CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trekkbil for familie med mer en 3 unger

Go down 
+16
ulven
Tommy
Tasle
lange
OyvindSP
trivesivogn
Rudeboy
Jon Erik
Jan
Thomas
Johnny
Magne1
Jan Ole
Rashid
ArneO
Camelot
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jul 2011 - 13:29

Camelot skrev:
Jeg har heller ikke opplevd at Grandisen er en nikkedukke, men har ikke kjørt med så stor vogn heller da.
I juni kjørte jeg en tur til Mandal med vogn og full bil (7personer). Var innom vekta som sa at bilen var nær tillatt totalvekt. Hadde mye å gå på på kroken, men heller ikke da hadde jeg intrykk av at den var spesielt myk i fjæringen bak.
lange, du spurte hvordan jeg kjørte når jeg fikk forbruk på 0,9x. Jeg kjørte så økonomisk jeg kunne for å teste...
Var en tur i Sverige for et par uker siden med vogn. Hadde da et snitt på ca 1,1 og kjørte da slik at jeg føgte trafikken greit. Turen gikk forøvrig meget bra og bilen fungerte utmerket som trekkvogn med kraftreserve i stort set alle situasjoner.
Jeg hadde dog problemer med speilene som slo seg inn. lange, er det mulig å ta et bilde av den stroppa du skriver om som du har festet i et eller annet hull(påmontert).

Ett annet triks for å unngå at speilet slår inn er å klippe sund en sykkelslage og tre denne inn i hengslinga på speilet.. Markus Vesala beskriver dette i denne artikkelen..

http://www.husvagnsforum.com/index.php?redirected=&option=com_kunena&func=view&id=868&catid=49&Itemid=700103

Er ikke noe morro når speila "spretter inn". Sleit med dette før, men etter at jeg fikk de nye speilene mine så har ikke dette skjedd.

Tommy
Til Toppen Go down
lange
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
lange


Male
Antall Innlegg : 182
Age : 55
Localisation : Moss
Registration date : 21.08.2010

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeTir 19 Jul 2011 - 9:07

Camelot skrev:

Jeg hadde dog problemer med speilene som slo seg inn. lange, er det mulig å ta et bilde av den stroppa du skriver om som du har festet i et eller annet hull(påmontert).

Skal prøve å få tatt noen bilder Smile
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011 - 21:39

Hyggelig med litt tilbakemeldinger om Grandis som trekkvogn fra andre. Jeg tror nok årsaken til min Nikkedukke skyldtes at kula var litt for høyt montert i forhold til draget på vogna. Dette så jeg tydelig på finske parkeringsplasser på litt avstand, at min Solifer 630 boggie var litt "løftet opp" på det fremre hjulparet enn på de bakerste. Vogna lutet litt for å si det sånn.

I alle fall er Grandisen historie nå, og første sommerferie med ny Pajero 7-seter er gjennomført. Og dette var en helt ny kjøreopplevelse! Satte jeg fartsholderen på 85 km/t, så ble ekvipasjen liggende i den farta uten avbrudd. Grandisen (bensinmotor) gav opp innstilt hastighet i litt brattere motbakker, og jeg måtte overta gasspedalen og gire ned manuelt.

Nikkinga er stort sett borte nå, siden Pajeroen er stivere i fjæringa, selv med fortelt og annen tung last ombord.

Pajeroen gikk også fint i femtegiret (automatkasse), selv i relativt bratte motbakker som opp fjellsiden i Skibotndalen i Troms. Men det var en del forskjell på dieselforbruket. I motvind og mye motbakker var forbruket opptil 1,6 l/mil og i medvind og sola i ryggen nede i 1,3 l/mil. Dieselprisen i Finland er mye mer behagelig enn prisene i Sverige og Norge, syd i Finland under 11 kr/literen og helt nord oppe i 11,30. Så totalt ble det en billigere tur rent drivstoffmessig enn med bensin til 13-14 kroner/liter.

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
lange
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
lange


Male
Antall Innlegg : 182
Age : 55
Localisation : Moss
Registration date : 21.08.2010

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Okt 2011 - 15:40

lange skrev:
Camelot skrev:

Jeg hadde dog problemer med speilene som slo seg inn. lange, er det mulig å ta et bilde av den stroppa du skriver om som du har festet i et eller annet hull(påmontert).

Skal prøve å få tatt noen bilder Smile


TTT= TingTarTid.

Beklager!

Har nå kjørt vogna til vinterlagring og fikk tatt noen bilder av stroppen jeg bruker til å holde speilene på plass. Fester den under panseret i et av hullene der, lar den gå rundt hengselen og ut til speilet.

Skal prøve å få lagt inn bilder her. Får se om det går etterpå......

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Imag0095n.th

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Imag0096dm.th



Det går visst bra, har sjekket preview Smile Klikk på bildene og du får se en større versjon.
Til Toppen Go down
ulven
DIREKTØR!
DIREKTØR!
ulven


Male
Antall Innlegg : 772
Age : 49
Localisation : Kristiansand/Vennesla
Registration date : 19.07.2011

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Okt 2011 - 16:06

Jan Ole skrev:
ArneO skrev:
Jan Ole skrev:
Skeptisk.....
Til bil, unger, vogn, parkeringshus, konas familieplanlegging eller å legge seg under kniven?

Det med kniven.....

det tar deg 20 minutter og ei uke med følelse av at noen har gitt deg et spark der, så er det gjort.. slippe å bli lurt av kjerringa.. for blir det flere da, så ER det postmannen.. Wink
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Okt 2011 - 16:35

Har en litt annen erfaring, mindre positiv for å si det sånn, men det har jeg ikke tenkt å gå inn på her..... Suspect Suspect

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Okt 2011 - 9:49

Kjører med slike speil på Grandisen, og de klapper ikke inn:

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Flash_frame310_x_315


http://www.maxfritid.no/index.php?page_id=961&produkt_id=15876
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeOns 7 Des 2011 - 10:39

Her er vår nye trekkvogn.

6 seter tung personbil.

Km stand 108000.
Alle servicer, 2 tectylbehandlinger osv, virker som det er en godt passet på bil.
Noen småfeil å utbedre selv, så er denne kjempefin for oss!

Mulighet for å sette inn tredje seterad, hvis jeg får kjøpt en.
Til forskjell fra den gamle Suburban'en så er det lite bagasjeplass bak en eventuell tredje seterad.

Sånn i forhold til å trekke campingvogn tror jeg denne er litt bedre.
Lavere utveksling, Suburban'en lå i 1100 rpm i 80, tror denne ligger på ca 1400.
Dermed så gearte Suburban ofte ned med litt motbakke.
Den lavere utvekslingen gjør også at denne sparker mer i akselerasjonen, og utvekslingen passer bedre for norske veier.
Mere hk, denne har 273 i stedet for 255 i Suburban'en.
Siden dette er "nye typen" så er den 5,6 cm bredere enn den gamle. ( Bil uten speil: ny 200,4 mot før 194,8 )
Det passer veldig bra, for jeg kjørte den gamle uten campingspeil, og det gikk såvidt å se bakover med 230 vogna mi.
Nå som bilen er 5,6 cm bredere er originalspeilene bittelitt lengre ut, og det blir sikkert lettere å se sidene på vogna.
Dessuten kan denne lovlig trekke 3500, i stedet for 2700 som den gamle kunne trekke.
Bilen er kortere, men overhenget bak er mye kortere, så akselavstanden er kun noen få cm kortere.
Tow/haul program på gearkassa, som gjør at den ikke skifter gear så fort, i følge boka.


Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 96_551282789_xl

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 96_-1803296880_xl

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 96_-1156716888_xl

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 96_-346428229_xl

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 96_770893027_xl

Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeOns 7 Des 2011 - 15:35

ArneO skrev:
Kjører med slike speil på Grandisen, og de klapper ikke inn:
... (klippe-klippe)...

Stort sett det samme her, men jeg har (kjøpt) et støttestag med sugekopp ned til bildøra. Da sitter speilet som støpt fast. Uten det staget klappet speilet sammen ved nesten hver møtende trailer / buss. Og det var på min forrige bil, som var en Grandis.

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeOns 7 Des 2011 - 15:39

Gratulerer og velkommen i den tunge klubben, Redneck. Sikkert en bra bil til å trekke vogna med! Very Happy
(Kanskje like bra som en Pajero, men det sier jeg ikke så høyt... Laughing )

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeOns 7 Des 2011 - 17:01

herlig bil
kalde og gode de setene om vinteren før setevarmen våkner til liv
kongebil ellers
Til Toppen Go down
stratcast

stratcast


Male
Antall Innlegg : 19
Age : 41
Localisation : Oslo sentrum
Registration date : 03.12.2011

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeTor 8 Des 2011 - 1:23

Har T5 automat og er kjempefornøyd. Er vel den kassebilen som oppfører seg som en personbil. Kan krenge mer enn man er vant til fra personbil hvis du kjører agressivt (90 grader svinger i byen, U-svinger, kjapt gjennom rundkjøringer og annet som går helt fint i lave biler), men det må man jo forvente av en 198cm høy bil (får plass i P-hus!). Målene er virkelig maks når det gjelder høyde for P-hus, lengde for ferge/oppmerket p-plass og bredden er maks for de fleste garasjeporter. Dvs. at man får størst mulig bil før problemer inntreffer pga. for store mål.

Eneste store misnøye er vel at det koster meg 170.000,- hvis jeg skal ha inn baksetene (som jeg fikk med løst). Med det er jo ikke VW sin feil...

Samt utvekslingen på automatkassa tar tid til å bli vant til. "D" er som sport og "S" er ubrukelig i Norge (holder seg bare i 1-3. gir i norske fartsgrenser). Savner "miljøgir" som skifter opp myyye tidligere.

Original stereo er også ubrukelig (gir hodepine pga dårlig lyd) og lyden ble 10 ganger bedre av å bytte til Pioneer headunit med navigasjon (så mye bedre at jeg droppet oppgradering av høyttalere)

Angående toppfart som ble nevt holder den fint 190kmt på speedometeret med 130hk (utrimmet), men best å ikke se på forbruket da.
Ligger aller best i 140-160kmt hvis man først skal kjøre fort. Da er det ikke motoren anstrengt + man kan holde normal samtale i kupèen (sikkert enda litt mer stille i Multivan som er bedre isolert).

Har for øvrig også hatt Chevrolet Suburban 5.7 med 325hk og det var en grei nok bil, men ekstremt dyre reperasjoner (2x40.000,- på 1 år for topplokk osv.) og 2 liter på mila = ikke innenfor mitt budsjett med norske priser på 98 oktan :O Garantien var også dårlig opp mot mer vanlige merker og prisfallet enormt (50% på 2 år).

Jan Ole: Liker hvordan din Caravelle ser ut som en mini ved siden av beistet av en vogn :O
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeFre 9 Des 2011 - 21:53

stratcast skrev:
Har T5 automat og er kjempefornøyd.

Har sånn som arbeidsbil, med 174hk og 4wd - drømmebil - men personbilavgiftene på en sånn bil gjør den uaktuell for oss.

stratcast skrev:
Har for øvrig også hatt Chevrolet Suburban 5.7 med 325hk og det var en grei nok bil, men ekstremt dyre reperasjoner
Var det 5,7 så må det ha vært 255hk, eller 205hk.
Kanskje du hadde en 6,0 med 320 hk, eller en 8,1 med 340hk?

Har ikke kjørt Tahoen så mye enda, med god grunn:
Omreg nå er 8700 kr og over nyttår faller den til 1500 kr...
Så bilen er forsikret, men den får stå (nesten) i ro til over nyttår - men vi gleder oss til å dra campingvogna langt med denne bilen også!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeFre 9 Des 2011 - 22:00

ikke alt som triller etter veiene som er helt i henhold til de originale spesifikasjonene
har selv hatt en 6,2 liters suburban fra 1985
den hadde 5,7 liter på 450 hk inkludert kompressoren selv om alle emblem på bilen sa noe annet
å fylle den tomme bensintanken som var konstruert for lave dieselpriser, med 150 liter 98 oktan til en noget annen pris var ikke riktig så gøy
Til Toppen Go down
Redneck
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Redneck


Male
Antall Innlegg : 740
Age : 48
Localisation : Kristiansand
Registration date : 09.09.2011

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Des 2011 - 21:10

Redneck skrev:
Mulighet for å sette inn tredje seterad, hvis jeg får kjøpt en.


...og det fikk jeg!
Nå blir det Tahoe med 9 sitteplasser...

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 169-6954_IMG
Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Des 2011 - 23:18

[quote="lange"]
Camelot skrev:

Jeg hadde dog problemer med speilene som slo seg inn. lange, er det mulig å ta et bilde av den stroppa du skriver om som du har festet i et eller annet hull(påmontert).

Hadde det samme problemet på min Mitsubishi,så jeg gikk over til
skjerm-monterte.Fungerer bra.

Ved snakk om forbruk,bruker min i snitt 0,95 ltr.Diesel pr.mil
ved kjøring i Europa.(150 Hk/300 Nm)
Til Toppen Go down
Camelot
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 87
Age : 42
Localisation :
Registration date : 17.03.2009

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeSøn 8 Jan 2012 - 9:38

Lange, takk for bryderiet!
Lenge siden jeg har sjekket denne tråden, men tipset ditt kan fortsatt bli like aktuelt:)

Har solgt den gamle vogna nå og ser etter ny. Har tidligere hatt en 230 vogn. Neste vil sannsynligvis bli 250, og da jeg kappet stengene for speilene, tilpasset vogna vi hadde, vil jeg kanskje måtte kjøpe nye speil. Og siden Arne O skriver at han har en type speil, UNI MILENCO, som ikke slår seg inn, kan jeg jo kjøpe slike og slippe hele styret med stropp og greier...
Til Toppen Go down
StianHdj80
CARAVANER
CARAVANER
StianHdj80


Male
Antall Innlegg : 54
Age : 44
Localisation : Hønemyr
Registration date : 01.03.2012

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeTor 1 Mar 2012 - 20:25

Kjøp LandCruiser
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeTor 1 Mar 2012 - 22:13

StianHdj80 skrev:
Kjøp LandCruiser

..eller Pajero, Instyle.. Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 653975

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
StianHdj80
CARAVANER
CARAVANER
StianHdj80


Male
Antall Innlegg : 54
Age : 44
Localisation : Hønemyr
Registration date : 01.03.2012

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeTor 1 Mar 2012 - 23:16

Pajero? å æ det for no..., he he
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeTor 1 Mar 2012 - 23:37

StianHdj80 skrev:
Pajero? å æ det for no..., he he

3 seterader, bl.annet !! Cool

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
StianHdj80
CARAVANER
CARAVANER
StianHdj80


Male
Antall Innlegg : 54
Age : 44
Localisation : Hønemyr
Registration date : 01.03.2012

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeTor 1 Mar 2012 - 23:45

Er det sånn missib.. mutsi..missashu... mitshubu.. ja et eller annet... Pajero er ikke bil... Har jo ikkje ramme ei gang! lol!

Neida hver sin smak, bare fyrer... Men Toyota er fremdeles det eneste som holder.......
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeFre 2 Mar 2012 - 17:10

mittibusjen heter den
Til Toppen Go down
StianHdj80
CARAVANER
CARAVANER
StianHdj80


Male
Antall Innlegg : 54
Age : 44
Localisation : Hønemyr
Registration date : 01.03.2012

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeFre 2 Mar 2012 - 17:16

An kommer aldri så langt Cool
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeFre 2 Mar 2012 - 17:48

StianHdj80 skrev:
Er det sånn missib.. mutsi..missashu... mitshubu.. ja et eller annet... Pajero er ikke bil... Har jo ikkje ramme ei gang! lol!

Neida hver sin smak, bare fyrer... Men Toyota er fremdeles det eneste som holder.......

"Den beste bilen i vela er den som jeg har nå,
og du skulle bare høre hvis mottorn ville gå!" ...

Interes-sang den der.. Cool Myrsnipa sine egne unger er de aller vakreste (mer "Margrete Munthe greier" klarer jeg ikke prestere på strak arm) Rolling Eyes

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitimeFre 2 Mar 2012 - 17:55

Tasle skrev:
StianHdj80 skrev:
Er det sånn missib.. mutsi..missashu... mitshubu.. ja et eller annet... Pajero er ikke bil... Har jo ikkje ramme ei gang! lol!

Neida hver sin smak, bare fyrer... Men Toyota er fremdeles det eneste som holder.......

"Den beste bilen i vela er den som jeg har nå,
og du skulle bare høre hvis mottorn ville gå!" ...

Interes-sang den der.. Cool Myrsnipa sine egne unger er de aller vakreste (mer "Margrete Munthe greier" klarer jeg ikke prestere på strak arm) Rolling Eyes
lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Sponsored content





Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Trekkbil for familie med mer en 3 unger   Trekkbil for familie med mer en 3 unger - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Trekkbil for familie med mer en 3 unger
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Trekkbil
» Focus som trekkbil?
» Trekkbil til en Hobby 650 kfu
» Trekkbil - Nye Tiguan?
» hvilken trekkbil?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: