CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bilene våre

Go down 
+52
Stian C
cityhopper
jafo
awt
Veggis
AndersW
quattro1
MortenW
tottla
Curley
680M
StianHdj80
toreh
TrønderCamp
janp
livar
Lc120
sture_s
Rebell
Kay
sveintore
lange
Gunnar H.
joergt
Roger
pappa_wolf
anleggsgartnern
Arne Henriksen
Remi
Garviken
Lars Egil
Black Betty
Svein Tore
Harald
Espen H.
Bent Erik
FrankWS
sveine
Lene
hpk
joka
Hansen
Johnny
Camping Kai
Jan
O:J
bjørn
Fjellcamping
Jan Ole
Sten Rune
Ronny
Thomas
56 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AvInnlegg
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 19:06

Hmmm...... biltråd.......

Ja.... bilen er jo like mye min som gubbens ( vogna også!), så jeg kan jo skryte litt av bilen min jeg også! Cool

Jaggu fin Mitsubishi Pajero -07 modell jeg har!!! cheers cheers (hører du gubbe...! Miiin.....)

Her er de strategiske tallene:

3,2 liter Diesel
170 Hk med Automatgir
381 Nm ved 2000 rpm
Max totalvekt 3030 Kg
Max tilhengervekt 3395 Kg
Vogntogvekt 6425 Kg

Ungene er utstyrt med busskort, og vi har derfor gått inn for en grønnskiltet bil....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 20:13

Betty Boop skrev:
Hmmm...... biltråd.......

Ja.... bilen er jo like mye min som gubbens ( vogna også!), så jeg kan jo skryte litt av bilen min jeg også! Cool

Jaggu fin Mitsubishi Pajero -07 modell jeg har!!! cheers cheers (hører du gubbe...! Miiin.....)

Her er de strategiske tallene:

3,2 liter Diesel
170 Hk med Automatgir
381 Nm ved 2000 rpm
Max totalvekt 3030 Kg
Max tilhengervekt 3395 Kg
Vogntogvekt 6425 Kg

Ungene er utstyrt med busskort, og vi har derfor gått inn for en grønnskiltet bil....

Betty Boop

scratch scratch scratch scratch scratch du mener vel at passasjersetet, og hanskerommet er ditt????? affraid affraid affraid
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 20:18

Hos oss heter det bilen vår unntatt Chevyen. den er konebilen.
Og er det noe galt med bilen, da heter det. Det er noe galt med den forb....... bilen din.

Nå får jeg vel stryk av kona. hun pleier å sitte på en annen maskin er og smuglese.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 20:32

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Hmmm...... biltråd.......

Ja.... bilen er jo like mye min som gubbens ( vogna også!), så jeg kan jo skryte litt av bilen min jeg også! Cool

Jaggu fin Mitsubishi Pajero -07 modell jeg har!!! cheers cheers (hører du gubbe...! Miiin.....)

Her er de strategiske tallene:

3,2 liter Diesel
170 Hk med Automatgir
381 Nm ved 2000 rpm
Max totalvekt 3030 Kg
Max tilhengervekt 3395 Kg
Vogntogvekt 6425 Kg

Ungene er utstyrt med busskort, og vi har derfor gått inn for en grønnskiltet bil....

Betty Boop

scratch scratch scratch scratch scratch du mener vel at passasjersetet, og hanskerommet er ditt????? affraid affraid affraid

Hmmf..... Dere gutta er samme ulla alle mann..... Shocked Shocked Bilene våre - Page 4 388844 Bilene våre - Page 4 388844 Gubben min mener nok at selv hanskerommet er off-limits.... HA!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 20:38

Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Hmmm...... biltråd.......

Ja.... bilen er jo like mye min som gubbens ( vogna også!), så jeg kan jo skryte litt av bilen min jeg også! Cool

Jaggu fin Mitsubishi Pajero -07 modell jeg har!!! cheers cheers (hører du gubbe...! Miiin.....)

Her er de strategiske tallene:

3,2 liter Diesel
170 Hk med Automatgir
381 Nm ved 2000 rpm
Max totalvekt 3030 Kg
Max tilhengervekt 3395 Kg
Vogntogvekt 6425 Kg

Ungene er utstyrt med busskort, og vi har derfor gått inn for en grønnskiltet bil....

Betty Boop

scratch scratch scratch scratch scratch du mener vel at passasjersetet, og hanskerommet er ditt????? affraid affraid affraid

Hmmf..... Dere gutta er samme ulla alle mann..... Shocked Shocked Bilene våre - Page 4 388844 Bilene våre - Page 4 388844

Betty Boop

He-he..... var vel bare fyring det der..... for å være ærlig, så er Santa-fe'n her til daglig konebilen, den går mellom kafè'er, venninner og butikker på dagtid, mens jeg humper rundt i en fransk firmabil jeg ikke liker..... det er stort sett bare i helgene jeg kjører santa-Fe'n......

Men Santa-Fe'n er visst veldig min den dagen den skal på service da..... når det er en faktura inne i bildet..... scratch scratch scratch scratch scratch
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 20:48

Vegard

Ser man det! Klart kona må ha stor bil til shopping og cafe-hopping... queen

Her i huset er det stort sett gubben som kjører standsmessig..... Mad Mad Mad Mad

Dog skal det sies at hundene har kongeplass inni der, så har liksom ikke samvittighet til å la dem sitte bak i den lille Mazda 3'en..... mens Pajeroen da ville vært parkert på Gardermoen mens jeg er vekk på jobb i dagesvis..... Så da så..... Sad Sad Sad Sad
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 20:54

Betty Boop

Jepp.... en SUV med 4x4, kufanger skiboks osv er rett kjøretøy når rekesmørbrødet skal inntas på en av byens kafèer, mens lakeien sliter ræva av seg.... Kvinnfolk har det godt...... bedre enn de selv aner....... Bilene våre - Page 4 36874 Bilene våre - Page 4 36874 Bilene våre - Page 4 928394 Bilene våre - Page 4 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 21:34

Grøss ..... håper jeg våkner snart... dette utvikler seg til et mareritt ! Man er vekk fra pc'n et øyeblikk.. og hva skjer ? jo de tar pokker meg bilen au ! Shocked

Akkurat som at hele bilen ikke er min ? Hha... Selv Mazda'n er min når pigghjula skal av, når bensin skal fylles, når bilen skal vaskes..... scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 21:37

Rufus skrev:
Grøss ..... håper jeg våkner snart... dette utvikler seg til et mareritt ! Man er vekk fra pc'n et øyeblikk.. og hva skjer ? jo de tar pokker meg bilen au ! Shocked

Akkurat som at hele bilen ikke er min ? Hha... Selv Mazda'n er min når pigghjula skal av, når bensin skal fylles, når bilen skal vaskes..... scratch

Rufus

det er likt i alle hjem ser jeg........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 21:41

Vegard

Og hvis de møtes rotter de seg sammen.... og de er mange... silent
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 21:46

Sitter i Finland nå og hadde akkurat en liten samtale med min fru....
Sitat :
Tror du jeg får bot fordi om jeg kjører med piggdekk. Jeg kan ikke skifte piggdekk. Det skal bli deilig å få de av (når du kommer hjem)
Forøvrig tar jeg buss til jobb.... vi har bare konebil.

PS. har lyst på Saab Aero.... Bilene våre - Page 4 84_-476912337
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 21:47

Rufus skrev:
Grøss ..... håper jeg våkner snart... dette utvikler seg til et mareritt ! Man er vekk fra pc'n et øyeblikk.. og hva skjer ? jo de tar pokker meg bilen au ! Shocked

Akkurat som at hele bilen ikke er min ? Hha... Selv Mazda'n er min når pigghjula skal av, når bensin skal fylles, når bilen skal vaskes..... scratch


Snøft..... vil du lage din egen mat heretter du eller???? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 21:55

Betty Boop skrev:
Rufus skrev:
Grøss ..... håper jeg våkner snart... dette utvikler seg til et mareritt ! Man er vekk fra pc'n et øyeblikk.. og hva skjer ? jo de tar pokker meg bilen au ! Shocked

Akkurat som at hele bilen ikke er min ? Hha... Selv Mazda'n er min når pigghjula skal av, når bensin skal fylles, når bilen skal vaskes..... scratch


Snøft..... vil du lage din egen mat heretter du eller???? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

........... helt likt er det..........
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 22:22

Betty Boop skrev:
Rufus skrev:
Grøss ..... håper jeg våkner snart... dette utvikler seg til et mareritt ! Man er vekk fra pc'n et øyeblikk.. og hva skjer ? jo de tar pokker meg bilen au ! Shocked

Akkurat som at hele bilen ikke er min ? Hha... Selv Mazda'n er min når pigghjula skal av, når bensin skal fylles, når bilen skal vaskes..... scratch


Snøft..... vil du lage din egen mat heretter du eller???? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Muligens jeg er "moderne", men slik argumentasjon biter ikke på meg.... Very Happy:D:D:D:D Bilene våre - Page 4 101469
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 22:32

Og for å holde oss til tråden...
Vi kjører og drar med en '04 VW Touran 1,9TDI Highline, 7S som ser ut omtrent som denne:
Bilene våre - Page 4 84_-731197296
Det er en super bil å dra med, vi er kjempefornøyd. Praktisk og god å kjøre, skikkelig familiebil.

Forbruker ca. 0,5-0,6 på hjemlig småkjøring. Med vår gamle Adriavogn, lå snittforbruket på rundt 0,9.

Bakdelen er maks 1500kg på kroken... derfor myser jeg litt på alternativ... gjerne et kompromiss mellom sikker familiebil og diskre racerbil... Very Happy
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Mar 2008 - 23:07

Lars Egil skrev:
Betty Boop skrev:
Rufus skrev:
Grøss ..... håper jeg våkner snart... dette utvikler seg til et mareritt ! Man er vekk fra pc'n et øyeblikk.. og hva skjer ? jo de tar pokker meg bilen au ! Shocked

Akkurat som at hele bilen ikke er min ? Hha... Selv Mazda'n er min når pigghjula skal av, når bensin skal fylles, når bilen skal vaskes..... scratch


Snøft..... vil du lage din egen mat heretter du eller???? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Muligens jeg er "moderne", men slik argumentasjon biter ikke på meg.... Very Happy:D:D:D:D Bilene våre - Page 4 101469

Ha! Du har ikke smakt maten min! Bilene våre - Page 4 101469 Bilene våre - Page 4 101469 Bilene våre - Page 4 101469 geek
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 8:22

Noen som kjenner til hvordan Mercedes Vito er å trekke vogn med? ..... 2.3 TD f.eks eller 110 CDI?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 16:32

Rune skrev:
Noen som kjenner til hvordan Mercedes Vito er å trekke vogn med? ..... 2.3 TD f.eks eller 110 CDI?





ANYONE????? .... Shocked
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 16:53

Rune

vet at automatkassene har vært litt ugreie, og at det har vært noe turbo-problemer med 230, 110 hk..... har hatt noen av de på jobb, men da med manuell.... og det har vært lite ellers, men stort forbruk av turboer i den største motoren, et problem bertel o sten, erkjente å ha.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 17:02

Vegard skrev:
Rune

vet at automatkassene har vært litt ugreie, og at det har vært noe turbo-problemer med 230, 110 hk..... har hatt noen av de på jobb, men da med manuell.... og det har vært lite ellers, men stort forbruk av turboer i den største motoren, et problem bertel o sten, erkjente å ha.......


Tank ju.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 18:00

Rune skrev:
Vegard skrev:
Rune

vet at automatkassene har vært litt ugreie, og at det har vært noe turbo-problemer med 230, 110 hk..... har hatt noen av de på jobb, men da med manuell.... og det har vært lite ellers, men stort forbruk av turboer i den største motoren, et problem bertel o sten, erkjente å ha.......


Tank ju.....

Rune

ut over det, vet jeg lite om de bilene, men en kjenning i Politiet som jo har mange, har prata en del om de automatkassene, men han kjøpte en selv, men da med CDI, og manuell.... han trekker da vogn som bare det....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 18:06

Vegard skrev:
Rune skrev:
Vegard skrev:
Rune

vet at automatkassene har vært litt ugreie, og at det har vært noe turbo-problemer med 230, 110 hk..... har hatt noen av de på jobb, men da med manuell.... og det har vært lite ellers, men stort forbruk av turboer i den største motoren, et problem bertel o sten, erkjente å ha.......


Tank ju.....

Rune

ut over det, vet jeg lite om de bilene, men en kjenning i Politiet som jo har mange, har prata en del om de automatkassene, men han kjøpte en selv, men da med CDI, og manuell.... han trekker da vogn som bare det....

Ja, spørs om jeg stikker til Drammen og Oslo på Onsdag for å se på noen slike....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 18:14

Rune

svigerfar har og en, men den er det litt mindre motor i, vet ikke om det er rundt 90 hk, men den har vel nær 400.000 km på metret, men den rusler og går....... men kan liksom ikke bruke han som referanse, for han merker jo aldri noe..... vet ikke om han hadde merka at hjula falt av..... tror i såfall mere enn tre hjul må ramle av, om han skal merke noe......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 18:23

Vegard skrev:
Rune

svigerfar har og en, men den er det litt mindre motor i, vet ikke om det er rundt 90 hk, men den har vel nær 400.000 km på metret, men den rusler og går....... men kan liksom ikke bruke han som referanse, for han merker jo aldri noe..... vet ikke om han hadde merka at hjula falt av..... tror i såfall mere enn tre hjul må ramle av, om han skal merke noe......



lol!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 20:36

Hva med V-klasse av samme fabrikata?? Er denne samme som Vito? Mener å ha hørt at disse er hakket bedre (eller litt mindre tull) enn Vito... Den er vel noget nyere så forhåpentligvis har de vel gjort noe med barnesykdommene..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 20:43

Thomas skrev:
Hva med V-klasse av samme fabrikata?? Er denne samme som Vito? Mener å ha hørt at disse er hakket bedre (eller litt mindre tull) enn Vito... Den er vel noget nyere så forhåpentligvis har de vel gjort noe med barnesykdommene..

Thomas

er ikke Vito varebilen da, og V-klasse samme bilen, bare med mere innredning, og ble solgt som minibuss, eller personbil????? derfor mener jeg tull etc er det samme, men CDI er i hvertfall grei.... uten at jeg er noe merce-kjenner.....

Vito tror jeg er varebil, og combi...... combi er jo ofte bygget fra varebil i norge, etter norske særkrav vedr veggen.....


Sist endret av Vegard den Man 16 Jun 2008 - 20:53, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 20:51

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 21:21

Øjjjjjjjj

Hva er dette for noe tull da?????? en Saab er da erke-svensk, og ikke noe en kødder med...... Saab blir jo faket av en Opel nå..... En Saab kan jo bare ikke produseres i Rüsselheim..... blir helt galt dette.....

Eller skal vi si det er takk for sist...... Kabe sørga for å begrave Bjølle.... Nå får svenskene igjen...... tyskererne tar erke-svensken..... kun merket i grill og ratt er tilbake...... resten er borte vekk........

http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=500339
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 21:32

Da er billett bestilt til OSL på Onsdag, uten retur.... affraid skal se på 3 Mercer og div. caraveller og kansje noe annet også.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 21:35

Rune skrev:
Da er billett bestilt til OSL på Onsdag, uten retur.... affraid skal se på 3 Mercer og div. caraveller og kansje noe annet også.

Rune

blir nok bil da ja........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 21:37

Rune

vedr V-klasse, eller vito..... prøv å gå for manuell, med CDI.... også for forbruket..... de andre er jo en tradisjonell slaske-diesel, med turbo på.....

Har mere tro på den CDI'n.........
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 21:48

Vegard skrev:
Øjjjjjjjj

Hva er dette for noe tull da?????? en Saab er da erke-svensk, og ikke noe en kødder med...... Saab blir jo faket av en Opel nå..... En Saab kan jo bare ikke produseres i Rüsselheim..... blir helt galt dette.....

Eller skal vi si det er takk for sist...... Kabe sørga for å begrave Bjølle.... Nå får svenskene igjen...... tyskererne tar erke-svensken..... kun merket i grill og ratt er tilbake...... resten er borte vekk........

http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=500339
SAAB'en er ikke riktig så erke-svensk lenger. SAAB 9-3 og Opel Vectra har stått på samme plattform siden 2001. Også Cadillac BLS står på samme plattform. Den produseres i Trollhättan. SAAB cabriolet monteres i Østerrike.

Svenskene får noe tilbake når produksjonen av noen modeller flyttes til Tyskland, men jeg er ikke sikker på hva det er.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 22:01

Rune skrev:
Noen som kjenner til hvordan Mercedes Vito er å trekke vogn med? ..... 2.3 TD f.eks eller 110 CDI?

Jeg har bare lånt en slik for å flytte vogna mi engang.Den var det automat på , helt konge å kjøre merket ikke vogna (Hobby 720)i hele tatt.Men kvalitetsmessig er jeg mer usikker , har hørt litt av hvert.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 22:03

HPK.

Tror de får 9-3 Cabriolet og den nye 9-1 til Trollhettan.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Jun 2008 - 22:05

hpk skrev:
Vegard skrev:
Øjjjjjjjj

Hva er dette for noe tull da?????? en Saab er da erke-svensk, og ikke noe en kødder med...... Saab blir jo faket av en Opel nå..... En Saab kan jo bare ikke produseres i Rüsselheim..... blir helt galt dette.....

Eller skal vi si det er takk for sist...... Kabe sørga for å begrave Bjølle.... Nå får svenskene igjen...... tyskererne tar erke-svensken..... kun merket i grill og ratt er tilbake...... resten er borte vekk........

http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=500339
SAAB'en er ikke riktig så erke-svensk lenger. SAAB 9-3 og Opel Vectra har stått på samme plattform siden 2001. Også Cadillac BLS står på samme plattform. Den produseres i Trollhättan. SAAB cabriolet monteres i Østerrike.

Svenskene får noe tilbake når produksjonen av noen modeller flyttes til Tyskland, men jeg er ikke sikker på hva det er.

Hei

de skulle få produsere den minste...... 9-1..... visste det var mye opel i de, men det bør stå "Made in Trollhettan" på en SAAB.......... ellers er det ingen saab.........
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bilene våre - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bilene våre   Bilene våre - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bilene våre
Til Toppen 
Side 4 av 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: