| Campingplasser | |
|
+17Admin Lars Egil lars k Pondus Arnfinn hoto Thomas Camping Kai JR hansen Kurt Sten Rune frank SantaFeCM07 Jan Ole Johnny Elisabeth Jan 21 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Admin Admin
Antall Innlegg : 431 Registration date : 08.03.2007
| Tema: Re: Campingplasser Tir 13 Nov 2007 - 8:51 | |
| Spikerteltet er en begrensning for Kfu'n.. men finnes jo andre vogner Ved hjelp av en forhandler, kunne jo en testvogn blitt med på tur.. Mulighetene er det man må se, det har du rett i Arve. Men nå må jeg reise på arbeid. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Tir 13 Nov 2007 - 9:04 | |
| Fred.
Eller om alle gjør som meg,og kjøper seg en ekstravogn.Hehe,selvskryt ja !!!! |
|
| |
Lars Egil STATSMINISTER!!!
Antall Innlegg : 3858 Age : 52 Localisation : Bømlo Registration date : 20.06.2007
| Tema: Re: Campingplasser Tir 13 Nov 2007 - 9:13 | |
| Der jo ikke alle som har råd til en 790 på fast plass, en ML til å dra OG en reisevogn av edelt merke..... | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Tir 13 Nov 2007 - 9:18 | |
| Lars Egil.
Nei,og det har jo egentlig ikke jeg heller da.Hehe.
Reisevogna er det jo ikke så mye penger i da,men har litt lån på den en liten stund til,så den er jo ikke gratis den heller.Betaler jo forsikring og årsavgift på den og,så det er egentlig dyr moro for et par ukers tur på sommeren. |
|
| |
Antall Innlegg : 3858 Age : 52 Localisation : Bømlo Registration date : 20.06.2007
| Tema: Re: Campingplasser Tir 13 Nov 2007 - 9:25 | |
| Er ikke ML + 790 en perfekt reiseekvipasje også da....? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Tir 13 Nov 2007 - 9:31 | |
| Lars Egil.
Hehe,joda meget kjørbart det der.Men deilig å slippe å rive ned teltet og bare hente Polaren 200 meter unna,og kjøre i vei.Og på Öland kan det være trangt,så en 790 er ingen drøm der i fellesferien.Polar 520'en funker flott til sommerbruk,da man jo har andre behov enn på vinteren.Har jo og et fortelt i full størrelse til den,så for oss tre holder det for et par uker i ferien. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 22:24 | |
| Jeg vet at det for en stund siden ble diskutert hvilke campingplasser som var "beboelige" i Oslo, men har ikke lykkes å finne innleggene som omhandlet det.
Hvis det er sånn at man er "nødt til" å tilbringe 3-4 dager med vogn i Oslo-området, hvilken campingplass anbefales?
Skjønte vel av den forrige diskusjonen at ingen fikk direkte varme anbefalinger, men jeg spør likevel. Vi SKAL tilbringe noen dager der (jeg har med andre ord fått et direktiv av min bedre halvdel). |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 22:34 | |
| - Sten skrev:
- Jeg vet at det for en stund siden ble diskutert hvilke campingplasser som var "beboelige" i Oslo, men har ikke lykkes å finne innleggene som omhandlet det.
Hvis det er sånn at man er "nødt til" å tilbringe 3-4 dager med vogn i Oslo-området, hvilken campingplass anbefales?
Skjønte vel av den forrige diskusjonen at ingen fikk direkte varme anbefalinger, men jeg spør likevel. Vi SKAL tilbringe noen dager der (jeg har med andre ord fått et direktiv av min bedre halvdel). Har blitt frarådet å besøke Oslo Fjordcamp, på generellt grunnlag. Vi skal bo litt lengre sør noen dager, rund Moss en plass tenker jeg. Nes camping eller Vestby hyttepark. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 22:37 | |
| Det finnes vist mye bedre plasser å velge i en liten kjøretur vest eller øst eller nord for hovedstaden. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 22:48 | |
| Rune (eller andre)
La inn spørsmålet på NCC også og fikk tips om Larkollen.
Meninger om den? I hvilken retning ligger den? |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:02 | |
| Sten Larkollen ligger i Øsfold, litt utenfor Moss.... det er vel en liten time inn til Oslo... vestby er jo halve avstanden.... |
|
| |
Legacy CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 339 Registration date : 19.07.2007
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:04 | |
| Larkollen er sør for Moss, og et godt stykke fra Oslo. Jeg syns plassen er litt oppskrytt.
Oppover mot Oppaker er det en fin plass, langs elva på veien mot Kløfta..
Legacy | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:05 | |
| - Vegard skrev:
- Sten
Larkollen ligger i Øsfold, litt utenfor Moss.... det er vel en liten time inn til Oslo... vestby er jo halve avstanden.... Var inne på NCC, og der fikk ingen av campingene i selve Oslo noen spesielt gode tilbakemeldinger. En times kjøreavstand betyr ikke all verden. Du nevnte Vestby. Er det navnet på campingen? Standard? |
|
| |
Legacy CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 339 Registration date : 19.07.2007
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:08 | |
| Ville valgte denne foran Larkollen tror jeg..http://www.ramton.no/ Superfin beliggenhet iallefall
Legacy | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:12 | |
| Sten ¨ jeg kjenner ikke den i vestby, annet enn at jeg vet det er en der, og husker heller ikke navnet, men det er vel mere noe hytteutleie, med mulighet for camping tror jeg..... Har prøvd de i Oslo, og de frarådes..... Oslo fjordcamping feks, hørtes så idyllisk ut..... men for et høl...... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:14 | |
| Sten den Legacy foreslår er absolutt et bra alternativ..... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:16 | |
| - Legacy skrev:
- Ville valgte denne foran Larkollen tror jeg..http://www.ramton.no/
Superfin beliggenhet iallefall
Legacy Sjekket linken du la inn. Ser ikke så alle verst ut. Vi er to familier i lag, så jeg får ta for meg innsamlet info. til neste "møte" Takk så langt Vegard Ser bra ut ja. Takk til deg og. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:32 | |
| - Sten skrev:
- Rune (eller andre)
Meninger om den? I hvilken retning ligger den? Vi vurderer faktisk Larkollen .... vi får se. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:33 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:38 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Man 25 Feb 2008 - 23:58 | |
| Sten Ei kusine av kjerringa bor omtrent rett over veien for den hytteparken, og sier det er helt greit der. Er jo nesten helt nytt. Det bor en del Polakker der for tiden, men det merker man ikke så mye til i sesongen da det er så mange andre der. |
|
| |
ulla BARON!
Antall Innlegg : 2170 Localisation : Ski Registration date : 30.09.2007
| Tema: Re: Campingplasser Tir 26 Feb 2008 - 0:26 | |
| - Rune skrev:
- Sten skrev:
- Rune (eller andre)
Meninger om den? I hvilken retning ligger den?
Vi vurderer faktisk Larkollen ....
vi får se. MOSS MEN VÆRE UTE I GOOOOOOOOOOOOO TID:lol!: | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Tir 26 Feb 2008 - 9:28 | |
| - Sten skrev:
- Jeg vet at det for en stund siden ble diskutert hvilke campingplasser som var "beboelige" i Oslo, men har ikke lykkes å finne innleggene som omhandlet det.
Skjønte vel av den forrige diskusjonen at ingen fikk direkte varme anbefalinger, men jeg spør likevel. Vi SKAL tilbringe noen dager der (jeg har med andre ord fått et direktiv av min bedre halvdel). Hei Sten Hva med å tenke i en annen retning......... Jeg kan varmt anbefale Frognerstrand camping. Den ligger en 40-50min i retning Skarnes fra Oslo. En koselig, rolig og ren camping - med fint sanitæranlegg- hun minste jenta vår storkosa seg der. Ligger ved et vann/Glomma og har fin sandstrand. Vi skulle bare overnatte ei natt der i 2006 og ble vel en 3-4 netter tror jeg. Kan absolutt anbefales varmt......... http://www.frognerstrand.no/Lykke til......... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Tir 26 Feb 2008 - 22:48 | |
| May-Britt
Takk skal du ha. Den ser helt klart aktuell ut.
Har fått en del alternativer nå, så nå gjelder det å bli enige med "turpartnerne".
Uansett hva vi lander på skal jeg gi tilbakemelding her på forumet etter erfaringene vi gjør. |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Campingplasser Tir 26 Feb 2008 - 23:17 | |
| johnsen camping skal visst være et bra sted om man ikke har med vogn | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Jan Ole MODERATOR
Antall Innlegg : 13248 Age : 57 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Campingplasser Tir 26 Feb 2008 - 23:40 | |
| _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Tir 26 Feb 2008 - 23:43 | |
| |
|
| |
Jan Ole MODERATOR
Antall Innlegg : 13248 Age : 57 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Campingplasser Tir 26 Feb 2008 - 23:44 | |
| _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Ons 27 Feb 2008 - 6:03 | |
| - Jan skrev:
- johnsen camping skal visst være et bra sted om man ikke har med vogn
Jan. Hehe,ja bare spør Numpsey.Han ble i overkant bortskjemt hos meg,og måtte lage nye høl i beltespenna etterpå.Rulla hjem til Trondheim,med ølmage og tette blodårer.Kolesterolet rant av ham !!! |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Ons 27 Feb 2008 - 6:04 | |
| |
|
| |
| Tema: Re: Campingplasser Ons 27 Feb 2008 - 7:54 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Ons 27 Feb 2008 - 7:58 | |
| Lars Egil.
Den plassen ville jeg holdt meg unna.Det ligger en gærning fra Oslo der,med en Bjølle 790.Han er totalt uberegnelig og til stor fare for sine omgivelser.
Men ellers så behøver du ikke å booke der.Alltid en plass ledig. |
|
| |
| Tema: Re: Campingplasser Ons 27 Feb 2008 - 8:04 | |
| eg er ein knalltøff vestlending med Bjølle 600.... Det ordnar seg nok Skal vi se etter 790 der da? Polaren da? | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Campingplasser | |
| |
|
| |
| Campingplasser | |
|