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 20:55

Du får vel slippe inn uten booking? Og ut igjen før påska er slutt?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 20:57

de sa de ikke hadde ledige plasser etter de 9 siste ... så noe mer vet ikke jeg , jeg spurte jo også om det ikke var mulig å droppe innom for en natt eller 2 , men nei , de leide ut for hele påska ....synd har hørt det er en fin plass
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 20:58

ja men i går skrev de at de har kn 9 plasser igjen og regna med at de kom til å bli leid ut , men slik jeg tenker så må det vel være flere campingplasser rundt om , vi tenkte og kjøre oppover igjen mot skauen mellom vaneren og halden , på en måte .
synes det er fint oppigjenom der ,små fine veier og det skal være flere plasser å ligge der , men kanskje de ikke er åpne ? det vet jeg ikke
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:00

må bare spørre om en ting , etter jeg fikk bilde av nybilen så har jeg fått 4 stjærner ...hehe hva betyr det?
Til Toppen Go down
lea
CARAVANER
CARAVANER
lea


Antall Innlegg : 67
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 20.11.2010

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:00

Om krono har sagt så , så er jeg redd for de er ganske strikse der.
Litt synd.
Var der i fjor sommer og var da ganske mye styr for å ikke binde seg opp til et vist antall dager.
Veldig dum plass sånn sett. men er en del fint rundt i omeråde der samt at passer bra å stoppe der på vei fra maristad.

men nå skal ikke jeg kuppe biltråden mere om andre ting.

Lykke til med ny bil Sanapo
Til Toppen Go down
lea
CARAVANER
CARAVANER
lea


Antall Innlegg : 67
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 20.11.2010

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:07

Ok en liten kupp til.
http://www.filsbackscamping.se/
Er iallefall open hele året står det
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:10

kupp, er ikke noe å bry seg om , vi prater jo tur med bil og jeg startet tråden så ingen vi ødeeger for , supert med den plassen , skal sende mail og høre ...
Til Toppen Go down
lea
CARAVANER
CARAVANER
lea


Antall Innlegg : 67
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 20.11.2010

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:17

he he rekti...
Tror nok blir til at vi havner et par dager på denne.
Var ikke så dyr plass egentlig heller.
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:18

nei har sent mail nå så får vi høre , alle kan vel ikke ha det som den krono plassen? ,...
Til Toppen Go down
lea
CARAVANER
CARAVANER
lea


Antall Innlegg : 67
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 20.11.2010

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:29

Nei håper ikke det.
Men som skrevet lenger oppe, Krono var meget "spesielle" da vi var der på sommeren og.
Om du får et bra svar av de , hadde det vært supert om du hadde lagt det ut her?!
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:41

sanapo skrev:
ja men i går skrev de at de har kn 9 plasser igjen og regna med at de kom til å bli leid ut , men slik jeg tenker så må det vel være flere campingplasser rundt om , vi tenkte og kjøre oppover igjen mot skauen mellom vaneren og halden , på en måte .
synes det er fint oppigjenom der ,små fine veier og det skal være flere plasser å ligge der , men kanskje de ikke er åpne ? det vet jeg ikke
Finns da flere plasser rundt det området, og drar du litt lengre så kan du prøve Ekudden i Mariestad. Vi er der med jevne mellomrom, og en fin camping med atskillig større tomter enn den fryktelig trange plassen som Krono i Lidkøping er. Der bor man nesten som sild i ei tønne, og det er ikke helt den store sjarmen når det er fullt.


Og Husvagnssvensson, etter 3-4 besøk hos ham så synes jeg ikke det er så mye å se etter hos ham egentlig. Rolling Eyes Men mange finner et eller annet så det er vel verdt turen.
Er du tidlig ute på formiddagen på Krono så er det alltids noen som ikke kommer, eller har sjekket ut tidlig. Har ventet på plass en gang, og vi fikk plass etter kort venting. Krono ringte oss som avtalt, og det er bra service på plassen.
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:45

lea skrev:
Nei håper ikke det.
Men som skrevet lenger oppe, Krono var meget "spesielle" da vi var der på sommeren og.
Om du får et bra svar av de , hadde det vært supert om du hadde lagt det ut her?!

of course.... ;-)
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:46

janp skrev:
sanapo skrev:
ja men i går skrev de at de har kn 9 plasser igjen og regna med at de kom til å bli leid ut , men slik jeg tenker så må det vel være flere campingplasser rundt om , vi tenkte og kjøre oppover igjen mot skauen mellom vaneren og halden , på en måte .
synes det er fint oppigjenom der ,små fine veier og det skal være flere plasser å ligge der , men kanskje de ikke er åpne ? det vet jeg ikke
Finns da flere plasser rundt det området, og drar du litt lengre så kan du prøve Ekudden i Mariestad. Vi er der med jevne mellomrom, og en fin camping med atskillig større tomter enn den fryktelig trange plassen som Krono i Lidkøping er. Der bor man nesten som sild i ei tønne, og det er ikke helt den store sjarmen når det er fullt.


Og Husvagnssvensson, etter 3-4 besøk hos ham så synes jeg ikke det er så mye å se etter hos ham egentlig. Rolling Eyes Men mange finner et eller annet så det er vel verdt turen.
Er du tidlig ute på formiddagen på Krono så er det alltids noen som ikke kommer, eller har sjekket ut tidlig. Har ventet på plass en gang, og vi fikk plass etter kort venting. Krono ringte oss som avtalt, og det er bra service på plassen.

aldri vært der , men synes det passa som mål i ferien , men nå blir det kanskje mariestad i stedet... takk for tips
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:48

Krono Lid og Daftø er litt like sånn, de får fullt belegg uansett hvordan de oppfører seg og samme hvor strikte regler de har.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
sanapo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
sanapo


Male
Antall Innlegg : 153
Localisation : sarpsborg
Registration date : 01.08.2011

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:51

vi var på daftø og titta , men det bllir for stor plass for oss fristet ikke i hele tatt , men mange liker det slik og da er det jo bra for dem , så drar jeg på en liten camping litt utefor allfarvei..
Til Toppen Go down
lea
CARAVANER
CARAVANER
lea


Antall Innlegg : 67
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 20.11.2010

hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Mar 2012 - 21:59

Er nok sant det at de fyller seg opp uansett ja.
Selv om daftø aldri er så flott for oss(barnefamilie) så utgår de nå.
Blitt for mye påtvungen betaling av alt(ref bade\leklandet) og ja er trange plasser.

Edkuddan skal sjekkes, vi skal opp til Mariestad (eller tidan ) og overvære et stort loppemarked der på søndagen.(ikke jeg som har bestemt hehe).
Etter det er det ikke planer om hvor ferden går(men jeg vil ta husvagn svenson i planen) føre langfredag.(grebbestad omeråde da)
Til Toppen Go down
Sponsored content





hyundai i40? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: hyundai i40?   hyundai i40? - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
hyundai i40?
Til Toppen 
Side 3 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Hyundai IX35.
» Hyundai Santa Fe 2,2CRDi GLs
» Hyundai santa fe 2005

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: