CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaringer fra Kabe eiere

Go down 
+30
numpsey
LOGE
Espen V
hpk
Lars
Jørn O
Remi
ziri
Fjellcamping
ray ray
Ronny
Rashid
Svein Olav
ArneO
mr.T
tor1
Camping Kai
Jan
Johnny
joka
Igor
Lars Egil
Harald
kbanto
Jan Ole
Cecotto
asghegg
ulla
Sten Rune
Black Betty
34 posters
Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 12:47

Rashid

Det er det da, og bli enig. Der har vi et problem, men det er det som er så bra, litt hissige diskusjoner, uenighet, og få frem hva man mener er best.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 12:52

Gerd.

Om alle kunne enes om at Bjølseth er i egen klasse,ville jo roen senke seg over forumet.Men dere må liksom bare terge og erte oss følsomme sjeler med verdens beste vogner !!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394

Vegard og jeg er dypt rystet kan jeg bare fortelle deg !!!! affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 12:58

Arve

Bjølseth, er en god vogn, solid vogn og det andre vil jeg ikke si. Vil ikke såre dere Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 105977

Er ikke så glad i å diskutere, svirrer bare rundt jeg,og snapper opp råd, og meninger.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:04

Gerd.

Jøss,så tam du var nå 'a !!! Kom hit du,så skal jeg få litt fart i deg igjen !!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 36874 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:05

Arve

Er ikke så tam på jobben da
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:09

Gerd.

Vil ha deg vill og gal her og vi.Nok av kjedelige berter på nett,om ikke du skal fremstå som Moder Theresa og !!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:47

ARVE skrev:
Gerd.

Vil ha deg vill og gal her og vi.Nok av kjedelige berter på nett,om ikke du skal fremstå som Moder Theresa og !!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394

Hehe....

Stille før stormen, har du hørt om det Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 190968
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:50

Merkelig at alle skal mobbe oss Bjølle eiere.... scratch
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:51

Lady 1 skrev:
ARVE skrev:
Gerd.

Vil ha deg vill og gal her og vi.Nok av kjedelige berter på nett,om ikke du skal fremstå som Moder Theresa og !!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394

Hehe....

Stille før stormen, har du hørt om det Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 190968

Gerd.

At du er stille,er jo et under større enn at Bjølseth igjen oppstår fra asken. Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 36874 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:53

Fjellcamping skrev:
Merkelig at alle skal mobbe oss Bjølle eiere.... scratch

Knut.

Ja,ikke rart vi sitter her som skjelvende og nervøse vrak,uten evne til å ta igjen !!! Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:54

Arve

Har vel jæv....mye å tenke på da.
Hva jeg skal lage til middag, hvordan vin, vi skal ha til helga, ja du ser at jeg har problemer
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:56

Gerd.

Pøh,er jo Trond som lager all maten uansett !!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 36874
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:56

Hadde nok blitt mindre erting (vil ikke kalle det mobbing) om enkelte (jada snakker om vegard) hadde vært litt mindre skråsikker på at bjølle er det eneste som duger...spesielt ettersom firmaet har motbevist dette selv ved å gå konkurs.. lol! på den annen side tviler jeg slettes ikke på at disse vognene er de mest solide bygd på denne planeten..så var det dette med design da...men det er jo selvfølgelig snakk om smak og behag og er vel heller vanskelig å diskutere..
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 13:58

Ronny skrev:
Hadde nok blitt mindre erting (vil ikke kalle det mobbing) om enkelte (jada snakker om vegard) hadde vært litt mindre skråsikker på at bjølle er det eneste som duger...spesielt ettersom firmaet har motbevist dette selv ved å gå konkurs.. lol! på den annen side tviler jeg slettes ikke på at disse vognene er de mest solide bygd på denne planeten..så var det dette med design da...men det er jo selvfølgelig snakk om smak og behag og er vel heller vanskelig å diskutere..

Vepsebol, vepsebol. Nå må du passe deg gutt. afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 14:00

Ronny skrev:
Hadde nok blitt mindre erting (vil ikke kalle det mobbing) om enkelte (jada snakker om vegard) hadde vært litt mindre skråsikker på at bjølle er det eneste som duger...spesielt ettersom firmaet har motbevist dette selv ved å gå konkurs.. lol! på den annen side tviler jeg slettes ikke på at disse vognene er de mest solide bygd på denne planeten..så var det dette med design da...men det er jo selvfølgelig snakk om smak og behag og er vel heller vanskelig å diskutere..

Kan ikke regne med Vegard, han er som Atle Antonsen i Nissene på låven.

Ut og inn som en svingdør, her på forumet.

Dette kommer jeg garantert til å få igjen for i kveld.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 14:10

Ronny skrev:
Hadde nok blitt mindre erting (vil ikke kalle det mobbing) om enkelte (jada snakker om vegard) hadde vært litt mindre skråsikker på at bjølle er det eneste som duger...spesielt ettersom firmaet har motbevist dette selv ved å gå konkurs.. lol! på den annen side tviler jeg slettes ikke på at disse vognene er de mest solide bygd på denne planeten..så var det dette med design da...men det er jo selvfølgelig snakk om smak og behag og er vel heller vanskelig å diskutere..

Ronny.

Tror nok mye kunne ha vært annerledes med en litt mer ydmyk ledelse der oppe,som hadde hørt litt mer på "nøytrale" kunder og ikke minst forhandlernettet,litt før.Vet at enkelte forhandlere oppfatta dem som lite villige til å høre på andres synspunkter.

Jeg hørte mye skryt om min '07,690,som var mer moderne,og ikke så "firkanta" i interiøret som eldre vogner,av folk som før ikke hadde likt Bjølseth.

Men desverre så var økonomien allerede så skakkjørt at det var point of no return.

Kunne blitt j..... bra om man hadde bytta ut gamle,slitne koster,og fått inn kompetente folk som kunne dratt lasset videre.

De ansatte jo en ny sjef,som var med å gjøre forandringene på '05'en til noe mange ikke likte.Grått gulvbelegg f.eks.Den karen,som visst ikke hadde noen vognbakgrunn,fikk raskt beskjed om å pakke snippesken.

Lydhørhet er et nøkkelord i denne saken,er min klare mening.Den dagen du murer deg opp i et hjørne,og lukker øyne og ører,er du ferdig.
Til Toppen Go down
ziri
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
ziri


Female
Antall Innlegg : 224
Age : 62
Localisation : Askim/Sommarvik
Registration date : 21.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 15:13

ARVE skrev:
Ronny skrev:
Hadde nok blitt mindre erting (vil ikke kalle det mobbing) om enkelte (jada snakker om vegard) hadde vært litt mindre skråsikker på at bjølle er det eneste som duger...spesielt ettersom firmaet har motbevist dette selv ved å gå konkurs.. lol! på den annen side tviler jeg slettes ikke på at disse vognene er de mest solide bygd på denne planeten..så var det dette med design da...men det er jo selvfølgelig snakk om smak og behag og er vel heller vanskelig å diskutere..

Ronny.

Tror nok mye kunne ha vært annerledes med en litt mer ydmyk ledelse der oppe,som hadde hørt litt mer på "nøytrale" kunder og ikke minst forhandlernettet,litt før.Vet at enkelte forhandlere oppfatta dem som lite villige til å høre på andres synspunkter.

Jeg hørte mye skryt om min '07,690,som var mer moderne,og ikke så "firkanta" i interiøret som eldre vogner,av folk som før ikke hadde likt Bjølseth.

Men desverre så var økonomien allerede så skakkjørt at det var point of no return.

Kunne blitt j..... bra om man hadde bytta ut gamle,slitne koster,og fått inn kompetente folk som kunne dratt lasset videre.

De ansatte jo en ny sjef,som var med å gjøre forandringene på '05'en til noe mange ikke likte.Grått gulvbelegg f.eks.Den karen,som visst ikke hadde noen vognbakgrunn,fikk raskt beskjed om å pakke snippesken.

Lydhørhet er et nøkkelord i denne saken,er min klare mening.Den dagen du murer deg opp i et hjørne,og lukker øyne og ører,er du ferdig.

Du verden...i dag har det blitt trampet på mange ømme campingtær affraid , hevnen blir nok grusom og nådeløs pirat
Dette ser ut til å kunne bli en underholdende kveld! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 15:19

ziri

He...he

De er så hardbarka de gutta der, så de merker det ikke engang lol!
De vifter oss bort som fluer Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394
Til Toppen Go down
ziri
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
ziri


Female
Antall Innlegg : 224
Age : 62
Localisation : Askim/Sommarvik
Registration date : 21.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 15:33

Lady 1 skrev:
ziri

He...he

De er så hardbarka de gutta der, så de merker det ikke engang lol!
De vifter oss bort som fluer Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394

Lady 1
Har sett det kan gå ei kule varmt her ja...men det er jo artig lell.
Usaklighetens høyborg til tider... jocolor
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 15:37

Lady 1 skrev:
ziri

He...he

De er så hardbarka de gutta der, så de merker det ikke engang lol!
De vifter oss bort som fluer Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394

Gerd.

Som lorten til de fluene !!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 36874 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 15:42

Ronny skrev:
Hadde nok blitt mindre erting (vil ikke kalle det mobbing) om enkelte (jada snakker om vegard) hadde vært litt mindre skråsikker på at bjølle er det eneste som duger...spesielt ettersom firmaet har motbevist dette selv ved å gå konkurs.. lol! på den annen side tviler jeg slettes ikke på at disse vognene er de mest solide bygd på denne planeten..så var det dette med design da...men det er jo selvfølgelig snakk om smak og behag og er vel heller vanskelig å diskutere..

Ronny

Vedr dette, så har jeg ikke uttalt meg for andre enn meg selv, pr i dag finnes det ikke noe annet på markedet (bortsett fra Bjølle 06) som gjør at jeg kan finne det intresannt å fortsette vintercampingen med.... ja, jeg har sagt det før, og sier det igjen...... jeg er kresen.... dette handler om komfort, kvallitet og trivsel......

Hva mener du så fabrikken med konkursen????? spør du meg, er det eneste som er vist, er at folk heller velger ei billig vogn, for å spare penger, enn å velge det ypperste markedet kan gi..... jeg og noen fler her, ville ha de vognene, men det er ikke nok til at en fabrikk skal overleve...... og de ble godt hjulpet vekk av Kabes importør i norge.... Kabe selv må du og regne med likte at en konkurrent forsvant....

og hvorfor i granskauen skal jeg velge ei vogn som ikke er på nivå med den jeg har, siden det er dette jeg ønsker????

Er det galt av meg å være sikker på at det ikke er noe annet jeg vil ha?????

står ikke jeg fritt til å velge hvilket produkt jeg ønsker, på lik linje med andre????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 15:55

Vegard.

Er jo en ut av kroppen opplevelse å våkne opp i Bjøllen,og se utover det vakre landskapet av perfekt håndtverk og soliditet.Og jeg skjønner egentlig ikke at folk synes det ser så gammaldags ut jeg.Synes det er en meget luftig og tiltalende stemning i vogna,jeg ikke opplever hos andre merker.

Kjenner en sånn indre ro som ved en mors bryst når den omslutter deg med sitt varme og trygge nærvær. affraid Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 16:39

ARVE skrev:
Vegard.

Er jo en ut av kroppen opplevelse å våkne opp i Bjøllen,og se utover det vakre landskapet av perfekt håndtverk og soliditet.Og jeg skjønner egentlig ikke at folk synes det ser så gammaldags ut jeg.Synes det er en meget luftig og tiltalende stemning i vogna,jeg ikke opplever hos andre merker.

Kjenner en sånn indre ro som ved en mors bryst når den omslutter deg med sitt varme og trygge nærvær. affraid Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394

Gamle Ødipus hadde en tilsvarende opplevelse også. Mener å huske han ble lyst i bann?
Salige Onan ble også kjent for et spesielt kjærlighetforhold. Han er også blitt hyppig nevnt i ettertid. afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 17:01

Driver dere på her fremdeles? Er på vei ut av oslo nå, trafikk. . . Hmmm stilig dame. . En går greit. HOBBY er best.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 17:56

Vegard: jeg skal jo selvfølgelig ikke legge meg borti hva du velger og dine grunner til dette, du mener du har verdens beste vogn og det må jo du få mene.

Mitt poeng er bare det at det finnes faktisk andre bra vogner på markedet.

Arve: Ser poenget ditt, en knall solid vogn med moderne design kunne jo blitt en stor suksess.

En av årsakene til inlegget mitt var at jeg begynner å bli litt lei av all den negative vinklingen på Hobby og Kabe, at Kabe har hatt litt problemer er vel ikke til å stikke under en stol men å kalle dette for Hobby kvalitet er vel å ta litt i?. Og hva er så Hobby kvalitet da? jo noe som svært mange mennesker faktisk synes er helt topp!.

De fleste er glad i vogna si og fortjener vel ikke å lese slikt på forumet her...

Dette er bare min mening og ikke skrevet for å gjøre noen forbannet..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 18:20

Ronny skrev:
Vegard: jeg skal jo selvfølgelig ikke legge meg borti hva du velger og dine grunner til dette, du mener du har verdens beste vogn og det må jo du få mene.

Mitt poeng er bare det at det finnes faktisk andre bra vogner på markedet.

Arve: Ser poenget ditt, en knall solid vogn med moderne design kunne jo blitt en stor suksess.

En av årsakene til inlegget mitt var at jeg begynner å bli litt lei av all den negative vinklingen på Hobby og Kabe, at Kabe har hatt litt problemer er vel ikke til å stikke under en stol men å kalle dette for Hobby kvalitet er vel å ta litt i?. Og hva er så Hobby kvalitet da? jo noe som svært mange mennesker faktisk synes er helt topp!.

De fleste er glad i vogna si og fortjener vel ikke å lese slikt på forumet her...

Dette er bare min mening og ikke skrevet for å gjøre noen forbannet..


Ronny

Nå må du slutte å tulle, det er Bjølseth som er den beste vogna.
Gå å skam deg, si så mye tull lol!
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 18:21

Vil allerhelst ha CABBY JEG DA
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 18:27

Lady 1 skrev:
Ronny skrev:
Vegard: jeg skal jo selvfølgelig ikke legge meg borti hva du velger og dine grunner til dette, du mener du har verdens beste vogn og det må jo du få mene.

Mitt poeng er bare det at det finnes faktisk andre bra vogner på markedet.

Arve: Ser poenget ditt, en knall solid vogn med moderne design kunne jo blitt en stor suksess.

En av årsakene til inlegget mitt var at jeg begynner å bli litt lei av all den negative vinklingen på Hobby og Kabe, at Kabe har hatt litt problemer er vel ikke til å stikke under en stol men å kalle dette for Hobby kvalitet er vel å ta litt i?. Og hva er så Hobby kvalitet da? jo noe som svært mange mennesker faktisk synes er helt topp!.

De fleste er glad i vogna si og fortjener vel ikke å lese slikt på forumet her...

Dette er bare min mening og ikke skrevet for å gjøre noen forbannet..


Ronny

Nå må du slutte å tulle, det er Bjølseth som er den beste vogna.
Gå å skam deg, si så mye tull lol!

Lady1

hadde jeg vært fri og frank, hadde jeg Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 190968 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 190968 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 190968 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 190968 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 190968 deg..... så hadde jeg spurt om du ville flytte inn og bli medeier i min Bjølle...... for du har skjønt mye du..... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 19:00

Men hvor er erfaringen fra Kabe eiere Question Question Question Question afro
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 19:22

Siden det snart er Jul å man kan ønske seg ting, så:
Noen "moderering" av trådene og all avsporing har jeg ikke noe tro på skal skje, og har vel egentlig bare hevet meg med. If you can't beat them, join them.
Men det som er plagsomt er når folk for N.te gang i samme tråd gulper opp halvsannheter og "jeg hørte at han sa at naboen..." osv om & om igjen, og som Rufus sa, heelt uten glimt i øye.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 19:26

Remi skrev:
Siden det snart er Jul å man kan ønske seg ting, så:
Noen "moderering" av trådene og all avsporing har jeg ikke noe tro på skal skje, og har vel egentlig bare hevet meg med. If you can't beat them, join them.
Men det som er plagsomt er når folk for N.te gang i samme tråd gulper opp halvsannheter og "jeg hørte at han sa at naboen..." osv om & om igjen, og som Rufus sa, heelt uten glimt i øye.

Ja livet er hææærlig.
Grønnsåpevask av jur, rompestell og fødselsveier i en Kabetråd. kan man ha det bedre? afro
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 21:11

Lady 1 skrev:
Ronny skrev:
Vegard: jeg skal jo selvfølgelig ikke legge meg borti hva du velger og dine grunner til dette, du mener du har verdens beste vogn og det må jo du få mene.

Mitt poeng er bare det at det finnes faktisk andre bra vogner på markedet.

Arve: Ser poenget ditt, en knall solid vogn med moderne design kunne jo blitt en stor suksess.

En av årsakene til inlegget mitt var at jeg begynner å bli litt lei av all den negative vinklingen på Hobby og Kabe, at Kabe har hatt litt problemer er vel ikke til å stikke under en stol men å kalle dette for Hobby kvalitet er vel å ta litt i?. Og hva er så Hobby kvalitet da? jo noe som svært mange mennesker faktisk synes er helt topp!.

De fleste er glad i vogna si og fortjener vel ikke å lese slikt på forumet her...

Dette er bare min mening og ikke skrevet for å gjøre noen forbannet..


Ronny

Nå må du slutte å tulle, det er Bjølseth som er den beste vogna.
Gå å skam deg, si så mye tull lol!


Jepp! er litt tullete i dag!! tongue clown pig
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 21:57

ARVE skrev:
BB.

De tøffe gutta skal ha litt arr,og bevis på et levd liv in the fast lane !!!! Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 928394

Jeg har "dultet" borti Volvo Duett front og Fiat 125 S bak, en dobbel flisete telefonstolpe av typen Vegard bruker, dog ikke noen av disse samtidig....

Verkstedet på Vestfold Sentral Sykehus, VSS, har flinke folk.

Uten at det er et mål på lykke; men jeg har aldri skadet høyre arm ... clown
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeTir 4 Nov 2008 - 22:22

Vegard skrev:
Ronny skrev:
Hadde nok blitt mindre erting (vil ikke kalle det mobbing) om enkelte (jada snakker om vegard) hadde vært litt mindre skråsikker på at bjølle er det eneste som duger...spesielt ettersom firmaet har motbevist dette selv ved å gå konkurs.. lol! på den annen side tviler jeg slettes ikke på at disse vognene er de mest solide bygd på denne planeten..så var det dette med design da...men det er jo selvfølgelig snakk om smak og behag og er vel heller vanskelig å diskutere..

Ronny

Vedr dette, så har jeg ikke uttalt meg for andre enn meg selv, pr i dag finnes det ikke noe annet på markedet (bortsett fra Bjølle 06) som gjør at jeg kan finne det intresannt å fortsette vintercampingen med.... ja, jeg har sagt det før, og sier det igjen...... jeg er kresen.... dette handler om komfort, kvallitet og trivsel......

Hva mener du så fabrikken med konkursen????? spør du meg, er det eneste som er vist, er at folk heller velger ei billig vogn, for å spare penger, enn å velge det ypperste markedet kan gi..... jeg og noen fler her, ville ha de vognene, men det er ikke nok til at en fabrikk skal overleve...... og de ble godt hjulpet vekk av Kabes importør i norge.... Kabe selv må du og regne med likte at en konkurrent forsvant....

og hvorfor i granskauen skal jeg velge ei vogn som ikke er på nivå med den jeg har, siden det er dette jeg ønsker????

Er det galt av meg å være sikker på at det ikke er noe annet jeg vil ha?????

står ikke jeg fritt til å velge hvilket produkt jeg ønsker, på lik linje med andre????
Hei. Som tidligere Bjølseth-eier i 10 år er selvfølgelig jeg enig i mye av det som blir skrevet her, men jeg jeg er ganske sikker på at Kabe ikke har noen hovedimportør i Norge. Her er det nok de enkelte forhandlerne som importerer selv. Kroken caravan med sitt forhandlernett er nok en av dem, men det er en del andre mindre firmaer også.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitimeOns 5 Nov 2008 - 6:19

Jørn O skrev:
Vegard skrev:
Ronny skrev:
Hadde nok blitt mindre erting (vil ikke kalle det mobbing) om enkelte (jada snakker om vegard) hadde vært litt mindre skråsikker på at bjølle er det eneste som duger...spesielt ettersom firmaet har motbevist dette selv ved å gå konkurs.. lol! på den annen side tviler jeg slettes ikke på at disse vognene er de mest solide bygd på denne planeten..så var det dette med design da...men det er jo selvfølgelig snakk om smak og behag og er vel heller vanskelig å diskutere..

Ronny

Vedr dette, så har jeg ikke uttalt meg for andre enn meg selv, pr i dag finnes det ikke noe annet på markedet (bortsett fra Bjølle 06) som gjør at jeg kan finne det intresannt å fortsette vintercampingen med.... ja, jeg har sagt det før, og sier det igjen...... jeg er kresen.... dette handler om komfort, kvallitet og trivsel......

Hva mener du så fabrikken med konkursen????? spør du meg, er det eneste som er vist, er at folk heller velger ei billig vogn, for å spare penger, enn å velge det ypperste markedet kan gi..... jeg og noen fler her, ville ha de vognene, men det er ikke nok til at en fabrikk skal overleve...... og de ble godt hjulpet vekk av Kabes importør i norge.... Kabe selv må du og regne med likte at en konkurrent forsvant....

og hvorfor i granskauen skal jeg velge ei vogn som ikke er på nivå med den jeg har, siden det er dette jeg ønsker????

Er det galt av meg å være sikker på at det ikke er noe annet jeg vil ha?????

står ikke jeg fritt til å velge hvilket produkt jeg ønsker, på lik linje med andre????
Hei. Som tidligere Bjølseth-eier i 10 år er selvfølgelig jeg enig i mye av det som blir skrevet her, men jeg jeg er ganske sikker på at Kabe ikke har noen hovedimportør i Norge. Her er det nok de enkelte forhandlerne som importerer selv. Kroken caravan med sitt forhandlernett er nok en av dem, men det er en del andre mindre firmaer også.

Jørn O

kroken karavan leverer Kabe til forhandlere som ikke er deres egne, og leverer også delene til disse, men om det i tillegg er egeniportører, er sikkert mulig......
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 21 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Erfaringer fra Kabe eiere
Til Toppen 
Side 21 av 28Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28  Next
 Similar topics
-
» Vi er blitt eiere av campingvogn og få testa ut det å...
» Erfaringer fra 720 TK?
» Cabby 620 f2c/f2b erfaringer
» Erfaringer med Bjølseth
» Erfaringer med biltemaaggregat?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: