CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ford Mondeo

Go down 
+24
ArneO
Janita
Per Olav
olestol
bekken22
Sven Erik
Tommy
joka
Rashid
Espen V
kbanto
campist
Campern
OyvindSP
Jan Ole
Black Betty
Thomas
O:J
Lars Egil
Stardustsilver
Sten Rune
Jan
Ronny
Johnny
28 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AvInnlegg
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeTir 12 Aug 2008 - 10:56

Betty Boop,

beklager at jeg tro til uten å sjekke fakta, har også postet PM
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeTir 12 Aug 2008 - 13:32

OyvindSP skrev:
Rufus skrev:
Thomas skrev:
Nå skal det sies at jeg hadde bra fart i svingen, men tror muligens en utrykningsbil hadde kunnet passere. Er det virkelig ingen som har vært borti dette på en Mondiø??

Var selv på en tur med litt "ekstra spenning" her om dagen..
Bussføreren i den møtende bussen la nok en lite spor i hengekøya si.. Ford Mondeo - Page 3 904284 når han så Mondeo'n komme i innersving i møte... clown

Merket ikke noe til noen form for ESP eller lignende koblet inn...

Du merker vel ikke så mye annet heller du, som at vi ikke oppfordrer til idioti her på forumet, og som at samfunnet jobber ganske aktivt for å luke bort sånn kjøring fra offentlig vei! Dette er helt på kanten, og ødelegger forumet. Hvis det slippes fri for slike uttalelser og meninger, blir det tynt med folk her etterhvert, bortsett fra meningsfeller som synes det å kjøre gris er topp...hold slike tamker og minner for deg elv, eller på lukket bane! Neste gang kan det vaære en familie i en stor bil som kommer mot deg, og du treffer front mot front. Da hjelper det ikke med unnskyld.

Uffda... Shocked

Min beskrivelse av hendelsen har tydlig gitt deg et uttrykk for at jeg er en grisekjører og oppfører meg som en råtass i trafikken... kan så være..

Beskrivelsen kunne kanskje passe den gang jeg var en uferdig 19-20 åring ....
Nå idag må jeg nok skuffe; jeg er ei sinke på straks 50.. dog uten hatt
Very Happy

I nevnte episode var jeg "bortreist" i et brøkdel av et sekund og måtte betale med en "nestenulykke". Antar at slikt kan skje den beste.

Jeg tror ikke at slike innlegg fra meg vil tømme forumet for skribenter. Da tillegger du meg altfor stor påvirkningskraft.... Skribentene i dette forumet har mang en gang fått så hatten har satt seg skikkelig fast ...uten at det har endret den generelle stilen her.

Very Happy
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeTir 12 Aug 2008 - 13:47

Rufus,

det var godt du skrev uten hatt, hvis ikke hadde jeg mistenkt at den hadde sklidd ned før den nesten-fatale svingen! Sorry igjen for innlegget, blei litt ivrig på vegne av oss som kjører så pent vi kan og gir finger'n til de uferdige! (Uten at det er noe smart, det ender vel med at jeg får bank en dag!) Lurte jo litt på kombinasjonen da, Mondeo og to hjul i innersving..stemte ikke helt.

DRIVE SAFE!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeTir 12 Aug 2008 - 14:23

"We are cool" som dem sier afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeTir 12 Aug 2008 - 20:58

Men Øyvind da.

Om du gir fingern,fjerner du jo den ene hånda fra rattet.Skamme seg !!!!!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:23

Ford Mondeo - Page 3 28072008006
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:42

skrytebilde..........................................
steike for en flott bil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:49

Jan skrev:
skrytebilde..........................................
steike for en flott bil

Joda, fin bil. Har satset litt på utstyr også. Dermed er den spennende å bruke også.
Har ikke prøvd å trekke vogna med den enda, men 140 Hk diesel og automat kjennes brukbart ut.

Må poengtere at bilen ikke er min, men eies av et leasingselskap. Jeg disponerer den som firmabil mot en skatt på- ca. 4.500.- / mnd. clown

Nesten så en kan lure på om det er verd en slik sum pr. mnd. selv om det følger med et plastkort for å fylle diesel. Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 21:56

Rufus

du har mye bra, men jeg sliter med å se hvor de nye mondeo'ne er fine......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:01

Vinner det meste av tester de nye Mondeoene,og får veldig høy score på kjøreegenskaper.

Selv er jeg lite glad i forhjulstrekkere når vognene skal bakpå.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:02

På tide å pusse brilla Vegard?, alle har vel forskjellig smak men svært mange synes dette er en pen bil...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:07

Kan liksom ikke noe for det synes jeg selv, men de felgene der ser fææææle ut. Mange andre merker som har lignende også..... FÆÆÆÆÆÆLE!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:08

Ronny skrev:
På tide å pusse brilla Vegard?, alle har vel forskjellig smak men svært mange synes dette er en pen bil...

Vel, sliter med det designet de har brukt...... syntes kameler driter penere klumper enn det ford har prestert der......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:09

Vegard skrev:
Rufus

du har mye bra, men jeg sliter med å se hvor de nye mondeo'ne er fine......

Jeg har i denne sammenheng latt meg imponere....
Men jeg er normalt sneversynt i forhold til japaneren min.

Kanskje motpolen lastebil og personbil ga meg godfølelsen for Ford'en.

Men jeg kjører fint lite andre biler.. og vet ikke bedre. Kanskje de begge er ræva når det kommer til støkke.
Til Toppen Go down
Stardustsilver
CARAVANER
CARAVANER
Stardustsilver


Male
Antall Innlegg : 54
Age : 54
Localisation : Oppland
Registration date : 18.02.2008

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:09

Når dere først kikker på fin bil Wink

Her er mine skrytebilder.

http://picasaweb.google.co.uk/Stardustsilver08/Mondeo

Bilen drar i allefall min vogn helt uten noen problemer. Har også 140 HK (men med 6 trinns manuell)
Til Toppen Go down
http://picasaweb.google.co.uk/Stardustsilver08/Mondeo
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:10

Vegard skrev:
Ronny skrev:
På tide å pusse brilla Vegard?, alle har vel forskjellig smak men svært mange synes dette er en pen bil...

Vel, sliter med det designet de har brukt...... syntes kameler driter penere klumper enn det ford har prestert der......


Her holder det ikke med nye briller skjønner jeg....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:11

Rufus skrev:
Vegard skrev:
Ronny skrev:
På tide å pusse brilla Vegard?, alle har vel forskjellig smak men svært mange synes dette er en pen bil...

Vel, sliter med det designet de har brukt...... syntes kameler driter penere klumper enn det ford har prestert der......


Her holder det ikke med nye briller skjønner jeg....


lol! lol!
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:24

Vegard skrev:
Ronny skrev:
På tide å pusse brilla Vegard?, alle har vel forskjellig smak men svært mange synes dette er en pen bil...

Vel, sliter med det designet de har brukt...... syntes kameler driter penere klumper enn det ford har prestert der......

Og ut kom en Hyundai?
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:28

Rune skrev:
Kan liksom ikke noe for det synes jeg selv, men de felgene der ser fææææle ut. Mange andre merker som har lignende også..... FÆÆÆÆÆÆLE!

En 18 toms felgpakke får du helt ned i 6-7000kroner...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:31

Ronny skrev:
Rune skrev:
Kan liksom ikke noe for det synes jeg selv, men de felgene der ser fææææle ut. Mange andre merker som har lignende også..... FÆÆÆÆÆÆLE!

En 18 toms felgpakke får du helt ned i 6-7000kroner...



Ja....... ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:33

Stardustsilver skrev:
Når dere først kikker på fin bil Wink

Her er mine skrytebilder.

http://picasaweb.google.co.uk/Stardustsilver08/Mondeo

Bilen drar i allefall min vogn helt uten noen problemer. Har også 140 HK (men med 6 trinns manuell)

Neida,ikke noe problem med å dra vogna med en forhjulstrekker,men jeg synes det er best med tyngden av vogna over drivhjula,de gangene jeg ikke har hatt 4x4.

Men smak og behag selvsagt.Viktigste er jo at du er fornøyd !!! cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:34

Ronny skrev:
Vegard skrev:
Ronny skrev:
På tide å pusse brilla Vegard?, alle har vel forskjellig smak men svært mange synes dette er en pen bil...

Vel, sliter med det designet de har brukt...... syntes kameler driter penere klumper enn det ford har prestert der......

Og ut kom en Hyundai?

lol! lol! lol! Ford Mondeo - Page 3 904284 Ford Mondeo - Page 3 904284 Hyunda Ford Mondeo - Page 3 904284 Ford Mondeo - Page 3 904284 lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 23:33

Rune skrev:
Ronny skrev:
Rune skrev:
Kan liksom ikke noe for det synes jeg selv, men de felgene der ser fææææle ut. Mange andre merker som har lignende også..... FÆÆÆÆÆÆLE!

En 18 toms felgpakke får du helt ned i 6-7000kroner...



Ja....... ?

Ergo er ikke stygge felger en grunn til å ikke velge en spesiell bil,Sharif har billig medisin mot det.(er ikke en fan av de hjula jeg heller)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 23:37

Ronny skrev:
Rune skrev:
Ronny skrev:
Rune skrev:
Kan liksom ikke noe for det synes jeg selv, men de felgene der ser fææææle ut. Mange andre merker som har lignende også..... FÆÆÆÆÆÆLE!

En 18 toms felgpakke får du helt ned i 6-7000kroner...



Ja....... ?

Ergo er ikke stygge felger en grunn til å ikke velge en spesiell bil,Sharif har billig medisin mot det.(er ikke en fan av de hjula jeg heller)

joda, men på en frmabil som er leaset...... kansje skattegrenser etc ote og går også??????
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 1:52

Vegard skrev:
Rufus

du har mye bra, men jeg sliter med å se hvor de nye mondeo'ne er fine......

Selv Nerdrum-kroken på en Mondeo er vakrere enn en Bjølle-front!! Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 6:11

Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Rufus

du har mye bra, men jeg sliter med å se hvor de nye mondeo'ne er fine......

Selv Nerdrum-kroken på en Mondeo er vakrere enn en Bjølle-front!! Twisted Evil

joda..... Betty Boop..... din forkjærlighet for Nerdrum-kroker, skal ingen ta i fra deg, er jo egentlig en sak mellom deg og Rufus det...... og det er tider på dagen Nerdrum-kroken duger til lite......

Bjølle-fronten, derimot, den står som Dovre....... traust, sikkert, og uten fakende elementer av noen tupper-detaljer.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 8:59

Ronny skrev:
Rune skrev:
Ronny skrev:
Rune skrev:
Kan liksom ikke noe for det synes jeg selv, men de felgene der ser fææææle ut. Mange andre merker som har lignende også..... FÆÆÆÆÆÆLE!

En 18 toms felgpakke får du helt ned i 6-7000kroner...



Ja....... ?

Ergo er ikke stygge felger en grunn til å ikke velge en spesiell bil,Sharif har billig medisin mot det.(er ikke en fan av de hjula jeg heller)


Stemmer forsåvidt det, men jeg liker ikke bilen heller jeg da ..... og 18 toms felger vil jeg ikke ha uanset, med mindre jeg MÅ.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 11:05

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Rufus

du har mye bra, men jeg sliter med å se hvor de nye mondeo'ne er fine......

Selv Nerdrum-kroken på en Mondeo er vakrere enn en Bjølle-front!! Twisted Evil

joda..... Betty Boop..... din forkjærlighet for Nerdrum-kroker, skal ingen ta i fra deg, er jo egentlig en sak mellom deg og Rufus det...... og det er tider på dagen Nerdrum-kroken duger til lite......

Bjølle-fronten, derimot, den står som Dovre....... traust, sikkert, og uten fakende elementer av noen tupper-detaljer.....


Traust..... kjedelig...... firkanta...... stygg..... Ikke rart de gikk konkurs!!! Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 12:27

B.B.

Snufs,snufs............,du er en hard kvinne !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 12:27

Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Rufus

du har mye bra, men jeg sliter med å se hvor de nye mondeo'ne er fine......

Selv Nerdrum-kroken på en Mondeo er vakrere enn en Bjølle-front!! Twisted Evil

joda..... Betty Boop..... din forkjærlighet for Nerdrum-kroker, skal ingen ta i fra deg, er jo egentlig en sak mellom deg og Rufus det...... og det er tider på dagen Nerdrum-kroken duger til lite......

Bjølle-fronten, derimot, den står som Dovre....... traust, sikkert, og uten fakende elementer av noen tupper-detaljer.....


Traust..... kjedelig...... firkanta...... stygg..... Ikke rart de gikk konkurs!!! Twisted Evil

Betty Boop

de var rett og slett for gode..... de var ekte, og faket ikke noe.....
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 12:52

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Rufus

du har mye bra, men jeg sliter med å se hvor de nye mondeo'ne er fine......

Selv Nerdrum-kroken på en Mondeo er vakrere enn en Bjølle-front!! Twisted Evil

joda..... Betty Boop..... din forkjærlighet for Nerdrum-kroker, skal ingen ta i fra deg, er jo egentlig en sak mellom deg og Rufus det...... og det er tider på dagen Nerdrum-kroken duger til lite......

Bjølle-fronten, derimot, den står som Dovre....... traust, sikkert, og uten fakende elementer av noen tupper-detaljer.....


Traust..... kjedelig...... firkanta...... stygg..... Ikke rart de gikk konkurs!!! Twisted Evil

Betty Boop

de var rett og slett for gode..... de var ekte, og faket ikke noe.....

Ha ha! Ingen ville ha den! ....... eller bare en håndfull da.... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 12:56

B.B.

Det har du jammen rett i ja.Sannheten er vond å takle,men realiteten er at de solgte mindre og mindre.

Hjelper ikke når menigheta ikke er større enn hos pastor Fossmo i Knutby !!!
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 13:00

ARVE skrev:
B.B.

Det har du jammen rett i ja.Sannheten er vond å takle,men realiteten er at de solgte mindre og mindre.

Hjelper ikke når menigheta ikke er større enn hos pastor Fossmo i Knutby !!!

Det gjør vondt når sannhetens time kommer, gjør det ikke...?? Twisted Evil

Du er alltid velkommen over i Kabe-menigheten vet du.... vi har åpning for noen svovelpredikanter der. Ford Mondeo - Page 3 928394 Ford Mondeo - Page 3 928394 Ford Mondeo - Page 3 928394 Ford Mondeo - Page 3 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 13:03

B.B.

Tar den over til pratetråden nå,så blir alle Mondeo fans happy.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 19:51

Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Rufus

du har mye bra, men jeg sliter med å se hvor de nye mondeo'ne er fine......

Selv Nerdrum-kroken på en Mondeo er vakrere enn en Bjølle-front!! Twisted Evil

joda..... Betty Boop..... din forkjærlighet for Nerdrum-kroker, skal ingen ta i fra deg, er jo egentlig en sak mellom deg og Rufus det...... og det er tider på dagen Nerdrum-kroken duger til lite......

Bjølle-fronten, derimot, den står som Dovre....... traust, sikkert, og uten fakende elementer av noen tupper-detaljer.....


Traust..... kjedelig...... firkanta...... stygg..... Ikke rart de gikk konkurs!!! Twisted Evil

Betty Boop

de var rett og slett for gode..... de var ekte, og faket ikke noe.....

Ha ha! Ingen ville ha den! ....... eller bare en håndfull da.... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Betty Boop....

tilgi dem...... de vet ikke sitt eget beste...... bortsett fra noen da..... vi....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ford Mondeo - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Ford Mondeo   Ford Mondeo - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ford Mondeo
Til Toppen 
Side 3 av 10Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» Ford S-Max
» Ford Mondeo 115 hk som trekkbil og Knaus 580
» Ford Mondeo med ny motor. 1,6 tdci. Erfaringer/synspunkter
» 2004 Ford Mondeo 2.0 TDCI GHIA M/automat som trekkbil?
» 2009 - Ford Mondeo 140Hk TDCI Automat til stor vogn.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: