CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Koblingsskjema 13 polet kontakt

Go down 
2 posters
AvInnlegg
joerg-h3
CAMPER
CAMPER
joerg-h3


Male
Antall Innlegg : 36
Age : 38
Localisation : Jevnaker
Registration date : 27.03.2013

Koblingsskjema 13 polet kontakt Empty
PosteTema: Koblingsskjema 13 polet kontakt   Koblingsskjema 13 polet kontakt Icon_minitimeSøn 7 Apr 2013 - 9:38

Her er et skjema som faktisk stemmer

http://uk-trailer-parts.co.uk/wiring-a-13-pin-euro-plug
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Koblingsskjema 13 polet kontakt Empty
PosteTema: Re: Koblingsskjema 13 polet kontakt   Koblingsskjema 13 polet kontakt Icon_minitimeSøn 7 Apr 2013 - 13:39

Til Toppen Go down
joerg-h3
CAMPER
CAMPER
joerg-h3


Male
Antall Innlegg : 36
Age : 38
Localisation : Jevnaker
Registration date : 27.03.2013

Koblingsskjema 13 polet kontakt Empty
PosteTema: Re: Koblingsskjema 13 polet kontakt   Koblingsskjema 13 polet kontakt Icon_minitimeMan 8 Apr 2013 - 21:29

For å si det sånn så stemmer ikke fargene engang med de to linkene der, eneste jeg har funnet som passer min vogn hvertfall er den jeg linker til her..
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Koblingsskjema 13 polet kontakt Empty
PosteTema: Re: Koblingsskjema 13 polet kontakt   Koblingsskjema 13 polet kontakt Icon_minitimeMan 8 Apr 2013 - 22:21

Kan være forskjellige farger kanskje, men uansett om du flytter over fra en 7-polt til 13-polt så har jo fargene ingen betydning.
Om du vet hva som er 1, 2, 3 osv da..


Hadde nok ikke tatt sjansen på å slavisk følge fargene uansett, det er jo enkelt bare å begynne med 1 koble fortløpende. Da blir det jo aldri feil.
Jeg fylte opp tomrommet med hvit vaselin fra apoteket når jeg hadde koblet alt sammen, det er viktig å huske
Til Toppen Go down
joerg-h3
CAMPER
CAMPER
joerg-h3


Male
Antall Innlegg : 36
Age : 38
Localisation : Jevnaker
Registration date : 27.03.2013

Koblingsskjema 13 polet kontakt Empty
PosteTema: Re: Koblingsskjema 13 polet kontakt   Koblingsskjema 13 polet kontakt Icon_minitimeTir 9 Apr 2013 - 17:30

Jeg måtte bare til slutt følge fargene jeg.. Så da gikk det veldig bra Smile men jeg hadde jo sånn luring 13 polet i fra før da..
Til Toppen Go down
Sponsored content





Koblingsskjema 13 polet kontakt Empty
PosteTema: Re: Koblingsskjema 13 polet kontakt   Koblingsskjema 13 polet kontakt Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Koblingsskjema 13 polet kontakt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» 13 polet til 7 polet kontakt
» 7- 13 polet kontakt
» Montere 13 polet kontakt på bil
» Rar 7-pol kontakt, eller 13-pol kontakt med overgang?
» 13 polet strømforbruk

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: