CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingplasser

Go down 
+17
Admin
Lars Egil
lars k
Pondus
Arnfinn
hoto
Thomas
Camping Kai
JR hansen
Kurt
Sten Rune
frank
SantaFeCM07
Jan Ole
Johnny
Elisabeth
Jan
21 posters
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 18:39

Her skal jeg ha vogna fast fra og med neste vår.




Arrow http://www.legaacamping.no/
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 18:47

Men denne sommeren skal vi hit.

http://www.gustavsvik.se/index.html
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 18:48

Ser ut som idyllisk flott plass Bubbe Smile
Variert natur og ferskvann Razz det er trivelig!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 19:00

Fred

Yes, og 50 min å kjøre fra byen. Akurat passe for ungene.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 19:08

her er sommercampen vår iTafjord på møre
http://www.tafjord-camping.no/
og vintercampingen fra neste vinter
http://www.fjellstova.no/
mer info på hjemmesiden min
http://www.freewebs.com/jrhbygg/
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 19:17

http://www.barnascamping.no/

Henger meg på bølgen Smile
Det er planen for i år, så får vi se hvor det bærer. Visst det blir noe vintercamp må vi bytte plass.. for her er det bare sommer åpent.

Fred R
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 19:21

Fred

Det så kjempefint ut der , men er dette en ny plass eller?
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 19:49

Nei, denne campingplassen tror jeg har eksistert siden 1968 om jeg ikke husker feil.
Tror det står noe info om det på websiden dems.

Flott for ungene med masse bademuligheter med ditto apparater.
5000m2 med lekeplass Smile
Og veldig stor plass til hver vogn. tror det er 15x15m vognplass ca. 225m2 Smile det er jo hygge!

Fred R
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:00

225 m2 med vognplass!!! Det er jo 1/4 av eiendommen min. Det må jo være kjempebra.
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:21

ja, de skryter litt av at de ikke står så tett som ellers. Og det er jo et pluss Smile
Får god plass til bil og besøk da!

Fred R
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:33

jrh

Er den sommercampen din langt i fra Åndalsnes? Skal kansje dit en tur i sommer på besøk til noen kjentsfolk.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:33

jeg holder til i Grindafjor feriesenter! ifra påske til ca oktober med untak av evt. kjøre turer med vogna i løpet av sommeren Very Happy

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:34

M.T.

Så det var deg ja.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:34

Fred R

en ting er i hvertfall sikkert... du har begitt deg ut på noe som er avhengighets-skapende!!!

vi begynnte i det små.... for noen sommeruker... og det har mere enn balla på seg....

Da jentene var små, og vi var ute på besøk, var det mere enn en gang vi hengte vogna på, la de i kjente omgivelser... hasse en babysitter i ruta på vogna... for så bare å løfte de over i bilen når vi reiste hjem på natta...

For oss som ikke har familie i byen, var det en flott mulighet for å kunne være sammen med venner...

mange bruksommeråder på ei vogn... om en bare har fantasi..

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:36

M.T

ja svært flott å se Morten her... Jeg ønsker deg velkommen jeg, selv om jeg ikke er admin....

Vegard
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:36

Bubbe skrev:
jrh

Er den sommercampen din langt i fra Åndalsnes? Skal kansje dit en tur i sommer på besøk til noen kjentsfolk.

Åndalsnes er endel mil unna ja Smile
Teksten camping ligger på Gvarv ( 1 mil sør for Bø i Telemark )
Husker jeg riktig ligger Åndalsnes litt nord på Vestlandet. ( stemmer det? )

Fred R
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:40

Vegard skrev:
Fred R

en ting er i hvertfall sikkert... du har begitt deg ut på noe som er avhengighets-skapende!!!

vi begynnte i det små.... for noen sommeruker... og det har mere enn balla på seg....

Da jentene var små, og vi var ute på besøk, var det mere enn en gang vi hengte vogna på, la de i kjente omgivelser... hasse en babysitter i ruta på vogna... for så bare å løfte de over i bilen når vi reiste hjem på natta...

For oss som ikke har familie i byen, var det en flott mulighet for å kunne være sammen med venner...

mange bruksommeråder på ei vogn... om en bare har fantasi..

Vegard

Tviler ikke ett eneste sekund på at denne Campingformen er avhengighetskapende!!
Kjenner jeg meg rett, kommer den vogna på bilen til bruk for hist og pist turer... Smile Men må nok la den stå rolig i sommer.

Har flere hundre mil kjøring som "standard" sommerferie over flere år. Og skal bli litt deilig denne sommeren og slappe helt av Smile Kanskje ta en pils på formiddagen Razz


PS! Sett på siden din? Kan endre den etter ønske.. Så kan du få siden sendt på mail, og uploade den på egen server visst du har.. ellers kan den ligge der en stund.


Fred R
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:44

fred skrev:
Bubbe skrev:
jrh

Er den sommercampen din langt i fra Åndalsnes? Skal kansje dit en tur i sommer på besøk til noen kjentsfolk.

Åndalsnes er endel mil unna ja Smile
Teksten camping ligger på Gvarv ( 1 mil sør for Bø i Telemark )
Husker jeg riktig ligger Åndalsnes litt nord på Vestlandet. ( stemmer det? )

Fred R


Du....spørsmålet var egentlig til jhr da siden han holder til på Møre.....
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:45

Å faen.... ( flau ) hehe


Fred R
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:46

Kanskje jeg skal lese mer å blande meg mindre... ler å ler Smile


Fred R
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 20:51

Neida.......lol . Det går kjempebra det du, det viser engasjementet som jo bare skal være der.

Visdomsord:
Det er bedre å tråkke litt i salaten enn å ramle i møkkjelleren.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 21:07

Bubbe skrev:
jrh

Er den sommercampen din langt i fra Åndalsnes? Skal kansje dit en tur i sommer på besøk til noen kjentsfolk.
du kjører enten over trollstigen til valldal og tar til venstre, totalt ca 7,5 mil, alternativt å kjøre i retning ålesund og ta av i retning geiranger og stordal men det er dobbelt så langt.
vi står fast der inne og har vogna 20 meter fra oppstillingsplassen til gjestene, som forøvrig er 0 meter fra resepsjon og sanitær av topp kvalitet. de leier og ut hytter, men hvem pokker som vil ligge i hytte når vogna er med på tur.
hjertelig velkommen skal du være, og tlf kan du få på pm om ønskelig
her er litt om campingen på tråden om campingplasser
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 21:12

jrh

Prøvde hjemmesiden til campingen men den var vist under oppdatering eller noe . Men de få bildene som er der sier jo noe da, fin plass.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 21:14

Bubbe skrev:
jrh

Prøvde hjemmesiden til campingen men den var vist under oppdatering eller noe . Men de få bildene som er der sier jo noe da, fin plass.

siden deres er ikke større, men se på min hjemmeside for der er mer bilder
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 21:23

jrh

Ser ryddig og ordentlig ut der.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 21:33

Bubbe skrev:
jrh

Ser ryddig og ordentlig ut der.
ja de er veldig nøye på at søpletømming og vask osv gjøres etter behov, flere ganger for dag om nødvendig cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 21:42

jrh skrev:
Bubbe skrev:
jrh

Ser ryddig og ordentlig ut der.
ja de er veldig nøye på at søpletømming og vask osv gjøres etter behov, flere ganger for dag om nødvendig cheers


Spesielt med små barn er jeg veldig nøye på dette med at det skal se litt ordentlig ut rundt meg. Var innom en liten plass noen mil sør for her jeg bor i sommer og der var tømming for vogndassen oppi en 200ltr. tønne med en treplate som lokk.
Til Toppen Go down
Elisabeth
BARON!
BARON!
Elisabeth


Female
Antall Innlegg : 2482
Age : 54
Localisation : Bergen
Registration date : 12.03.2007

Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 21:42

Vi skal ha vognen vår på Voss, ca. en time og ett kvarter å kjøre fra Bergen. Stedet heter Opkvitne, og plassen skal visst være klar til påske.
Vi gleder oss!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeMan 12 Mar 2007 - 21:44

Elisabeth skrev:
Vi skal ha vognen vår på Voss, ca. en time og ett kvarter å kjøre fra Bergen. Stedet heter Opkvitne, og plassen skal visst være klar til påske.
Vi gleder oss!


Fint på Voss! Kjørte mye forbi der på veg nordover når jeg var yngre, og da var vi altid innom i Voss for å spise og hvile bena og hodet litt før vi reiste videre.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeTir 13 Mar 2007 - 16:48

Elisabeth

vi campet for noen år siden på voss, nedtil et vann, er det der?? mener det var nokså nær sentrum...

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeTir 13 Mar 2007 - 16:54

jrh skrev:
her er sommercampen vår iTafjord på møre
http://www.tafjord-camping.no/
og vintercampingen fra neste vinter
http://www.fjellstova.no/
mer info på hjemmesiden min
http://www.freewebs.com/jrhbygg/

halløy jrh
vi havner i på valsøya i ferien, før vi atter drar til dovre, er vel ikke langt unna tafjord?

numpsey
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeTir 13 Mar 2007 - 17:04

numpsey

Vi har på noen av våre høst-turer ligget på Furulyhaugen camping på Dovre... kjenner du denne?? Vi har likt oss godt der...

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeTir 13 Mar 2007 - 17:07

vegard

jadda furuhaugly ligger ca to km sør for hageseter, fint der, mer i ly der da- hos oss er det svært åpent,mer vind,men mer utsikt over viddene- som vi liker! prøv hageseter til høsten, så skal jeg få laget ostekake og kaffe!

numpsey
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeTir 13 Mar 2007 - 17:14

numpsey

He-he.... tennene løper i vann!!!

skal jo antakelig til Vesterålen med vogna i sommer, så jeg kjører over det to ganger med vogn i sommer og... Jeg kjører nemlig alltid Gudbrandsdalen.... der er det jo masse å se på!!

I Østerdalen ser en jo det samme som om jeg tar med meg en stol oppi lia her, Skau, skau, skau, skau..... time etter time etter time.... Vårt lands svar på Nord-Finland!!!... der også fra Steinkjer, til Mosjøen da....
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitimeTir 13 Mar 2007 - 17:15

numpsey skrev:
jrh skrev:
her er sommercampen vår iTafjord på møre
http://www.tafjord-camping.no/
og vintercampingen fra neste vinter
http://www.fjellstova.no/
mer info på hjemmesiden min
http://www.freewebs.com/jrhbygg/

halløy jrh
vi havner i på valsøya i ferien, før vi atter drar til dovre, er vel ikke langt unna tafjord?

numpsey
det er vel ca 4-5 timer å kjøre tenker jeg så en dagstur er jo utelukket
Til Toppen Go down
Sponsored content





Campingplasser Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Campingplasser
Til Toppen 
Side 1 av 11Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» Campingplasser
» Campingplasser.
» Campingplasser i MR og SF
» Forhåndsbestilling av plass på campingplasser
» Campingplasser ved Brüssel.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: