CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Eldre biler med god tilhengervekt.

Go down 
+10
OyvindSP
thor_egil
Johnny
Ronny
Per H
joka
Kurt
Jan
Sten Rune
CGJ
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 2:05

Som sagt,gå for en 230.

Steike fin å dra vogn med.Var vel noe over 220 i moment på den vel.

Hadde et race med et par Saab Aeroer nedover østerdalen,etter et besøk i Rashid-land.Aeroene hadde mer gamp,men E-230'en min hang j... bra på de snørrhovne guttevalpene med noe alpinreklame-greier på bilene sine.De understyrte Saabene med såpass med maskin,er ikke noe for jyplinger,så det var gøy å se at jeg med 75 hk. mindre klarte å klore meg fast med E-230'en.

Vi stoppa ved et gatekjøkken/bensinstasjon etter endel mil med kjøring,og de gikk bak bilen min for å se om det var noe svært motoriserte greier jeg hadde.Men kun et 230-merke var der,og de gikk slukøra inn på stasjonen.

Jada,barnslig av en aldrende herre å holde på sånn,men veien var tom for biler,og jeg var alene,så ingen kjerring satt og gapa ved siden av.

En E-klasse er ikke så alert som en 5-serie,men når du kan kjøre en E,så er den ikke lett å sette ut av spill.Litt ullen styring,og litt krengning i "Classic" som jeg da hadde,men den er allikevel forutsigbar,og feiger ikke ut.

Var litt imponert over den 150 hk'ern der egentlig.
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 12:09

(Arve: Jeg fikk ikke plass på Bo-og Aktivitetssenteret, de sa jeg trengte lengre ansiennitet....)

Må fortelle om en W123 230 E jeg har hatt gleden av å oppleve:

En tidligere kollega hadde denne bilen privat når jeg kjørte den en liten tur fra Nesbru til Asker for å hente noen gjester på toget. Bilen var den gang ca. 15 år gammel og hadde 1 200 000 (1,2 mill!) km på klokka! Kollegaen hadde kjørt den i 10 år som 3 1/2-skiftsdrosje i Oslo, en av de hvite der de kunne bytte karosserideler på kort varsel fordi det var ferdig lakkerte deler hos forhandler.

Det er en mild overdrivelse å si at bilen var god å kjøre, det var nok en og annen foring og et og annet lager som begynte å bli slitent, men bilen var i overraskende god stand, samme motor, men automatkassa hadde bare gått ca. 500 000....

De jeg hentet var også drosjefolk, og de ble helt blanke i øya da de satte seg inn. Når jeg fortalte om km-standen trodde jeg at jeg aldri skulle få dem ut igjen! Snakk om bil som vakte følelser!

Mitt syn på MB forandret seg den dagen, siden den gang har jeg alltid sett på eldre Mercer med dyp respekt!

(Dette er forresten ikke den MBen jeg har sittet i som har hatt flest km på klokka: En 1969-mod 200D laaang utgave vi fikk som taxi i Lisboa en gang hadde gått rundt 2 ganger og var på god vei mot nr. 3! Vi følte oss ikke helt trygge da gammel'n la seg i 140 på motorveien....)
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 12:31

Sten rune: takk for infoen!.

Arve: om ikke renta går helt bananas bli det nok en 2004-06 mondeo tdci med 280-320 nm motor...oppdaga bare at eldre mercer med liten bensiner er billig, og bilene tror jeg er bra sålenge rusta ikke tar dem..

Øyvind: 123 serien til mercedes var vel det mest slitesterke de har laget...vet at enkelte drosjeeiere i Oslo beholdt slike gamle slitere til reservebiler i lang lang tid etter de gikk ut av produksjon.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 14:21

Øyvind.

Artig lesning.Bare synd at kvaliteten gikk nedover med 210-utgaven av E-klassen.Gjaldt vel noen av de andre modellene på samme tida og.Det skulle spinkes og spares her og der,og plutselig satt man med rustproblemer o.l.

Var en lakkerer,som tok begynnende rust på min E-320 4-Matic fra 2001,som fortalte hvordan de skulle spare ved å bruke så så mye mindre lakk pr. bil,og endte opp med et garanti-h-e-l-v-e-t-e av uante dimensjoner.

Stod en E-klasse fra 2000 på samme verksted med rustskader for 70.000,-.Betalt av fabrikken.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 14:22

Hehe,den sensuren her asså......Hel.....ble til "granskauen".
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 16:00

Var ute en tur nå og testa en 98' 200E stv. som har kjørt 150K km..kjentes flott ut den...oppdaga forresten at godkjent totalvekt bil var 2140 og Godkjent totalvekt vogntog var 4240!!!!! mao 2,1 TONN PÅ KROKEN!!! dette med 190nm og 136hk...
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 16:01

Arve: se hva f.a.e.n blir til da, fanken
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 16:08

Ronny skrev:
Var ute en tur nå og testa en 98' 200E stv. som har kjørt 150K km..kjentes flott ut den...oppdaga forresten at godkjent totalvekt bil var 2140 og Godkjent totalvekt vogntog var 4240!!!!! mao 2,1 TONN PÅ KROKEN!!! dette med 190nm og 136hk...

Ronny.

Solide biler de der serru.Mange grunner til at en E-klasse er noe av det beste du kan kjøre rundt i.Plass,komfort,soliditet og en utstråling som jeg liker i hvert fall.Synes 210-stasjonsvogna fremdeles er noe av det lekreste man får av laste-esler innen bilverdenen.Mange synes vel det overhenget bak på den virker litt oversized,men nå liker jeg litt saftige romper,så jeg elsker den.Hehe.......

Med de rette felgene og fargekombinasjonene sikler jeg fremdeles etter dem.Men se etter rust under gummilistene rundt dører,luker m.m.

En svakhet på dem,men det vet du vel ?

Men prøv en 230 før du evnt. bestemmer deg for noe sånt.Tror ikke det skiller mye i pris,og du får en ganske mye kulere maskin.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 16:20

Må nok fundere litt på dette her..sist jeg hadde mercedes var det en mørkeblå 220D 1973 modell med hvite seter med blå striper i...helkromma hjulkapsler,kromma 1000m og pioneer komponent stereo.....pluss masse rust selvfølgelig..68hk under panseret..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 16:54

Ronny.

Woah !!! gikk fælt vil jeg tro !!!! Vi kunne ha raca med min Kadett B med litt over 50 hk.

Den var og en skikkelig penisforlenger.

(hm,blir penis sensurert og tro ?)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 16:55

Nei,penis var greit gitt !!!! Laughing
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 17:01

Nå skal du huske på mullah johansen at den var letta i understellet med hull nesten overalt slik at den var rask som bare det med lite kompresjon i cylindrene som førte til et voldsomt turtall i nedoverbakkene..dette var en killer...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 17:28

Ikke penis, det går bra. tissefant derimot.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 17:56

Ronny skrev:
Nå skal du huske på mullah johansen at den var letta i understellet med hull nesten overalt slik at den var rask som bare det med lite kompresjon i cylindrene som førte til et voldsomt turtall i nedoverbakkene..dette var en killer...

Ronny.

Ikke rart du var populær blant damene da nei !!!! cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 17:57

Rune skrev:
Ikke tissefant, det går bra. tissefant derimot.....

Rune.

Sjokkerende kraftuttrykk her nå !!!!!
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 18:07

Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 19:56

Her er et enda værre eksempel.... esler går ganske raskt...

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14903502&sid=xz3cbap4xh1865023&WT.svl=Link

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Caravan
Til Toppen Go down
Hansen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Hansen


Male
Antall Innlegg : 308
Age : 52
Localisation : Sarpsborg/Lødingen
Registration date : 27.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 21:09

Kjør BENZ Twisted Evil
Til Toppen Go down
http://www.viptrafikkskole.no
Arne Henriksen
CARAVANER
CARAVANER
Arne Henriksen


Male
Antall Innlegg : 70
Age : 59
Localisation : Malvik, Sør-Trøndelag
Registration date : 30.08.2008

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 22:54

Ronny skrev:
...mao 2,1 TONN PÅ KROKEN!!! ...
Dette er jo 'standard' på E-klasse stasjonsvogn, fra 124-serien og opp.
Min er godkjent for 2100kg - (oppgradert fra 1500kg for noen år siden).

Og en 124-serie får du glatt for 50k. Blir noe annet å kjøre i en slik enn en gammal HiAce...
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11069927
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14798847
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15126876
Til Toppen Go down
http://www.villmarkstoppen.no
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 22:56

Arne Henriksen skrev:
Ronny skrev:
...mao 2,1 TONN PÅ KROKEN!!! ...
Dette er jo 'standard' på E-klasse stasjonsvogn, fra 124-serien og opp.
Min er godkjent for 2100kg - (oppgradert fra 1500kg for noen år siden).

Og en 124-serie får du glatt for 50k. Blir noe annet å kjøre i en slik enn en gammal HiAce...
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11069927
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14798847
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15126876
Den første der så jo riktig pen ut.... Kanskje det er en '92 MB E som er veien å gå....?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:04

Lars Egil skrev:
Arne Henriksen skrev:
Ronny skrev:
...mao 2,1 TONN PÅ KROKEN!!! ...
Dette er jo 'standard' på E-klasse stasjonsvogn, fra 124-serien og opp.
Min er godkjent for 2100kg - (oppgradert fra 1500kg for noen år siden).

Og en 124-serie får du glatt for 50k. Blir noe annet å kjøre i en slik enn en gammal HiAce...
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11069927
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14798847
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15126876
Den første der så jo riktig pen ut.... Kanskje det er en '92 MB E som er veien å gå....?
mer penger til vogn Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:15

vel..... på en MB til 50K, er kremen tatt da...... er jo så pressa til bilopphuggeren glefser etter den når den ruller forbi da......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:15

Vegard ?

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 1005317_t-1
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:16

Rufus skrev:
Vegard ?

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 1005317_t-1

He-he-he..... Kabe jo.....
Til Toppen Go down
Arne Henriksen
CARAVANER
CARAVANER
Arne Henriksen


Male
Antall Innlegg : 70
Age : 59
Localisation : Malvik, Sør-Trøndelag
Registration date : 30.08.2008

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:29

Vegard skrev:
vel..... på en MB til 50K, er kremen tatt da...... er jo så pressa til bilopphuggeren glefser etter den når den ruller forbi da......
Nåja - en MB til 50 tusen er sannsynligvis bedre enn en koreaner til 50 tusen...

En viktig forskjell er dog at koreaneren er bare 5-6 år men ser ut som den er produsert på 80-tallet.
MB'en ser ut som den er 5-6 år men ER produsert på 80-tallet. Wink
Til Toppen Go down
http://www.villmarkstoppen.no
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:32

Arne Henriksen skrev:
Vegard skrev:
vel..... på en MB til 50K, er kremen tatt da...... er jo så pressa til bilopphuggeren glefser etter den når den ruller forbi da......
Nåja - en MB til 50 tusen er sannsynligvis bedre enn en koreaner til 50 tusen...

En viktig forskjell er dog at koreaneren er bare 5-6 år men ser ut som den er produsert på 80-tallet.
MB'en ser ut som den er 5-6 år men ER produsert på 80-tallet. Wink

He-he-he....... du kan spøke du...... har enda ikke sett det fenomenet på MB......
Til Toppen Go down
Arne Henriksen
CARAVANER
CARAVANER
Arne Henriksen


Male
Antall Innlegg : 70
Age : 59
Localisation : Malvik, Sør-Trøndelag
Registration date : 30.08.2008

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:39

Vegard skrev:
vel..... på en MB til 50K, er kremen tatt da...... er jo så pressa til bilopphuggeren glefser etter den når den ruller forbi da......

Når vi først snakker om pressa. Legg merke til hvor de to omtalte bilmerkene ligger på skalaen:

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Fig-2008-05-20-03

lol! I rest my case.
Til Toppen Go down
http://www.villmarkstoppen.no
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:42

Jubel ! Jubel ! Jubel ! Jubel ! lol!

Nesten så jeg miger på meg av latter her nå
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:49

Arne Henriksen får honorary medlemsskap i foreningen "Foliebrakkenes Hevn" cheers cheers cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:51

Hansen skrev:
Kjør BENZ Twisted Evil

Hansen.

Ja,mange !!!!!! cheers cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:53

Arne Henriksen skrev:
Vegard skrev:
vel..... på en MB til 50K, er kremen tatt da...... er jo så pressa til bilopphuggeren glefser etter den når den ruller forbi da......
Nåja - en MB til 50 tusen er sannsynligvis bedre enn en koreaner til 50 tusen...

En viktig forskjell er dog at koreaneren er bare 5-6 år men ser ut som den er produsert på 80-tallet.
MB'en ser ut som den er 5-6 år men ER produsert på 80-tallet. Wink

HILL HILL !!!!! king king
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeTir 14 Okt 2008 - 23:55

Betty Boop skrev:
Arne Henriksen får honorary medlemsskap i foreningen "Foliebrakkenes Hevn" cheers cheers cheers

B.B.

Ehhh,var vel biler og ikke Kaber det var statistikk på der vel ?????? Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 0:05

og burgersuvven som jeg vil ha lever lengst
så det så
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 0:48

Betty Boop skrev:
Arne Henriksen får honorary medlemsskap i foreningen "Foliebrakkenes Hevn" cheers cheers cheers


Vedtatt! Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 928394

Han har jo Hobby så det går jo fint! Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitimeOns 15 Okt 2008 - 0:58

ARVE skrev:
Betty Boop skrev:
Arne Henriksen får honorary medlemsskap i foreningen "Foliebrakkenes Hevn" cheers cheers cheers

B.B.

Ehhh,var vel biler og ikke Kaber det var statistikk på der vel ?????? Twisted Evil Twisted Evil

Kaber..... biler........ samma rakker'n...... jeg ser potensiale i Arne H.!! Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 928394 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 928394
Til Toppen Go down
Sponsored content





Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 5 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Eldre biler med god tilhengervekt.
Til Toppen 
Side 5 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Oversikt tilhengervekt og totalvekt
» Liste over tilhengervekt + hva med bare B-lapp
» USA biler
» Fartsgrense Tyskland biler over 3,5 til 7,5 tonn
» Diagnosesystem for japanske biler / tuning

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: