CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaringer fra Kabe eiere

Go down 
+30
numpsey
LOGE
Espen V
hpk
Lars
Jørn O
Remi
ziri
Fjellcamping
ray ray
Ronny
Rashid
Svein Olav
ArneO
mr.T
tor1
Camping Kai
Jan
Johnny
joka
Igor
Lars Egil
Harald
kbanto
Jan Ole
Cecotto
asghegg
ulla
Sten Rune
Black Betty
34 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:28

Tom RS skrev:
Rufus skrev:
Siden det er blåst liv i denne tråden får man vel slenge inn et innlegg...

Jeg angrer ikke på kjøpet av Kabe 08
Har ikke nevneverdige negative opplevelser.

Har ikke funnet feil, utover ei skapdør som subbet i ei list som var 1/10 dels millimeter for bred. No big deal som dem sier..

Er den verd prisen?. Kanskje i grenseland.
Den er antagelig verd det markedet er villig til å betale.
Tja.. for meg er den det.
Fikk liksom godfølelsen i vinter.
Når du sitter i sofaen føler du kvaliteten.
Men stivt priset er den, ingen tvil om det.

Vinteren vi har bak oss kan oppsumeres som en positiv opplevelse i vogna. Har ikke opplevd ubehag av noen art relatert til vann, kulde eller varme. Ingen frosne rør etc. Ikke kondens. Ikke kalde gufs.
Underbukseklima året rundt.

Irriterer meg at jeg har et utvendig servicepunkt i alle fire hjørner. Evil or Very Mad
Høyre bak = Septik
Høyre front = Strøm
Venstre front = Vannpåfylling
Venstre bak = Spillvannstank
Blir mye snømåking av slikt! clown
Men noe skal man gjøre på fjellet også...

Joda... hittil nesten bare positivt. Tro det den som vil... Very Happy

Selvfølgelig er det en drit-bra vogn du har der. Men jeg ser at heller ikke du er helt fortrolig med om det er verdt pengene. Og det er der jeg kommer inn. Har mann råd til det, er det ikke noe problem. Men om mann må begynne å låne masse penger og betale masse renter, igjennom mange år, så mener jeg at grenseland er passert. Dette svir kanskje litt men det er "bare en vogn".

Tom RS

hva sier du vedr Bjølle da??? hvor feks kabe-eiere som har hatt bjølle, mener Bjøllen var verd prisen.... fordi den hadde litt ekstra på disse punktene....

Jeg vet jo du prinsipiellt er motstander av vogner, som koster mer enn Hobby..... men jeg mener faktisk vogna vi har i dag, var dyr, men den var det vi ønsket, og vi mener den var verd prisen, selv om vi lånte mellomlegget.... føler vi har fått vogn som kan forsvare prisen..... og jeg ville gjort det samme på nytt....
Til Toppen Go down
kbanto
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
kbanto


Male
Antall Innlegg : 207
Age : 42
Registration date : 24.05.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:33

Om det er kabe eller hobby, spiller vel egentlig ikke så stor rolle. Bare eieren føler at han har fått ei vogn som HAN/HUN trives med cheers
Dette er jo helt individuelt. Vi trives i hobbyen vårs, kompisn å dama trives i kaben sin lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:43

Vegard skrev:
Tom RS skrev:
Rufus skrev:
Siden det er blåst liv i denne tråden får man vel slenge inn et innlegg...

Jeg angrer ikke på kjøpet av Kabe 08
Har ikke nevneverdige negative opplevelser.

Har ikke funnet feil, utover ei skapdør som subbet i ei list som var 1/10 dels millimeter for bred. No big deal som dem sier..

Er den verd prisen?. Kanskje i grenseland.
Den er antagelig verd det markedet er villig til å betale.
Tja.. for meg er den det.
Fikk liksom godfølelsen i vinter.
Når du sitter i sofaen føler du kvaliteten.
Men stivt priset er den, ingen tvil om det.

Vinteren vi har bak oss kan oppsumeres som en positiv opplevelse i vogna. Har ikke opplevd ubehag av noen art relatert til vann, kulde eller varme. Ingen frosne rør etc. Ikke kondens. Ikke kalde gufs.
Underbukseklima året rundt.

Irriterer meg at jeg har et utvendig servicepunkt i alle fire hjørner. Evil or Very Mad
Høyre bak = Septik
Høyre front = Strøm
Venstre front = Vannpåfylling
Venstre bak = Spillvannstank
Blir mye snømåking av slikt! clown
Men noe skal man gjøre på fjellet også...

Joda... hittil nesten bare positivt. Tro det den som vil... Very Happy

Selvfølgelig er det en drit-bra vogn du har der. Men jeg ser at heller ikke du er helt fortrolig med om det er verdt pengene. Og det er der jeg kommer inn. Har mann råd til det, er det ikke noe problem. Men om mann må begynne å låne masse penger og betale masse renter, igjennom mange år, så mener jeg at grenseland er passert. Dette svir kanskje litt men det er "bare en vogn".

Tom RS

hva sier du vedr Bjølle da??? hvor feks kabe-eiere som har hatt bjølle, mener Bjøllen var verd prisen.... fordi den hadde litt ekstra på disse punktene....

Jeg vet jo du prinsipiellt er motstander av vogner, som koster mer enn Hobby..... men jeg mener faktisk vogna vi har i dag, var dyr, men den var det vi ønsket, og vi mener den var verd prisen, selv om vi lånte mellomlegget.... føler vi har fått vogn som kan forsvare prisen..... og jeg ville gjort det samme på nytt....

Helt greit Vegard.
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:44

Penge er penge komfort er komfort osv,kjøp det du vil,jeg bet for mit du for dit,jeg skal ha en "CABBY"det er vi blit enige om etter 3 vogne på 1år,javel men det er vi som bet regninger ,så vi har etter mye strev ((grunnet mye uerfarenhet))andg valg av vogn,derfor ta den du vil nå så "spare"du/dere for masse bry lån osv og renter som du sier..
Hadde jeg vist om dette forum før kjøp av første vogn ja da hadde vi valgt helt anderledes..Men det har vært en dyrkjøpt erfaring for oss.men samtidig en lærerik periode i livet..Vi er gamle her nybegynder i 2007,men elsker camp livet så vi du/dere har råd spytt i og ta den dere liker nå,men uanset så vil dere nok også finne en dere allerhelst vil ha som oss..
LYKKETIL ØNSKER JEG DERE.. sunny sunny EN GLA CAMPER OG FORUM VENN sunny sunny sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:45

Tom RS

Bare for ordens skyld; jeg hadde handlet Kabe til Kabe pris igjen fremfor vogn av vårt foregående merke som koster under halvparten.

Dvs; det kunne ha blitt både Polar, Cabby eller Kabe. Dette pga egenskapene jeg har sett de har. Prisen for disse er rimelig identiske om man bestykker de med samme utstyr. Innbiller jeg meg.

Har man økonomi til å betjene et lån i noen år som avtalt med långiver antar jeg at man har råd til objektet.

Ikke negativt å ha et lån på ei vogn , er det det da ?
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:48

hehe,gode diskusjonstema dette:o)

690,en eg kjøpte følte eg etter en stund at eg hadde betalt for mye for grunnet mye småplukk.

790,en føler eg at eg har betalt for lite for,for den er 100% og passer oss løsningsmessig perfekt....altfor billige disse 790,ene spør du meg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:50

Harald skrev:
hehe,gode diskusjonstema dette:o)


Ska jo ha no å gjørra før en køyer da :-) Laughing
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:51

Rufus skrev:
Harald skrev:
hehe,gode diskusjonstema dette:o)


Ska jo ha no å gjørra før en køyer da :-) Laughing
jepp,sover MYE bedre etter en god diskusjon hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:52

Rufus skrev:
Tom RS

Bare for ordens skyld; jeg hadde handlet Kabe til Kabe pris igjen fremfor vogn av vårt foregående merke som koster under halvparten.

Dvs; det kunne ha blitt både Polar, Cabby eller Kabe. Dette pga egenskapene jeg har sett de har. Prisen for disse er rimelig identiske om man bestykker de med samme utstyr. Innbiller jeg meg.

Har man økonomi til å betjene et lån i noen år som avtalt med långiver antar jeg at man har råd til objektet.

Ikke negativt å ha et lån på ei vogn , er det det da ?

Rufus

jeg mener det er helt knall jeg.....

men det er jo sånn da, at å ha to nye biler, og en motorsykkel, er helt normalt.... har en to nye biler og en båt til 1,5 mill, så er det og helt normalt..... men har man en ny bil, og ei vogn til 450.000, så er man rett og slett litt skrudd (les idiot)..... selv om vogna har 4 ganger så mye brukstid som båten, til snaut 1/3 av båtprisen.....

scratch scratch scratch scratch scratch scratch scratch scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:54

Harald skrev:
hehe,gode diskusjonstema dette:o)

690,en eg kjøpte følte eg etter en stund at eg hadde betalt for mye for grunnet mye småplukk.

790,en føler eg at eg har betalt for lite for,for den er 100% og passer oss løsningsmessig perfekt....altfor billige disse 790,ene spør du meg

Harald

noe av det mest fornuftige du har sagt her på forumet...... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 95882 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 95882
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 22:58

Vegard skrev:
Harald skrev:
hehe,gode diskusjonstema dette:o)

690,en eg kjøpte følte eg etter en stund at eg hadde betalt for mye for grunnet mye småplukk.

790,en føler eg at eg har betalt for lite for,for den er 100% og passer oss løsningsmessig perfekt....altfor billige disse 790,ene spør du meg

Harald

noe av det mest fornuftige du har sagt her på forumet...... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 95882 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 95882
hehe,forundrer ikke meg at du mener det nei hehe
Men eg ER virkelig fornøyd,det var eg desverre ikke med 690,en
Eg mener det er helt greit å betale......men da skal det jaggu fønke også..basta!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:00

Neida, bevare meg vel. Bankene skal leve de også. Vil vel tro at de fleste her har/har hatt lån på sine vogner. Ikke noe galt i det. Men det er så mye mere artig å slippe å betale de måntlige 2000 - 4000kr til vogna (legg merke til at dette er hva jeg synes).
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:01

Harald skrev:
Vegard skrev:
Harald skrev:
hehe,gode diskusjonstema dette:o)

690,en eg kjøpte følte eg etter en stund at eg hadde betalt for mye for grunnet mye småplukk.

790,en føler eg at eg har betalt for lite for,for den er 100% og passer oss løsningsmessig perfekt....altfor billige disse 790,ene spør du meg

Harald

noe av det mest fornuftige du har sagt her på forumet...... Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 95882 Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 95882
hehe,forundrer ikke meg at du mener det nei hehe
Men eg ER virkelig fornøyd,det var eg desverre ikke med 690,en
Eg mener det er helt greit å betale......men da skal det jaggu fønke også..basta!!

Harald

helt enig..... og det gjør de jaggu og...... det gjorde både 560'n og 650M'n vi hadde og.....

min tanke er at 690 ikke var ferdig utvikla den, før krken km stormende og gjorde resten i brennevinsfart...... uten å tenke på bjølle-kvaliteten.... det var bare å få de solgt raskest mulig........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:02

Vegard skrev:
Rufus skrev:
Tom RS

Bare for ordens skyld; jeg hadde handlet Kabe til Kabe pris igjen fremfor vogn av vårt foregående merke som koster under halvparten.

Dvs; det kunne ha blitt både Polar, Cabby eller Kabe. Dette pga egenskapene jeg har sett de har. Prisen for disse er rimelig identiske om man bestykker de med samme utstyr. Innbiller jeg meg.

Har man økonomi til å betjene et lån i noen år som avtalt med långiver antar jeg at man har råd til objektet.

Ikke negativt å ha et lån på ei vogn , er det det da ?

Rufus

jeg mener det er helt knall jeg.....

men det er jo sånn da, at å ha to nye biler, og en motorsykkel, er helt normalt.... har en to nye biler og en båt til 1,5 mill, så er det og helt normalt..... men har man en ny bil, og ei vogn til 450.000, så er man rett og slett litt skrudd (les idiot)..... selv om vogna har 4 ganger så mye brukstid som båten, til snaut 1/3 av båtprisen.....

scratch scratch scratch scratch scratch scratch scratch scratch

Her er min erfaring også. Jeg har kjørt MC i årevis. De som har hatt det værst var naboer og andre enfoldige sjeler. I hagan hadde de glassfiber og gelcoat nok til å skremme vannet av de fleste långivere. Men at jeg brukte penger på mc kunne de aldri fatte. ( Hadde jo båt jeg au da :-)

Tre store MC i garasjen samtidig hadde jeg en periode. Ikke rart man syntes det var "over the top"
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:04

Tom RS skrev:
Neida, bevare meg vel. Bankene skal leve de også. Vil vel tro at de fleste her har/har hatt lån på sine vogner. Ikke noe galt i det. Men det er så mye mere artig å slippe å betale de måntlige 2000 - 4000kr til vogna (legg merke til at dette er hva jeg synes).

Tom RS

når huset er betalt, så var det der enkelt..... bare å låne litt med sikkerhet i huset..... billigere det enn vognlån.... sånn gjorde jeg med bilen og, men betaler den som eget lån..... ved siste avdrag, løper jeg ut og kjøper ny bil...... for bil-lån må jeg ha.... på huset.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:05

Ble rettelser fra Betty her nå... Det var vi som hadde 3 stk i garasjen ... og ikke jeg ! Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:05

Vegard skrev:
Tom RS skrev:
Neida, bevare meg vel. Bankene skal leve de også. Vil vel tro at de fleste her har/har hatt lån på sine vogner. Ikke noe galt i det. Men det er så mye mere artig å slippe å betale de måntlige 2000 - 4000kr til vogna (legg merke til at dette er hva jeg synes).

Tom RS

når huset er betalt, så var det der enkelt..... bare å låne litt med sikkerhet i huset..... billigere det enn vognlån.... sånn gjorde jeg med bilen og, men betaler den som eget lån..... ved siste avdrag, løper jeg ut og kjøper ny bil...... for bil-lån må jeg ha.... på huset.....


Sukk - når huset er betalt ja........ det er lenge til det.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:10

Kan noen forklare meg hva Kroken har med Kabe å gjøre? scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:11

Tom RS skrev:
Neida, bevare meg vel. Bankene skal leve de også. Vil vel tro at de fleste her har/har hatt lån på sine vogner. Ikke noe galt i det. Men det er så mye mere artig å slippe å betale de måntlige 2000 - 4000kr til vogna (legg merke til at dette er hva jeg synes).

Poenget er vel at det antagelig kan regnes som greit å ha lån på ei vogn om man ikke har problemer med å betjene det....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:11

Kroken caravan er kabe-importør i norge......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:11

May-Britt skrev:
Kan noen forklare meg hva Kroken har med Kabe å gjøre? scratch

Hvilken krok???
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:11

Tom RS skrev:
Vegard skrev:
Tom RS skrev:
Neida, bevare meg vel. Bankene skal leve de også. Vil vel tro at de fleste her har/har hatt lån på sine vogner. Ikke noe galt i det. Men det er så mye mere artig å slippe å betale de måntlige 2000 - 4000kr til vogna (legg merke til at dette er hva jeg synes).

Tom RS

når huset er betalt, så var det der enkelt..... bare å låne litt med sikkerhet i huset..... billigere det enn vognlån.... sånn gjorde jeg med bilen og, men betaler den som eget lån..... ved siste avdrag, løper jeg ut og kjøper ny bil...... for bil-lån må jeg ha.... på huset.....


Sukk - når huset er betalt ja........ det er lenge til det.
kremt,vi blander til stadighet penger og Kvalitet på vogner
Tom,det rette er å fortelle hvilken vogn du ville hatt dersom økonomi ikke spilte noen rolle.
Og som flere her nevner.....en båt til to mill er ingen problem,men en vogn til 1/4 av prisen er uhørt...hmmmmm
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:12

Kroken = Norsk Kabe importør
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:12

Tom RS skrev:
May-Britt skrev:
Kan noen forklare meg hva Kroken har med Kabe å gjøre? scratch

Hvilken krok???

Fiskekroken du bruker når du smyger deg innpå vogna mi for å se om det er dugg i vinduene.......lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:12

Rufus skrev:
Tom RS skrev:
Neida, bevare meg vel. Bankene skal leve de også. Vil vel tro at de fleste her har/har hatt lån på sine vogner. Ikke noe galt i det. Men det er så mye mere artig å slippe å betale de måntlige 2000 - 4000kr til vogna (legg merke til at dette er hva jeg synes).

Poenget er vel at det antagelig kan regnes som greit å ha lån på ei vogn om man ikke har problemer med å betjene det....

ja, men enda greiere og slippe. Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:13

Rufus skrev:
Tom RS skrev:
Neida, bevare meg vel. Bankene skal leve de også. Vil vel tro at de fleste her har/har hatt lån på sine vogner. Ikke noe galt i det. Men det er så mye mere artig å slippe å betale de måntlige 2000 - 4000kr til vogna (legg merke til at dette er hva jeg synes).

Poenget er vel at det antagelig kan regnes som greit å ha lån på ei vogn om man ikke har problemer med å betjene det....

det gjelder jo enten vi prater om studielån, bil-lån hus-lån, vogn-lån eller lån til å forstørre puppene.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:13

Rufus skrev:
Kroken = Norsk Kabe importør

Men han selger de da ikke på nettsiden sin eller i sine utsalg så vidt jeg vet (nye altså)?? scratch
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:14

May-Britt skrev:
Rufus skrev:
Kroken = Norsk Kabe importør

Men han selger de da ikke på nettsiden sin eller i sine utsalg så vidt jeg vet (nye altså)?? scratch

I Ålesund gjør de det.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:14

May-Britt skrev:
Tom RS skrev:
May-Britt skrev:
Kan noen forklare meg hva Kroken har med Kabe å gjøre? scratch

Hvilken krok???

Fiskekroken du bruker når du smyger deg innpå vogna mi for å se om det er dugg i vinduene.......lol! lol! lol!

Herregud, du glemmer at jeg har vært nabo med Arve. Både Kaben og Bjøllene dugger til når han kom tilbake fra skitur.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:15

J.O. skrev:
May-Britt skrev:
Rufus skrev:
Kroken = Norsk Kabe importør

Men han selger de da ikke på nettsiden sin eller i sine utsalg så vidt jeg vet (nye altså)?? scratch

I Ålesund gjør de det.

Da lærte jeg jaggu noe i dag og lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:15

Tom RS skrev:
Rufus skrev:
Tom RS skrev:
Neida, bevare meg vel. Bankene skal leve de også. Vil vel tro at de fleste her har/har hatt lån på sine vogner. Ikke noe galt i det. Men det er så mye mere artig å slippe å betale de måntlige 2000 - 4000kr til vogna (legg merke til at dette er hva jeg synes).

Poenget er vel at det antagelig kan regnes som greit å ha lån på ei vogn om man ikke har problemer med å betjene det....

ja, men enda greiere og slippe. Very Happy


Det er jo også en teori.. Hva skulle man bruke panga til da ?
Hor og alkohol ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:15

Vegard skrev:
Rufus skrev:
Tom RS skrev:
Neida, bevare meg vel. Bankene skal leve de også. Vil vel tro at de fleste her har/har hatt lån på sine vogner. Ikke noe galt i det. Men det er så mye mere artig å slippe å betale de måntlige 2000 - 4000kr til vogna (legg merke til at dette er hva jeg synes).

Poenget er vel at det antagelig kan regnes som greit å ha lån på ei vogn om man ikke har problemer med å betjene det....

det gjelder jo enten vi prater om studielån, bil-lån hus-lån, vogn-lån eller lån til å forstørre puppene.......

ææææ skal du ha større pupper Vegard?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:16

Tom RS skrev:
May-Britt skrev:
Kan noen forklare meg hva Kroken har med Kabe å gjøre? scratch

Hvilken krok???

Nerdrum-kroken.....


Sist endret av Vegard den Tir 24 Jun 2008 - 23:16, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:16

Vegard skrev:
Rufus skrev:
Tom RS skrev:
Neida, bevare meg vel. Bankene skal leve de også. Vil vel tro at de fleste her har/har hatt lån på sine vogner. Ikke noe galt i det. Men det er så mye mere artig å slippe å betale de måntlige 2000 - 4000kr til vogna (legg merke til at dette er hva jeg synes).

Poenget er vel at det antagelig kan regnes som greit å ha lån på ei vogn om man ikke har problemer med å betjene det....

det gjelder jo enten vi prater om studielån, bil-lån hus-lån, vogn-lån eller lån til å forstørre puppene.......
kremt,eg ville helst ha minket puppene mine Razz Razz Razz Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 23:16

Tom RS skrev:
May-Britt skrev:
Tom RS skrev:
May-Britt skrev:
Kan noen forklare meg hva Kroken har med Kabe å gjøre? scratch

Hvilken krok???

Fiskekroken du bruker når du smyger deg innpå vogna mi for å se om det er dugg i vinduene.......lol! lol! lol!

Herregud, du glemmer at jeg har vært nabo med Arve. Både Kaben og Bjøllene dugger til når han kom tilbake fra skitur.

lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra Kabe eiere   Erfaringer fra Kabe eiere - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Erfaringer fra Kabe eiere
Til Toppen 
Side 3 av 28Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Next
 Similar topics
-
» Vi er blitt eiere av campingvogn og få testa ut det å...
» Erfaringer fra 720 TK?
» Erfaringer med LifeCamp?
» Erfaringer med Norgesteltet
» Cabby 620 f2c/f2b erfaringer

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: