CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 kvalitet/pris

Go down 
+17
Lars Egil
thor_egil
Igor
Camping Kai
OyvindSP
Jørn O
Harald
ulla
Cecotto
Black Betty
Sten Rune
hpk
Ronny
Johnny
Pondus
Jan Ole
Jan
21 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 12:40

Pussig hvordan noen "popper" opp her og skal beskrive for oss hvordan et forum skal drives,uten at de bidrar til noe som helst ellers her.

Ikke uenig i det som blir sagt,men skulle forumet baseres på folk som bare taster når de skal leke politimester Bastian,ville dette være en tom plass å være.

I løpet av 30.000 innlegg har Vegard og jeg produsert en helv... masse innlegg med campingrelatert stoff,som har hjulpet mange,og mange har ledd så de har grini av oss gang etter gang.

Hva har dere som nå står frem bidratt med ?????

Ikke uenig i oppstramminga her som sagt,men vis ansikt og bidra litt ellers og da om dere er så bekymra over forumets fremtid.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:25

Torry skrev:
Tove skrev:
Vegard skrev:
Igor skrev:
thor_egil skrev:
Arve/Vegard/May-Britt

Hør folkens....
Denne tråden handler om kvalitet og pris på vogner. For forumets ve og vel anbefaler jeg dere å ta dette på PM.... og kan ikke debatten kjøres der bør dere ta det i en tråd under Fri Prat.

Som jeg skrev i et innlegg tidligere: Forumet har mye å tjene i lengden på dette - og du, Vegard, kom med en meget god oppfordring om å begynne med selvjustis... Det et klokt og godt sagt!

Ser ut som om denne oppfordringen har endt i et knust glasshus.

Synes at forumet ødelegges av slike personangrep, og PMèr sendt i fortrolighet offentliggjøres som skitkasting.

Sjøl om dette ikke er i henhold til trådens opprinnelse, mener jeg at det bør skrives, da det ser ut som enkelte kan herse som de vil utenom "friprattråden" - uten påtale fra ADMIN.

Igor

har ikke offentliggjort noen PM, men jeg er villig til å gjøre det, om ADMIN skulle ønske det, for å få slutt på denne virksomheten som er blitt drevet i kulissene, og at i hvertfall at de andre deltakerene skal få øynene opp for hvilken virksomhet som her er bedrevet....

PM i fortrolighet er mere enn greit, men systematisk drittsending til mange her, er for meg galt! Har feks jeg skrevet litt med noen i en tråd her, går det ikke lang tid før den andre, får en PM med dritt og vas om meg.... eller andre her..

Forøvrig har jeg skrevet nok om denne saken nå, så får ADMIN ta dette.... vet han har fått henvendelse, og jeg kommer og til å ta kontakt med ham om dette....


Vegard er hensynsfull og det er jeg den første til å skrive under på.......

Og nå snakker jeg av erfaring......

Virker real og hensynsfull ja .... Shocked Shocked Shocked Shocked

Torry.

Til alles opplysning her,kan jeg bl.a. nevne at få personer her i landet har hjulpet flere med div. trøbbel på campingplasser rundt i landet enn Vegard.

Ja,han er sta som en gråstein,og skjuler aldri hva han mener,men gutten er snill som dagen er lang og ALDRI har det vært nei i hans munn om jeg har ringt og lurt på noe som går på tekniske ting,som han er brilliant på.

Og spar meg den som evnt. måtte komme med noe nonsens om Bjølle-klanen o.l. tøv.Vi er vanlige mennesker som elsker camping og har funnet vårt favorittmerke.Og vi får jaggu vår del av sarkasmer og finter vi og.Har fremstilles det ofte som om vi sitter som noen konger på en trone,og spytter på folk med andre vogner.Vegard har kompiser med Hobby,og jeg hadde som sagt det beste naboskap med Tom RS.,med Hobby.

Les for guds skyld mellom linjene her inne,og se humoren og ertinga,som
bare er "friendly fights".

At ikke alle skjønner min humor er greit,for jeg sliter litt med den selv jeg.

Men senk skuldrene 'a folkens,et caravanforum er moro og uhøytidelig.Ikke et leksikon eller oppslagsverk.Og den som leter,vil finne,mellom utskeielsene i trådene.

Og alternativet til det sosiale og dynamiske finnes.NCC-forumet.Da har man to muligheter med to forskjellige fora.Et saklig og "Ordnung muss sein" forum,med moderatorer som slår til om det er noe som er utenom reglene.Helt greit,men ikke noe for meg.

Og så har vi dette forumet,som er helt frivillig å logge seg på,og som i sin tid ble starta i humoren og det sosiales navn.

Og jada,det sklir litt ut her og der.Men alternativet er for mange her,intet !!!!!!

Så for dere som vil ha et A-4-forum.Sorry,jeg skal ikke bidra til det i hvert fall.Og jeg er her fremdeles etter lang tid,så kanskje det er sånn SJEFEN vil ha det her.Et privat forum starta av en gladgutt som liker gladgutter og gladjenter her inne.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:34

ARVE skrev:
Pussig hvordan noen "popper" opp her og skal beskrive for oss hvordan et forum skal drives,uten at de bidrar til noe som helst ellers her.

Ikke uenig i det som blir sagt,men skulle forumet baseres på folk som bare taster når de skal leke politimester Bastian,ville dette være en tom plass å være.

I løpet av 30.000 innlegg har Vegard og jeg produsert en helv... masse innlegg med campingrelatert stoff,som har hjulpet mange,og mange har ledd så de har grini av oss gang etter gang.

Hva har dere som nå står frem bidratt med ?????

Ikke uenig i oppstramminga her som sagt,men vis ansikt og bidra litt ellers og da om dere er så bekymra over forumets fremtid.

Enig med Arve.
... også må vi vel huske litt på hvordan forumet ble til, det var en skravlesyk gjeng (inkludert meg selv) som ønsket det sosiale aspekt. Noe vi ikke fikk lov til på NCC sine sider, og som jeg synes er synd.
Vi la i veg og lo oss halvt ihjel om broderiet til Morten, fjøla til Arve og senere Vegard, Tyskerplank som ble borte, slang dritt om vognene våre og til hverandre osv osv. Det var ikke vår intensjon å starte noe som skulle være faglig korrekt. Langt ifra, vi ville ha det gøy. Le så tårene trillet, og bli kjent med hverandre.

Siden den gang har ballen rulla, nå er det ikke 6 - 7 stykker lenger. Men 300. Om mann ikke har fått med seg starten, er det mye her inne som kan virke merkelig. Vi må kanskje ta en avgjørelse: skal vi ha det gøy, eller skal vi bli seriøse. Kanskje går det ikke ann å kombinere dette? Neimen om jeg vet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:39

ARVE skrev:
Torry skrev:
Tove skrev:
Vegard skrev:
Igor skrev:
thor_egil skrev:
Arve/Vegard/May-Britt

Hør folkens....
Denne tråden handler om kvalitet og pris på vogner. For forumets ve og vel anbefaler jeg dere å ta dette på PM.... og kan ikke debatten kjøres der bør dere ta det i en tråd under Fri Prat.

Som jeg skrev i et innlegg tidligere: Forumet har mye å tjene i lengden på dette - og du, Vegard, kom med en meget god oppfordring om å begynne med selvjustis... Det et klokt og godt sagt!

Ser ut som om denne oppfordringen har endt i et knust glasshus.

Synes at forumet ødelegges av slike personangrep, og PMèr sendt i fortrolighet offentliggjøres som skitkasting.

Sjøl om dette ikke er i henhold til trådens opprinnelse, mener jeg at det bør skrives, da det ser ut som enkelte kan herse som de vil utenom "friprattråden" - uten påtale fra ADMIN.

Igor

har ikke offentliggjort noen PM, men jeg er villig til å gjøre det, om ADMIN skulle ønske det, for å få slutt på denne virksomheten som er blitt drevet i kulissene, og at i hvertfall at de andre deltakerene skal få øynene opp for hvilken virksomhet som her er bedrevet....

PM i fortrolighet er mere enn greit, men systematisk drittsending til mange her, er for meg galt! Har feks jeg skrevet litt med noen i en tråd her, går det ikke lang tid før den andre, får en PM med dritt og vas om meg.... eller andre her..

Forøvrig har jeg skrevet nok om denne saken nå, så får ADMIN ta dette.... vet han har fått henvendelse, og jeg kommer og til å ta kontakt med ham om dette....


Vegard er hensynsfull og det er jeg den første til å skrive under på.......

Og nå snakker jeg av erfaring......

Virker real og hensynsfull ja .... Shocked Shocked Shocked Shocked

Torry.

Til alles opplysning her,kan jeg bl.a. nevne at få personer her i landet har hjulpet flere med div. trøbbel på campingplasser rundt i landet enn Vegard.

Ja,han er sta som en gråstein,og skjuler aldri hva han mener,men gutten er snill som dagen er lang og ALDRI har det vært nei i hans munn om jeg har ringt og lurt på noe som går på tekniske ting,som han er brilliant på.

Og spar meg den som evnt. måtte komme med noe nonsens om Bjølle-klanen o.l. tøv.Vi er vanlige mennesker som elsker camping og har funnet vårt favorittmerke.Og vi får jaggu vår del av sarkasmer og finter vi og.Har fremstilles det ofte som om vi sitter som noen konger på en trone,og spytter på folk med andre vogner.Vegard har kompiser med Hobby,og jeg hadde som sagt det beste naboskap med Tom RS.,med Hobby.

Les for guds skyld mellom linjene her inne,og se humoren og ertinga,som
bare er "friendly fights".

At ikke alle skjønner min humor er greit,for jeg sliter litt med den selv jeg.

Men senk skuldrene 'a folkens,et caravanforum er moro og uhøytidelig.Ikke et leksikon eller oppslagsverk.Og den som leter,vil finne,mellom utskeielsene i trådene.

Og alternativet til det sosiale og dynamiske finnes.NCC-forumet.Da har man to muligheter med to forskjellige fora.Et saklig og "Ordnung muss sein" forum,med moderatorer som slår til om det er noe som er utenom reglene.Helt greit,men ikke noe for meg.

Og så har vi dette forumet,som er helt frivillig å logge seg på,og som i sin tid ble starta i humoren og det sosiales navn.

Og jada,det sklir litt ut her og der.Men alternativet er for mange her,intet !!!!!!

Så for dere som vil ha et A-4-forum.Sorry,jeg skal ikke bidra til det i hvert fall.Og jeg er her fremdeles etter lang tid,så kanskje det er sånn SJEFEN vil ha det her.Et privat forum starta av en gladgutt som liker gladgutter og gladjenter her inne.

Hadde ja, men nå er det over. Ser at du har tenkt å flagge ut til Gol din tulling. Å ska du dær å gjøre????????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:42

Tom RS.

Never change a winning team.Og for SJEFEN er dette forumet sånn han vil ha det,og han koser seg over alle som har knytta kontakter,og som har blitt kompiser og venninner.Hvem kan si DET på NCC-forumet ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:44

Tom RS.

Måtte ta en kjapp beslutning nå,og totalt sett kom Gol best ut akkurat nå.Må tenke mye på hun på 15,som gjerne ville ha litt å glane på,utenom campingvogner og skispor.Gol har jo et trivelig sentrum,og det er og et badeland der.

Men Hobbyen din kan vel rulle en helg mot Gol før snøen kommer og vel ????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:45

ARVE skrev:
Tom RS.

Måtte ta en kjapp beslutning nå,og totalt sett kom Gol best ut akkurat nå.Må tenke mye på hun på 15,som gjerne ville ha litt å glane på,utenom campingvogner og skispor.Gol har jo et trivelig sentrum,og det er og et badeland der.

Men Hobbyen din kan vel rulle en helg mot Gol før snøen kommer og vel ????

Mange friske guttehvalper som kan holde veslejenta meg selskap....... kvalitet/pris - Page 6 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:50

ARVE skrev:
Tom RS.

Never change a winning team.Og for SJEFEN er dette forumet sånn han vil ha det,og han koser seg over alle som har knytta kontakter,og som har blitt kompiser og venninner.Hvem kan si DET på NCC-forumet ?

Du vet at jeg er litt sånn "NCC mann" fortsatt, derfor gjør det litt vondt å si at du har helt rett. Det er vel kanskje ikke så mange som er blitt gode Kom-pisser der. Synd at det ble som det ble med det NCC forumet.

Men jammen er jeg glad for at jeg begynte her inne, har blitt kjent med og møtt svært mange hyggelige mennesker, jada du også Arve. Very Happy som jeg setter stor pris på. Og jammen begynner ikke unga å bli litt kjent med hverandre også. Supert, bedre kan det ikke bli.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:51

Rune.

Hehe,mangler ikke på beilere nei.GRRRR !!!!!!! Min lille,som ble så altfor fort stor og hormonell !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:54

ARVE skrev:
Rune.

Hehe,mangler ikke på beilere nei.GRRRR !!!!!!! Min lille,som ble så altfor fort stor og hormonell !!!!

Nei synes ikke hun er for stor Arve, snerten kropp og fin stump
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Nei nå tror jeg ikke at jeg tør å reise til Gol gitt.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:56

Stakars Arve, nå kan jeg høre at han sliter....... hva var det klikket der ........ lader han hagla eller....... Arve..... Arve jeg mente det ikke
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:56

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Never change a winning team.Og for SJEFEN er dette forumet sånn han vil ha det,og han koser seg over alle som har knytta kontakter,og som har blitt kompiser og venninner.Hvem kan si DET på NCC-forumet ?

Du vet at jeg er litt sånn "NCC mann" fortsatt, derfor gjør det litt vondt å si at du har helt rett. Det er vel kanskje ikke så mange som er blitt gode Kom-pisser der. Synd at det ble som det ble med det NCC forumet.

Men jammen er jeg glad for at jeg begynte her inne, har blitt kjent med og møtt svært mange hyggelige mennesker, jada du også Arve. Very Happy som jeg setter stor pris på. Og jammen begynner ikke unga å bli litt kjent med hverandre også. Supert, bedre kan det ikke bli.

Tom RS.

Et bevis på at folks egne initiativ,utenom regelverk og en litt sigen organisasjon,er det som får frem det beste i folk,og som gjør at man kan slippe seg løs,og være seg selv,slik at man blir kjent med det egentlige mennesket bak en signatur.

Jeg er jo ingen herre med stor glede og sans for det autoritære og å bli fortalt hva jeg skal gjøre og si,og derfor er dette en fri sfære hvor man kan ha det litt artig,og samtidig dele av sine erfaringer,og å motta andres lærdom og erfaringer.

Men all ære til dere som gjør et ypperlig arbeid i NCC.

Men jeg er jo en fri sjel,og hater møter og protokoller,så det er ikke noe for meg.

Sier som OZZY."I'm just a rock'n'roll rebel"
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:57

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Rune.

Hehe,mangler ikke på beilere nei.GRRRR !!!!!!! Min lille,som ble så altfor fort stor og hormonell !!!!

Nei synes ikke hun er for stor Arve, snerten kropp og fin stump
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Nei nå tror jeg ikke at jeg tør å reise til Gol gitt.

Tom RS.

Eh........

SUGARDADDY !!!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:58

Tom RS skrev:
Stakars Arve, nå kan jeg høre at han sliter....... hva var det klikket der ........ lader han hagla eller....... Arve..... Arve jeg mente det ikke

Tom RS.

kvalitet/pris - Page 6 928394 kvalitet/pris - Page 6 928394 kvalitet/pris - Page 6 92321 kvalitet/pris - Page 6 92321
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:59

ARVE skrev:
Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Rune.

Hehe,mangler ikke på beilere nei.GRRRR !!!!!!! Min lille,som ble så altfor fort stor og hormonell !!!!

Nei synes ikke hun er for stor Arve, snerten kropp og fin stump
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Nei nå tror jeg ikke at jeg tør å reise til Gol gitt.

Tom RS.

Eh........

SUGARDADDY !!!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:01

Men hva har dette med kvalitet/pris og gjøre.

Jo .......uavhengig av kvaliteten på vogna og summen på ruta så er det gøy med forumet. Det er det vi vil frem til her, Arve og jeg. Om noen lurte
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:07

Tom RS.

Livskvalitet,helt gratis min venn.Dette forumet !!!!! Innen trådens opprinnelse.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:38

ARVE skrev:
Rune.

Hehe,mangler ikke på beilere nei.GRRRR !!!!!!! Min lille,som ble så altfor fort stor og hormonell !!!!

Jeg kan bidra med et par slamper på 21 som er ledig på markedet!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:42

B.B.

Hm,skummelt ordvalg der.Hehe.

Hun har en kar på 18,og det får jaggu holde.Hun er 15 forøvrig.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:46

ARVE skrev:
B.B.

Hm,skummelt ordvalg der.Hehe.

Hun har en kar på 18,og det får jaggu holde.Hun er 15 forøvrig.

Hmmm..... ja greit å holde seg til én av gangen.....

Ikke for dét - hadde hun valgt en av mine hadde hun fått 2 for 1...... de er jo kliss like.... clown
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:48

Er det noen som kan fortelle Betty at vi er tom for dasspapir ?

Ser hu er litt opptatt for tida ......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:49

B.B.

Puh,for avansert det der for en aldrende herre.

Men i disse tider...................
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:49

Rufus skrev:
Er det noen som kan fortelle Betty at vi er tom for dasspapir ?

Ser hu er litt opptatt for tida ......

Dette netthinne bildet trengte jeg IKKE. Pc på do?lol! lol! lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:50

Rufus skrev:
Er det noen som kan fortelle Betty at vi er tom for dasspapir ?

Ser hu er litt opptatt for tida ......

Rufus.

Ups,sitter du i en litt anstrengt posisjon akkurat nå ??? HEhe,skal si i fra til henne jeg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:53

Nå gikk kultursidene i Tønsberg Blad.... Gjøss var det Bob Geldof som kommer til Nøtterøy ? Vanskelig å se bildet klart i det fargespillet
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:56

Rufus.

Hm,du spiller ikke Bobby Brown og vel ????
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:59

ARVE skrev:
Rufus.

Hm,du spiller ikke Bobby Brown og vel ????

Syns jeg hørte han nynna på den da han skar ut av døra for å dra til Meny...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 15:01

B.B.

Hehe,tror jeg nok.Får bare håpe den blekka hans var tjukk nok til å gjøre grovarbeidet.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 15:05

ARVE skrev:
B.B.

Hehe,tror jeg nok.Får bare håpe den blekka hans var tjukk nok til å gjøre grovarbeidet.

Fader også...... jeg har jo ikke engang fått lest dagens Tønsbergs Blad.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 15:10

B.B.

Sånn smusslitteratur 'a gitt !!!!!
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 15:11

kvalitet/pris - Page 6 Mobilreklame-2
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 15:11

ARVE skrev:
B.B.

Sånn smusslitteratur 'a gitt !!!!!

Ja fyyysj...... !!! Nå henger abonnementet i en tynn tråd!
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 15:13

Men når det gjelder kvalitet vs pris..... kan en konkludere med at det som regel er en sammenheng mellom de? At man får det man betaler for?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 15:15

Lars Egil.

Kjenner svært lite til om Tønsberg blad er verdt prisen.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 15:16

Lars Egil skrev:
Men når det gjelder kvalitet vs pris..... kan en konkludere med at det som regel er en sammenheng mellom de? At man får det man betaler for?

Ja! Man må kunne si at pris/kvalitet henger sammen! (Jøsses..... hvordan kunne dette skje da?? Vi har jo sporet oss inn i trådens utgangspunkt igjen..... scratch )
Til Toppen Go down
Sponsored content





kvalitet/pris - Page 6 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 6 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
kvalitet/pris
Til Toppen 
Side 6 av 10Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» Pris på fukttest
» Platting, pris
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: