CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 720 UKFe til begjær

Go down 
+16
Sten Rune
Igor
Stardustsilver
K@ffe@vt@len
steinzak
Roffe
Harald
Ronny
OyvindSP
Black Betty
Jan Ole
Johnny
Thomas
kåsei
Jan
thor_egil
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 7:13

Vegard

Du, vet du.....ikke for å skryte altså Embarassed Embarassed Men Kabe`n er 4 cm. høyere under tak og har 6 cm. høyre kjøkkenbenk. Stussa litt på det men det er målt....
Satte pris på høyere kjøkkenbenk jeg da, men lever like godt med Bjølla og.....veldig godt...... 720 UKFe til begjær - Page 3 928394 720 UKFe til begjær - Page 3 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 7:26

OBS.....

Dette er jo en Hobbytråd også flår vi rundt oss men Kabe og Bjølseth fysj....fysj.... Wink Wink


Ok, her kommer ett spørsmål.............Er jo ikke sååå kjent med hobby så detta blir vel ett dummis spørsmål. Men jeg er hverfall så kjent at jeg vet di har disse plastkoppene på i hjørnene nederst på vogna men på denne vogna var det ikke det. Der var faktisk dryppkanter...Er dette da 08 mod. Question Question


Sist endret av Tove den Man 18 Aug 2008 - 8:40, endret 1 gang
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 8:30

Tove...
Blir svar skyldig der. Kjenner ikke eksteriøret så godt fra 07 og utover. Vår 06 vogn har jo helt annet arrangement bak med lys og slikt.
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 8:32

Roffe skrev:
Hehe, da er jo valget enkelt, det er bare å bytte bil :-)
Nei da, Dethleffs 720 SK er en fin vogn det, og den har jo litt større toalettrom, men jeg liker ikke den avsluttningen de har
på toalettromsdøra og så skulle jeg gjerne hatt den med Emotion VIP innredning , men det kan de visst ikke levere, så vi skal bytte til Hobby 720 UKKFe 2009, og det gleder vi oss til :-)

Det betyr kanskje ikke så mye, men Dethleffsen oppleves ikke så åpen som Hobbyen, De har lukket til veggen mye mer mot sove avdelingen. Men utover det er det sikkert en grei vogn...planmessig er de jo identiske
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 8:34

steinzak skrev:
Tror den heter 720 umkf. Vi gikk fra en 06 650 ukf til denne. Må bare si at plass-/romfølelsen ble enormt forbedret. Den ble ytterligere forbedret etter at vi gikk fra zip telt til fullt fortelt med 3 meters dybde.

Vi har ikke angret på at vi valgte denne før vi skulle prøvekjøre den etter vår Suzuki Grand vitara 06 ddis. Da innså jeg at dette gikk rett og slett dårlig og kjøre med. Fryktelig vinglete. Torde ikke og ha større fart enn 75-80.

Resulterte i at vi byttet til en 06 xc 90. Og nå synes vi at campinglivet er fullkomment

Steinzak

He he.. kan nok tenke meg at en vitara blir noe snaut ikke minst på stabiliteten ja...
Sharanen er fin å dra vogn med. God og stabil i alle hastigheter mellom 0 - 100 Rolling Eyes men det er klart 650'en er jo lettere..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 8:46

thor_egil skrev:
Tove...
Blir svar skyldig der. Kjenner ikke eksteriøret så godt fra 07 og utover. Vår 06 vogn har jo helt annet arrangement bak med lys og slikt.

thor-egil

Blei faktisk imponert at di var fjerna.....så egentlig for meg disse som en vannsamler. Gummilista på skinna går jo rundt og under voga og deretter inn i en ny skinne. På sikt kan detta umulig bli bra...eller.....
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 8:49

Tove.. det må jeg jo sjekke... I tilfelle jeg skulle finne på å oppgradere fra en 06 650 KMFe til en 06 720 UKFe
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 8:51

Tom RS skrev:
Vel en fordel med å ha rundsitteren bak på hobby er at du da får hylle under skapene. Det er skikkelig praktisk til dagens avis, fjernkontroller, blader, spill, servietter, T-skjorter, Belter, Game-boy, mobiler.......

Den hylla er gull.. Faktisk er det godt med bortstuingsrom på midtsitteren i KMFe'en også!
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 8:54

Ronny skrev:
steinzak: så da er det en 720 ukff?? fine greier for oss som vil ha alle soverom i en ende, om de nå bare kunne speilvendt den også....

Vi synes det var greit å ha alle 4 gutta i andre enden av vogna vi da...eh host... du vet... alltid greit med litt ..eh...egentid! Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 9:37

thor_egil skrev:
Tove.. det må jeg jo sjekke... I tilfelle jeg skulle finne på å oppgradere fra en 06 650 KMFe til en 06 720 UKFe

thor-egil

Her er ett bilde av en 08 mod. i front. Her kan du tydlig se gummilista går rett ned....

720 UKFe til begjær - Page 3 39_705219374
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 10:08

Tove

Den gummilista er laget lengre fordi gummi uvirkårlig kryper noe over tid...eh...tror jeg. Har slike på min 06-mod også.. En kompis hadde også slik på sine vogner av annet fabrikat.

Om man skal/kan/bør kappe den etter en tid er jeg usikker på.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 10:14

Tove skrev:
thor_egil skrev:
Tove.. det må jeg jo sjekke... I tilfelle jeg skulle finne på å oppgradere fra en 06 650 KMFe til en 06 720 UKFe

thor-egil

Her er ett bilde av en 08 mod. i front. Her kan du tydlig se gummilista går rett ned....

720 UKFe til begjær - Page 3 39_705219374

Da renner uanset vannet rett ner fra gummilista, istedenfor å renne inn under vogna.... det må jo være bra.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 10:16

thor_egil skrev:
Ronny skrev:
steinzak: så da er det en 720 ukff?? fine greier for oss som vil ha alle soverom i en ende, om de nå bare kunne speilvendt den også....

Vi synes det var greit å ha alle 4 gutta i andre enden av vogna vi da...eh host... du vet... alltid greit med litt ..eh...egentid! Very Happy


Enig med thor.... der eh ... kremt. Og for ei luft det blir inne på et knøttlite soverom der det ligger 6 stykker....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 10:24

thor_egil skrev:
Ronny skrev:
steinzak: så da er det en 720 ukff?? fine greier for oss som vil ha alle soverom i en ende, om de nå bare kunne speilvendt den også....

Vi synes det var greit å ha alle 4 gutta i andre enden av vogna vi da...eh host... du vet... alltid greit med litt ..eh...egentid! Very Happy

Hey,kids,leave us teachers alone !!!!! 720 UKFe til begjær - Page 3 928394 720 UKFe til begjær - Page 3 928394

Ble omvendt denne gang !!! 720 UKFe til begjær - Page 3 265129 720 UKFe til begjær - Page 3 265129
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 10:26

Rune skrev:
Tove skrev:
thor_egil skrev:
Tove.. det må jeg jo sjekke... I tilfelle jeg skulle finne på å oppgradere fra en 06 650 KMFe til en 06 720 UKFe

thor-egil

Her er ett bilde av en 08 mod. i front. Her kan du tydlig se gummilista går rett ned....

720 UKFe til begjær - Page 3 39_705219374

Da renner uanset vannet rett ner fra gummilista, istedenfor å renne inn under vogna.... det må jo være bra.



Ja, det er det jeg mener jeg og...har sett resultate av hva disse klossene kan gjøre av ugang.....
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 10:57

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
thor_egil skrev:
Nei.. da blir vel den beste plassen midtsitter i vogna! Very Happy lol!

Trur vel ikke akkurat at det er den store issuen når en skal velge vogn... Synes vel at en at en del vogner med salong foran kan bli litt vel preget av skråtaket, og synes vel at det er nok grunn til å velge å ha den bak.

Men det var nok uanz ikke det som ville fått meg til å velge eller la være å kjøpe en vogn... det er en minor filleting!

Thor Egil

feks Kabe og solifer har disse frontene i salongen, som sjenerer..... kan liksom ikke fatte at ikke de kan ha soverom i den skrå delen der, som de er så opptatt av og beholde......

Tenk at skråen sjenerer ikke i det hele tatt! Salongen fungerer 110% som den er. Gå og prøvesitt en på messa du..... king
Jeg foretrekker helt klart å ha sofaen i front og sove bak, så jeg er glad Kabe har laget vogna vår akkurat slik! I love you

Heldigvis har Kaben en moderne front som man umiddelbart kan føle seg komfortabel med som et moderne menneske som lever i tiden......... - og ikke en slik firkant-kasse form som visse andre merker har..... (les: BJØLLE....)...

Betty Boop

sitter om vinteren faktisk ganske mange kvelder i ei av disse små kabene.... hva var betegnelsen igjen da?????? 780, var det ja..... de der som vil være større enn de er vet du.......

men, den fronten der, den sjenerer meg hver gang...... en føler jo en har det taket i hodet, og er gardinene fortrekt (ståsjen) så subber det borti hodet.....

Om det er moderne å ha dette subbende i hdet, vil jeg ikke ha det, på samme måte som om hanekam var modrene sveis, så hadde jeg heller labba rundt skallet!!!!! det er jo ingen gode grunner fpr at fronten skal ødelegge sitteren på denne måten, samt å ta så plass, at de må fake seg opp i str....

Tror du må ha tatt feil av Kabe og noe annet her..... Du er totalt på villspor! Rolling Eyes Rundsitteren på 780'n er fantastisk komfortabel, og ingen hoder subber i tak/skaparrangement noen steder. Det tror jeg til og med Morten E. kan være enig i!!
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 11:11

Betty

For å dra tråden til Hobby igjen... så er jo skapene noe av det som gjør at vi gjerne velger Hobby fremfor en nordisk vogn.. Skapplass.. Sikkert mer skap i 650'en vår enn i en Hacienda! Smile
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 11:14

thor_egil skrev:
Betty

For å dra tråden til Hobby igjen... så er jo skapene noe av det som gjør at vi gjerne velger Hobby fremfor en nordisk vogn.. Skapplass.. Sikkert mer skap i 650'en vår enn i en Hacienda! Smile

Skjønner ikke det...... Vi har jo mye mer skapplass i Kaben enn vi hadde i Hobbyen??
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 11:23

Betty

Det er jo bra. Men slik det er for oss, når vi ser på vogner på ca 650, og skal ha senger til 6 stk, så har de nordiske vognene ofte brukt opp skap til skapkøyer og den slags. Med KMFe'en har vi sengeplass til 6, hauger og lass av skap og midtsitteren alltid oppe! :-). Om du titter på planløsninger så vil du se at selv de Kaber, Bjøller ++ ikke er i nærheten av å ha den skapplassen + at de i tillegg må re opp sittegruppa!!

Prisen vi betaler er selvsagt at midtsitteren ikke skal sammenlignes med en stor rundsitter, slik dere har i deres Kabe.

(Vi har modifisert den bakerste salongen til soveplass til 2, slik at alle ungene sover der. Skal lage en bildeserie med mål og priser på hva en slik modifikasjon koster for de interesserte)
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 11:26

Betty

BTW...du sammenligner kanskje deres gamle Hobby 496 UFe med deres nye Kabe 780 TDL? he he...
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 11:38

thor_egil skrev:
Betty

BTW...du sammenligner kanskje deres gamle Hobby 496 UFe med deres nye Kabe 780 TDL? he he...

Er vel ikke verre dét, enn å sammenligne hobby 650 med Hacienda vel...?? confused
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 11:42

Betty

Ha ha....Nei, men styrkeforholdet bør vel være omvendt mener jeg.. he he...
At en Kabe 780 har mer skapplass enn en Hobby 496 kaller vel neppe på de store overskriftene.
At en Hobby 650 har mer skapplass enn en Kabe 1000 er vel noe annet.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 11:45

thor_egil skrev:
Betty

Det er jo bra. Men slik det er for oss, når vi ser på vogner på ca 650, og skal ha senger til 6 stk, så har de nordiske vognene ofte brukt opp skap til skapkøyer og den slags. Med KMFe'en har vi sengeplass til 6, hauger og lass av skap og midtsitteren alltid oppe! :-). Om du titter på planløsninger så vil du se at selv de Kaber, Bjøller ++ ikke er i nærheten av å ha den skapplassen + at de i tillegg må re opp sittegruppa!!

Prisen vi betaler er selvsagt at midtsitteren ikke skal sammenlignes med en stor rundsitter, slik dere har i deres Kabe.

(Vi har modifisert den bakerste salongen til soveplass til 2, slik at alle ungene sover der. Skal lage en bildeserie med mål og priser på hva en slik modifikasjon koster for de interesserte)

Klart.... dette har med produsentenes løsninger å gjøre..... vil bare rette oppmerksomheten din da mot Kabe 780 GDL - testvinneren på barnerom (som omtalt på forsiden av bobilnytt.no). Denne løsningen er jo genial for en barnefamilie.... uten at jeg skal uttale meg om hva som funker best for familier som har fått det for seg at de skal befolke verden alene... Laughing

Vår Kabe 780 TDL er selvsagt en ego-vogn for 2 voksne som ikke gidder å ha med ungene lenger...... Vi kunne da prioritere stort bad, ingen skapkøyer, stor rundsitter, frokostgruppe etc.


Sist endret av Betty Boop den Man 18 Aug 2008 - 11:48, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 11:47

thor_egil skrev:
Betty

Ha ha....Nei, men styrkeforholdet bør vel være omvendt mener jeg.. he he...
At en Kabe 780 har mer skapplass enn en Hobby 496 kaller vel neppe på de store overskriftene.
At en Hobby 650 har mer skapplass enn en Kabe 1000 er vel noe annet.

Men en Kabe Hacienda 1000 kan du få skreddersydd akkurat etter ditt behov..... Det er dét som er så fint med Nordiske vogner - du kan få de tilpasset i motsetning til de kontinentale....
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 11:58

Betty Boop skrev:
thor_egil skrev:
Betty

Ha ha....Nei, men styrkeforholdet bør vel være omvendt mener jeg.. he he...
At en Kabe 780 har mer skapplass enn en Hobby 496 kaller vel neppe på de store overskriftene.
At en Hobby 650 har mer skapplass enn en Kabe 1000 er vel noe annet.

Men en Kabe Hacienda 1000 kan du få skreddersydd akkurat etter ditt behov..... Det er dét som er så fint med Nordiske vogner - du kan få de tilpasset i motsetning til de kontinentale....

Ser at GDL har to svære skap ved siden av dobbelt senga... og de svelger vel rimelig godt unna tenker jeg.. så jeg skal vel ikke yppe meg altfor mye med skapplassen! Smile
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 12:04

Men 4 køyesenger og stor salong + dobbeltseng... da må du jo kjøpe en Hacienda 1000 .....eller Hobby 720 UKFE...og da har du vel nok til overs til trekkbil om du velger Hobby! lol!


Sist endret av thor_egil den Man 18 Aug 2008 - 13:21, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 12:55

thor_egil skrev:
Betty Boop skrev:
thor_egil skrev:
Betty

Ha ha....Nei, men styrkeforholdet bør vel være omvendt mener jeg.. he he...
At en Kabe 780 har mer skapplass enn en Hobby 496 kaller vel neppe på de store overskriftene.
At en Hobby 650 har mer skapplass enn en Kabe 1000 er vel noe annet.

Men en Kabe Hacienda 1000 kan du få skreddersydd akkurat etter ditt behov..... Det er dét som er så fint med Nordiske vogner - du kan få de tilpasset i motsetning til de kontinentale....

Ser at GDL har to svære skap ved siden av dobbelt senga... og de svelger vel rimelig godt unna tenker jeg.. så jeg skal vel ikke yppe meg altfor mye med skapplassen! Smile

Puhhh..... godt å høre! 720 UKFe til begjær - Page 3 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 12:58

B.B.

Hvordan vil du karakterisere sittekomforten i Kabe kontra Hobby ? Jeg føler at jeg sitter tvers igjennom stoppingen på Hobby,mens på Kabene våre har komforten vært aldeles utmerket.Både sofaer og ikke minst senger.Dobbeltsenga på Onyxen var nyyyydelig.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 15:29

ARVE skrev:
B.B.

Hvordan vil du karakterisere sittekomforten i Kabe kontra Hobby ? Jeg føler at jeg sitter tvers igjennom stoppingen på Hobby,mens på Kabene våre har komforten vært aldeles utmerket.Både sofaer og ikke minst senger.Dobbeltsenga på Onyxen var nyyyydelig.

Høye G krefter Arve?
Neida, skal tildels være enig med deg jeg. Hobby er nok litt myk i rundsitteren. Mens for eks Knaus er alt for hard. Best sittekomfor får mann nok i Bjølle og Kabe. Er enig med deg der.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 17:03

Tom RS.

He ??? Nå stå'kke væla til påske !!!!!
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 17:24

Arve

Veit du ikke at vi Hobby-eiere er tvers igjennom ærlige mennesker, transparente i våre holdninger som et glass med norsk kildevann!!!
Vi er erkjennende mennesker, uten skjulte agendaer og ambisjoner...Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 17:26

Thor Egil.

Å gudskjelov,da er det håp for Moder Norge....,for dere er jo maaaaaange !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 17:31

ARVE skrev:
Tom RS.

He ??? Nå stå'kke væla til påske !!!!!
vææææææ gjør den ikke? Hvor skal jeg da sette vogna?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 17:34

Tom RS.

Lenge til påske ennå.Du kan ennå begjære vogna en stund til.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 17:42

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
B.B.

Hvordan vil du karakterisere sittekomforten i Kabe kontra Hobby ? Jeg føler at jeg sitter tvers igjennom stoppingen på Hobby,mens på Kabene våre har komforten vært aldeles utmerket.Både sofaer og ikke minst senger.Dobbeltsenga på Onyxen var nyyyydelig.

Høye G krefter Arve?
Neida, skal tildels være enig med deg jeg. Hobby er nok litt myk i rundsitteren. Mens for eks Knaus er alt for hard. Best sittekomfor får mann nok i Bjølle og Kabe. Er enig med deg der.

Tom RS

Er du sikker på at du er helt frisk, litt ny side av deg dette.

Håper det går over, fort.
Til Toppen Go down
Sponsored content





720 UKFe til begjær - Page 3 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
720 UKFe til begjær
Til Toppen 
Side 3 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Hobby 720 ukfe
» 720 ukfe som kjørevogn
» Øke totalvekt på 2012 720 UKFE
» Stort Kjøleskap 720 ukfe
» 3 spørsmål om lys og knapper i 08 720 UKFe

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: