CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaringer fra Kabe eiere

Go down 
+30
numpsey
LOGE
Espen V
hpk
Lars
Jørn O
Remi
ziri
Fjellcamping
ray ray
Ronny
Rashid
Svein Olav
ArneO
mr.T
tor1
Camping Kai
Jan
Johnny
joka
Igor
Lars Egil
Harald
kbanto
Jan Ole
Cecotto
asghegg
ulla
Sten Rune
Black Betty
34 posters
Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 28  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008 - 23:04

Riktig
Fikk kjeft så det holder her nå, får ikke lov til å bruke Plumbo hjemme en gang.

Tenkte jeg bare skulle komme med et godt forslag her jeg nå scratch lol!

Det glapp
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008 - 23:04

J.O. skrev:
Betty Boop skrev:
mr.T skrev:
Er det noen som vet hvordan man skal få oppvask kummen til å tømmes fortere. Det går en ganske tykk slange fra denne til spillvannstanken, men det er så vidt det siver ut.
Det har vært slik siden den var ny. Pratet med en som har hatt 4 Kabe vogner, han sa at det har vært slik på alle.

Vi har ikke den opplevelsen på vår vogn. Går nok ikke like fort som i kjøkkenvasken hjemme, men det renner rimelig greit ut synes jeg. Det går på ingen måte noe saktere i Kaben enn i Hobbyen vi hadde før. Men det er vel et makeløst eksemplar av en Kabe vi har fått tror jeg!! cheers cheers cheers Har intet å bemerke!

I Dethleffsen har gråvannet slik fart ut at det er klokt å rette ryggen og strekke ut armene med et godt tak om kanten på benken, dette for å unngå at eventuelle kontaktlinser skal gå med i dragsuget.
Etter dusjing er jeg pilende snar å komme meg ut av dusjen så snart jeg er ferdig og lukke døra av samme grunn, men ikke fordi jeg bruker kontaktlinser altså. lol! lol! lol! lol!

J.O.

Blir grisete med kontaktlinser når du sklir rundt i sildetankene dine vettu !!!

Sjøl er jeg rene Stevie Wonder uten mine linser. Cool Cool
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008 - 23:04

Rett på marken er kun på vinterplassen, der står vi i et steinbudd underlag
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008 - 23:05

Lady 1 skrev:
Riktig
Fikk kjeft så det holder her nå, får ikke lov til å bruke Plumbo hjemme en gang.

Tenkte jeg bare skulle komme med et godt forslag her jeg nå scratch lol!

Det glapp

Gerd.

Var godt ment da kjære !!!! sunny sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008 - 23:06

mr.T skrev:
Rett på marken er kun på vinterplassen, der står vi i et steinbudd underlag

mr T.

Den er grei.Sånn gjør vi det på vintercamp og.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008 - 23:07

mr.T skrev:
Ja de har innrømmet at hele mai produksjonen gikk uten kontroll. Vi var flere som handlet samtidig og alle opplevde stort sett samme feilene. Men det måtte jo hende den måneden i livet mitt som jeg skulle kjøpe meg vogn :-)

Jøsses..... så kjipt da! Ikke morsomt når man stadig opplever feil på sin nye vogn.
Den eneste tingen jeg kunne ha å utsette på vogna vår er at barskapdøra subber litt for mye på venstre side - den er montert noen få millimeter for mye over til venstre. Utover det har vogna vært perfekt. Dro'n 5600 km i sommer på mye dårlige veier også.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008 - 23:08

mr.T skrev:
Ja de har innrømmet at hele mai produksjonen gikk uten kontroll. Vi var flere som handlet samtidig og alle opplevde stort sett samme feilene. Men det måtte jo hende den måneden i livet mitt som jeg skulle kjøpe meg vogn :-)

Såpass !!!! affraid affraid

Vet du hvorfor ???

Vet at det tidvis er mye slurv der borte,og jeg har sett dette i praksis hos en forhandler utenfor Oslo i mange år nå.Gutta på verkstedet klør seg tidvis i huet over manglende kvalitetskontroll.Ikke bra det der.
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008 - 23:12

Ja det er kjipt, men var inne med den og fikk fikset det meste. Det var kun det som må bestilles fra fabrikken som gjenstår, samt at jeg har slitasje på bakdekkene. Dette blir tatt til våren.
Må bare sjekke litt her om det er andre ting som ikke er som normalt, for man blir jo litt skeptisk. Synes dette er litt unødvendig da prisen er høy nok til at de burde ha sjekket den før jeg fikk den.
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008 - 23:14

Nei de har ikke sagt hva som skjedde, men til forhandlerene har de lovet at hoder skulle rulle hvis det skjedde igjen.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeLør 11 Okt 2008 - 23:43

mr T.

Ufattelig det der,da de har arbeidsstasjoner hvor hver montør må signere for utført arbeide,om jeg husker rett.

Var sånn og da jeg var på Cabby-fabrikken og kikka for 10 år siden.man kunne gå rett på person om noe var mangelfullt utført den og den datoen,på akkurat det og det punktet.
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 0:00

Kan det være at det skal kontrolleres før det signeres?
Mener de sa at det var signert uten å være kontrollert.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 0:48

mr T.

Hele poenget ved det der er jo at man signerer for utført arbeid,og at man skal kunne spore hvem som har utført slett arbeid.Mener å ha hørt at folk har fått sparken p.g.a. gjentatte uregelmessigheter.

Men om de har en siste sjekk etter at hver montør har signert,er jeg ikke helt sikker på.Virker jo ikke sånn i ditt tilfelle.

Har sett mye rart opp gjennom årene når jeg har slått av en prat med gutta på verkstedet til en Kabe forhandler i nærheten.På nye vogner altså.

Men mandagsvogner kan man jo oppleve på de fleste merker antar jeg.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 8:35

Og noen merker lager visst bare vogner på mandager og har jeg hørt. Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 849802

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 8:38

J.O. skrev:
Og noen merker lager visst bare vogner på mandager og har jeg hørt. Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 849802

Kabekalenderen:

Mandag, Mandag, Mandag, Mandag, Mandag, Lørdag, Søndag, osv Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:08

Hmmmm..... må jeg rope enda høyere..... for det er i grunnen merkelig at ikke Betty har våkna av det der....... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:19

Vegard

Hun er nok sliten etter bruken av pisken...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:24

ArneO skrev:
Vegard

Hun er nok sliten etter bruken av pisken...

He-he...... det var ikke mye den var i bruk i går, så da har kondisen hennes falt raskt........
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:31

Vegard skrev:
Hmmmm..... må jeg rope enda høyere..... for det er i grunnen merkelig at ikke Betty har våkna av det der....... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129

Hva sa du??? Shocked Shocked Shocked
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:33

Vegard skrev:
ArneO skrev:
Vegard

Hun er nok sliten etter bruken av pisken...

He-he...... det var ikke mye den var i bruk i går, så da har kondisen hennes falt raskt........

Den var i bruk lenge og vel jo...... men du feiga ut tidlig..... Suspect Suspect
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:34

ArneO skrev:
Vegard

Hun er nok sliten etter bruken av pisken...

Jeg er seig vet du!! lol!
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:35

Har nok litt tro på at salget var større en de hadde kapasitet til å levere. Dermed har de nok presset de ansatte til å jobbe litt fortere en normalt. Da kundene begynnte å klage var det sikkert lettest for dem å skylde på montørene.....kanskje. Hvis dette er et engangstilfelle er det jo tilgivelig, men hvis det er slik de har tenkt å fortsette kan de gå seg på en smell. Det er jo synd for med litt yrkesstolthet i monteringen har de jo et produkt som er helt KONGE!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:36

Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Hmmmm..... må jeg rope enda høyere..... for det er i grunnen merkelig at ikke Betty har våkna av det der....... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129

Hva sa du??? Shocked Shocked Shocked


DU SOV OG PURKA LENGE I DAG........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:37

Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
ArneO skrev:
Vegard

Hun er nok sliten etter bruken av pisken...

He-he...... det var ikke mye den var i bruk i går, så da har kondisen hennes falt raskt........

Den var i bruk lenge og vel jo...... men du feiga ut tidlig..... Suspect Suspect

å, nei..... jeg står klar...... ble bare lurt av kjerringa i går......
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:37

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Hmmmm..... må jeg rope enda høyere..... for det er i grunnen merkelig at ikke Betty har våkna av det der....... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 265129

Hva sa du??? Shocked Shocked Shocked


DU SOV OG PURKA LENGE I DAG........

Var vel sliten etter all aktiviteten da..... he he... Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:39

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
ArneO skrev:
Vegard

Hun er nok sliten etter bruken av pisken...

He-he...... det var ikke mye den var i bruk i går, så da har kondisen hennes falt raskt........

Den var i bruk lenge og vel jo...... men du feiga ut tidlig..... Suspect Suspect

å, nei..... jeg står klar...... ble bare lurt av kjerringa i går......

Kvinnelist..... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 897742 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 897742 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 897742
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 9:47

Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
ArneO skrev:
Vegard

Hun er nok sliten etter bruken av pisken...

He-he...... det var ikke mye den var i bruk i går, så da har kondisen hennes falt raskt........

Den var i bruk lenge og vel jo...... men du feiga ut tidlig..... Suspect Suspect

å, nei..... jeg står klar...... ble bare lurt av kjerringa i går......

Kvinnelist..... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 897742 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 897742 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 897742

ja..... kvinnelist ja..... få lurt'n inn på puta i mørket, så sover'n.......
Til Toppen Go down
Svein Olav
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Antall Innlegg : 27
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 13:09

07 Kabe.(laget på en mandag?)
Tja.Fikk vogna i påsken.På skapdører som er alle plastfjærene i låsene røket,disse har jeg byttet med stålfjærer..Dør til store klesskap subber til de grader i nederkant.På innsiden av skohylle innenfor dør er beslaget som holder siden på sofaen montert for lavt så siden sklir ut. Festene til TV benk mot gulv er satt slik at holdet er ute.Hjørnehyller i front er montert skjevt.Hjørnehyller/skap bak over seng flukter ikke,har en diff større enn 30 mm.Skap over benk henger i bakkant,men døra en montert i vater ,så det blir en glipe under dør.12v pumpa var ikke koblet.Markeringslys midt på ,var ikke koblet.
Dette er min andre Kabe-og denne har kun kjørt fra forhandler til campingplassen.Så det var vel en vinterferie i Februar som gjorde at det ikke var noen sluttkontroll da heller...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 13:24

Svein-Olav

Som trøst for den dårlige vogna vil jeg ønske deg velkommen til forumet!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 13:27

Svein Olav.

Rett og slett veldig leit å lese dette.Hva sier forhandler om dette,og har du fått den hjelpen du trenger ?

Et eller annet må svikte nedi Tenhult,da det nå begynner å bli mange storier om elendig håndtverk på Kabene.

Og som før nevnt her,jeg har ofte sett lignende når nye vogner har stått på verkstedet hos en forhandler i Oslo.Servicegutta er ikke imponert.Og dette har foregått i mange år.

Morten E her på forumet har og påpekt litt av hver på både sin Kabe og andre Kaber på campingen på Gol.

Men det skal og nevnes at vi har folk her (Betty Boop og Rufus) som er meget fornøyde med sin Kabe.

Bare for å ikke svartmale......
Til Toppen Go down
Svein Olav
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Antall Innlegg : 27
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 13:39

Lady 1 skrev:
Svein-Olav

Som trøst for den dårlige vogna vil jeg ønske deg velkommen til forumet!
Takk for det.
Jeg er ikke misfornøyd med vogn eller forhandler..Jeg er bare oppgitt over dårlige detaljer til høy pris..
Til Toppen Go down
mr.T
CARAVANER
CARAVANER
mr.T


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 56
Registration date : 13.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeSøn 12 Okt 2008 - 15:23

Føler det samme, forhandlerene må jo snart sette av et par uker på justering og feilretting. Dette er unødvendig. Eneste trøsten er at når ting er fikset ser det ut til å fungere. Jeg skrev et klagebrev som jeg fikk forhandler til å vidresende til kabe.
Har vært inne i ei 09 Diamant, der ser det ut til at det var bedre montert. Men selger hadde justert en del ting før den ble levert.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 15:38

Så er Kabe eventyret avlsuttet for oss...og godt er det!
Overleverte vogna på søndag, og det siste som skjedde, var at låssylinderen til strømboksen falt ut.......
skal si det har vært mye småtteri med den vogna...


Farlig i si, men er rimelig sikker på at vi aldri kommer til å kjøpe Kabe igjen.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 15:43

Morten
Hvilken vogn er det som har hatt minst sånt pirketing og for den saksskyld mer alvorlige feil?
Tipper på stabburet nede på sletta? Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 15:48

J.O. skrev:
Morten
Hvilken vogn er det som har hatt minst sånt pirketing og for den saksskyld mer alvorlige feil?
Tipper på stabburet nede på sletta? Shocked
hehe...stemmer det...
Bjølseth'n var det ingen feil med.
hadde også en feilfri Dethleffs Beduin 04 modell.
Av de vognene vi har hatt, er det Kabe'n som har hatt mest feil, men hadde en del plunder med Hobby'n og´, samt at det og var litt på den ene Dethleffs'en....
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 15:52

Ikke feilfri min heller, men bare småting som jeg klarer å fikse selv, bare forhandler bidrar med deler.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 15 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Erfaringer fra Kabe eiere
Til Toppen 
Side 15 av 28Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 28  Next
 Similar topics
-
» Vi er blitt eiere av campingvogn og få testa ut det å...
» Erfaringer fra 720 TK?
» Erfaringer med Bjølseth
» Erfaringer med biltemaaggregat?
» Erfaringer med Isocamp

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: