CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?

Go down 
+16
numpsey
Camping Kai
Black Betty
Lars
Rashid
Johnny
ArneO
Jan
Espen V
Jan Ole
Ronny
Thomas
Sten Rune
Hege
Kånå te Maen
campist
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 21:26

Stenis.

Hehe,var ikke Morten E da.Han tar jo t.o.m. på seg hvite silkehandsker når han skal måke,og er ytterst forsiktig.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 21:28

ARVE skrev:
Stenis.

Hehe,var ikke Morten E da.Han tar jo t.o.m. på seg hvite silkehandsker når han skal måke,og er ytterst forsiktig.

Regna vel egentlig ikke med at det var han heller.... bare måtte... Skjønner det du som er en enkel sjel..... lol!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 21:33

ARVE skrev:
campist.

Det enkle er ofte mest genialt.Jeg er jo f.eks. en enkel sjel,og.....


Jeg tar det for gitt at det er de enkle vognene fra Tyskland du sikter til
Rolling Eyes
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 21:36

campist.

Hehe,men jeg har jo t.o.m. skrytt av de nye Hobbyene,med innovative interiører,som falt i smak mer enn før.

Og Hobby er jo geniale,som klarer å toppe slagsstatistikkene år etter år.Noe annet ville jo være tullprat.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 21:36

Sten Rune skrev:
ARVE skrev:
Stenis.

Hehe,var ikke Morten E da.Han tar jo t.o.m. på seg hvite silkehandsker når han skal måke,og er ytterst forsiktig.

Regna vel egentlig ikke med at det var han heller.... bare måtte... Skjønner det du som er en enkel sjel..... lol!

Stenis.

Neeeeei ???????????? geek geek
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 22:48

For oss som har disse simple kassene dere snakker om.. Kunne det vært en idé og isolere inne i gasskassa? Altså i "taket" i gasskassa? Der er det jo rett oppunder hylla som er foran sittegruppen mot vinduet... Og den er kald allerede nå.. Eller foresten, glimrende kjøleskap. Sette ølboksen der i to minutter så er den duggfrisk!! Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 22:49

Thomas.

Eller kjøpe Bjølle,som gjør at du kan slappe av på camping,og se Tom RS slå kolbøtte,og bedrive gymnastikk på høyt nivå,for å holde varmen.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 22:52

ARVE skrev:
Thomas.

Eller kjøpe Bjølle,som gjør at du kan slappe av på camping,og se Tom RS slå kolbøtte,og bedrive gymnastikk på høyt nivå,for å holde varmen.

Joda, mulig det også.. men... Evil or Very Mad Blir en dyr fornøyelse det da. (hvis det er regnet som fornøyelse å se Tom RS bedrive gymnastikk da)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 22:53

Thomas.

Helt klart at det er en fornøyelse.Tok jo rundetider på ham rundt vogna i to år jeg.Drømte om denne termodressen hans etter hver helg på Bislingen !!!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 22:54

Tja. Syn for guder tenker jeg Very Happy Denne dressen hans begynner jo å bli berømt!! Regner med jeg får se den om noen måneder.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 22:56

Thomas.

You ain't seen nothin' yet !!!!!!!!
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 22:57

Ser det er noen som har noe grått over gasskassa, det ser ut som pressening, hvorfor?
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 23:00

Hege skrev:
Ser det er noen som har noe grått over gasskassa, det ser ut som pressening, hvorfor?

Antar det er for å beskytte mot is og snø. Spesielt is. Hender jo man må inn der og nappe ut flaska...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 23:02

Hege skrev:
Ser det er noen som har noe grått over gasskassa, det ser ut som pressening, hvorfor?

Hege.

Var standard på Bjølseth,og tar i mot for snø og is.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 23:09

Jadda.. Bjølle er så bra så Very Happy Very Happy ditt og datt er standard.
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 23:17

Ja, jeg la merke til dette på Vegards vogn på hjemmesiden hans. Men før det så jeg det faktisk på en Hobby altså...da er det sikkert noe man kan få kjøpt løst?
Antok at det hadde med snø og is og sånn....hvordan får man f eks opp den kassa i løpet av vinteren, regner jo nesten med å måtte bytte flaske
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Sep 2008 - 23:23

Må bare sørge for å måke jevnlig. Jeg har ikke hatt problemer med å åpne den, bare å ikke la den snø helt bort.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeTir 23 Sep 2008 - 6:30

Hege skrev:
Ja, jeg la merke til dette på Vegards vogn på hjemmesiden hans. Men før det så jeg det faktisk på en Hobby altså...da er det sikkert noe man kan få kjøpt løst?
Antok at det hadde med snø og is og sånn....hvordan får man f eks opp den kassa i løpet av vinteren, regner jo nesten med å måtte bytte flaske

Jeg lot kassa mi stå ulåst i hele vinter og hadde ingen problemer. Fant ut at det frista lite å stå der med ei tom flaske som skulle byttes, kl 04 om natta, i vind og 15 blå og oppdage at den låsen hadde frysi Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeTir 23 Sep 2008 - 6:39

Hege skrev:
Ser det er noen som har noe grått over gasskassa, det ser ut som pressening, hvorfor?

Hege

Ja, vår vogn er jo ei Bjølle, på den er gasskassa temperert, dvs at den er oppvarmet, og skal vel holde minst 20 grader varmere temp, enn ute-tempen. dette for å få bedre gass-økonomi, ved at flaskene da tømmes, noe du ikke så lett får til om flaskene står kaldt. da blir det fort igjen en del på flaska, en ikke får ut.

Når det så blåser snø , vil dette legge seg bla i sprekken ved gass-luka, hvor det og tiner og fryser, slik at luka fryser igjen i pakningen,..... ved å bruke dette trekket, som følger med disse vognene ungår en dette, samt at evt avrenning fra tak, fryser til rundt luka, og hindrer åpning av den.

Dette trekket må man for all del ikke kjøre med..... jeg gjorde det på 560'n, men det var ikke lurt....... Sand støv og dritt, samlet seg bak trekket, og fungerte som sandpapir, og vips, var lakken vekk.......... klok av skade......

Trekket er som en tykk presenning, og festes i ei skinne over luka, og på noen "tapper" nede under forkanten på vogna, med noen strikk. samme strikk som til Isabella telt......
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeTir 23 Sep 2008 - 19:17

Samme fordelen hadde vi med soliferen som hadde gassfyren foran, det ble litt lunk i gasskassen da..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeTir 23 Sep 2008 - 19:52

Ronny skrev:
Samme fordelen hadde vi med soliferen som hadde gassfyren foran, det ble litt lunk i gasskassen da..

Ronny

vel..... der er jo ikke gasskassa isolert da, så om det er særlig endring ved gassflaskene, vet jeg ikke.... det er jo ikke særlig med varme compact-serien avgir da.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeTir 23 Sep 2008 - 19:54

Vegard.

Den Soliferen hadde Primus panna i kofferten.En 2470 tenker jeg.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeTir 23 Sep 2008 - 19:56

Hadde det sånn på Polaren også. Hvor mye det hjelper har jeg ikke erfart.
Men verre ble det i alle fall ikke.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeTir 23 Sep 2008 - 20:20

ARVE skrev:
Vegard.

Den Soliferen hadde Primus panna i kofferten.En 2470 tenker jeg.

oki.... de skal jeg ikke uttale meg om, for de kjenner jeg ikke, men jeg tenkte på de nyere, hvor de har en compact 3000 forran der, feks S 10.... de hadde jo fyren der framme fram til 04 eller noe.....

de sleit jo med at vognas jordfeilbryter slo ut litt på de, når vogna hadde stått lenge ubrukt, på vinterstid, og så ble fyra på strøm..... kjørte en varmen på gass noen timer, merka en jo ikke dette i det hele tatt...

virka som det var kondens et eller annet sted...... dette ble og et mindre problem, om en enten pakket inn fyren i en presenning, eller brukte trekk over fonten....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeTir 23 Sep 2008 - 20:23

Vegard.

Flottings !!!!
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 1:52

Vegard skrev:
Ronny skrev:
Samme fordelen hadde vi med soliferen som hadde gassfyren foran, det ble litt lunk i gasskassen da..

Ronny

vel..... der er jo ikke gasskassa isolert da, så om det er særlig endring ved gassflaskene, vet jeg ikke.... det er jo ikke særlig med varme compact-serien avgir da.......

Som Arve helt korrekt sier er det ikke Alde men Primus 2470 i den årgangen, og den avgir endel varme...gasskassen er forørig laget tykk glassfiber og holder nok på endel varme.

Sjekk fakta en gang i blandt Vegard Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 6:08

Ronny skrev:
Vegard skrev:
Ronny skrev:
Samme fordelen hadde vi med soliferen som hadde gassfyren foran, det ble litt lunk i gasskassen da..

Ronny

vel..... der er jo ikke gasskassa isolert da, så om det er særlig endring ved gassflaskene, vet jeg ikke.... det er jo ikke særlig med varme compact-serien avgir da.......

Som Arve helt korrekt sier er det ikke Alde men Primus 2470 i den årgangen, og den avgir endel varme...gasskassen er forørig laget tykk glassfiber og holder nok på endel varme.

Sjekk fakta en gang i blandt Vegard Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 928394

Ronny

greit det, men jeg tenkte ikke så gamle vogner..... og skal en sjekke, bør det jo være oppgitt årsmodell da...... jeg har da nok med å huske hva jeg har hatt selv, om jeg ikke skal tenke på de du har hatt og....

Eldre Solifer kan jeg ikke noe om..... dvs før 2000, og kan hverken uttale meg eller vite noe.....
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 10:35

Helt ok det, jeg vet ikke hva du har heller Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 928394 Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 928394 lol! lol!
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Okt 2008 - 14:23

Før når jeg har brukt vogna mens det er kaldt, har vi tørket av vinduene fordi vi har skullet videre. Men er det nødvendig på å tørke alt vann av ?
...det blir jo borte etter å ha luftet og ha kommet seg opp, men på natta med redusert varme (det går jo ikke an å sove i 25 grader..), blir det noe dugg.
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Okt 2008 - 14:26

campist skrev:
Før når jeg har brukt vogna mens det er kaldt, har vi tørket av vinduene fordi vi har skullet videre. Men er det nødvendig på å tørke alt vann av ?
...det blir jo borte etter å ha luftet og ha kommet seg opp, men på natta med redusert varme (det går jo ikke an å sove i 25 grader..), blir det noe dugg.

Dugg???scratch

Det blir vel borte når man får lufta....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Okt 2008 - 14:30

duggen blir borte, men noe rekker jo å gå over til vanndråper først. Det blir også borte om varmen står på, men når du reiser, så går det ikke så fort. Men det er mulig det ikke er noe problem. Jeg har ikke så mange kalde helgene med erfaring
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Okt 2008 - 15:49

Hei

Her må det da være forhold for å få bruke dette som er snekkra sammen på Jømna må da være rette klima her,tror det heter Bjølle for de som er helt hekta.

Hiv dere på her.


http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2172470.ece
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Okt 2008 - 17:21

Dethleffs skrev:
Hei

Her må det da være forhold for å få bruke dette som er snekkra sammen på Jømna må da være rette klima her,tror det heter Bjølle for de som er helt hekta.

Hiv dere på her.


http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2172470.ece

...det er jo allerede campingplass i Longyearbyen da. men poenget med bobil er etter min forståelse relatvit liten. Det er jo ikke mange kilometrene med veier...
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Okt 2008 - 17:54

Hei

Ja det er en campingplass på hotelneset nedforbi flyplassen,det er da noe vei fra Bjørndalen til via Longyearbyen Advendtsdalen.men mye er det ikke og i Pyramiden er det ikke så lange biten.

Problemet er vel overfarten fra Tromsø 2 døgn med lastebåt.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Okt 2008 - 18:53

Det slår meg at en isbjørn gnager vel seg lett gjennom veggen på en bobil?
Og ikke er vinduene det store hinderet heller tenker jeg?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sponsored content





Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?   Er det noen som gidder gi råd om vintercamping? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Er det noen som gidder gi råd om vintercamping?
Til Toppen 
Side 2 av 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Vintercamping
» Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge?
» ny her,kan noen gi oss noen ideer?
» Vintercamping..
» vintercamping

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: