CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ford Mondeo

Go down 
+24
ArneO
Janita
Per Olav
olestol
bekken22
Sven Erik
Tommy
joka
Rashid
Espen V
kbanto
campist
Campern
OyvindSP
Jan Ole
Black Betty
Thomas
O:J
Lars Egil
Stardustsilver
Sten Rune
Jan
Ronny
Johnny
28 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AvInnlegg
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeMan 23 Mar 2009 - 23:57

Thomas skrev:
Ronny skrev:
Blir spennend å se til sommeren da blir det 99% sikkert en mondeo 2,0 Tdci 115-130 stasjonsvogn på oss!. får se om jeg finner en sølv eller mørk sådan med fornuftig km stand.

Vet om en med en feilkode i software på bounce bounce

Den blir vel billig den da? affraid
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeTir 24 Mar 2009 - 0:03

Ronny skrev:
Thomas skrev:
Ronny skrev:
Blir spennend å se til sommeren da blir det 99% sikkert en mondeo 2,0 Tdci 115-130 stasjonsvogn på oss!. får se om jeg finner en sølv eller mørk sådan med fornuftig km stand.

Vet om en med en feilkode i software på bounce bounce

Den blir vel billig den da? affraid

Ikke hvis det er softwarefeil Smile Smile Blir vel pris etter hva de andre har tenker jeg.. Kjenner duden som driver Mekonomen her på Hønefoss, stikker nedom han tenker jeg og får justert det. Hvis det er software da. Noe jeg antar da det ikke har vært andre symptomer.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeTir 24 Mar 2009 - 10:39

He he bare forsøkte meg på en spøk jeg!...
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeTir 24 Mar 2009 - 13:00

Ronny skrev:
He he bare forsøkte meg på en spøk jeg!...

Ja skulle være lov det da.... Laughing
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeMan 4 Mai 2009 - 0:34

Hei!

Jeg vurderer en ny Mondeo... For meg er det opplagte valget diesel, men er det noen erfaringer med den 115hk? Er det f.eks partikkelfilter på den?

Vil det være stor forskjell mellom 115 og 140HK. Pr nå har vi en Solifer med totalvekt på 1400kg, men kan nok se for meg at det kan bli aktuellt å dra oppimot 1600-1700kg en gang men...

Har jo litt med hvor mye kroner man skal ut med

Bedre å plukke utstyr enn å betale avgiftskroner til staten ... Det synes iallefall jeg. Very Happy

Rufus, har du prøvd å trekke vogn med mondeoen? Så at du hadde "bomma litt" mht utstyr. Setevalget opptar meg. Hva burde man velge etter din mening? Jeg har vel desverre ingen lettvekter selv

mvh
Tommy
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeMan 4 Mai 2009 - 12:41

115 hk har i alle fall partikkelfiler i Econetic utgaven.
Siden jeg har -07 modell kan jeg ikke gi det eksakt råd, men for meg så gjaldt de 115hk kontra 130 hk. Du merker faktisk godt de ekstra kreftene. Jeg har bare dratt min vogns 1600 kilo med 130 hk, og det fungerer glimrende. Som regel har du overflod av hester, men jeg tror ikke jeg ville likt det mindre likevel. I alle fall ikke etter å ha hatt 130.

Jeg har kjørt den nye Mondeo i Titanum og Titanum S med 140 hk, den første på 2x 3 timer sammenhengende kjøring, den andre over fire dager. Jeg er utstyrt med kropp på 195 cm og det er nok fremdeles en stund før jeg kommer ned i 2XL. Jg har hatt problemer med støttevanger på mange seter med litt bøttepreg, men i mondeo sitter i alle fall jeg godt.

(men mitt inntrykk er at de 140 hk i den nye er akkurat det som skal til for at den skal bli lik 130 i den gamle)
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeMan 4 Mai 2009 - 22:03

Tommy

Neida.. har ikke prøvd enda... men Mondeo'n og Kabe står nesten side om side her.. blir ikke lenge til jeg tar en testtur.

Utstyrsbommen ja.. siden jeg har vendt meg til ryggekamera i Pajero'n savner jeg mest ryggesensorer ( eller kamera )

Mondeo'n er grei den, men vi fikk noen småfeil i rask rekkefølge.. Jeg ble irritert, men det værste har lagt seg...

Bare jeg finner ledig tid kan det jo hende vi tar en dag på verksted for å rette det siste... Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeTir 5 Mai 2009 - 0:01

Heisann!

Takker for svar...

Nå har jeg jo bare 1.6l bensin i avensisen jeg har i dag, så jeg er vel ikke Bortskjemt med mye "power"...

Hva med IVDC - ett eller annet med oppsett av fjæring.. Kan ikke kombineres med nivåregulering..

Rufus: Hva slags feil var det du fikk? Alvorlige eller?

Hmmh... Må sjekke om finansiering er ok før jeg kikker noe mer nå tror jeg... :-)

mvh
Tommy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeTir 5 Mai 2009 - 22:47

Tommy

Motor i nødmodus 30 minutter etter overlevering - Måtte levere tilbake.

Radio mye rariteter - Software bugs
"Brum" i stereoanlegget - Er bedret.... ?
AC mye rariteter - Software bugs
Panser spratt opp gjentatte ganger- Lås og wire
Bakrute ( Stasjonsvogn ) "eksploderte"
Varmeseter virker ikke lenger
Skranglelyd i dashbord høyre side

Sikkert mer uten at jeg husker dette i farta...

Har 140 HK diesel med automat som funker meget bra
Skikkelig drag kan man si

Totalintrykket noe slitt , men fin bil likevel. Forhandler stiller opp.
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeTor 7 Mai 2009 - 23:31

Rufus..

Det er en 2008 mod. det du har? Det er vel den første årgangen på den nye Mondeoen?

Var å prøvekjørte en 115hk Trend i dag.. Stor og romslig bil. God å kjøre også... Problemet er at det var en Titanium X med skinn ++ som så veeeldig fin ut...

Kom til å tenke på en praktisk sak... Caravanspeil? Hva bruker du Rufus??

mvh Tommy
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeFre 8 Mai 2009 - 13:01

Nå blir det kanskje nybil på mandag,har lagt bud på en 2006 mondeo trend tdci med kun 30000km kjørt..
Til Toppen Go down
Sven Erik
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Sven Erik


Male
Antall Innlegg : 265
Age : 56
Localisation : Geithus, Buskerud
Registration date : 12.03.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Mai 2009 - 20:24

hei Tommy

Vi har en mondeo titanium x 140hk med automatisk nivåregulering fungerer fint som trekker ikke hatt noe plunder enda :-) mine caravanspeil heter milenco.www.milenco.com

hilsen Sven Erik
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Mai 2009 - 3:12

Heisann!

Da er Mondeo bestillt - Jeg venter i spenning. Har ikke nivåregulering, men det fungerer sikkert uten! Ble en Titanium X med navigasjon, komfortpakke og litt til... :-)

mvh
Tommy
Til Toppen Go down
Stardustsilver
CARAVANER
CARAVANER
Stardustsilver


Male
Antall Innlegg : 54
Age : 54
Localisation : Oppland
Registration date : 18.02.2008

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Mai 2009 - 17:53

Tommy skrev:
Heisann!

Da er Mondeo bestillt - Jeg venter i spenning. Har ikke nivåregulering, men det fungerer sikkert uten! Ble en Titanium X med navigasjon, komfortpakke og litt til... :-)

mvh
Tommy

Gratulerer med bestilt bil, hvor lang er ventetiden nå? Du blir nok fornøyd, jeg kjører en Tit X 140 HK med nivåregulering.

Jeg bruker OPPI speil bestilt fra Nibe Caravan, passer bra til bilen.
Til Toppen Go down
http://picasaweb.google.co.uk/Stardustsilver08/Mondeo
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Mai 2009 - 23:21

Stardustsilver

Ventetid? Må innrømme at konseptet med å vente 3 måneder (eller 6) ikke er noe for meg...

Det var en bil i utstillinga som jeg syntes var fin.. Håper at jeg får den på fredagen. Skulle tro at det skulle bli lett å få vaska bilen til 17. mai da?

Når det gjelder speil så tror jeg at jeg har "Spesial mirrors" noe som heter det? Jeg vet det er kvalitet, men er ikke sikker på navnet...

mvh
Tommy
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeOns 13 Mai 2009 - 0:11

Ronny skrev:
Nå blir det kanskje nybil på mandag,har lagt bud på en 2006 mondeo trend tdci med kun 30000km kjørt..

Da har selger akseptert budet,så da ser det ut til at det blir en svart 2006 modell Trend Tdci stasjonsvogn med drøyt 30000km kjørt på oss til helgen..litt ekstra utstyrt med sony stereo og cruisecontroll er den også.. Very Happy
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeOns 13 Mai 2009 - 0:43

Gratulerer til deg også Ronny...

Jeg venter i spenning. Satser på ny bil til 17. mai.

Hvor mye kan 06-utgaven av Mondeo dra? Det er vel den eldre typen? På 2 literen nå er det iallefall 1800kg for manuellt gir, mens det er 2000 på automat.

Som regel er det jo den andre veien. Noen som vet hvorfor det er slik?

mvh
Tommy
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeOns 13 Mai 2009 - 1:12

06 kan dra maks 1800kg men desverre får du ikke laste fullt i bilen da,dette er ikke et problem for meg ettersom vogna veier 1700kg maks...tror dette med automaten er pga at den takler bakkestart bedre enn manuell...

Gratulerer med nybil! du har nettopp bestillt bilen jeg helst ville hatt om jeg skulle kjøpt helt nytt..
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeOns 13 Mai 2009 - 14:49

Det er dette med bakkestarten som Ronny sier. Men også det at den ikke får samme belastning på kasse/motor som en manuell får ved manuelt girskift.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Mai 2009 - 19:16

Da er jeg offisiellt Mondeo eier, det er en panther black 2006 modell trend tdci som har fått ny eier..
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Mai 2009 - 19:41

grattis med ny bil da
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Mai 2009 - 19:54

Grattis Ronny cheers

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Ford Mondeo - Page 7 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Mai 2009 - 20:31

Gratulerer Ronny !!!!!

Får si som han sa han som solgte en sort bil til oss sist...... "håper du er glad i å vaske bil og pollere" Rolling Eyes Very Happy lol!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Mai 2009 - 20:33

Grattis med fin slede! Vanvittig stilig farge. Men som det nevnes, kan fort skimte støv på den.. Smile
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Mai 2009 - 21:37

Gratulerer med ny bil ja Ronny...

Kan skrive under på at Panther Black er en stilig farge. Henta vår nye 2009 Mondeo... Den har samme farge, dog den er temmelig gul pga av pollen.

Var god å kjøre iallefall! :-)

mvh
Tommy
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Mai 2009 - 21:47

Gratulerer til deg også Tommy cheers

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Ford Mondeo - Page 7 Caravan
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeLør 16 Mai 2009 - 15:37

Ronny skrev:
Da er jeg offisiellt Mondeo eier, det er en panther black 2006 modell trend tdci som har fått ny eier..

Har begynt å kjenne denne berømte kulekløen som enkelte har beskrevet,nå har det desverre slik at jeg pr nå ikke eier en kule...:-( har bestillt en bosal krok og og ledningsnett..har noen montert noe slikt da?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeLør 16 Mai 2009 - 16:30

Ronny skrev:
Ronny skrev:
Da er jeg offisiellt Mondeo eier, det er en panther black 2006 modell trend tdci som har fått ny eier..

Har begynt å kjenne denne berømte kulekløen som enkelte har beskrevet,nå har det desverre slik at jeg pr nå ikke eier en kule...:-( har bestillt en bosal krok og og ledningsnett..har noen montert noe slikt da?
skal være ferdige hull til kroken, og kontakter gjemt bak ett eller annet deksel til strømmen
skal visstnok være gjort på under en time hvis man finner alt med en gang
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeSøn 17 Mai 2009 - 23:31

Har forstått det slik at det skal plugges inn i lednings nettet på begge baklykter samt legges opp et rele på den ene siden samt monteres en sikring i den originale sikrings holderen.. selve kroken skal monteres i ferdige hull i ramme vangene. hull for kroken skal borres i støtfangeren men dette skal det visstnok være med en mal for å beregne plasseringen av..
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeTir 19 Mai 2009 - 22:49

Nå var jeg nettopp ferdig med å polere nybilen, nå ser den jo ut som en velstelt 2006modell. Det gjorde den ikke før jeg begynte, poleringa som bilforhandleren hadde gjort var helt elendig for å si det mildt..man må bare like nypolerte svarte biler..
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeTir 26 Mai 2009 - 23:48

Ronny!

Heisann!

Er du fortsatt en fornøyd Mondeo eier Ronny? Selv har vi akkurat passert 1500km etter en litt lengre tur nedover sverige...

Er så langt fornøyd :-)

Har du fått montert krok enda? Selv må jeg vel slipe av lakken på kula før ferien. Har hørt at det må til når man har stab.stag.. Litt usikker på om all lakken må av...

mvh
Tommy
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 2:23

Joda er fornøyd enda jeg! vi får se om jeg synes det samme etter jeg har hatt den på service i neste uke....Kroken fikk jeg i kveld så den må vel snart monteres ettersom jeg skal hente ned vogna om ca 14 dager..
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 20:27

Er det foresten noen som vet hvor og hvor mange bolter/skruer som holder fast bakfangeren på en 06 mondeo? finner det ut selv, bare lurte....
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeOns 27 Mai 2009 - 21:54

Ronny skrev:
Er det foresten noen som vet hvor og hvor mange bolter/skruer som holder fast bakfangeren på en 06 mondeo? finner det ut selv, bare lurte....
6 eller 8
Til Toppen Go down
bekken22

bekken22


Antall Innlegg : 8
Registration date : 24.05.2009

Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitimeFre 29 Mai 2009 - 20:14

Trenger ikke ha av bakfangeren for å montere kroken, jeg monterte på min forrige mondeo (2001) ute på plenen hjemme.
det lønner seg å ha med seg en til å holde i litt også må ha et hullborr til å borre i støtfangeren.

Ganske enkelt egentlig...!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ford Mondeo - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 7 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ford Mondeo
Til Toppen 
Side 7 av 10Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» Ford Mondeo 115 hk som trekkbil og Knaus 580
» Ford excursion
» Ford Mondeo med ny motor. 1,6 tdci. Erfaringer/synspunkter
» 2004 Ford Mondeo 2.0 TDCI GHIA M/automat som trekkbil?
» 2009 - Ford Mondeo 140Hk TDCI Automat til stor vogn.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: