CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby 650KFU ny tråd

Go down 
+23
MartinB
Kaos
kbanto
Camping Kai
Ronny
ziri
fred
Remi
9na
Espen V
Thomas
RuneB
Jan
tittentei
hpk
thor_egil
Jan Ole
hoto
Elisabeth
Sten Rune
frank
Johnny
Hobbymann
27 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AvInnlegg
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Apr 2008 - 16:23

Rune skrev:
hpk skrev:
Skal ta det opp med forhandleren. Jeg mener at så lenge det står i spekken at det skal være luke og ingenting annet er sagt, så skal det være luke.


Hvis det står i spesifikasjonene så har du vel betalt for den også ....
Har jo på sett og vis betalt for den, i og med at den står opplistet som standard utstyr, men jeg har ikke betalt noe ekstra utover prisen på vogna. Det er jo lett å hevde at det evt. fradraget ligger iberegnet i mellomlegget mellom Truma og Alde også. Vi får se......
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Apr 2008 - 16:25

J.O. skrev:
Krasjer vel med vanntanken og til en viss grad?
Vanntank er det på de med Truma også så det burde ikke være noe problem.
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Apr 2008 - 16:31

Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Må da gå an å legge om det der....

I såfall må en nok og flytte lufterene etc og.... for dette blir vel i såfall et av de høyeste stedene på sløyfa......
Det har du nok rett i , Vegard. Det er mye annet som sikkert også må gjøres om, bl.a plata som sikrer luftspalte mot veggen, vannslanger osv. Har absolutt ikke tenkt å gå på det selv.
Enden på visa blir nok vogn uten luke siden det er det som later til å være standard når det er Alde fyring.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Apr 2008 - 16:50

hpk skrev:
J.O. skrev:
Krasjer vel med vanntanken og til en viss grad?
Vanntank er det på de med Truma også så det burde ikke være noe problem.

Er ikke vanntanken under sittebenken på vognene med Thruma, da? scratch
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Apr 2008 - 16:59

Tror vanntanken er på samme sted. Bilder av vogner med luke viser at vannpåfyllinga er på samme sted som på min, bak hjulene på venstre side.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Apr 2008 - 18:29

vanntanken på en 650 kfu m/thruma, er under sengen inn mot kjøkken benken!
luka ligger bak tanken igjen!
Til Toppen Go down
tittentei




Antall Innlegg : 9
Registration date : 04.05.2008

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Mai 2008 - 0:31

Har selv en hobby kfu 650 med alde. Jeg tenker og sette inn lasteluke og vannrørene dekker jeg bare til med perforert aluminiums beslag da er de beskyttet samt at de slipper gjennom varmen fra radiatoren skulle gå greit det?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Mai 2008 - 0:47

tittentei skrev:
Har selv en hobby kfu 650 med alde. Jeg tenker og sette inn lasteluke og vannrørene dekker jeg bare til med perforert aluminiums beslag da er de beskyttet samt at de slipper gjennom varmen fra radiatoren skulle gå greit det?
høres ut til å funke greit det så lenge det gjøres skikkelig med luka slik at lekkasje unngås.
Til Toppen Go down
tittentei




Antall Innlegg : 9
Registration date : 04.05.2008

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Mai 2008 - 9:48

Det må da gå an og sette inn en lasteluke på kfu selv om det er aldefyr. Ser for meg at det bare er og knekke et beslag i perforerte plater som beskytter vannrørene og samtidig slipper varmen gjennom fra radiatoren.Jeg skal hvertfall prøve dette på vår vogn samt få satt inn en luke i barnerom. Har nettop fått bygd om strømmen med og fjerne omformeren og den gamle laderen og erstattet den med 25 amp mascot lader samt 115 ah batteri dette funker meget bra. tongue
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Mai 2008 - 9:53

tittentei skrev:
Det må da gå an og sette inn en lasteluke på kfu selv om det er aldefyr. Ser for meg at det bare er og knekke et beslag i perforerte plater som beskytter vannrørene og samtidig slipper varmen gjennom fra radiatoren.Jeg skal hvertfall prøve dette på vår vogn samt få satt inn en luke i barnerom. Har nettop fått bygd om strømmen med og fjerne omformeren og den gamle laderen og erstattet den med 25 amp mascot lader samt 115 ah batteri dette funker meget bra. tongue

tittentei

det er jo bare å legge om rørene, legger du de opp, må du ha luftenippler på de, fordi det blir høyeste punkt, og der samler lufta seg
Til Toppen Go down
RuneB
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 53
Age : 46
Registration date : 24.05.2008

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 20:46

Hvor solid r taket på disse vognene? kan en gå oppå så en får vasket ordentlig?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 20:51

Rune B

Hobby er den vogna på markedet som har de tynneste alu-platene. denne er så limt rett på et mykt inderlag, som er isolasjonen.

Styrken i selve taket, er god nok til at du kan krabbe eller gå oppå der, men knær etc etterlater seg tydelige bulker i takplata..... _spiller ingen rolle for noen, men jeg ville ikke hatt dette.

skaff det et par tykke isoporplater som du går/og kryper på, når du er der oppe, da ungår du disse irriterende bulkene...... Du får sikkert et par vrakplater på en byggvare
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 20:58

Har selv en 2003 650 KFU. Plassmessig er det noe trangt ja. Men vi valgte denne pga løsning og det at bilen ikke drar mere (lovlig da). Vi skal altså ha den som reisevogn i sommerhalvåret (eller sommermåneden). Vi har også bare truma med gulvvarme. Skal vintercampe på Dagali i vinter så vi er litt spente nå. Reiser opp i morgen. De andre på forumet ser på meg og Tom RS som suicidale, men pytt.. Jeg har også tre luker på vogna mi. Men det er en ting jeg lurer på. Jeg har en "alu-pinne" som stikker på ganske langt fremme på draget, hva er dette? Ser ut til at man kan stille på den, har ikke klart å rikke den. Har ikke tørt å bruke tanga enda...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:09

Thomas skrev:
Har selv en 2003 650 KFU. Plassmessig er det noe trangt ja. Men vi valgte denne pga løsning og det at bilen ikke drar mere (lovlig da). Vi skal altså ha den som reisevogn i sommerhalvåret (eller sommermåneden). Vi har også bare truma med gulvvarme. Skal vintercampe på Dagali i vinter så vi er litt spente nå. Reiser opp i morgen. De andre på forumet ser på meg og Tom RS som suicidale, men pytt.. Jeg har også tre luker på vogna mi. Men det er en ting jeg lurer på. Jeg har en "alu-pinne" som stikker på ganske langt fremme på draget, hva er dette? Ser ut til at man kan stille på den, har ikke klart å rikke den. Har ikke tørt å bruke tanga enda...

Thomas

spander på noen el-jet, og du får det svært bra der.......
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:17

Thomas skrev:
Har selv en 2003 650 KFU. Plassmessig er det noe trangt ja. Men vi valgte denne pga løsning og det at bilen ikke drar mere (lovlig da). Vi skal altså ha den som reisevogn i sommerhalvåret (eller sommermåneden). Vi har også bare truma med gulvvarme. Skal vintercampe på Dagali i vinter så vi er litt spente nå. Reiser opp i morgen. De andre på forumet ser på meg og Tom RS som suicidale, men pytt.. Jeg har også tre luker på vogna mi. Men det er en ting jeg lurer på. Jeg har en "alu-pinne" som stikker på ganske langt fremme på draget, hva er dette? Ser ut til at man kan stille på den, har ikke klart å rikke den. Har ikke tørt å bruke tanga enda...

Håndbrekk?

Nesehjul?






Igjen, klarte ikke å holde meg. lol! lol! lol! lol! lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:19

Har tenkt og det Vegard. Var på leting etter disse jeg fant frem til de varmerørene jeg spurte om for en tid tilbake. Få en under sitteren foran og en under køyene bak holder tenker jeg. Bruker uansett ikke vogna hvis det synker for langt ned på det blå...
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:19

Thomas skrev:
Har selv en 2003 650 KFU. Plassmessig er det noe trangt ja. Men vi valgte denne pga løsning og det at bilen ikke drar mere (lovlig da). Vi skal altså ha den som reisevogn i sommerhalvåret (eller sommermåneden). Vi har også bare truma med gulvvarme. Skal vintercampe på Dagali i vinter så vi er litt spente nå. Reiser opp i morgen. De andre på forumet ser på meg og Tom RS som suicidale, men pytt.. Jeg har også tre luker på vogna mi. Men det er en ting jeg lurer på. Jeg har en "alu-pinne" som stikker på ganske langt fremme på draget, hva er dette? Ser ut til at man kan stille på den, har ikke klart å rikke den. Har ikke tørt å bruke tanga enda...

Seriøs nå. Er det den som står ved siden av en liten skala? I koblingen? Oppå?
Den viser graden av slitasje på koblingen/bremseklossene i antislingrekoblingen.
Kan IKKE stilles på.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89


Sist endret av J.O. den Lør 27 Sep 2008 - 21:20, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:20

J.O

Ha ha ha.. Døh, selv om jeg ikke er noen caravanekspet vet jeg faktisk hvordan håndbrekket ser ut.... Men nesehjul sier du???
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:21

J.O. skrev:
Thomas skrev:
Har selv en 2003 650 KFU. Plassmessig er det noe trangt ja. Men vi valgte denne pga løsning og det at bilen ikke drar mere (lovlig da). Vi skal altså ha den som reisevogn i sommerhalvåret (eller sommermåneden). Vi har også bare truma med gulvvarme. Skal vintercampe på Dagali i vinter så vi er litt spente nå. Reiser opp i morgen. De andre på forumet ser på meg og Tom RS som suicidale, men pytt.. Jeg har også tre luker på vogna mi. Men det er en ting jeg lurer på. Jeg har en "alu-pinne" som stikker på ganske langt fremme på draget, hva er dette? Ser ut til at man kan stille på den, har ikke klart å rikke den. Har ikke tørt å bruke tanga enda...

Seriøs nå. Er det den som står ved siden av en liten skala? I koblingen? Oppå?
Den viser graden av slitasje på koblingen/bresklossene i antislingrekoblingen.
Kan IKKE stilles på.

Har ikke tenkt over noen skala (som jeg husker i hvertfall)... Men du har sikkert rett. Skal i så fall ikke ta tanga på den Very Happy Ser bare ut som at det går an å stille den trinnvis... Lar den heller være da tror jeg..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:21

Thomas skrev:
J.O

Ha ha ha.. Døh, selv om jeg ikke er noen caravanekspet vet jeg faktisk hvordan håndbrekket ser ut.... Men nesehjul sier du???

Hjulet til nesa det vettu !!! Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 280457
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:23

ARVE skrev:
Thomas skrev:
J.O

Ha ha ha.. Døh, selv om jeg ikke er noen caravanekspet vet jeg faktisk hvordan håndbrekket ser ut.... Men nesehjul sier du???

Hjulet til nesa det vettu !!! Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 280457

skjønte det var noe... tar med lommelykta ut og ser om jeg finner det... Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:25

Thomas skrev:
Har tenkt og det Vegard. Var på leting etter disse jeg fant frem til de varmerørene jeg spurte om for en tid tilbake. Få en under sitteren foran og en under køyene bak holder tenker jeg. Bruker uansett ikke vogna hvis det synker for langt ned på det blå...

men det blir ofte kaldt på nettene, og da er det greit å ha sakene i orden.....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:35

Har 2 eljet ovner på 600w i vogna. Stiller termostaten på god innetemperatur og regulerer heller ned på w styrken på ovnene slik at de hele tiden gir en jevn varme. Begge ovnene har jeg bak i salongen. Holder kjempebra det. Og dersom nødvendig så fyrer vi opp trumaen i tillegg. Om natta så senker vi temperaturen godt ned. Har aldri frøset i vår vogn men så har det aldri vært kjøligere enn ca -15blå når vi har vært i vogna.
Lar alltid gulvvarmen stå på i salongen og på badet.
Tipset om å stille eljetene slik jeg gjør det fikk jeg fra vegard for et par år siden.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:39

Johnny skrev:
Har 2 eljet ovner på 600w i vogna. Stiller termostaten på god innetemperatur og regulerer heller ned på w styrken på ovnene slik at de hele tiden gir en jevn varme. Begge ovnene har jeg bak i salongen. Holder kjempebra det. Og dersom nødvendig så fyrer vi opp trumaen i tillegg. Om natta så senker vi temperaturen godt ned. Har aldri frøset i vår vogn men så har det aldri vært kjøligere enn ca -15blå når vi har vært i vogna.
Lar alltid gulvvarmen stå på i salongen og på badet.
Tipset om å stille eljetene slik jeg gjør det fikk jeg fra vegard for et par år siden.

Johnny

greit du syntes det funker, for jeg syntes det gir den beste komforten, og vogna oppleves da som jevnt lun og varm......
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:41

Vegard skrev:
Johnny skrev:
Har 2 eljet ovner på 600w i vogna. Stiller termostaten på god innetemperatur og regulerer heller ned på w styrken på ovnene slik at de hele tiden gir en jevn varme. Begge ovnene har jeg bak i salongen. Holder kjempebra det. Og dersom nødvendig så fyrer vi opp trumaen i tillegg. Om natta så senker vi temperaturen godt ned. Har aldri frøset i vår vogn men så har det aldri vært kjøligere enn ca -15blå når vi har vært i vogna.
Lar alltid gulvvarmen stå på i salongen og på badet.
Tipset om å stille eljetene slik jeg gjør det fikk jeg fra vegard for et par år siden.

Johnny

greit du syntes det funker, for jeg syntes det gir den beste komforten, og vogna oppleves da som jevnt lun og varm......
Det høres jo ut som en løsning som bør funke bra da Smile
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:43

Vegard skrev:
Johnny skrev:
Har 2 eljet ovner på 600w i vogna. Stiller termostaten på god innetemperatur og regulerer heller ned på w styrken på ovnene slik at de hele tiden gir en jevn varme. Begge ovnene har jeg bak i salongen. Holder kjempebra det. Og dersom nødvendig så fyrer vi opp trumaen i tillegg. Om natta så senker vi temperaturen godt ned. Har aldri frøset i vår vogn men så har det aldri vært kjøligere enn ca -15blå når vi har vært i vogna.
Lar alltid gulvvarmen stå på i salongen og på badet.
Tipset om å stille eljetene slik jeg gjør det fikk jeg fra vegard for et par år siden.

Johnny

greit du syntes det funker, for jeg syntes det gir den beste komforten, og vogna oppleves da som jevnt lun og varm......


Merka godt at det fort ble kaldt oppetter veggen bak salongen om termostaten slo ut. Så det med heller å sette ned styrken et hakk eller to på ovnene gå mye mer jevn varme.
Har også laget litt større åpning bak ryggputene i salongen og veggen for å få varmen letter opp. Var litt trangt der på mi vogn.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 21:45

Johnny Flotters!!!!!!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 22:16

Jøss for et kult navn da.

"Johnny Flotters"

Råere enn Clint Eastwood t.o.m.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 22:20

ARVE skrev:
Jøss for et kult navn da.

"Johnny Flotters"

Råere enn Clint Eastwood t.o.m.

Clinteren er ikke så rå lengre. Heller utkokt nå
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 22:30

Herr Flotters.

Clintern nærmer se vel snart 80,men er seig som en gammal Bjølle.
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 22:31

80 år gammel bjølle.. Rått! lol!
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 22:32

ARVE skrev:
Herr Flotters.

Clintern nærmer se vel snart 80,men er seig som en gammal Bjølle.
Det tøffeste er vel at han fortsatt har med seg moren på prisutdelinger! Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 22:39

523iA skrev:
80 år gammel bjølle.. Rått! lol!

Når Bjøllen til Vegard er 80 år,er jo Vegard kun 119 år,og den er da sikkert som ny da og !!!! cheers cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 22:40

523iA skrev:
80 år gammel bjølle.. Rått! lol!

Ikke le av det, det låjust en 40-åring på finn...... men den er borte nå.....
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 23:01

Langt fra 40 til 80 Smile
80 år.. 1928..jaja Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 650KFU ny tråd   Hobby 650KFU ny tråd - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hobby 650KFU ny tråd
Til Toppen 
Side 2 av 9Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 Similar topics
-
» Bil til å trekke 650KFU
» hobby 650kfu og Passat Alltrack
» Erfaringer Lasting av Hobby 650kfu
» Wlan modul 2016 Hobby 650kfu
» 2003 650kfu

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: