CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingplasser

Go down 
+17
Admin
Lars Egil
lars k
Pondus
Arnfinn
hoto
Thomas
Camping Kai
JR hansen
Kurt
Sten Rune
frank
SantaFeCM07
Jan Ole
Johnny
Elisabeth
Jan
21 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next
AvInnlegg
Admin
Admin
Admin
Admin


Male
Antall Innlegg : 431
Registration date : 08.03.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 13 Nov 2007 - 8:51

Spikerteltet er en begrensning for Kfu'n.. men finnes jo andre vogner Smile
Ved hjelp av en forhandler, kunne jo en testvogn blitt med på tur..
Mulighetene er det man må se, det har du rett i Arve.

Men nå må jeg reise på arbeid.
Til Toppen Go down
http://www.caravanforum.no
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 13 Nov 2007 - 9:04

Fred.

Eller om alle gjør som meg,og kjøper seg en ekstravogn.Hehe,selvskryt ja !!!!
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 13 Nov 2007 - 9:13

Der jo ikke alle som har råd til en 790 på fast plass, en ML til å dra OG en reisevogn av edelt merke..... Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 13 Nov 2007 - 9:18

Lars Egil.

Nei,og det har jo egentlig ikke jeg heller da.Hehe.

Reisevogna er det jo ikke så mye penger i da,men har litt lån på den en liten stund til,så den er jo ikke gratis den heller.Betaler jo forsikring og årsavgift på den og,så det er egentlig dyr moro for et par ukers tur på sommeren.
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 13 Nov 2007 - 9:25

Er ikke ML + 790 en perfekt reiseekvipasje også da....?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 13 Nov 2007 - 9:31

Lars Egil.

Hehe,joda meget kjørbart det der.Men deilig å slippe å rive ned teltet og bare hente Polaren 200 meter unna,og kjøre i vei.Og på Öland kan det være trangt,så en 790 er ingen drøm der i fellesferien.Polar 520'en funker flott til sommerbruk,da man jo har andre behov enn på vinteren.Har jo og et fortelt i full størrelse til den,så for oss tre holder det for et par uker i ferien.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 22:24

Jeg vet at det for en stund siden ble diskutert hvilke campingplasser som var "beboelige" i Oslo, men har ikke lykkes å finne innleggene som omhandlet det.

Hvis det er sånn at man er "nødt til" å tilbringe 3-4 dager med vogn i Oslo-området, hvilken campingplass anbefales?

Skjønte vel av den forrige diskusjonen at ingen fikk direkte varme anbefalinger, men jeg spør likevel. Vi SKAL tilbringe noen dager der (jeg har med andre ord fått et direktiv av min bedre halvdel).
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 22:34

Sten skrev:
Jeg vet at det for en stund siden ble diskutert hvilke campingplasser som var "beboelige" i Oslo, men har ikke lykkes å finne innleggene som omhandlet det.

Hvis det er sånn at man er "nødt til" å tilbringe 3-4 dager med vogn i Oslo-området, hvilken campingplass anbefales?

Skjønte vel av den forrige diskusjonen at ingen fikk direkte varme anbefalinger, men jeg spør likevel. Vi SKAL tilbringe noen dager der (jeg har med andre ord fått et direktiv av min bedre halvdel).


Har blitt frarådet å besøke Oslo Fjordcamp, på generellt grunnlag. Vi skal bo litt lengre sør noen dager, rund Moss en plass tenker jeg. Nes camping eller Vestby hyttepark.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 22:37

Det finnes vist mye bedre plasser å velge i en liten kjøretur vest eller øst eller nord for hovedstaden.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 22:48

Rune (eller andre)

La inn spørsmålet på NCC også og fikk tips om Larkollen.

Meninger om den? I hvilken retning ligger den?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:02

Sten

Larkollen ligger i Øsfold, litt utenfor Moss.... det er vel en liten time inn til Oslo... vestby er jo halve avstanden....
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:04

Larkollen er sør for Moss, og et godt stykke fra Oslo.
Jeg syns plassen er litt oppskrytt.

Oppover mot Oppaker er det en fin plass, langs elva på veien mot Kløfta..

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:05

Vegard skrev:
Sten

Larkollen ligger i Øsfold, litt utenfor Moss.... det er vel en liten time inn til Oslo... vestby er jo halve avstanden....

Var inne på NCC, og der fikk ingen av campingene i selve Oslo noen spesielt gode tilbakemeldinger.

En times kjøreavstand betyr ikke all verden.

Du nevnte Vestby. Er det navnet på campingen? Standard?
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:08

Ville valgte denne foran Larkollen tror jeg..http://www.ramton.no/
Superfin beliggenhet iallefall

Legacy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:12

Sten ¨

jeg kjenner ikke den i vestby, annet enn at jeg vet det er en der, og husker heller ikke navnet, men det er vel mere noe hytteutleie, med mulighet for camping tror jeg.....

Har prøvd de i Oslo, og de frarådes..... Oslo fjordcamping feks, hørtes så idyllisk ut..... men for et høl......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:14

Sten

den Legacy foreslår er absolutt et bra alternativ.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:16

Legacy skrev:
Ville valgte denne foran Larkollen tror jeg..http://www.ramton.no/
Superfin beliggenhet iallefall

Legacy

Sjekket linken du la inn. Ser ikke så alle verst ut.

Vi er to familier i lag, så jeg får ta for meg innsamlet info. til neste "møte" Smile Smile

Takk så langt

Vegard
Ser bra ut ja. Takk til deg og.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:32

Sten skrev:
Rune (eller andre)

La inn spørsmålet på NCC også og fikk tips om Larkollen.

Meninger om den? I hvilken retning ligger den?


Vi vurderer faktisk Larkollen ....

vi får se.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:33

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:38

Rune skrev:
http://www.vestbyhyttepark.no/

Takker og lagrer.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeMan 25 Feb 2008 - 23:58

Sten


Ei kusine av kjerringa bor omtrent rett over veien for den hytteparken, og sier det er helt greit der. Er jo nesten helt nytt. Det bor en del Polakker der for tiden, men det merker man ikke så mye til i sesongen da det er så mange andre der.
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 0:26

Rune skrev:
Sten skrev:
Rune (eller andre)

La inn spørsmålet på NCC også og fikk tips om Larkollen.

Meninger om den? I hvilken retning ligger den?


Vi vurderer faktisk Larkollen ....

vi får se.

MOSS MEN VÆRE UTE I GOOOOOOOOOOOOO TID:lol!:
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 9:28

Sten skrev:
Jeg vet at det for en stund siden ble diskutert hvilke campingplasser som var "beboelige" i Oslo, men har ikke lykkes å finne innleggene som omhandlet det.

Hvis det er sånn at man er "nødt til" å tilbringe 3-4 dager med vogn i Oslo-området, hvilken campingplass anbefales?

Skjønte vel av den forrige diskusjonen at ingen fikk direkte varme anbefalinger, men jeg spør likevel. Vi SKAL tilbringe noen dager der (jeg har med andre ord fått et direktiv av min bedre halvdel).

Hei Sten

Hva med å tenke i en annen retning......... Jeg kan varmt anbefale Frognerstrand camping. Den ligger en 40-50min i retning Skarnes fra Oslo. En koselig, rolig og ren camping - med fint sanitæranlegg- hun minste jenta vår storkosa seg der. Ligger ved et vann/Glomma og har fin sandstrand. Vi skulle bare overnatte ei natt der i 2006 og ble vel en 3-4 netter tror jeg. Kan absolutt anbefales varmt.........

http://www.frognerstrand.no/

Lykke til.........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 22:48

May-Britt

Takk skal du ha. Den ser helt klart aktuell ut.

Har fått en del alternativer nå, så nå gjelder det å bli enige med "turpartnerne".

Uansett hva vi lander på skal jeg gi tilbakemelding her på forumet etter erfaringene vi gjør.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:17

johnsen camping skal visst være et bra sted om man ikke har med vogn
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:34

Jan skrev:
johnsen camping skal visst være et bra sted om man ikke har med vogn

Hmm... uten vogn?

Hallo Jan!!! Uten vogn??? confused confused confused
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:40


_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:42

Sten skrev:
Jan skrev:
johnsen camping skal visst være et bra sted om man ikke har med vogn

Hmm... uten vogn?

Hallo Jan!!! Uten vogn??? confused confused confused
kan hende det er vogn enten ingen veier, en vei, eller begge veiene.
vet mer i morgen
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:43

J.O. skrev:
Den ligger her

http://www.gulesider.no/kart/?id=p_0000180872900000000


Laughing


D.... d..... e d.. ! Fyll inn det som passer!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeTir 26 Feb 2008 - 23:44

lol! lol! lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeOns 27 Feb 2008 - 6:03

Jan skrev:
johnsen camping skal visst være et bra sted om man ikke har med vogn

Jan.

Hehe,ja bare spør Numpsey.Han ble i overkant bortskjemt hos meg,og måtte lage nye høl i beltespenna etterpå.Rulla hjem til Trondheim,med ølmage og tette blodårer.Kolesterolet rant av ham !!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeOns 27 Feb 2008 - 6:04

J.O. skrev:
Den ligger her

http://www.gulesider.no/kart/?id=p_0000180872900000000


Laughing

J.O.

Åjda,føler meg overvåket her nå !!!!! affraid affraid lol!
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeOns 27 Feb 2008 - 7:54

Vi tenkte vi skulle campe en natt her (http://www.camping.se/templates/product____8.aspx?prodId=3189) på vei til Örebro. Tipper datoen blir ca. 20.juli. Er det et triks å bestille plass for en natt?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeOns 27 Feb 2008 - 7:58

Lars Egil.

Den plassen ville jeg holdt meg unna.Det ligger en gærning fra Oslo der,med en Bjølle 790.Han er totalt uberegnelig og til stor fare for sine omgivelser.

Men ellers så behøver du ikke å booke der.Alltid en plass ledig.
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitimeOns 27 Feb 2008 - 8:04

lol! eg er ein knalltøff vestlending med Bjølle 600.... Very Happy Det ordnar seg nok Very Happy
Skal vi se etter 790 der da? Polaren da?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Campingplasser - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Campingplasser   Campingplasser - Page 9 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Campingplasser
Til Toppen 
Side 9 av 11Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» Campingplasser
» Campingplasser.
» Campingplasser i MR og SF
» Bra campingplasser Sverige?.
» Campingplasser på Sørlandet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: