CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 kvalitet/pris

Go down 
+17
Lars Egil
thor_egil
Igor
Camping Kai
OyvindSP
Jørn O
Harald
ulla
Cecotto
Black Betty
Sten Rune
hpk
Ronny
Johnny
Pondus
Jan Ole
Jan
21 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AvInnlegg
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:24

Jeg synes når vi skriver her så skal det være med takt å tone,som man sier,jeg er dansk tåler en støt og jeg er ikke sur vis noen rakker ned på mig tverimott☀ bare sånn er jeg,tar alt med en klype salt her for å være hårsår her nytter ikke..

Og til alle husk (((jeg rabbit har den billigets vogn rabbit pig er stolt av det,men det var egentlig en dyrkjøpt erfaring for oss da vi er nybegynder hadde vi vist bedre hade vi valgt en annen vogn:71: ))
Jeg vil også si til alle her TAKK FOR UTROLIG LÆRDOM DERE GIR BORT I LIVET OM CAMPING.Vi her har lært så utrolig mye som vi tar med oss hvergang vi er i vogn,ja jeg printer noengange ut svar som jeg og mannen tester ut på vogna altså skruer osv,fik bruk for det i dag da fryseskapet ikke ville låse sig fram men noen ark vips der var det svar fra en av dere...
Til og med om telt har jeg kært Mai-Britt fant jo et kjmpe telt til oss som var en go pris på og ikke minst om vinter/universaltelt har vi lært mye om---
SÅ TAKKKKKK ALLESAMMEN DERE ER SÅ SKJØNNE JENTER//GUTTER..
Det varmer en gamel dames hjerte kvalitet/pris - Page 10 105977
Så klart det blev fejl side jeg skrev dette på..sorry allesammen..flower
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:27

Lady 1 skrev:
ARVE skrev:
Gerd.

Ta gjerne bilen min,vogna mi,kjerringa mi,men kødd f.... meg ikke med keisertittelen.Jeg har jo ikke noe liv utenom forumet,og ville umiddelbart ha knekt sammen fysisk og psykisk.


Nå er ikke jeg lesbe da din kødd, og vogn tja, bilen ok

Så kjerringa di for du slite med i 20-40 år til

Gerd.

Jøss,så gammaldags du er 'a. affraid affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:29

thor_egil skrev:
Arve

Ha ha....
Den var bra. Et utsøkt stykke ironi.... He he lol!

Men jo, jeg mente forsåvidt det med at man kan klå stjerner fra folk, dersom det er det eneste som hjelper, men i utgangspunktet mener jeg at man i et slikt forum bør kunne ha en forståelse for at tråder ikke skal torpederes.... slik vi nå sammen har gjort med denne....Smile

Thor Egil.

Hehe,kan ikke være uenig med deg der !!!! Og ironien sitter oftest ikke langt unna i mine innlegg,bare folk gidder å se etter. kvalitet/pris - Page 10 265129
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:31

ulla skrev:
Jeg synes når vi skriver her så skal det være med takt å tone,som man sier,jeg er dansk tåler en støt og jeg er ikke sur vis noen rakker ned på mig tverimott☀ bare sånn er jeg,tar alt med en klype salt her for å være hårsår her nytter ikke..

Og til alle husk (((jeg rabbit har den billigets vogn rabbit pig er stolt av det,men det var egentlig en dyrkjøpt erfaring for oss da vi er nybegynder hadde vi vist bedre hade vi valgt en annen vogn:71: ))
Jeg vil også si til alle her TAKK FOR UTROLIG LÆRDOM DERE GIR BORT I LIVET OM CAMPING.Vi her har lært så utrolig mye som vi tar med oss hvergang vi er i vogn,ja jeg printer noengange ut svar som jeg og mannen tester ut på vogna altså skruer osv,fik bruk for det i dag da fryseskapet ikke ville låse sig fram men noen ark vips der var det svar fra en av dere...
Til og med om telt har jeg kært Mai-Britt fant jo et kjmpe telt til oss som var en go pris på og ikke minst om vinter/universaltelt har vi lært mye om---
SÅ TAKKKKKK ALLESAMMEN DERE ER SÅ SKJØNNE JENTER//GUTTER..
Det varmer en gamel dames hjerte kvalitet/pris - Page 10 105977
Så klart det blev fejl side jeg skrev dette på..sorry allesammen..flower

Ulla.

We love you too !!!! Og gammal ????? Neida frue......,ung til sinns,og full av livsglede . cheers cheers
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:36

ARVE skrev:
ulla skrev:
Jeg synes når vi skriver her så skal det være med takt å tone,som man sier,jeg er dansk tåler en støt og jeg er ikke sur vis noen rakker ned på mig tverimott☀ bare sånn er jeg,tar alt med en klype salt her for å være hårsår her nytter ikke..

Og til alle husk (((jeg rabbit har den billigets vogn rabbit pig er stolt av det,men det var egentlig en dyrkjøpt erfaring for oss da vi er nybegynder hadde vi vist bedre hade vi valgt en annen vogn:71: ))
Jeg vil også si til alle her TAKK FOR UTROLIG LÆRDOM DERE GIR BORT I LIVET OM CAMPING.Vi her har lært så utrolig mye som vi tar med oss hvergang vi er i vogn,ja jeg printer noengange ut svar som jeg og mannen tester ut på vogna altså skruer osv,fik bruk for det i dag da fryseskapet ikke ville låse sig fram men noen ark vips der var det svar fra en av dere...
Til og med om telt har jeg kært Mai-Britt fant jo et kjmpe telt til oss som var en go pris på og ikke minst om vinter/universaltelt har vi lært mye om---
SÅ TAKKKKKK ALLESAMMEN DERE ER SÅ SKJØNNE JENTER//GUTTER..
Det varmer en gamel dames hjerte kvalitet/pris - Page 10 105977
Så klart det blev fejl side jeg skrev dette på..sorry allesammen..flower

Ulla.

We love you too !!!! Og gammal ????? Neida frue......,ung til sinns,og full av livsglede . cheers cheers

Thank you mi frind..
Allways happy drunken
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:36

Men..... skal vi runde av i denne tråden for nå og ta resten i pratetråden?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:38

Rune.

Du har selvsagt rett.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:38

ARVE skrev:
Rune.

Du har selvsagt rett.



Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
ivajaks




Male
Antall Innlegg : 13
Age : 72
Localisation : Mo i Rana, Nordland
Registration date : 25.04.2009

kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeOns 29 Apr 2009 - 14:19

Du er ganske trygg med cabby tror jeg. Den er blitt svært bra. Jeg har hatt 5 og de 4 siste har vært bra. Jeg tror det er blandt de beste, og har jo alt av sikkerhetsutstyr.
ps. alle merker kan jo ha vogner med feil på.
Til Toppen Go down
ivajaks




Male
Antall Innlegg : 13
Age : 72
Localisation : Mo i Rana, Nordland
Registration date : 25.04.2009

kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: isolasjon   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeLør 2 Mai 2009 - 23:03

Pondus skrev:
jkl skrev:
ARVE skrev:
Pondus.

Her er det noen som ikke er oppdatert når det gjelder isoleringen i vognene. Cabbyvognene er faktisk varmere.

Og den isoleringen deres er jo og legendarisk,i positiv forstand.

Arve.

Legendarisk er den men også oppskrydd. Kabe er faktisk en del bedre på isolering, men det har vel mest teoretisk verdi. I den virkelige verden er det nok ikke merkbare forskjeller for en vanlig campist....

Altså meg, som går under begrepet vanlig campist. Very Happy Very Happy Very Happy

jkl

Mener du jeg ikke hadde merket forskjell på Cabby og en konteniental vogn nå i vinter feks Question Question
Til Toppen Go down
tottla
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
tottla


Male
Antall Innlegg : 175
Age : 52
Localisation : Kløfta
Registration date : 30.07.2009

kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 23:52

Noe som undrer meg mht Kabe er brukt prisen iforhåld til feks. Polar.
Kabe ligger adskillig høyere i brukt- pris til tross for lik ny- pris..

Kan det ha noe med merkenavnet å gjøre??
Til Toppen Go down
Sponsored content





kvalitet/pris - Page 10 Empty
PosteTema: Re: kvalitet/pris   kvalitet/pris - Page 10 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
kvalitet/pris
Til Toppen 
Side 10 av 10Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Similar topics
-
» Pris på fukttest
» Platting, pris
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: